Kelly, Model Cantik Berlengan Satu yang Ingin Taklukkan Dunia Fashion

on 03 Disember 2013

Kelly Knox bertekad menaklukkan dunia fashion dengan kemampuan modelling-nya. Kelly bukanlah model wanita biasa. Dia merupakan model difabel hanya sehari-harinya hidup hanya dengan satu lengan.


Foto: Kim Kardashian Tampil Seksi dan Glamour di Kad Natal 2013

Bukan Kim Kardashian namanya kalau tidak tampil seksi. Untuk foto kad Natal keluarga Kardashian, yang dirilis setiap tahun, Kim memastikan diri dia menampilkan bagian tubuh terseksinya. Kali ini keseksiannya itu dibuat lebih glamour. Seperti apa penampilan kekasih Kanye West ini?




Tawar RM526,000 untuk hamil

Beijing: Seorang wanita mandul memandu kereta BMW mengelilingi China sambil menawarkan habuan £100,000 (RM526,000) untuk mana-mana doktor yang mampu membuatnya hamil.
Jin Sung, 37, membawa iklan menghebahkan wang ganjaran itu selain membalut keretanya menggunakan kain rentang merah sebagai tanda kesungguhannya mendapatkan anak.

Hentian terakhir ahli perniagaan itu ialah di bandar Kunming di Yunnan.
“Tidak seorangpun doktor yang saya temui setakat ini dapat membantu.

“Saya beranggapan jika mahukan sesuatu kita mesti berusaha mencari jalan. Inilah yang saya lakukan sekarang,” katanya.

Wanita itu sudah berkahwin 10 tahun tidak pernah hamil. - Agensi
sumber : mymetro

Anak ganggu cinta

Paris: Seorang wanita menghadapi hukuman penjara selepas mengaku melemaskan anaknya yang baru berusia 15 bulan di Selat Inggeris hanya kerana budak itu ‘mengganggu’ hubungan cintanya.
Kekejaman Fabienne Kabou itu dapat disaksikan hasil rakaman kamera litar tertutup di tempat kejadian yang menunjukkan wanita dari Senegal itu menolak anak perempuannya Adelaide ke pesisiran pantai di Berck sur Mer pada 19 November lalu.

Mayat Adelaide ditemui nelayan dalam keadaan masih diikat pada kereta sorongnya.
Dengan menggunakan data DNA yang ditemui pada kereta sorong itu, polis menahan Fabienne, 36, di sebuah rumah yang dikongsi dengan kekasihnya berusia 63 tahun di Paris 10 hari kemudian.

Penuntut jurusan falsafah itu memberitahu polis, dia mengambil tindakan kejam selepas melihat kehadiran Adelaide ‘mengganggu’ hubungannya dengan lelaki terbabit yang juga bapa mangsa.

Kepada kekasihnya, Fabienne mendakwa Adelaide sudah diserahkan kepada neneknya di Senegal.
Fabienne ditahan Sabtu lalu dan disoal hakim dalam sesi mahkamah tertutup sebelum diarahkan disiasat atas tuduhan bunuh.

Peguamnya Fabienne Roy-Nansion berkata, wanita terbabit mengakui perbuatannya.
Bapa kanak-kanak itu dilaporkan berkata Fabienne ibu yang baik, malah jiran ditemui juga terkejut dengan kejadian itu.

Kejadian itu menimbulkan kemarahan ratusan orang yang berhimpun di luar mahkamah serta pesisiran pantai dengan membawa atau memakai barangan berwarna putih - cara warga Perancis memprotes dalam kes membabitkan keganasan terhadap kanak-kanak.

Sementara itu, pakar perundangan di Mahkamah Rayuan Paris, Gerard Lopez berkata, perbuatan Fabienne tidak boleh dianggap sebagai tindakan orang gila, sebaliknya sudah dirancang . “Siasatan kini perlu melihat sama ada dia menjadi mangsa penderaan fizikal atau psikologi pasangannya. “Ada orang yang menjadi keanak-anakan dan narsisistik selepas menjadi ibu.

“Kita perlu mengkaji sama ada wanita itu terdorong akibat tekanan untuk memenuhi kehendak kekasihnya yang mahukan perhatiannya,” katanya. - Agensi
sumber : mymetro

Azab 10 minit ditoreh suami

Seremban: "Hanya Allah mengetahui kesakitan yang saya alami ketika suami mengelar pipi, dahi, bibir dan tangan saya dengan pisau lipat,” kata Nor Hafazalina Mohd, 30, yang menerima 80 jahitan akibat tindakan kejam suaminya itu.
Menurutnya, kejadian berlaku jam 5 petang Jumaat lalu di rumah mereka di Ampangan, di sini, selepas dia minta diceraikan kerana tidak tahan dengan sikap lelaki itu yang tidak bertanggungjawab dan kerap keluar masuk penjara. 
Nor Hafazalina berkata, suaminya yang berusia 30-an seperti naik hantu apabila mengelar muka dan tangannya lebih 18 kali biarpun dia meraung kesakitan dan merayu agar dikasihani. 

“Puas saya merayu supaya dia menghentikan perbuatan itu, namun dia bagaikan naik hantu apabila tangan kanan menoreh muka manakala tangan kirinya menarik rambut saya,” kata ibu kepada dua anak lelaki itu yang ditemui di wad sebuah hospital, di sini, semalam.
Foto
Nor Hafazalina

Menurutnya, dia meminta cerai daripada suaminya yang dikahwini hampir 10 tahun lalu selepas berasa seperti digantung tidak bertali dan terpaksa menumpang di rumah ibunya di Ampangan, di sini.
sumber : mymetro

Perempuan ini Curi Kad Kredit Perusahaan untuk Resepsi Pernikahan

Seorang perempuan bernama La’Reese Michelle Darville didakwa dengan kes penipuan dan pencurian setelah dia ketahuan melakukan resepsi pernikahan dengan menggunakan kad kredit perusahaannya.

Seperti diberitakan Metro, Jumaat (29/11/2013), perempuan 31 tahun ini memakai kad kredit perusahaannya sebesar USD50.000  untuk pesta pernikahannya di Casino Seminole Hard Rock di Negara Bagian Florida, Amerika Syarikat (AS).

Darville adalah seorang manager operasi di perusahaan Mitra III Pawn Shop. Perempuan yang telah bekerja selama delapan tahun ini sering memakai kartu kredit perusahaannya tanpa ijin sejak tahun lalu.

Darville dikeluarkan dari penjara dengan jaminan setelah dia mengaku telah melakukan penipuan dan akan membayar semua uang yang telah  dipakai.

Daville mengklaim dia telah memulangkan uang sebesar USD17.000 kepada perusahaan. Namun, hal tersebut disangkal pihak kepolisian kerana dia tidak memiliki bukti pengembalian wang tersebut.



(ade)

Video Menyedihkan, Wanita Ini Dilamar Saat Akan Menghadapi Ajalnya

Video ini merupakan kisah yang membuat kita percaya bahwa tak ada yang lebih indah di dunia ini daripada di cintai seseorang. Cinta merupakan sebuah anugerah yang diberikan Tuhan kepada insannya. Dengan adanya cinta, tanpa kita sadari dapat membuat hidup ini menjadi lebih berwarna.
Dan dalam video yang mengharukan ini pulalah cinta diibaratkan sebagai sebuah simbol kekuatan. Video miris yang satu ini menceritakan tentang perasaan cinta dua anak Adam yang pada akhirnya tak boleh bersatu. Namun walau tubuh mereka tak dapat menyatu akan tetapi cinta dalam hati mereka tak akan pernah sirna, untuk selamanya.
youtube.com/Mualchon Chatsuwan
Video ini menceritakan tentang dua orang kekasih yang sangat dimabuk cinta sejak pertama bertemu. Keduanya pun lantas mengikat hubungan sebagai kekasih yang sangat bahagia sekali. Hari-hari mereka tentu menjadi sangat berwarna tatkala mereka telah menemukan pasangan jiwa masing-masing.
Namun, tak semua kisah manis dapat ditemui dalam kehidupan ini. Suatu hari sang wanita divonis mengidap penyakit leukimia yang membuatnya tak akan bertahan hidup. Bahkan ia diprediksi hanya dapat bertahan hidup selama 60 hari saja.
Dan saat itu pulalah sebuah masalah menggoncang hubungan percintaan sepasang kekasih ini. Sang pria yang merasa bingung memutuskan untuk meninggalkan kekasihnya yang sedang dalam keadaan tak berdaya itu. Hancur, adalah satu-satunya kata yang bia menggambarkan perasaan sang wanita saat itu.
Akan tetapi, takdir berkata lain. Sang pria itu pun kembali dengan cintanya yang lebih besar terhadap sang wanita pujaannya. Bahkan ia pun meminta kepada wanita tersebut untuk menikahinya. Mereka pun menjalin kasih dan cinta bersama-sama seperti dahulu kala.
Dalam hari-harinya, sang LELAKI nampak sabar dan setia menemani kekasihnya yang sudah semakin lemah. Sedikit pun ia tak pernah meneteskan air mata maupun menunjukkan gurat sedih di wajahnya. Hingga hari itu pun telah tiba, yah hari kematian sang wanita.
Saat itu juga, sang pria yang sehari-hari nampak tegar lantas menangis. Ia menangis sejadi-jadinya atas kepergian sang kekasih. Namun satu yang ia sadari, walau wanita tersebut telah tiada, cinta dan kenangan yang ia miliki untuknya tak akan pernah sirna. Sampai kapanpun.
True love doesn't have happy ending. True love has no endings.

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved