Awek Cantik Ini Menari Striptis Di Jalanan Kerana Tak Mahu Disaman

on 04 Ogos 2014

Seorang perempuan yang tidak rela disaman dan mobilnya ditarik oleh polis di Tula, Rusia, melakukan aksi nekad untuk mencegahnya. Perempuan cantik itu nekad striptis di hadapan polisi.

Dengan hanya menggunakan celana dalam dan tshirt, perempuan berambut pirang itu cuba menghentikan polis yang ingin membawa mobilnya.

Tiba-tiba saja perempuan itu naik ke trakk dan menari-nari layaknya seorang penari telanjang profesional. Di tengah-tengah tarian erotisnya, perempuan itu mencoba memujuk polis agar tidak membawa mobilnya pada 28 Julai 2014.

Ulahnya pun mengundang perhatian dari warga yang melintasi jalan, termasuk pekerja trak penarik. Mereka berteriak agar perempuan muda itu melenggok lebih seksi lagi dan merakam aksi wanita ini. Video aksi gila ini menyebar di internet.

Gadis Rusia Menari Striptis Agar Tak Ditilang
Screenshot rakaman sang gadis menari erotis agar tak disaman 

Meskipun berupaya keras menarik perhatian dari petugas polis tersebut, perempuan cantik ini tetap harus merelakan mobilnya dibawa oleh petugas polis.

Salah seorang warga yang melihat videonya mengatakan, seharusnya perempuan itu langsung memberikan rasuah daripada menari erotis.
(Mirror, Daily Mail)

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved