Cerut ragut kasih

on 28 Januari 2014

Kuala Lumpur: “Ini semua bahana cerut import dari Cuba. Akibatnya, saya dan anak-anak terpaksa ‘mengikat perut’ kerana tidak mempunyai wang dan terpaksa mencari pendapatan lain berikutan suami terlalu taasub dengan hobi peliknya yang ketagih menghisap cerut berjenama luar negara.
“Dulu, hidup kami sekeluarga bahagia, tidak perlu fikir pasal wang kerana semuanya lengkap. Suami pula ketika itu bertanggungjawab menyediakan segala kelengkapan rumah, namun semua itu tidak bertahan lama selepas dia mula ketagih cerut mahal,” katanya.
Begitu luahan seorang wanita yang mahu dikenali sebagai Sara, 30, yang terpaksa berniaga kecil kecilan untuk mengisi perutnya dan dua anak akibat kegilaan suaminya itu.

Menurutnya, dia terpaksa menjual nasi lemak serta mengambil tempahan masakan semata-mata untuk menampung perbelanjaan harian mereka selepas suaminya tidak lagi memberi nafkah wang ringgit kepadanya.
Foto
SARA menunjukkan kotak cerut yang diimport dari Cuba.

Dia berkata, sudah puas dia serta keluarga menasihatkan suaminya itu berhubung tabiat pelik lelaki berkenaan, namun segala usaha menemui jalan buntu.
sumber : mymetro
Ranking: 5

{ 0 komen... read them below or add one }

Catat Ulasan

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved