Gabriella Lenzi, Kekasih Baru Neymar Yang Seksi

on 28 April 2014

Bintang FC Barcelona asal Brazil, Neymar belakangan ini menjadi pemberitaan ramai oleh media Sepanyol. Selain aksi divingnya di lapangan, kehidupannya di luar lapangan menjadi sorotan kerana dituding menyebabkan penampilannya di atas rumput menjadi jeblok.

Kehidupan Neymar kini memang dikelilingi oleh wanita cantik nan seksi. Setelah dikhabarkan putus dengan Bruna Marquezine yang merupakan selingkuhannya dari pacar sebelumnya, kini Neymar seang menjalin kasih dengan model seksi berusia 20 tahun, Gabriella Lenzi.

Neymar-bruna Marquezine
Hubungan Neymar dan Bruna Marquezine kandas kerana LDR (hubungan jarak jauh)

Dengan kekayaan dan ketenarannya, memang sejak dulu dikenal sebagai penakluk wanita cantik. Dan hubungannya dengan Lenzi ini menjadi santapan media, khususnya media Sepanyol.

Gabriella Lenzi, Kekasih Baru Neymar
Gabriella Lenzi memang mempunyai tubuh yang bagus kerana rajin nge-gym

DF Model, agensi yang menaungi Gabriella, membantah bahwa sang model punya hubungan istimewa dengan Neymar. Tapi di sisi lain, majalah Glamour mengklaim model yang memiliki ratusan ribu followers di instagram ini tengah berada di Barcelona.

Gabriella Lenzi

Gadis semolek ini, bagaimana Neymar tidak takluk?

Gabriella Lenzi sendiri sering mempamerkan foto-foto selfie sexy-nya di dunia maya. Dengan hobi renang dan senam wajar jika ia memiliki bentuk tubuh yang ideal. Dan inilah yang membuat Neymar bertekuk lutut.
(Daily Mail, Football.co.uk, Glamour)
Ranking: 5

{ 0 komen... read them below or add one }

Catat Ulasan

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved