Lagi gambar pelik

on 01 Februari 2014


Zhang Zetian, Mahasiswi Tercantik Dan Terimut Di China

Seorang mahasiswi berparas imut mendadak menjadi selebriti di China setelah mengupload fotonya sedang memegang gelas ais di jejaring sosial Weibo. Gadis imut tersebut bernama Zhang Zetian. Foto yang membuatnya dijuluki sebagai "Milk Tea Girl" tersebut diambil ketika ia masih berstatus sebagai pelajar SMA di Nanjing.

Zhang Zetian
Milk Tea Girl: inilah foto yang membuat Zhang terkenal ke seantero China

Tak pelak, fotonya tersebut membuat Zhang Zetian yang kini berstatus sebagai mahasiswi di Tsinghua University angkatan 2011 menjadi selebritis dan dinobatkan sebagai mahasiswi paling cantik di China melalui polling yang diadakan oleh sebuah forum internet disana. Zhang memang suka mengupload foto-fotonya ke internet.

Zhang Zetian
Foto Zhang zetian ketika masih SMA, walau berantakan ia tetap terlihat cantik

Walau sudah menjadi terkenal, Zhang tetap bersikap rendah hati dan mengatakan bahwa ia tetap akan berfokus memikirkan pendidikannya walau banyak perusahaan yang ingin menjadikannya bintang iklan di samping, tentu saja, banyak laki-laki yang antre ingin menjadi kekasihnya.

Zhang Zetian
Zhang Zetian kini tercatat sebagai mahasiswi Tsinghua University angkatan 2011

Zhang Zetian
Tidak dipungkiri, kecantikan Zhang Zetian sangat alami

Di China yang penduduknya berjumlah raksasa saja dia sudah beken, apalagi seandainya dia berasal dari Indonesia, sudah pasti gadis imut-imut ini menjadi superstar.
(Weibo, Badu, China.org)

Pukul isteri dengan kapak

Kota Bharu: Sudahlah dipukul dengan menggunakan bahagian belakang kapak di kepala, lehernya pula dirantai dan dikunci dengan mangga seperti hamba.
Begitu nasib seorang suri rumah bersuamikan 'lelaki gila' berusia 26 tahun yang menghukumnya hanya kerana gagal memberikan wang seperti yang diminta dalam kejadian di Kampung Temusu, Limbat di sini, semalam.
Dalam kejadian jam 7 petang itu, mangsa berusia 21 tahun hanya dapat diselamatkan selepas bapa mangsa menghubungi polis. 

Ibu kepada dua anak termasuk seorang anak perempuan yang baru berusia 50 hari mengalami luka di kepala, leher serta lebam di bahagian badan dan menerima rawatan di Hospital Universiti Sains Malaysia (HUSM), Kubang Kerian.
Foto

Bagaimanapun, suaminya melarikan diri apabila menyedari kehadiran polis.

Mengimbas detik cemas itu, mangsa berkata, sebelum kejadian, suaminya yang baru pulang ke rumah meminta wang daripadanya. 

Katanya, dia memberitahu suaminya dia tidak mempunyai wang sebelum diarahkan supaya mencari wang untuknya. 

"Saya pergi ke rumah rakan untuk meminjam wang, namun tidak berjaya kerana rakan juga tidak mempunyai wang. 

"Kerana ketakutan, saya menghubungi bapa untuk meminta pertolongan sebelum pergi ke rumah ibu saudara yang terletak berhampiran dengan rumah rakan itu," katanya ketika ditemui di HUSM, di sini hari ini. 

Menurutnya, suaminya tiba-tiba bertindak menyerangnya dengan kapak sebelum belakang senjata tajam itu mengenai kepalanya. 

"Saya nekad melarikan diri menerusi pintu dapur rumah itu, namun ditendangnya sehingga terjatuh. Saya bangun dan lari masuk ke dalam rumah sebelum terjun menerusi tingkap rumah itu untuk menyelamatkan diri. 

"Dia bagaimanapun berjaya menangkap saya dan mengheret saya balik ke rumah sebelum merantai leher dengan rantai besi dan dikunci dengan mangga untuk mengelakkan saya melarikan diri," katanya. 

Menurutnya, bapanya yang mengetahui kejadian itu menghubungi polis untuk meminta bantuan. 

"Dia melarikan diri sebelum polis tiba," katanya yang berkahwin dengan suaminya sejak tiga tahun lalu. 

Mangsa berkata, suaminya sudah empat bulan tidak bekerja dan dia yang menanggung keluarga dengan mengambil upah melakukan pelbagai pekerjaan ringan. 

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Asisten Komisioner Azham Othman suspek kini giat diburu untuk membantu siasatan. 

"Polis sedang memburu suspek dan kes disiasat mengikut Seksyen 324 Kanun Keseksaan. Kita minta dia menyerah diri. 

"Siasatan awal suspek mempunyai dua rekod jenayah membabitkan dadah dan ugutan jenayah" katanya.
sumber : mymetro

Gara-gara Intip Ruang Ganti Wanita Seksi Ini Dipecat

Kerry Miller, seorang wanita yang bekerja di sebuah klub Divisi League Two Inggris, Burton Albion, terlibat masalah. Tindakannya masuk ke ruang ganti pemain berbuntut pemecatan terhadap dirinya.
pemilik klub, Ben Robinson, menuding Miller telah merusak konsentrasi tim dan pemain. Wanita berusia 46 tahun itu kerap mengirimkan foto-foto pemain yang sedang berganti baju di ruang ganti. Bahkan foto itu dikirimkan kepada salah satu pemain, Billy Kee.
Selain itu, Miller juga dituding terlibat cinta lokasi dengan para pemain. Salah satunya dengan Austin, yang saat ini bermain untuk Brackley Town.
Namun, semua tuduhan itu dibantah Miller. Miller merasa tak bersalah saat masuk ke ruang ganti pemain. Kerana sebelumnya ia sudah mengetuk dan berteriak berulang kali untuk memastikan keberadaan orang di ruang ganti tersebut, tetapi tidak ada jawaban.
Mengenai pengiriman foto, Miller pun membantahnya. Menurutnya, dia tidak sengaja mengirimkan gambar-gambar itu. Bahkan dia sudah meminta maaf kepada pemain tersebut.
Miller menyatakan keberatannya atas keputusan tim yang memecatnya. "Aku sangat mencintai pekerjaanku, aku tidak akan membiarkan Ben yang baru saja datang, mengusirku begitu saja," ujarnya. 




(Dailymail)

Artis Cantik Singapura Ini Dikecam Gara-gara Cara Berpakaiannya Di Instagram

Pemberitaan infotainment dalam negeri yang amat membosankan karena didominasi oleh sensasi-sensasi Farhat Abbas, sedikit banyak membuat penasaran dengan infotainment negeri tetangga kita, Malaysia dan Singapura.

Hetty Sarlene
Salah satu foto Hetty Sarlene yang kontroversial di Instagram

Jagat hiburan kedua negara tersebut dipanaskan oleh sensasi yang dibuat oleh artis seksi, Hetty Sarlene yang kerap mengupload foto-foto kontroversi di instagramnya. Pada tanggal 25 Januari 2014, aktris sekaligus penyany Singapura kelahiran Malaysia 29 tahun lalu ini kembali mengunggah gambarnya di intsgram yang kembali banyak dikomen oleh followersnya.

Hetty Sarlene Evolusi KL Drift
Hetty Sarlene selalu tampil seksi dalam filmnya, seperti dalam Evolusi KL Drift, sebuah film yang terinspirasi dari Fast and Furious

Hetty mengenakan pakaian tanpa lengan berwarna putih dengan aksen lubang di bagian dada sehingga menampilkan tonjolan payudaranya. Sontak saja banyak komen pro dan kontra. Namun seorang followersnya ada yang berkomen agar Hetty jangan sering-sering mengunggah (up load) gambar seksi. Sementara follower lainnya ada yang menyarankan agar Hetty mengedit dulu gambarnya sebelum mengunggahnya di Instagram.
(Media Malaya, Instagram)

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved