Gila..lelaki ini makan plasenta isterinya

on 20 Mei 2014



SEORANG lelaki memakan plasenta isterinya dengan mencampurnya ke dalam taco. Nick Baines, memakan plasenta untuk membantu menghilangkan depresi yang dialami isterinya setelah melahirkan.

Aksi aneh yang dilakukan Nick telah menarik perhatian seorang wartawan dari media di Inggris, The Guardian. Wartawan yang tidak disebutkan namanya ini mengabadikan aksi Nick saat memakan plasenta milik isterinya.

Aksi yang dilakukan Nick ini biasa disebut Placentophagy, di mana seseorang memakan plasenta manusia dengan cara dimasak ataupun masih mentah.

Nick memakan plasenta isterinya dengan cara mencampurkan dengan taco. Dia menganggap plasenta isterinya itu seperti daging lembu seperti biasanya.

Sebelum mencampur plasenta dengan taco, lelaki bertubuh agak tambun ini sempat mencari beberapa resepi untuk memasak plasenta tersebut hingga rasanya enak.

Nick mencampur plasenta tersebut dengan air kelapa dan pisang selama 10 minit dan akhirnya menemukan cara yang baik dengan mencampurnya ke dalam taco.

"Rasanya sangat lembut dan seperti daging lembu panggang. Rasanya tidak berbeza dengan daging Texas BBQ," ujar Nick. Demikian dilansir Metro.bkosong
Ranking: 5

{ 0 komen... read them below or add one }

Catat Ulasan

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved