Shin Ae Ahn, Pegolf Sexy Yang Menjadi Sensasi Baru Kerana Parasnya

on 23 Mei 2014

Korea bukan hanya K-Pop dan girlband saja. Kini seorang pegolf sexy pendatang baru asal Korea menjadi sensasi dan perbincangan hangat di seantero Asia Timur kerana pesonanya.

Pegolf Shin Ae Ahn atau Sharon Ahn menjadi idola baru kerana parasnya yang elok. Pegolf kelahiran 18 Disember 1990 yang memulai debut profesional pada tahun 2009 serta mendapat gelar sebagai pegolf wanita pendatang baru pada tahun yang sama.

Shin Ae Ahn
Shin Ae Ahn sadar ia selalu menjadi buruan fotografer, maka ia selalu bersolek, bahkan saat bertanding sekalipun

Sharon Ahn yang pindah ke Selandia Baru saat usianya masih 9 tahun ini juga mendapatkan banyak sponsor dari negara kelahirannya dan belum lama ini baru saja mengikat kontrak dengan Adidas yang menjadi sponsornya. Ia juga dirumorkan akan menjadi duta bagi perusahaan raksasa, Samsung.

Shin Ae Ahn
Parasnya yang elok menjadi magnet banyak sponsor untuk menjadikannya sebagai duta produk mereka. Dan ia belum sekalipun tersentuh pisau bedah plastik

Sosok gadis single yang baru-baru ini mengikuti Woman's US Open serta Nabisco Golf Championship ini telah meraih wang hadiah total US$113,696 sepanjang kariernya ini memang selalu menjadi incaran paparazzi, namun ia tidak pernah mempermasalahkan hal tersebut.

Shin Ae Ahn
Ini salah satu pose Shin Ae Ahn yang fenomenal dan membuatnya menjadi perbincangan hangat di Weibo

Shin Ae Ahn
Ini penampilan terakhir Shin Ae Ahn di Nabisco Cup dan setelahnya Adidas mengikatnya sebagai duta mereka

Oleh kerana itu, foto-fotonya yang banyak menghiasi media berhasil mendongkrak ketenaran dan nilai jualnya di mata para sponsor.
(Golf Digest, Weibo)
Ranking: 5

{ 0 komen... read them below or add one }

Catat Ulasan

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved