Cantiknya Pemain tenis India Ini Saat Menjadi Model Fashion Show

on 06 Disember 2013

Siapa kata hanya model yang boleh berlenggak-lenggok di atas catwalk? Seorang petenis cantik asal India membuktikan bahwa dia juga bisa berjalan bak model profesional dalam sebuah acara pagelaran busana.
Acara yang bertajuk Aamby Valley India Bridal Fashion Week 2013 ini digelar di Kota Mumbai, India. Sania yang biasanya tampil sporty saat itu berhasil memukau semua yang hadir dalam acara itu. Sania dengan anggun dan cantik membawakan sebuah gaun rancangan Shantanu dan Nikhil.

(c) Merdeka.com
(c) Merdeka.com
Bak model profesional, Sania dengan selamba berlenggang-lenggok di catwalk. Rasa percaya dirinya yang tinggi mampu memberikan aura kecantikan yang luar biasa. Kecantikannya begitu terpancar dalam balutan baju pengantin yang anggun.
Sania lahir di Bombay pada tanggal 15 November 1986. Sebagai petenis profesional, dia sudah beberapa kali memenangkan kejuaraan tenis nasional. Selain populer sebagai petenis, dia juga dikenal sebagai seorang fashionista kerana hobinya memakai pakaian dari desainer ternama dari India.

(c) Merdeka.com
(c) Merdeka.com
Bentuk tubuh Sania yang atletis juga menjadikan banyak orang iri terhadapnya. Memang sebagai olahragawan dia selalu harus tampil sehat dan bugar dalam setiap kesempatan.

Lagi cara berpakaian minta diraba





Kim Kardashian Dan Carmen Electra Pakai Baju Sama, Siapa Lebih Seksi?

Kedua selebriti ini dikenal memiliki tubuh seksi dan tak sungkan memamerkan keindahannya kepada publik. Ketika keduanya mengenakan busana yang sama dari rumah mode Paris, Saint Laurent, siapakah yang lebih sesuai memakainya? Kim atau Carmen?


Ada lelaki kat Malaysia yang sanggup berpakaian begini?





ini namanya legwarmer

‘Rangka hidup’ pegang watak Wonder Women

Los Angeles: Peminat filem Hollywood merungut kerana aktres Israel, Gal Gadot diberikan tawaran sebagai Wonder Woman dalam filem Batman vs Superman.
Semalam penerbit filem itu mengumumkan Gal, 28, ditawarkan ditawarkan watak Wonder Woman tetapi mendapat reaksi negatif di kalangan peminat.

Kebanyakan mereka berpendapat Ratu Cantik Israel 2004 itu tidak memiliki tubuh yang menawan, malah terlalu kurus.
Peminat yang cuma dikenali sebagai CarlPearce666 menulis: “Saya dengar Warner Bros menawarkan watak Wonder Woman kepada rangka hidup... memang pelik!”

Seorang lagi peminat haz_elnino pula menulis dalam Twitternya: “Satu-satunya perkara yang saya bimbangkan apabila Gal Gadot menjadi Wonder Woman ialah dia terlalu kurus bagaikan pesakit anoreksia.

Masa untuk tambahkan berat badan.” Bagaimanapun, pengarah filem itu Zack Snyder berkata Gal ialah pilihan yang tepat untuk watak itu. Filem Batman vs Superman bakal ditayangkan pada 17 Julai 2015. - Agensi

Foto
GAL
sumber : mymetro

Korban SMS curang

London: Seorang pegawai polis wanita membunuh diri selepas tersilap menghantar mesej pesanan ringkas (SMS) kepada suaminya walaupun ia ditujukan untuk kekasihnya.
Inkues mengenai kematian Gail Crocker diberitahu, wanita terbabit banyak menghabiskan masa dengan seorang pegawai polis lain ketika suaminya, Peter, menjalankan urusan di luar kawasan Pada satu hari Gail, 46, menulis SMS untuk mengucapkan “terima kasih” atas kejadian yang mereka lalui bersama kepada kekasihnya.

Namun Gail tersalah hantar dan SMS berkenaan diterima Peter, 49.
SMS daripada ibu kepada dua anak itu berbunyi: “Terima kasih di atas malam yang indah. Saya harap kita dapat melakukannya sekerap mungkin.” Apabila suaminya pulang ke rumah di St Stephen, Cornwall, Gail mengakui dia menghabiskan masa bersama rakan sejawatnya - yang tidak dinamakan dalam inkues berkenaan - tetapi menegaskan kejadian itu tidak pernah berlaku sebelum ini.

Pasangan suami isteri yang sudah bersama sejak 30 tahun itu kemudian bertengkar sebelum Gail mengambil ubat tidur berlebihan sehari kemudian. Gail kemudian masuk ke but keretanya.

Mayat Gail ditemui bersama botol ubat tidur yang sudah kosong serta nota terakhir daripadanya.
Peter berkata, Gail ada merayu dan meminta maaf kepadanya selepas mereka bertengkar. “Gail ialah nyawa saya dan kami ada membuat pelbagai rancangan bersama. “Tidak berbaloi dia membunuh diri kerana saya rasa hilang arah tujuan tanpanya,” katanya.

Inkues diberitahu bahawa Gail menghantar SMS pada 12 Jun lalu, Pasangan itu juga bertengkar sekali lagi pada pagi berikutnya. Gail juga menghubungi Peter di tempat kerja hingga lelaki itu berang lalu menghempas telefonnya ke lantai.
Apabila Peter tiba di rumah tidak lama kemudian, dia mendapati isterinya sudah tiada. “Sewaktu saya pulang Gail tiada. Dia tidak menghubungi saya hingga malam,” katanya.

Gail dikatakan turut menghubungi balai polis tempat dia bekerja, memberitahu tidak dapat datang bertugas kerana cuti sakit. - Agensi
sumber : mymetro

Murid campak budak malang dari tingkat 25

Beijing: Seorang murid perempuan mencampak budak lelaki yang ditemuinya bersendirian di dalam lif melalui balkoni menyebabkan mangsa terbunuh, semalam.
Yuanyuan yang berusia kurang dari dua tahun, sebelum itu berada di dalam lif bersama ibunya serta seorang budak perempuan di sebuah bangunan apartmen di Chongqing, barat daya China.

Rakaman kamera litar tertutup di dalam lif menunjukkan ketika ibunya menolak keluar basikal kecil dari lif, pintunya tiba-tiba tertutup.
Keadaan itu menyebabkan mangsa tinggal berdua saja dengan murid terbabit. Apabila pintu lif tertutup, murid perempuan itu mendukung Yuanyuan sebelum menghempas mangsa ke lantai. Tidak cukup dengan itu Yuanyuan ditendang, dipukul dan dipijak berulang kali. Apabila pintu lif terbuka di tingkat 25, murid berkenaan menolak mangsa keluar. Laman web berita berbahasa Inggeris Shanghaiist melaporkan ketika itulah murid terbabit mencampak Yuanyuan dari bangunan itu sama ada dari tingkap atau balkoni. Kesan tompokan darah turut dilihat berhampiran dengan mayat Yuanyuan ditemui di atas tanah.

Kanak-kanak berkenaan dikejarkan ke hospital berdekatan tetapi meninggal dunia akibat kecederaan dialami. - Agensi
sumber : mymetro

Gadis Cantik Ini Memotonhg Kakinya Agar Boleh Pakai High Heels

Seorang gadis cantik berusia 21 tahun asal New York, Mariah Serrano, membuat keputusan berani dalam hidupnya. Gadis yang terlahir dengan cacat pada kaki kirinya (pengkor) ini memutuskan mengamputasi atau memotong kakinya tersebut agar boleh memakai sepatu hak tinggi (High heels).

Mariah Serrano
Mariah semasa bayi terlahir dengan kaki kiri yang cacat

Mariah yang sangat tergila-gila dengan dunia fashion ini sebelumnya tidak diperbolehkan oleh dokter untuk memakai sepatu hak tinggi karena dapat membahayakan keselamatannya. Ia hanya bisa memandang iri terhadap teman-temannya yang bisa tampil modis dengan high heels, khususnya dalam acara prom night (pesta kelulusan sekolah), sedangkan ia harus memakai sepatu khusus.

Mariah Serrano
Mariah sebelum menjalani amputasi, kaki kirinya harus memakai sepatu khusus

mariah serrano
Penampakan kaki Mariah setelah diamputasi. Kini ia bisa memakai high heels

Ia terinspirasi kepada perancang Alexander McQueen yang memasang kaki palsu untuk atlet Aimee Mullins, sehingga bisa memakai high heels.

Mariah Serrano
Mariah memperlihatkan kaki palsunya

Akhirnya, ia mengambil keputusan untuk mengamputasi kaki kirinya sampai sebatas lutut dan bagian yang diamputasi tersebut digantikan dengan kaki palsu. Kini ia boleh memakai sepatu high heels.

Mariah serrano
Mariah Serrano (kanan)

Mariah Serrano
Mariah Serrano (paling kanan) dengan high heels

Mariah Serrano
Sebagai fashionista, Mariah Serrano suka tampil modis. Ia memang cantik.

Benar-benar sebuah keputusan berani yang tidak pernah terpikirkan oleh siapapun!
(Daily mail, NY Post, Metro)

Dikira Wanita, Lelaki Cantik Ini Menjadi Pujaan Di Asia Timur

Tidak ada yang menyangka jika wanita bertubuh langsing dan berwajah manis ini ternyata adalah seorang lelaki. Si cantik ini bernama Yiming Zhao, ia baru berusia 18 tahun.


Pose Yiming ini mengelabui sangat banyak netizen
Yiming berhasil menarik perhatian banyak pengguna Weibo, Twitter-nya China, setelah dirinya mengunggah beberapa fotonya. Wajahnya yang feminin dan senyumnya yang menawan sukses menipu banyak pengguna internet di Asia Timur.

Yiming Zhao
Yiming mendapat wajah unik ini dari ayah dan ibunya yang berwajah rupawan


Bahkan, sebuah forum internet di Korea Selatan memasukkannya ke dalam daftar gadis China dengan wajah terindah. Wajah super imut itu rupanya didapat Yiming dari kedua orang tuanya, yang juga memiliki paras yang cantik dan tampan.

Zhao yiming
Foto Ibu Yiming

Yiming Zhao
Foto ayah Yiming
Namun, penampilan Yiming sama sekali tidak berpengaruh terhadap orientasi seksnya. Dia bukanlah seorang gay atau pecinta sejenis. Saat ini, Yiming sedang menjalin hubungan cinta dengan seorang gadis imut berpenampilan tomboy.

Yiming Zhao
Yiming Zhao (kanan) bersama kekasihnya

Sungguh tidak ada yang menyangka, bukan?
(Rocket News, Weibo)

Berani betul kakak ni berpakaian begini ,tak yakut kena rogol ke?




Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved