Wanita Super Cantik Berusia 60 Tahun Ini Menikah Dengan Lelaki Tampan Kaya Raya Berusia 28 Tahun

on 28 Mac 2014

Liu Xiaoqing, seorang wanita cantik berumur 60 tahun menikah dengan lelaki berumur 28 tahun yang tampan dan kaya raya di San Fransisco. Pernikahan pasangan beda usia yang sangat jauh ini pun menjadi sensasi.

Liu Xiaoqing
Penampilan Liu Xiaoqing 3 tahun lalu

Lelaki muda bernama Yi Gang yang berprofesi sebagai pemain badminton pasalnya baru berumur 28 tahun dan berasal dari keluarga kaya raya. Lalu apa yang menjadi motivasi Yi Gang menikahi Liu Xiaoqing? Hal ini mungkin saja terjadi kerana si wanita yang berumur 60 tahun itu masih terlihat seperti umur 30 tahun!

Liu xiaoqing-Yi gang
Penampilan Liu xiaoqing setahun sebelum menikah, penampilannya tetap terjaga

Liu Xiaoqing
Penampilan Liu Xiaoqing kini, ia tetap menarik, cantik dan sexy

Apa yang membuat Liu Xiaoqing yang sudah berumur 60 tahun ini terlihat tetap cantik dan awet muda? Konon khabarnya Liu sudah melakukan beberapa kali operasi plastik untuk menjaga penampilannya.

Liu Xiaoqing-Yi Gang

Liu Xiaoqing-Yi Gang
Liu Xiaoqing, berpose bersama suaminya yang muda dan tampan, Yi Gang

Bukan hanya itu, berkat kecantikannya, Liu Xiaoqing juga sudah beberapa kali mendapat gelar Miss Kecantikan untuk wanita berusia 40 tahun ke atas. Bahkan baru-baru ini ia bermain di sebuah film dimana diceritakan Liu berperanan menjadi gadis berusia 19 tahun. Wow!
(Wang Chao, Paul Chong, Weibo)
Ranking: 5

{ 13 komen... read them below or add one }

boy berkata...

cantik walaupun dh berusia..


Isnin, Mac 31, 2014
Tanpa Nama berkata...

Cantik palsu


Selasa, April 01, 2014
Tanpa Nama berkata...

Palsu..diubah nya pemberian tuhan..hmm


Selasa, April 01, 2014
Tanpa Nama berkata...

Cantik pon plastik buat ape..


Selasa, April 01, 2014
Tanpa Nama berkata...

Apa yg dia mkn ni??


Selasa, April 01, 2014
shah berkata...

Muka mungkin palsu.. Tapi badan still mcm org muda.. Stamina suami dia jer yg tahu.. Hehe


Selasa, April 01, 2014
Tanpa Nama berkata...

Jgn kita pertikaikan cantik mcmana pun sampai masa akan mati.


Selasa, April 01, 2014
Tanpa Nama berkata...

Yg cakap ssemua d atas ni cemburu dan berhati busuk. Dengki dgn kelebihan irang lain.....ueeeekkk....


Rabu, April 02, 2014
Tanpa Nama berkata...

Apa pun kita kan disuruh berusaha untuk diri sendiri... dan yang penting sekali... dia x menyusahkan orang lain pon.....


Rabu, April 02, 2014
shahirailyana berkata...

ok. Cantik plastik! Hahaa. Tak hairan sebab mengubah ciptaan tuhan. Tahniah! :).


Rabu, April 02, 2014
Tanpa Nama berkata...

sokong


Rabu, April 02, 2014
Tanpa Nama berkata...

betullllll!


Rabu, April 02, 2014
Tanpa Nama berkata...

Seplastik mana pun dia guna...Dia x myusahkan kita..suka dia. Kalo nak tgk..tgk jgn mgata..nti mnambah dosa..


Khamis, April 03, 2014

Catat Ulasan

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved