Bayi 6 bulan ajar ayahnya push up..percaya tak ?

on 11 Mac 2014



Photo copyright Youtube/ Michael Stansbury
Sang baby yang masih kecil itu rupanya sudah punya selera humor yang menggelikan. Ia bahkan mengajarkan ayahnya bagaimana cara untuk push up. Lilly push up dengan membiarkan tubuhnya bertumpu pada perut, tak lama kemudian ia dengan sigap mengangkat tubuhnya kembali dengan bertumpu pada kedua tangan.

Begitu seterusnya sampai beberapa kali. Video yang menggemaskan ini mencuri hati banyak penonton Youtube. Selain kagum dengan kemampuan si bayi Lilly Ann yang cute , mereka juga tabik dengan keakraban ayah dan anak yang gokil ini.

Kesian ...Tercekik mata kail

Kes ini pasti menimbulkan rasa kesian keatas nenek ini.. terlupa nak keluarkan mata kail dari badan ikan....baca berita bawah ini ....



Taipei: Seorang wanita warga emas terpaksa dikejarkan ke hospital selepas tercekik mata kail yang terdapat dalam ikan yang ditangkap cucunya.
Wanita itu dilaporkan menjadikan ikan yang ditangkap cucunya itu juadah makan malam mereka.
Ketika makan, dia mula merasakan kesakitan yang amat sangat pada tekaknya lalu dikejarkan ke hospital. 
Selepas pemeriksaan, doktor menemui mata kail dan tangsi sepanjang 13 sentimeter yang masih terikat pada mata kail berkenaan tersekat pada kerongkong wanita itu.
Doktor berkata prosedur mengeluarkan “juadah” berkenaan mengambil masa selama 10 minit. - Agensi
sumbernya Harian Metro

*BK-cuba kita bayangan jika kita yang tertelan mata kail tu.....

Satu lagi kes naya..Ular patuk payudara

Berhati -hati dengan reptilia seekor ini ,mematuk tak kira tempat,asalkan dapat menyelamatkan diri..Meh baca berita dibawah ini...sumbernya dari Harian Metro....

Fife (Scotland): Seorang wanita terkejut besar apabila mendapati seekor ular mematuk payudaranya ketika baru bangun tidur.
Caroline Griffin, 49 berkata dia dipatuk ketika cuba menghalau reptilia berkenaan dari katilnya
“Saya bimbang ular itu berbisa dan saya mungkin mati,” katanya. 
Ibu empat anak itu mendapati ular sepanjang 1.2 meter dari jenis California kingsnake berada di dadanya sebaik menurunkan selimut.
“Pada mulanya saya menyangka anak saya mahu mengenakan saya, tetapi saya mula ketakutan apabila melihat reptilia itu bergerak.
“Saya menjerit sekuat hati dan ular itu terus mematuk payudara saya,” katanya. - AFP

Ini Video Klip Kontroversi CL 2NE1 Yang Ada Sisipan Ayat Al Quran

Penampilan CL 2NE1 dalam album Crush mendapat protes keras. Salah satu lagunya berjudul MTBD yang dinyanyikan secara solo oleh CL, terdapat ayat-ayat Al-Quran.

Kandungan, video klip MTBD yang diup load di Youtube seketika memunculkan kontorversi. Dalam lagu yang diciptakan CL dan Teddy itu terdapat sisipan ayat Alquran yang terdengar sejak menit pertama detik kedua.

MV Mental Breakdown atau MTBD itu mengambil penampilan CL di konser All Or Nothing. Lirik MTBD ditulis sendiri oleh CL namun diaransemen dan diproduseri Teddy.

Potongan bacaan Al-Quran itu kemudian ditempelkan sebagai suara latar belakang di lagu. Ayat Alquran itu dibacakan oleh seorang anak laki-laki yang video mengajinya diup load ke YouTube sejak 22 Disember 2013 lalu. Dalam video berdurasi 5 menit 11 detik itu, YG Entertainment memotong ayat Alquran yang dibacakan anak laki-laki.

CL 2NE1 Al Quran
CL 2NE1 membuat sensasi yang memicu kemarahan masyarakat muslim

Kenyataan mengejutkan ini tentu membuat fans beragama Islam kecewa kepada YG Entertainment dan juga CL. Namun sampai saat ini, YG Entertainment belum memberikan klarifikasi rasminya mengenai hal tersebut.

Kekecewaan netizen juga terlihat dari sejumlah forum yang dibuka di beberapa blog dan forum internet. Tak sedikit yang meminta YG untuk menghapus lafal tersebut atau malah menarik MTBD.

CL 2NE1 MTBD Video
Salah satu adegan dalam video MTBD milik CL 2NE1 yang kontroversial

Netizen juga khuatir dengan adanya kontroversi ini akan menyulitkan 2NE1 mengadakan konsert di negara berpenduduk majoriti muslim.

Ini videonya:
(All KPop)

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved