Perubahan Wajah Wanita yang Melakukan Operasi Lesung Pipit Ekstrim

on 12 Februari 2014

 Bagi sebagian orang sangat ingin memiliki lesung pipit. Lekukan kecil pada pipi tersebut memang dapat menambah kecantikan seseorang. Seperti wanita bernama Cherelle yang menginginkan wajahnya dihiasi dengan lesung pipit.








Model Cantik Asal China Popular di Internet Selepas Pamer Foto Lengan Berotot

Nuan Yang Chenmerupakan seorang model yang sedang hangat diperbincangkan di berbagai forum serta jejaring sosial diChina. Tak hanya cantik, ia juga memiliki lengan berotot seperti foto-foto yang diup loadnya di situs jejaring sosial. Wanita 25 tahun itu merupakan mahasiswi Hangzhou Normal University, China. Seperti apa foto-fotonya? 




Paris Hilton Pamer Tubuh Seksi di New York Fashion Week

Paris Hilton tak mahu ketinggalan hadir di acara fashion paling glamour New York Fashion Week. Paris datang ke fashion show desainer Brian Lichtenberg dengan mempamerkan tubuh seksinya dalam balutan crop top. Seperti apa penampilannya?


Cute, Video Anak Kembar Nyanyi Soundtrack 'Frozen' Populer di You Tube

Di situs You Tube, Anda boleh menemukan banyak penyanyi yang mencuba menyanyikan ulang soundtrack film 'Frozen' berjudul 'Let It Go'. Satu dari banyak penyanyi itu adalah duo kembar Maddie dan Zoe. Namun penampilan adik-kakak kembar berusia empat tahun ini beda dari yang lain. Seperti apa?

Video yang menampilkan Maddie dan Zoe menyanyikan 'Let It Go' ini diunggah ke You Tube oleh ayah mereka Aaron Mendez. Video tersebut diunggah pada awal Januari 2014. Sejak ditampilkan di You Tube hingga kini, video tersebut sudah ditonton lebih dari dua juta kali.

Yang membuat video cover lagu 'Let It Go' ini istimewa bukan kerana suara merdu Maddie dan Zoe. Justru suara keduanya jauh dari sempurna layaknya penyanyi pada umumnya. Kakak-beradik kembar ini tampil apa adanya layaknya anak-anak yang mencuba menyanyi.

"This was made to show you what it looks like when two 4 year olds just GO FOR IT!!! Pure, raw, heartfelt and completely innocent!," begitu tulis sang ayah di keterangan mengenai video dua putrinya itu.

Menurut Aaron, seperti video yang dibuatnya inilah jika orangtua mengajak anaknya mencoba bernyanyi lagu yang 'serius'. Anak-anak akan tampil apa adanya, benar-benar tidak mempedulikan apakah suara mereka sudah sesuai alunan musik atau belum dan apakah liriknya sudah sesuai atau belum. Bahkan ketika bernyanyi sambil disorot kamera sekalipun anak-anak yang masih polos ini tidak akan jaim alias jaga imej. Terlihat di video salah satu anak kembar ini dengan cueknya tetap bernyanyi sambil menguap.

Diakui Aaron, video ini dibuatnya memang bukan untuk menunjukkan kemampuan bernyanyi anak-anaknya. "This video was not made to show off my daughters' singing skills....in the future, I'll be sure to get them some voice lessons to further hone their skills :)," tulisnya.

Kepolosan Maddie dan Zoe lah yang membuat video cover lagu 'Let It Go' ini menjadi begitu populer dan disukai. Dari komentar yang tertulis di akun Aaron, orang-orang terpesona pada kelucuan gaya Maddie dan Zoe. Anak kembar ini memang terlihat menggemaskan saat menyanyi dengan bahasa Inggris yang tidak terlalu jelas dan terkadang tidak sesuai nada. Belum lagi melihat ekspreksi wajah mereka saat menyanyi. Tidak percaya? Silakan lihat sendiri betapa menggemaskannya mereka di video di bawah ini.

 

(eny/fer)

Kandung anak bermuka dua

Sydney: Sepasang suami isteri berkeras enggan menggugurkan kandungan mereka yang disahkan mempunyai dua muka dan dua otak.
Renee Young dan Simon Howie dari Tregear, di sini, dinasihatkan doktor supaya menggugurkan kandungan itu yang pada mulanya disangka kembar.
“Kami terkejut apabila imbasan ultrabunyi menunjukkan anak dikandung sebenarnya seorang saja, bukannya kembar,” kata Renee.

Imbasan tiga dimensi menunjukkan bayi itu mempunyai sepasang kaki dan tangan selain satu badan dan semua organ dalaman sempurna termasuk jantung.
Foto
RENEE (kiri) dan Howie.

Doktor sebelum ini menasihatkan kandungan itu digugurkan bagi mengelak anak berkenaan menghadapi kesukaran kelak kerana dianggap pelik.

Sebaliknya pasangan itu tegas mahu membesarkan anak mereka dengan penuh kasih sayang dan dikelilingi orang yang menyayanginya.

Imbasan jelas menunjukkan dua muka bayi berkenaan masing-masing dengan mata, hidung dan mulut yang lengkap.

“Kandungan ini kini berusia 19 minggu dan sihat dengan degupan jantung serta otak yang kuat,” kata Renee dalam rancangan A Current Affair - In Both Brains.

Keadaan itu dikenali sebagai kraniofasial hiperhidrosis adalah sejenis kes kembar siam ekstrem dan terlalu jarang dilihat, malah hanya 35 kes direkodkan setakat ini. 

Tidak satu pun mampu hidup melepasi usia kanak-kanak.

Kemungkinan itu tidak menggugat semangat pasangan terbabit, malah mereka berazam membesarkan bayi itu bersama tujuh anak mereka.

“Keluarga kami sangat rapat dan kami percaya mampu melindungi bayi ini tidak kira apa pun kecacatannya.

“Pada kami menggugurkannya perbuatan tidak bermoral. 

“Anak ini tiada bezanya dengan kanak-kanak yang mempunyai autisme atau sindrom Down. 

“Bayi ini sihat dan membesar elok dalam kandungan. Tidak wajar ia digugurkan,” kata Howie.

Sementara itu, pakar obstetrik Greg Kesby berkata, ini kali pertama dia melihat kes seumpama itu.- Agensi
sumber : mymetro

Balasan amal dosa

Kuala Terengganu: Satu ketika dia ibarat primadona kerana berbekalkan batu mani gajah yang dijadikan tangkal, lebih 50 lelaki kaya dikikisnya sehingga memiliki wang simpanan lebih RM3 juta dalam tempoh cuma setahun.
Bagaimanapun, kuasa amalan syirik itu hanya sementara kerana dia kini menderita pelbagai penyakit selepas isteri seorang lelaki bergelar Datuk yang menjadi mangsanya membalas dendam dengan turut mengenakan ilmu hitam ke atasnya.
Itu kejadian menimpa seorang wanita berusia 31 tahun mahu dikenali sebagai Haslinda yang sebelum ini hidup bergelumang dosa, semata-mata untuk hidup mewah.

“Ada rakan memberitahu mengenai batu mani gajah dimiliki seorang bomoh tinggal di sempadan Siam (Thailand) yang dikatakan mampu membuatkan sesiapa saja tunduk dengan permintaan dan arahan kita.
Foto
AZMAN (gambar kanan) memegang jenglot yang sering digunakan pengamal ilmu hitam. Gambar kiri, Haslinda.

“Saya sanggup menjual diri bagi memperoleh RM8,000 sebagai bayaran untuk memiliki batu itu dan saya juga memandu beratus-ratus kilometer bersendirian untuk ke rumah bomoh itu dua tahun lalu,” katanya.
sumber : mymetro

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved