Tinggi betul awek ni

on 31 Mac 2014


Nenek 3 Cucu Ini Menjadi Sensasi Internet Kerana Muda, Cantik, Dan Seksi

Tidak ada yang menyangka bahwa wanita muda nan cantik serta seksi ini adalah seorang nenek yang sudah memiliki 3 orang cucu. Dari foto berikut ini, tebaklah yang mana dari tiga wanita tersebut yang sudah menjadi seorang nenek dengan 3 cucu?

Wanita bernama Kazuko Inoue ini tengah menjadi sensasi di seantero Asia Timur kerana kecantikan dan keseksiannya. Foto Kazuko bersama anak-anak dan cucunya ini ramai diperbincangkan di Weibo. Foto tersebut diambil dari sebuah majalah Jepun 'Be Story'.

Kazuko Inoue
Kazuko Inoue (kanan depan), bersama kedua putri dan ketiga cucunya.
Dalam majalah tersebut, Kazuko berpose bersama dua putrinya yang sudah memberikannya tiga cucu. Dalam foto di majalah Jepun ini, wanita yang telah berusia 42 tahun itu terlihat tidak berbeda jauh dari dua putrinya.

Kazuko Inoue
Kazuko Inoue (kanan) saat hendak shopping bersama kedua putrinya


Orang-orang di Jepun menyebut Kazuko sebagai bimajo (penyihir cantik). Sebutan tersebut diberikan pada wanita berusia 35 tahun ke atas yang terlihat lebih muda dari usianya.

Nenek cantik ini memang tampak awet muda. Tidak menghairankan jika pada 2013 lalu, Kazuko dinobatkan sebagai pemenang kontes kecantikan Kansai Bimajo.


Salah satu penyebab Kazuko masih tampak seusia dengan dua putrinya kerana dia menikah di usia yang cukup muda, 19 tahun. Dia juga melahirkan anak pertamanya pada usia tersebut.

Kazuko Inoue

Kazuko Inoue
Pose ini membuat anda tidak percaya bahwa wanita ini sudah memiliki 3 cucu
Kazuko mengungkapkan rahasia awet mudanya. "Selalu bersyukur dengan apa yang kamu miliki dan tunjukkan inner beauty yang kamu miliki," ujarnya.
(Be Story, Weibo, Audrey Magazine, Rocket News)

Foto manusia yang tak menggunakan akal












Awek-awek cantik di Bangkok Motor Show

Bangkok Motor Show mungkin tak sebesar pameran automotif besar lainnya di seluruh dunia. 
Namun untuk urusan para pendamping alias Sales Promotion Girl (SPG),   diyakini paling cantik dari yang lainnya di seluruh dunia.

"Dalam hal ukuran dan pendukungnya, ada pameran otomotif yang lebih besar dari kami, tapi kecantikan para SPG di Bangkok Motor Show, membuat pameran kami yang terbaik di dunia," kata Presiden Bangkok Motor Show Prachin Eamlumnow.

Mari kita lihat foto-foto dari berbagai booth di Bangkok Motor Show.

SPG Bangkok Motor Show 2014
Para SPG cantik yang stabd by di area masuk pameran

1. SPG Lexus
SPG Lexus Bangkok Motor Show 2014

2. SPG Mitsubishi
SPG Mitsubishi

3. SPG Suzuki
SPG Suzuki

4. SPG Kawasaki
SPG Kawasaki

5. SPG Mazda
SPG Mazda

6. SPG BMW
SPG BMW

7. SPG Jaguar
SPG Jaguar

Cantik-cantik kan?

Nak periksa penumpang atau nak meraba?


Sembelih isteri, kelar diri sendiri

Seorang suami yang tiba-tiba naik angin selepas bertengkar dengan isteri bertindak nekad menyembelih wanita itu hingga mati sebelum mengelar diri sendiri dalam kejadian di rumah mereka di Blok C, Projek Perumahan Rakyat (PPR) Kampung Muhibbah, Cheras, di sini, malam kelmarin.
Malah, lelaki berusia 32 tahun dan memiliki perniagaan sendiri turut menetak dua ekor anjing peliharaan mereka hingga mati.
Kejadian itu dipercayai bermula kira-kira jam 11 pagi apabila beberapa jiran mendengar pasangan suami isteri itu yang tidak mempunyai anak serta sudah tinggal beberapa tahun di rumah itu bertengkar sebelum mayat mereka yang berlumuran darah ditemui sejam kemudian.
Pasukan forensik yang dimaklumkan kejadian itu turut menemui pisau ‘pen knife’ dipenuhi darah dipercayai senjata yang digunakan untuk menyembelih mangsa berhampiran mayat lelaki itu.
Seorang jiran yang enggan dikenali mendakwa mendengar pasangan terbabit bertengkar sebelum mayat mereka ditemui.
Katanya, selepas beberapa ketika bertengkar, seluruh penghuni blok dikejutkan dengan penemuan mayat kedua-dua pasangan suami isteri itu.
“Saya mengenali mereka kerana sudah beberapa tahun tinggal berjiran.
Si suami memiliki perniagaan sendiri, manakala isterinya bekerja sambilan sebagai jurusolek,” katanya.
Sementara itu, Ketua Polis Daerah Cheras Asisten Komisioner Mohan Singh Tara Singh berkata, pasangan suami isteri terbabit ditemui mati dalam keadaan berlumuran darah dengan kesan luka pada leher.
Beliau berkata, kedua-dua mayat berkenaan ditemui tertiarap di atas lantai di bilik tidur rumah mereka.
“Turut ditemui dalam bilik sama, dua anjing peliharaan yang sudah mati dengan kesan kelar pada leher,” katanya.
Menurutnya, pemeriksaan ke atas dua mayat itu mendapati terdapat kesan kelar di leher sepanjang 10 hingga 15 sentimeter.
Mohan Singh berkata, pihaknya mengesahkan tiada unsur jenayah dan kes diklasifikasikan sebagai mati mengejut.
“Mayat kedua-dua mangsa kemudian dibawa ke Pusat Perubatan Universiti Kebangsaan Malaysia(PPUKM) untuk bedah siasat,” katanya.

Foto
sumber : mymetro

Ini dia wajah cantik anak-anak Presiden Russia

Perkenalkan, ini adalah Yekarterina Putina. Wajah cantik wanita berusia 27 tahun ini memang menarik, khususnya bagi para lelaki. Masalahnya, wanita ini bukan sembarang wanita kerana ia adalah putri kedua dari Presiden Rusia, Vladimir Putin dan mantan isterinya, Lyudmila Putina.

Yekaterina Putina

Yekaterina Putina
Yekaterina Putina, putri kedua Vladimir Putin ini memiliki paras yang elok walau tanpa make up

Walau sang ayah mempunyai wajah yang terlihat kaku, ternyata putrinya mewarisi wajah cantik ibunya. Yekaterina lahir pada 31 Agustus 1986 di Dresden, Jerman Timur. Khabarnya, Yekaterina dan kakaknya, Mariya, besar di Jerman Timur dan sekolah di German School di Moscow. Ini terjadi sebelum ayahnya terpilih jadi Perdana Menteri.

Mariya Putina
Mariya Putina, mempunyai tubuh yang amat menawan bagai model

Maria Putina dan Yekaterina Putina
Mariya (kiri) dan Yekaterina semasa masih kecil

Putin selama ini menutup rapat berita tentang keluarganya. Tidak jelas tempat dimana Mariya dan Yekaterina tinggal saat ini. Kabarnya, Yekaterina sudah menikah dengan kekasihnya asal Korea Selatan. Lelaki tersebut merupakan putra seorang jenderal. Yekaterina sendiri kuliah ekonomi internasional di Finance Academy di Moskow
(dari berbagai sumber)

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved