Macam-macam hal...Batu nisan diukir bentuk kemaluan Isteri

on 07 Mei 2014


Macam-macam benda pelik berlaku dalam dunia ni. Itulah yang terjadi kepada pasangan Milena dan Miran Marinkovic dari Serbia. Kerana takut suaminya akan berkahwin dengan wanita lain, Milena telah membuat satu wasiat yang cukup menggemparkan.

Milena meminta suaminya itu membuat ukiran kemaluannya sendiri di atas batu nisan pusaranya setelah dia meninggal dunia.

Harapannya cuma satu – suaminya itu akan berfikir ‘dua kali’ sekiranya ingin berkahwin lain bila terlihat ‘ukiran’ itu.

” Saya tak mahu awak cari wanita lain bila saya mati. Moga dengan cara ini, awak akan sentiasa ingat pada saya,” katanya dalam surat wasiat tersebut.

Bagi memastikan ukiran tersebut sama 100 peratus dengan ‘bentuk’ yang dimilikinya, Milena telah mengambil foto farajnya sendiri dan diserahkan kepada suaminya.

Setelah bertarung dengan penyakit yang dideritainya, Milena pun menghembuskan nafasnya yang terakhir.

Dan, bagi memastikan wasiat tersebut dipenuhi, Miran pun mencari pengukir yang dirasakannya mampu untuk merealisasikan permintaan terakhir isterinya itu.

” Sebenarnya duit tak ada masalah, masalah saya hanyalah untuk mencari mereka yang sanggup mengukir gambar kemaluan isteri saya itu di batu nisan,” kata Miran.

Kini batu nesan itu siap sepenuhnya seperti mana yang dirancang.

Ketika ditanya apakah perasaan Miran ketika ini, dia dengan selamba menjawab;
” Saya lega kerana ukiran itu benar-benar ‘serupa’ dengan apa yang dimiliki oleh mendiang isteri saya. Dengan ‘melihatnya’, saya rasa Milena sentiasa berada di samping saya,”.
Macam-macam hal….(THE SUN uk)

Cuba teka ini awek ke atau lelaki?


Melihat pada gambar pasti ada yang terus mengatakan dia seorang lelaki kerana dari bentuk tubuhnya yang sasa tetapi sebenarnya....

v


v


v



ini semua terjadi kerana ketagihan steroid...wanita ini bernama Candice Armstrong seorang pelayan bar.Dia dahulunya seorang wanita yang cantik tetapi akhirnya jadi seperti seorang lelaki kerana ketagihannya...Sayangnya 


Gila..Budak Kecil Ini Dilempar Oleh Seorang Lelaki Padahal Tidak Salah Apa-apa

Sebuah video yang mengerikan menunjukkan adanya kekerasan pada anak kecil yang tak berdosa. Ia bahkan tak tahu apa yang terjadi dan apa yang sedang ia lihat. Namun nasib malang menimpanya.



Video di atas menunjukkan bagaimana sebuah pertengkaran dan keributan membuat seorang anak kecil yang masih polos terseret dalam amukan seorang lelaki. Nampaknya pelaku saat itu sedang marah dengan pemilik kedai.
Kemudian mereka bertengkar hebat dan banyak orang keluar dari kedai tersebut untuk melerai. Namun pada akhirnya setelah meninggalkan keributan yang dibuatnya, ia pergi sambil mengangkat tubuh anak kecil itu dan melemparnya.
Rasa marah nampaknya membutakan mata hatinya sehingga melempar anak kecil ini. Kejadian yang terekam cctv tersebut dengan cepat menyebar di dunia maya.

Kereta berlubang langgar ayam

Jiangxi: Seorang lelaki terkejut apabila melihat kesan kemalangan membabitkan keretanya dengan ayam.
Ayam itu terselamat dalam kemalangan itu, tetapi bampar keretanya berlubang.
Kemalangan berlaku di Xinfeng, daerah di wilayah Jiangxi, selatan China.

Huang Lingyong, 31 sedang memandu Toyota Corolla dengan kelajuan 112.65 kilometer sejam apabila ayam itu melanggar keretanya.
Foto
HUANG menunjukkan ayam yang bertembung dengan keretanya.
“Saya menekan brek kerana saya pencinta haiwan dan tidak mahu mencederakan haiwan itu. 
“Saya mendengar bunyi dentuman yang kuat dan saya menyangka ayam itu mati,” katanya.

Huang memberhentikan kereta dan keluar untuk melihat apa terjadi.

Dia terkejut apabila melihat lubang di bahagian badan kereta dan ayam terperosok di dalamnya.

“Saya menjangka ayam itu mati tetapi saya mendengar ayam itu berbunyi dan membongkok untuk melihat lebih dekat. 

“Ayam itu tidak apa-apa,” katanya.

Menurut Huang, ia boleh jadi iklan yang baik.

“Ayam itu kelihatan sangat kuat dan kualiti kereta saya tidak bagus.

“Saya merakam video dengan menggunakan telefon bimbit dan menyiarkannya dalam Internet.” - Agensi
sumber : mymetro

Mantan Model Majalah Playboy Ini Kini Menjadi Pengemis

Pada masanya, sekitar tahun 1970-an, Christa McKenna jadi seorang primadona. Wajah cantiknya sering muncul di televisyen dan pernah menjadi model majalah Playboy.

Banyak julukan untuk Christa, di antaranya “Manusia Getah” dan “Spider Lady”. Ia memang dikenal bertubuh lentur. Ia bahkan bisa melipat tubuhnya masuk di sela dua kaki yang terangkat ke atas.

Keahlian itu pertama ia tampilkan dalam The Gong Show, tahun 1979. Masyarakat dibuatnya terpukau.

Namun kini, di mana Christa? Ia menyapa orang-orang yang lewat di sudut St WealthyGrand Rapids, Michigan. Bukan lagi sebagai model, melainkan pengemis yang memelas iba dan recehan.

Christa McKenna
dengan menggunakan keahliannya melipat tubuh, Christa menjadi pengemis di perempatan

Christa menggunakan keahliannya melipat tubuh untuk mencari uang di sebuah perempatan jalan. Jika beruntung, ia mendapat US$7 sehari.

Sementara tubuhnya terlipat, di lehernya terjuntai papan bertuliskan: “60 tahun, butuh pekerjaan, Tuhan, dan Anda. Tolong bantu saya”. Roda memutar nasib Christa menjadi di bawah.

Christa McKenna
Sulit dipercaya, Christa yang dulunya cantik, seksi dan terkenal kini menjadi pengemis

“Aku tidak tahu bagaimana boleh menjadi seperti ini,” ungkapnya. Yang jelas, model yang tak muda lagi itu memang menghidap penyakit skoliosis danstenosis.
(MLive, Inside, Mirror)

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved