So Sweet...Lelaki Ini Melamar Kekasihnya Diatas Clii Merah 99.999 Buah, Pedas

on 01 September 2014

Sepertinya melamar dengan bunga sudah terlalu mainstream. Belakangan ini masih banyak orang yang senang membuat lamaran dengan idea-idea unik seperti flashmob, bahkan dengan hot dog. Sebuah lamaran di depan umum zaman sekarang ini memang bukan hanya menekankan pada romantisnya saja. Tapi, semakin unik dan aneh, semakin mengesankan dan mudah disorot. Seperti seorang lelaki yang berasal dari Hebei, China.

lamaran cinta penuh rasa pedas

Ia melamar kekasihnya dengan menggunakan 99.999 cili merah dan cilihijau. Cili-cili itu dirangkai membentuk dua pola hati yang terpanah oleh anak panah malaikat cinta (yang terbuat dari cili hijau dan jagung). Lelaki tersebut dan teman-temannya bekerja di sebuah perusahaan pengolahan cili. 

Wanita ini dilamar diatas cabe 99.999 biji
Wanita ini dilamar diatas cili 99.999 biji

Wanita ini terharu akan keromantisan pacarnya
Wanita ini terharu akan keromantisan kekasihnya

Mungkin agak aneh ya, lamaran menggunakan cili memang tak terlihat romantis. Namun akhirnya dia boleh meluluhkan hati si wanita kerana kekasihnya itu nampak terharu melihat hamparan cili merah bentuk hati itu. Ia diajak berdiri di sana oleh lelaki itu dan melihat beberapa teman yang membawa foto-foto zaman mereka bercinta.

tampaknya lamaran ini berhasil

Cara ini sepertinya digunakan untuk menunjukkan cintanya yang hot pada sang kekasih. Aih semoga pasangan ini cintanya makin membara seperti pedasnya cili merah.

(vemale)
Ranking: 5

{ 0 komen... read them below or add one }

Catat Ulasan

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved