Tak senonoh betul kelakuan warga pendatang ini

on 30 April 2014


Gambar di atas adalah sebahagian daripada video yang dikongsikan di Facebook The Real Singapore.

Video yang memaparkan aksi tidak senonoh ini telah dirakamkan di sebuah taman di Singapura.

Aktiviti yang dilakukan secara terbuka ini dipercayai dilakukan oleh pendatang asing warga Filipina dan Bangladesh.

Perbuatan ini amat menjijikkan tambahan pula situasi ini berlaku di tempat awam. Walaupun minah Filipina ini  kelihatan makan pisang namun jelas perbuatan itu berunsur seks. 

Lihat apa yang dilakukan awek ni setelah dibelikan palystation oleh boyfriendnya

Betul-betul sayang awek ini atas pemberian boyfriendnya....







Bapak Pukul Dan Menendang Anaknya Yang Candu Game Online Dengan Bengis Di Warnet

Anak remaja di era digital dan kebebasan informasi seperti dewasa ini, memang tidak dipisahkan dari gaya hidup modern. Digitalisasi membuat remaja amat dekat dengan teknologi.

Namun sayangnya, seperti yang kita lihat, banyak remaja yang tidak mampu untuk memanfaatkan teknologi untuk tujuan produktif seperti mencari pengetahuan baru dari internet. Kebanyakan menggunakan internet hanya untuk membuka Facebook dan bermain game online yang menghabiskan wang orang tua. Bukannya belajar malah asyik main game online sampai lupa waktu.

Banyak orang tua yang khawatir dan kesal dengan perilaku anak mereka yang kecanduan game online. Tidak terkecuali seorang Bapak di Medan, Sumatera Utara yang teramat kesal anaknya bermain game online terus.

Screenshot rakaman CCTV: setelah menyisir warnet dan menemukan anaknya, si Bapak menyeret anaknya dengan menjambak rambut si anak

Saking kesalnya, ia menyatroni warnet tempat anaknya bermain game online. Menyeret anaknya pulang dengan menjambak rambutnya sambil memukul kepalanya. Belum cukup sampai disitu, si Bapak menendang dan memukuli anaknya yang bandel tersebut dengan rantai kunci motor. Kejadian yang terakam oleh CCTV warnet El.Net.

Screenshot di parkiran warnet: belum cukup sampai disitu, si Bapak menendang dan memukuli anaknya dengan rantai motor di luar warnet
(istimewa)

Inilah Model Cantik Yang Gemuk Asal Rusia Yang Menjadi Inspirasi Wanita

Banyak wanita masa kini yang khuatir dengan berat badannya sehingga rela melakukan apa saja agar bert tubuhnya tetap terjaga, misalnya diet ketat atau yang ekstrem adalah melakukan operasi sedot lemak yang menelan banyak biaya.

Giselle Bundchen
Banyak wanita ingin kurus dan langsing seperti Giselle Bundchen tapi malah menderita sendiri

Namun itu tidak berlaku kepada Viktoria Manas, wanita gemuk asal Rusia yang belakangan ini ngetop di dunia maya sehingga membuatnya mendapat kontrak-kontrak sebagai model. Dan yang paling fenomenal adalah ia dikontrak oleh Victoria's Secret, brand pakaian dalam wanita terkemuka di dunia.

Viktoria Manas
Viktoria Manas (kanan) kini menjadi model gemuk paling populer


Ia tidak pernah merasa risih mempamerkan gambar tubuhnya yang gemuk di internet, justru malah dari situ ia mendapat banyak simpati dan apresiasi karena mempunyai wajah cantik. Ia tetap bersyukur dengan bentuk tubuhnya yang besar dan tidak pernah mengkhuatirkan berat tubuhnya.

Viktoria Manas
Kebiasaannya narsis di media sosial membuatnya mendapat karier modelling

Viktoria Manas
Di Thailand saat liburan: Viktoria merasa nyaman walau tubuhnya gemuk dan banyak yang menganggapnya sexy

Bagi banyak wanita yang berlumba-lumba ingin langsing, sosok Viktoria merupakan sebuah tamparan keras. Kini di Rusia banyak bermunculan model-model dengan tubuh gemuk. Mereka mendobrak stigma bahwa model harusnya bertubuh (sangat) kurus.

Viktoria Manas
Viktoria justru terlihat cantik dan sexy alau beratnya nyaris 75 kg


Oleh kerana itu, tidak ada alasan bagi para wanita untuk tidak mensyukuri tubuhnya sendiri. Janganlah merasa takut gemuk asalkan dibarengi gaya hidup sihat seperti Viktoria yang walau diet tetap saja gemuk. Dengan tinggi 170 cm dan berat nyaris 75 kg (terkini) ia terlihat gemuk.

Viktoria Manas Victoria's Secret
Salah satu pose Viktoria Manas dengan balutan lingerie Victoria's Secret yang mendapuknya sebagai duta produk pakaian dalam mereka khusus wanita berukuran tubuh plus size

Menjadi gemuk tapi sehat, siapa takut?
(Instagram, wn.com)

Biar anak mati kebuluran kerana nak jual organ

Doha: Pasangan suami isteri yang dituduh membiarkan anak angkat mereka kebuluran sehingga mati semalam merayu atas sabitan cuai dikenakan, kata sumber mahkamah.
Matthew dan Grace Huang hadir di mahkamah dan sumber berkata, pendakwa hanya dimaklumkan mengenai hukuman penjara tiga tahun itu pada 27 Mac lalu.

Menurutnya, prosiding diadakan semalam hanyalah untuk formaliti. Pasangan suami isteri keturunan Asia itu ditahan pada Januari 2013 selepas anak perempuan mereka, Gloria, 8, meninggal dunia.
Gloria yang diambil daripada keluarga asalnya di Ghana didakwa mati akibat masalah pemakanan yang dialami sejak bayi. Bagaimanapun penyiasat mendapati kanak-kanak malang berkenaan sengaja dibiarkan mati bagi membolehkan pasangan suami isteri terbabit menjual organnya. Mereka dibebaskan November tahun lalu sementara siasatan dijalankan tetapi dihalang meninggalkan Qatar. Terdahulu pendakwa memohon mahkamah mengenakan hukuman mati ke atas kedua-dua tertuduh. Mereka juga didenda RM12,300 setiap seorang dan akan diusir sebaik saja menamatkan hukuman. - Agensi
sumber : mymetro

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved