Artis Cantik Ini Dibully Kerana Punya Anak Perempuan Tidak Cantik

on 24 Ogos 2014

Pasangan artis Hong Kong Angela Tong dan Chin Ka Lok di-bully para netizen kerana mempunyai anak perempuan yang tidak cantik. Pasangan ini dikurniakan satu anak perempuan yang baru berusia satu tahun, Alyssa Chin. Aktris cantik yang di Hongkong terkenal kerana payudaranya yang besar ini sering membawa anaknya dalam berbagai acara. Foto keluarga mereka pun banyak beredar di dunia maya.

Namun, para netizen di Hongkong dan China mengolok-olok Alyssa kerana wajahnya seperti anak laki-laki. Bahkan ada yang menyebut anak lucu ini berwajah sangat jelek. Hal ini membuat Angela merasa sedih, tertekan dan kerap menangis.

Angela Tong-Chin Ka Lok
Foto pernikahan romantis Angela Tong dan Chin Ka Lok

Tapi sang suami, Chin Ka Lok, malah menertawakan bully-an netizen dan harusnya memikirkan karena mereka akan punya anak di suatu waktu. Ka Lok juga meminta isterinya agar tidak mendengarkan komen para netizen, yang penting adalah putri mereka dalam keadaan sihat.

Alyssa Chin
Alyssa Chin, putri Angela Tong dan Chin Ka Lok yang dianggap tidak cantik dan mirip lelaki

Sebelumnya insiden ini, aktor gaek Hong Kong Eric Tsang sempat menggoda Alyssa. Dia menyebut kalau sebuah tragedi kerana wajah Alyssa mirip ayahnya. Namun Chin hanya menanggapinya dengan tertawa.
(MSN, Lolipop, Weibo)
Ranking: 5

{ 0 komen... read them below or add one }

Catat Ulasan

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved