Wow..Awek ini selalu panggil orang temannya untuk mandi

on 15 Mei 2014

Seorang gadis cantik asal Inggris, Ney Decino (21 tahun) menghidap ketakutan aneh yang tidak dimiliki oleh orang lain. Ia selalu merasakan ketakutan yang amat sangat apabila hendak ke toilet dan mandi serta buang air.

Ia merasa risau apabila tiba saatnya harus menggunakan toilet. Oleh kerana itu ia selalu merayu dan meminta anggota keluarganya untuk menemaninya ke toilet apabila sedang "berhajat besar".

Walau kamar mandinya nyaman, Ney tetap merasa takut sendirian dalam kamar mandi 

Oleh kerana hal tersebut, Ney selalu mencari pekerjaan yang dekat dengan rumahnya, sehingga apabila ia harus buang air, ia boleh menemukan orang yang dapat menemaninya di toilet.

Aneh.

Wanita ini Tidak Mahu Bernikah Dengaan Tunangnya Sebelum Operasi Payudara

Rochelle Bathew begitu membenci payudaranya yang berukuran 32B. Bathew sampai menolak menikah dengan tunangannya apabila tak dibayarkan operasi payudara senilai 4.000 Poundsterling.
Bathew merasa payudaranya yang kecil itu membuatnya tertekan. Setelah menyusui dua anaknya, ia membenci penampilan payudaranya yang ia sebut kendur dan tak bernyawa.

Bathew dari Derby mengatakan ke tunangannya Ryan bahwa ia tak mau berjalan di lorong menuju altar saat pernikahannya sampai dilakukan operasi. Akhirnya, sang tunangan yang berprofesi sebagai guru membayarkan operasi pembesaran payudara.


Bathew mengatakan, ia sudah melakukan berbagai cara untuk menyembunyikan payudaranya yang kecil. Dan ia tak sanggup jika harus berjalan menuju altar saat semua orang menatapnya.


"Ryan tahu betapa saya ingin payudara yang lebih besar, dan saya tahu dia akan membelikanya  untuk saya. Ia hanya ingin saya bahagia di hari pernikahan saya," katanya.
Pasangan tersebut kemudian membuat janji dengan ahli bedah kosmetik di MYA Plastic Surgery Clinic, Birmingham. Kemudian Ryan membayarkan biaya operasi yang ia anggap sebagai hadiah pernikahannya. "Pada Desember 2013, mimpi saya menjadi kenyataan. Payudara saya yang kempis dari 32B menjadi 30 FF," katanya.

Bathew melakukan operasi pada 14 Disember dan tiga bulan kemudian ia sudah pulih total. Pasangan tersebut kemudian menikah pada 1 March 2014.





dailymail,huffingtonpost

Kondom dalam sotong

Beijing: Ketika Mai Liang leka menikmati gegelung sotong di sebuah restoran, dia berasa ganjil kerana ada ‘daging’ yang terlalu liat untuk dikunyah.
Dia tidak menyangka apa-apa sehinggalah meluahkan objek berkenaan dan mendapati ia sebenarnya kondom dan ia nyaris ditelan begitu saja. 
Namun, itu bukanlah bermakna kejutan Mai Liang berakhir. 

Selepas mengadu kepada pihak restoran yang terletak di wilayah Anhui itu, pemiliknya tampil dan mengambil kondom berkenaan sebelum menelannya.

“Amat menjijikkan! Perkara pertama terlintas di fikiran saya ialah: Adakah kondom itu sudah digunakan?

“Bayangkanlah perasaan saya apabila melihat kondom itu dalam pinggan,” katanya. 

Sementara itu, pemilik restoran Yi Ze Teng berkata, dia bertindak makan kondom itu untuk “mendiamkan” pelanggannya. - Agensi
sumber : mymetro

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved