Ini betul-betul sayang bini

on 26 Disember 2013


Sayang betul abang ini pada isterinya...sanggup di badannya  di jadikan 'kerusi' untuk isteri yang tercinta..

Lihat Aksi Gila dan Tak Masuk Akal yang Dilakukan Perempuan Cantik Ini

Seorang perempuan cantik yang terobsesi dengan hal-hal yang berbau mitologi pergi ke doktor bedah plastik agar mengubah telinganya menjadi mirip peri.
Dilansir The Mirror, perempuan bernama Melynda Moon merogoh kocek 250 poundsterling agar mendapatkan telinga mirip dengan mahluk dari film kegemarannya, The Lord of the Rings. Perempuan asal Guelph, Ontario, Kanada ini selalu merasa berada dari dunia lain dan yakin dirinya adalah peri di masa lalu.
“Banyak orangtua yang sering memberikan peringatan kepada anaknya agar jangan nakal karena peri akan memberitahu Santa. Lalu, anak-anak itu melihat telinga saya dan sadar jika orangtua mereka tidak main-main,” kata wanita berusia 23 tahun ini.
Setelah operasi yang berlangsung selama dua jam, bekas jahitan itu ada di sana selama dua pekan agar kulitnya bisa menyatu dan telinganya bisa berdiri dan sempurna seperti peri.
“Saya selalu memiliki fantasi mengenai sesuatu selain manusia dan saya berkeputusan untuk mengubah penampilan saya agar tampak supernatural,” ujarnya, sembari menegaskan dirinya tak ingin kembali jadi manusia dan butuh serbuk dan sayap agar bisa terbang.

Padah sabun disangka kokain

Pennsylvania: Dua rakan menghabiskan dua bulan dalam penjara selepas polis menyangka dua peket sabun buatan sendiri sebagai kokain.
Annadel Cruz, 26, ditahan ketika memandu keretanya melebihi had laju pada 13 November lalu.

Anggota polis bertugas menghidu bau ganja dan wanita itu mengaku ada menghisap dadah berkenaan selain membawa sejumlah kecil dalam colinya.
Bagaimanapun, anggota polis terbabit turut menemui dua peket dibaluti kertas lutsinar yang disangka kokain berdasarkan ujian dibuat di tempat kejadian walaupun Annadel menegaskan ia sabun.

Berikutan itu, Annadel dan rakannya, Alexander Bernstein, 30, ditahan atas tuduhan mengedar dadah.

Bagaimanapun, sebulan kemudian ‘dadah’ berkenaan disahkan hanya sabun dan tuduhan terhadap mereka berdua digugurkan. - Agensi
sumber : mymetro

Mengandung tetapi tidak ada bayi

Brasilia: Doktor melakukan pembedahan Caesarean kecemasan terhadap seorang wanita yang sarat ‘mengandung’ namun terkejut apabila mendapati rahimnya kosong.
Wanita berusia 37 tahun itu dirawat bidan dari Cabo Frio sejak awal kehamilannya sebelum dibawa ke hospital selepas merasa sakit bersalin, kelmarin. Dia yang kelihatan sarat mengandung turut membawa bukti rawatan pranatal yang mengatakan kandungannya berusia 41 minggu.

Pengarah hospital berkenaan Rosalice Almeida berkata, dia dihantar menjalani pembedahan kecemasan apabila doktor gagal mengesan degupan jantung bayinya.
“Disebabkan ‘kandungannya’ sudah melebihi masa, doktor berpendapat tiada masa untuk melakukan ultrasound.

“Doktor terus melakukan pembedahan namun terkejut apabila mendapati rahimnya kosong,” katanya.

Sehubungan itu, kes berkenaan direkodkan sebagai kehamilan palsu dan wanita itu dirujuk kepada pakar psikiatri.
Sementara itu, suami wanita berkenaan yang berusia 23 tahun berkata, ini kali kedua isterinya ‘mengandung’.

Menurutnya, isterinya ‘mengandung’ tahun lalu namun mendakwa anak itu meninggal dunia di hospital tanpa menunjukkan sijil kematian kepadanya.
Sebelum ini, pada Disember tahun lalu seorang lagi wanita, Layane Santos, 19, mendakwa bayi perempuan yang baru dilahirkan dicuri di hospital selepas dia tersedar daripada pembedahan Caesarean dan dimaklumkan mengalami kehamilan palsu.

Layane mendakwa dikejarkan ke hospital pada usia kandungannya 38 minggu selepas mengalami sakit perut dan pendarahan.

Wanita itu menerima rawatan pranatal sepanjang kehamilannya, malah bidan turut merekodkan pembesaran bayinya termasuk ultrasound yang turut merakamkan degupan jantung menunjukkan dia hamil anak perempuan. - Agensi
sumber : mymetro

Perompak terkenal meninggal dunia

London: Penjenayah paling terkenal Britain, Ronnie Biggs (gambar) - yang mencipta nama selepas rompakan bersejarah The Great Train Robbery pada 1963 - meninggal dunia pada usia 84, semalam.
Biggs seorang daripada 11 anggota kumpulan perompak yang menyamun kereta api malam Royal Mail dengan dengan melarikan £2.6 juta (RM13.8).

Dia ditangkap dan dipenjara 30 tahun, namun berjaya melarikan diri dari penjara malah hidup mewah dan berfoya-foya di Amerika Selatan.
Dia akhirnya menyerah diri kepada polis Britain pada 2001 namun dibebaskan pada 2009 atas sebab kesihatan. - Reuters
sumber : mymetro

Artis K-Pop dengan Aura Seksi

Aura seksi seseorang bukan terlihat kerana pakaian atau penampilannya. Namun aura seksi itu daatang dari dalam diri seseorang termasuk para artis Korea yang memiliki tubuh ideal dan aura seksi yang membuat mereka didambakan oleh banyak pria.
Tidak hanya itu, pancaran wajah mereka juga mengeluarkan aura keseksian. Siapa saja artis Korea yan terkenal dengan aura keseksiannya?
1. Hyun-A (4Minute)
Hyuna
Siapa yang tak kenaal Hyun-A. Dengan tubuh dan wajah seksinya ia terkenal sebagai rapper girlband terseksi. Kesan nakal yang lengket padanya membuat ia diberi lagu duet oleh sang agensi. Hyun-A diberi lagu duet dan membuat sub unit bersama Hyunseung Beast dengan kesan nakal dan seksinya bernama ‘Trouble Maker’.
2. Nana (After School)
Nana
Member After School yang satu inni memiliki aura seksi dan cool. Selain terkenal pendiam, Nana juga terkenal memiliki tubuh ideal dan seksi. Banyak yang mengatakan, Nana seperti Barbie hidup kerana wajahnya yang sempura, begitupun tubuhnya.
3. Hyorin (Sistar)
Hyorin
Kalau artis Korea lain sibuk dengan memuluskan kulit putihnya, berbeda dengan member dari girlband Sistar ini. Dengan kulit yang tak begitu putih seperti orang Korea lain, Hyorin mendapat label ‘artis seksi’. Selain itu suaranya yang sangat merdu menambah kesan seksi pada Hyorin.
4. Yoona (SNSD)
Yoona
Siapa yang tak ingin memiliki pacar seperti Yoona? Gadis cantik dan manis ini terkenal sebagai member SNSD terpopuler. Selain karena ia sering bermain di banyak drama, Yoona juga terkenal sebagai gadis imut yang dewasa dan pintar. Aura seksinya terpancar dari tubuh ideal dan wajah imutnya. Juga tentu sifat dewasa menambah keseksian dari seorang Yoona.
5. G-NA
G.NA
Penyanyi yang dikabarkan menjalani oprasi pada payudaranya ini terkenal memiliki kesan seksi di setiap penampilannya. Wajah dan tubuhnya yang ideal membuat penyanyi yang terkenal dengan single ‘Black and White’ ini menjadi artis Korea seksi. G-Na memang menampik kabar ia mengoprasi payudaranya agar terlihat lebih besar.

Boneka Barbie Gemuk Yang Menjadi Kontroversi

Imej barbie gemuk itu dibuat oleh seniman bernama Bakalia. Gambar itu ada di kontes ilustrasi di situs Worth1000.com. Iapun mengumpamakan barbie bertubuh gemuk, dengan dagu berlipat atau yang biasa disebut double-chin.

Meskipun gambar itu telah di-like lebh dari 35.000 orang, tapi banyak juga wanita yang merasa tersinggung dan menganggap itu berlebihan.



Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved