Inilah blogger yang tak tahu malu

on 26 Mei 2014

Seorang blogger bernama Ben Schlappig ingin orang  menyumbangkan wang mereka untuk membantunya membayar tiket  US$ 20,000 agar dia boleh naik maskapai penerbangan Etihad dengan fasiliti termewah yang bernama "The Residence" VIP suite.

Itu merupakan sebuah suite dengan luas 125 kaki persegi di pesawat Airbus A380 dalam penerbangan dari London ke Abu Dhabi, dan menawarkan kemewahan yang tak tertandingi bagi pelancung yang punya poket tebal.

Ruang VIP Maskapai Etihad
Salah satu sudut ruang termewah di pesawat airbus A380  Etihad

Ruang santainya

Ruang mewah ini menawarkan tiga kamar, iaitu ruang santai, kamar mandi dan kamar tidur, juga ditambah pelayanan eksklusif dari pramugari cantik yang telah dilatih khusus untuk melayani tamu VIP selama penerbangan. Ruang tamu dilengkapi dengan TV flat screen 32  inch, ruang tidur dengan ranjang double bed, dan sajian menu special dari chef gourmet.


Ruang tidur dengan fasiliti mewah, tinggal pilih yang mana

Schlappig sejauh ini telah berhasil mengumpulkan wang sebanyak US$ 11.641 dalam 20 hari. Dia berharap 16.000 pengikut Twitternya akan membantu dia untuk mencapai tujuannya itu. Dia mengatakan kempen ini akan berjalan sampai dengan 31 Mei 2014.

Ben Schappig
Ben Schappig, blogger tak tahu malu


(Daily Mail, Kick Starter)
Ranking: 5

{ 0 komen... read them below or add one }

Catat Ulasan

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved