Perubahan drastik

on 16 Disember 2013

Bermula dengan wajah..wanita yang biasa...tanpa makeup.....!
 






Campak kekasih kerana takut bini

Rabat: Kerana terlalu takutkan isteri, seorang lelaki sanggup mencampakkan kekasihnya keluar dari tingkap apartmennya.
Lelaki itu yang tinggal di tingkat satu apartmen berkenaan lebih rela mencampak teman wanita berusia 17 tahun itu kerana terlalu takut apabila isterinya pulang secara mengejut.

“Dia terus mengangkat gadis itu, berlari ke arah tingkap dan mencampaknya ke luar,” kata pegawai polis
Lelaki itu baru membawa remaja berkenaan ke rumahnya namun terkejut apabila isterinya mengetuk pintu.

Menurut polis, mangsa parah akibat terhumban ke dinding dan dikejarkan ke hospital.

Menurut laporan akhbar, lelaki itu ditahan kerana mendatangkan bahaya kepada mangsa, namun tidak menceritakan reaksi si isteri terhadap kejadian itu. - Agensi
sumber : mymetro

Sejuta ‘like’ di FB sebagai mas kahwin

Sana’a: Seorang pemuda Yaman yang melamar kekasihnya terkejut apabila bakal bapa mentua menyuruhnya mendapatkan sejuta ‘like’ di Facebook (FB) sebagai mas kahwin.
Salim Ayyash meminta lelaki berkenaan yang dikenali sebagai Osama menulis perkataan ‘like’ sejuta kali selama sebulan dalam setiap tweet selain kepada semua rakannya di Facebook.

Bagaimanapun, Osama diberitahu jumlah ‘like’ itu mungkin diberi ‘diskaun’ sebelum tarikh akhir yang ditetapkan.
Salim yang merupakan personaliti Facebook terkenal di wilayah Taizz turut memberi amaran akan memantau akaun laman sosial Osama itu.

“Salim akan memantau aktiviti ‘online’ Osama bagi memastikan dia melaksanakannya.

“Namun Salim berjanji akan membuat penilaian pada hujung bulan dan mungkin mengurangkan jumlah mas kahwin jika berpuas hati dengan kesungguhan Osama,” lapor akhbar Arab Saudi, Sada. - Agensi
sumber : mymetro

Si lembut pukau artis

Kuala Lumpur: Berdasarkan perwatakannya, dia layak dikategorikan lelaki lembut, namun kerakusannya melakukan jenayah penipuan amat menakutkan kerana menggunakan ilmu hitam untuk menipu mangsa hingga mengaut keuntungan lebih RM200,000.
Aktif menipu sejak 2008 lagi, mangsanya membabitkan artis dan ahli perniagaan yang diperdaya supaya memberi sejumlah wang kononnya sebagai pelaburan untuk menjalankan perniagaan.
Dua mangsa terbaru lelaki berusia lewat 30-an itu ialah komposer yang juga pengasas kumpulan K-Pop Malaysia Max 24:7, Aesar Mustafa, 33, serta rakannya, Aaron Zairull Yaacob yang juga model dan pelakon.

Aaron atau nama sebenarnya Zairull Yaacob, 31, berkata, dia mengenali suspek sebagai peminatnya di laman sosial Facebook (FB) miliknya kira-kira enam bulan lalu.
Foto
HANAFI memegang minyak lemak babi (kiri) yang digunakan sebagai penunduk.

“Selepas beberapa kali berhubung di FB saya berjumpanya dan memberitahu mahu melabur untuk membesarkan perniagaan butik pakaian saya di Setapak.
sumber : mymetro

Ini namanya tak sayang telinga








Kemalangan kereta yang aneh

This is not something you see every day but this car landed straight up in a field in Brazil. The driver is alive thankfully.





Dijamin, Anda Tidak Akan Pernah Melihat Pernikahan Semacam Ini!

Pasangan yang mau menikah biasanya berlumba-lumba merencanakan pernikahan supaya bisa diingat seumur hidup. Sebisa mungkin pernikahan hanya sekali dan dikenang selamanya. Konsep pernikahan pun bahkan sampai ada yang aneh-aneh. Seperti yang dilakukan pasangan yang satu ini. Mereka menikah di sebuah hutan di Afrika. Waw!

Tempat Melangsungkan Pernikahan (c) viralnova.com
Tempat Melangsungkan Pernikahan (c) viralnova.com
Dilansir dari viralnova.com, tidak disebutkan siapa sejatinya pasangan ini. Menjadi hal yang tidak biasa karena mereka menggunakan jasa gajah untuk mengangkut mereka. Dan Ladies ada satu lagi yang membuat pernikahan ini terasa begitu istimewa. Adalah seorang pria berwarga negara Amerika menikahi sorang gadis asal Zimbabwe. Mungkin inilah salah satu sebab kenapa pasangan ini melangsungkan pernikahan di hutan Afrika.
Cinta memang tak mengenal siapa yang Anda cintai. Cinta datang begitu saja tanpa mengenal dari mana dan apa latar belakang pasangan Anda. Bukankah Amerika dan Afrika merupakan sebuah benua yang jauh? Tapi buktinya bisa saja mereka dipertemukan dan menikah.

(c) viralnova.com
(c) viralnova.com
Di dalam foto pernikahan ini, ada dua ekor gajah yang akan membawa dua orang ini ke tengah hutan, tempat mereka melangsungkan janji sehidup semati. Masing-masing dengan pawang gajahnya sendiri-sendiri. Setelah sampai di tempat pernikahan, ternyata pengantin sudah ditunggu oleh sejumlah orang. Mereka disambut dengan tarian khas Zimbabwe. Di bawah pohon dan indahnya langit Afrika menjadi saksi cinta dua hati yang saling terpaut.

(c)viralnova.com
(c)viralnova.com

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved