Kejutan maut seorang suami

on 09 Januari 2014

Bangkok: Terkejut sebelum sempat mengejutkan itu yang berlaku ke atas seorang tukang cat yang pulang lebih awal untuk bertemu isterinya.
Lebih malang kepulangan Wisut Sahasamut, 25, yang bekerja di pelantar minyak itu membawa kepada tragedi. Wisut ditangkap kerana bakal menghadapi dakwaan membunuh kekasih isterinya.

Sebelum itu Wisut sengaja pulang diam-diam dan lebih awal daripada sepatutnya untuk membuat kejutan awal pagi semalam.
Namun apabila tiba di rumah Wisut terkejut kerana mendapati seorang lelaki lain, Noppadol Iamserm, 24, berada di kediaman mereka dekat daerah Klong Luang, Pathumthani.

Wisut mengenali Noppadol kerana lelaki terbabit pernah menjalin hubungan dengan isterinya. Kedua-dua lelaki terbabit kemudian bertengkar dan keadaan menjadi tidak terkawal apabola Wisut membelasah Noppadol hingga mangsa tidak sedarkan diri.

Jurucakap polis berkata, selepas melihat mangsa sudah tidak berdaya, Wisut segera menghubungi ambulans dan pihak berkuasa.
“Ketika petugas kecemasan tiba, mereka mendapati mangsa sudah tidak bernyawa,” katanya.

Menurut jurucakap berkenaan Wisut mengakui membelasah Noppadol tetapi tidak berniat mahu membunuhnya. Polis kemudian menahan Wisut untuk siasatan lanjut dan mungkin mendakwanya atas tuduhan membunuh. - Agensi
sumber : mymetro
Ranking: 5

{ 0 komen... read them below or add one }

Catat Ulasan

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved