Artis Cantik Thailand Nyaris Diperkosa Kerana Pintu Rumah Tidak Dikunci

on 05 Mac 2014

Artis cantik asal Thailand ini yang hendak diperkosa oleh seorang lelaki yang tiba-tiba masuk ke rumahnya pekan lalu. Akibat melakukan perlawanan dengan lelaki pemabuk Prajuab Poobualom, wanita yang diketahui bernama Kannapat 'Preme' Worabawormpat 25 tahun itu terluka cukup parah dan dilarikan ke Rumah Sakit Nonthaveij.

"Preme melawan penyerang hingga akhirnya boleh melepas topeng si penyerang. Prajuab akhirnya melarikan diri, dan anehnya kembali bergabung dengan teman-teman sesama pekerja konstruksi untuk minum-minum.

"Ia menerima 40 jahitan di alisnya dan keadaanya masih trauma.
Polis menahan Prajuab, yang diduga cuba memperkosa seorang aktris dan mantan kontestan menyanyi televisyen tak berapa lama setelah beraksi di rumah Kannapat.

Pekerja konstruksi berusia 24 tahun itu pun akhirnya mengaku bahawa pada hari Minggu malam, ia cuba untuk memerkosa Kannapat yang terkenal setelah menjadi kontestan pada program KPN Award 3 tahun yang lalu dan peran di siri komedi yang terlihat sangat cantik. 


"Prajuab minum minuman beralkohol dengan pekerja konstruksi lainnya setelah bekerja di jalan desa tempat si artis tinggal, di Nonthaburi. Dalam keadaan mabuk, ia mengenakan topeng ski dan masuk ke rumah Preme, kerana melihat ada gadis cantik yang tinggal di rumah itu dengan keadaan pintu yang tidak terkunci, Prajuab boleh dengan leluasanya masuk " kata polis.

Budak agih RM8,730 kepada rakan

Riyadh: Seorang bapa memberi anak lelakinya SR10,000 (RM8,730) kerana berkelakuan baik di sekolah namun budak itu terus mengagihkannya kepada rakan sekelas di sebuah sekolah di Dammam pada keesokannya.
Akhbar Sabq melaporkan murid kelas itu berebut mendapatkan wang itu sehingga seorang guru datang merampasnya.

“Guru itu sangsi melihat kejadian lalu menghubungi bapa kanak-kanak terbabit yang mengakui memberi anaknya wang berkenaan pada malam sebelumnya.
“Bapa murid itu meminta guru berkenaan menyimpan wang itu dan dia akan datang mengambilnya.

“Dia sendiri terkejut kerana tidak menyangka anaknya membawa wang berkenaan ke sekolah,” kata laporan itu. - Agensi
sumber : mymetro

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved