Shin Ae Ahn, Pegolf Sexy Yang Menjadi Sensasi Baru Kerana Parasnya

on 23 Mei 2014

Korea bukan hanya K-Pop dan girlband saja. Kini seorang pegolf sexy pendatang baru asal Korea menjadi sensasi dan perbincangan hangat di seantero Asia Timur kerana pesonanya.

Pegolf Shin Ae Ahn atau Sharon Ahn menjadi idola baru kerana parasnya yang elok. Pegolf kelahiran 18 Disember 1990 yang memulai debut profesional pada tahun 2009 serta mendapat gelar sebagai pegolf wanita pendatang baru pada tahun yang sama.

Shin Ae Ahn
Shin Ae Ahn sadar ia selalu menjadi buruan fotografer, maka ia selalu bersolek, bahkan saat bertanding sekalipun

Sharon Ahn yang pindah ke Selandia Baru saat usianya masih 9 tahun ini juga mendapatkan banyak sponsor dari negara kelahirannya dan belum lama ini baru saja mengikat kontrak dengan Adidas yang menjadi sponsornya. Ia juga dirumorkan akan menjadi duta bagi perusahaan raksasa, Samsung.

Shin Ae Ahn
Parasnya yang elok menjadi magnet banyak sponsor untuk menjadikannya sebagai duta produk mereka. Dan ia belum sekalipun tersentuh pisau bedah plastik

Sosok gadis single yang baru-baru ini mengikuti Woman's US Open serta Nabisco Golf Championship ini telah meraih wang hadiah total US$113,696 sepanjang kariernya ini memang selalu menjadi incaran paparazzi, namun ia tidak pernah mempermasalahkan hal tersebut.

Shin Ae Ahn
Ini salah satu pose Shin Ae Ahn yang fenomenal dan membuatnya menjadi perbincangan hangat di Weibo

Shin Ae Ahn
Ini penampilan terakhir Shin Ae Ahn di Nabisco Cup dan setelahnya Adidas mengikatnya sebagai duta mereka

Oleh kerana itu, foto-fotonya yang banyak menghiasi media berhasil mendongkrak ketenaran dan nilai jualnya di mata para sponsor.
(Golf Digest, Weibo)

Ini Dia Gadis Asia Hot Yang Popular di Internet

Internet boleh menjadi cara mereka untuk melihat sosok yang diidolakan. Sehingga tak hairan jika di internet kerap dijejali foto para gadis yang mempamerkan tubuh mempesona mereka.
Tapi dari banyaknya gadis di dunia maya, ada beberapa yang dianggap sangat popular. Berikut ini adalah beberapa gadis Asia seksi yang super tenar di internet dan kerap kali foto-foto mereka dikoleksi para lelaki.

Zhang Wan You
Sejauh ini Zhang Wan You dianggap sebagai gadis yang memiliki inner beauty begitu lengkap. Kendati dirinya sempat terlibat skandal di toiletdengan Yang Feng Jiao, sepertinya Wan You akan tetap melangkah penuh percaya diri. Bahkan hal itu membuat Wan You semakin laris saja terlibat dalam beberapa program TV di China.

Diao Yang
 
Julukannya adalah Barbie-0722. Sepertinya julukan itu sangat sesuai bagi Diao Yang apalagi jika kamu melihat tubuhnya yang super ramping bak boneka.

Guo Shu Yao
 
Guo Shu Yao adalah idol asal Taiwan. Namun dia tak hanya sembarang idol lantaran dia adalah idol gravure dengan wajah yang sangat imut. Pesona tubuhnya yang seksi membuat Shu Yao masuk dalam jajaran model hot FHM.

Elly Tran Ha
Jangan sebut dirimu lelaki yang hobi mencari foto seksi wanita di internet jika tak mengenal sosok Elly Tran Ha. Sudah sejak lama, Elly dikenal sebagai sosok gadis paling seksi asal Vietnam. Bagi kamu yang pernah bertemu langsung dengan gadis Vietnam, jujurlah jika Elly adalah gadis terimut di sana.

Elly mendadak popular di internet kawasan Asia saat foto-foto seksi dirinya tersebar. Gadis yang pada 2014 ini berusia 27 tahun ini adalah gadis berdarah Vietnam Amerika yang menjalani part time sebagai seorang model saat berkuliah di Vietnam.





China Whisper

Saman kekasih tak pulangkan DVD

Houston: Seorang pakar teknologi maklumat memfail saman ke atas bekas teman wanitanya kerana enggan memulangkan cakera video digital (DVD) ‘Harry Potter’ selepas mereka berpisah.
Robert Wallace, 32, mendakwa dia meminjamkan DVD berkenaan kepada Nomi Mims seorang penari bogel dan sebuah komputer riba ketika mereka mula berkenalan.

Selepas berpisah pada 3 Mei lalu, Wallace meminta Nomi memulangkan wang dan barangannya, namun penari bogel terbabit enggan bekerjasama.
Kecewa dengan kedegilan Nomi, Wallace memfailkan saman di mahkamah untuk mendapatkan semula ‘haknya’ itu.

Nomi bagaimanapun menafikan dakwaan berkenaan dan menegaskan mereka tidak pernah berpacaran.

“Kami cuma kawan biasa dan barangan berkenaan adalah hadiah yang diberikan Wallace untuk saya,” katanya. Berang dengan saman dikemukakan Wallace, kini Nomi bertekad untuk melawannya di mahkamah. “Ia perkara paling mengarut peran saya dengar. “Tidakkah Wallace tahu setiap bayaran dihulur kepada penari bogel tidak boleh dipulangkan semula?” katanya.
sumber : mymetro

Nafsu tidak kenal siapa

New York: Siasatan aktiviti pengedaran bahan lucah membabitkan kanak-kanak bukan saja membongkar rangkaian yang meluas, malah ada antara 71 yang ditahan itu adalah individu yang tidak disangka terbabit dalam kegiatan berkenaan.
Dalam kalangan suspek, penyiasat mendapati mereka adalah pegawai polis New York, Ketua Polis Daerah Westchester, rahib Yahudi di Brooklyn, anggota paramedik dan pengasuh.

Seorang lelaki dari High Bridge, New Jersey, Lori Bauer, 38, pula ditahan kerana menghasil dan mengedarkan imej lucah membabitkan anaknya sendiri.
Pengarah Jabatan Siasatan Keselamatan Dalam Negeri New York, James Hayes Jr berkata, jumlah bahan bukti aktiviti eksploitasi seks dalam kalangan kanak-kanak di New York menunjukkan ia sudah menjadi ‘wabak’ di bandar raya itu.

Dalam operasi mereka, katanya, pihak berkuasa menemui ribuan imej lucah kanak-kanak disimpan di dalam komputer, telefon pintar dan bahan elektronik lain.

“Ada antara kanak-kanak terbabit baru berusia tiga tahun,” katanya. Kata Hayes Jr, jenayah dilakukan suspek sangat menjijikkan dan tidak dapat diterima akal waras.
Foto
ANTARA wajah individu ditahan penyiasat di New York.
“Kami menemui puluhan ribu imej menakutkan dan kanak-kanak terbabit digambarkan dalam keadaan yang tidak sepatutnya,” katanya.

Suspek terbabit, Hayes Jr, ditahan di lima lokasi berbeza di sekitar Brooklyn dan Queens.
Sementara itu, Hakim Daerah Brooklyn, Kenneth Thompson berkata, kanak-kanak terbabit adalah mangsa penderaan seksual.

“Aksi mereka dirakam untuk menjadi sebagai hiburan manusia tanpa sifat kemanusiaan,” katanya.

Suspek Yuriy Eydelnant, 50, dituduh memasang kamera di dalam tandas rumahnya di Pulau Staten untuk merakamkan video ahli keluarganya seorang wanita berbogel sejak mangsa berusia 14 tahun.

Pihak berkuasa melancarkan siasatan ekoran penahanan Ketua Polis Mount Pleasant, Brian Fanelli di Valhalla, daerah Westchester 23 Januari lalu.

Kurang dua bulan selepas Fanelli ditahan atas tuduhan kegiatan pornografi kanak-kanak, seorang rahib di Brooklyn, Samuel Waldman, 52, yang bertugas sebagai tenaga pengajar pengajian Yahudi ditahan atas tuduhan memiliki bahan lucah kanak-kanak.

Siasatan yang dijalankan ke atas kedua-dua ‘syaitan bertopengkan manusia’ itu membongkar dalang di sebalik transaksi video dan gambar kanak-kanak melakukan seks atau dicabul oleh orang dewasa. - Agensi
sumber : mymetro

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved