ZAMAN MAKIN EDAN ! kecil kecil dah berkelakuan begini....

on 28 November 2013

ZAMAN MAKIN EDAN ! kecil kecil dah berkelakuan begini..











Begini Cara Perempuan Ini Ceraikan Suami yang Suka Selingkuh

Kebanyakan orang tidak suka menggembar-gemborkan mengenai perceraiannya. Namun, perempuan yang tidak mau disebutkan namanya ini menceraikan suaminya yang suka selingkuh dengan cara yang menyakitkan.
Dilansir Metro, perempuan ini pergi ke bar di mana mereka selalu pergi berdua dan membuat suaminya malu dengan memasang tulisan,” Paul, saya menceraikan kamu”.
Pada hari berikutnya tertulis, “oh ya, saya akan memelihara anjing itu”. Isteri yang sedang marah itu mengaku ingin balas dendam setelah tahu suaminya berselingkuh.
“Saya sangat marah dan ingin semua orang tahu mengenai itu. Kami sudah menikah selama bertahun-tahun dan sungguh menyakitkan setelah tahu ia selingkuh. Saya merasa lebih baik setelah tanda itu terpasang di bar,” jelasnya.
Pemilik bar bernama Noah Redfern, mengatakan sepertinya ini akan menjadi cara baru meminta cerai. “Kami kedatangan banyak tamu yang menanyakan mengenai tulisan itu. Sementara, seorang pejalan kaki bernama Ron Williams mengatakan cara ini akan membuat para pria tidak macam-macam dengan istri mereka.
“Saya rasa ini akan memberikan idea kepada istri-istri yang tinggal di sekitar sini dan para pria akan ketakutan saat berada di jalanan saat ini,” jelasnya. Noah’s Yard cafe dan bar terletak di Swansea, Inggris.

Perempuan Menyesali Kehilangan Keperawanan Pada Lelaki yang Salah

Saat menyangkut seks, perempuan ternyata paling senang menyesal. Demikian sebuah hasil penelitian yang dilakukan sejumlah peneliti dari Universitas Texas. Demikian dilansir NY Daily News.
Jika kebanyakan perempuan menyesal kehilangan keperawanan pada lelaki yang salah, ketakutan terbesar para lelaki adalah mereka terlalu malu untuk melakukan langkah pertama.
Para peneliti di Austin ini mempelajari perbedaan rasa bersalah antara lelaki dan wanita dan hasil penemuan ini kemudian dimuat di Archives of Sexual Behavior.
“Sebelum seks para peneliti fokus untuk melihat ketertarikan seksual dalam keputusan seksual mereka,” demikian kata peneliti dan psikolog evolusi, David Buss. Pada penelitian ini menunjukkan beberapa poin penting dari emosi yang tertinggal usai bercinta dan menghasilkan perasaan negatif namun bisa menjadi fungsi penting sebagai petunjuk untuk melakukan adaptasi pengambilan keputusan.
Tiga hal yang paling disesali para wanita antara lain, kehilangan keperawanan pada pria yang salah (24 persen), berselingkuh baik pada mantan ataupun pasangan yang sekarang (23 persatus), dan terlalu cepat merasakan hasrat seksual (20 peratus)
Sementara, tiga hal yang paling disesali pria antara lain terlalu malu melakukan pendekatan (27 peratus), tidak gonta-ganti pasangan seks saat muda 923 peratus), dan tidak melakukan kenakalan saat masih lajang (19 peratus).

Gila, Pria ini Jual Penisnya Untuk Beli Mobil Sport

Seorang lelaki di Las Vegas, Amerika Syarikat, memilih untuk menjual penisnya sendiri untuk boleh membeli mobil sport mewah. Mobil sport mewah memang idaman setiap orang di dunia ini setiap lelaki pasti ingin memiliki dan mengendarai mobil sport mewah, nah salah satunya adalah pria bernama Mark Parisi yang melakukan hal gila hanya untuk membeli mobil sport mewah. Mark Parisi memilih untuk menjual 1 buah testisnya untuk bisa memiliki satu buah mobil mewah, satu buah testisnya ini pun dihargai US$ 35 ribu ,wang yang didapatkannya ini digunakan untuk membeli mobil sport mewah Nissan 370 seharga US$ 33 ribu. Banyak orang mengataka jika apa yang dilakukan Mark merupakan hal gila dan tidak masuk akal, sebab ia rela mengorbankan hal yang berharga bagi pria hanya untuk satu buah mobil mewah dan bukan untuk memenuhi kebutuhan hidup lain yang sangat penting.

Sumber 

Santa Claus buas cabul rakan sekerj

Boston: Seorang lelaki yang bekerja sebagai Santa Claus di sebuah pusat beli-belah di Massachusetts dilarang memakai sut merah itu sehingga tuduhan dia mencabul rakan sekerjanya diselesaikan.
Herbert Jones, 62, ditahan Sabtu lalu dan menghadapi satu tuduhan mencabul serta mengasari mangsa, Russ Eonas, menurut jurucakap pejabat pendakwa Plymouth County, kelmarin.
Pihak pendakwa bagaimanapun enggan mengulas laporan bahawa mangsa ketika itu memakai baju seperti makhluk bunian dan bertugas sebagai pembantu Santa Claus.
Jones mengaku tidak bersalah terhadap tuduhan itu dan dibebaskan dengan jaminan AS$1,000 (RM3,200).
Mahkamah turut melarang Jones menghampiri Hanoer Mall yang menjadi tempat kerjanya sebelum ini.
Tidak cukup dengan itu, Jones juga dilarang mencari pekerjaan sebagai Santa Claus.
Dia diperintah hadir di mahkamah pada 24 Disember ini - iaitu sehari sebelum Krismas diraikan di seluruh dunia.- Reuters
sumber : mymetro

Artis berahi pada bayi

London: Penyanyi rock Ian Watkins semalam mengakui mengambil kesempatan atas statusnya sebagai selebriti untuk melakukan salah laku seks terhadap bayi dua peminatnya.
Aksi penyanyi kumpulan Lostprophets itu yang dikatakan pedofilia tegar dan komited mendera seorang bayi di depan ibu dapat dilihat pihak berkuasa dalam klip sepanjang 17 minit.
Foto
PENYANYI Lostprophets Ian Watkins mengaku salah terhadap tuduhan seks termasuk merogol bayi.

“Saya yakin Ian Watkins menyalahgunakan statusnya sebagai seorang selebriti untuk mencabul kanak-kanak,” katanya.

Sebuah komputer riba yang dirampas dari rumah Watkins di Pontypridd turut menggunakan kata laluan lucah membabitkan kanak-kanak.

Malah, beberapa pesanan ringkas dihantar kepada seorang daripada ibu terbabit juga merujuk kepada perlakuan lucah terhadap budak selain mahu menggunakan bayi wanita itu sebagai hamba seks.

Watkins turut dikatakan menggunakan dadah, malah pernah mendedahkan keinginannya meniup dadah ke muka kanak-kanak dengan tujuan supaya mangsa pengsan.

Ujian dijalankan menunjukkan seorang daripada bayi terbabit turut didedahkan kepada dadah.

Dua ibu terbabit masing-masing berusia 21 dan 24 tahun turut menghadapi hukuman penjara kerana pembabitan mereka dalam kes itu.

Peguam belanya Sally O’Neill QC dilaporkan berkata, anak guamnya tidak ingat kejadian yang dirakamkan dalam video berkenaan.

Mahkamah dijangka menjatuhkan hukuman bulan depan.- Agensi
sumber : mymetro

Tarian ‘panas’ pub rimba

Kuala Lumpur: Berkonsepkan hutan rimba, sebuah pub bukan saja menyediakan pelayan pelanggan (GRO) seksi warga asing, malah turut menyiarkan tarian erotik di televisyen untuk tatapan pelanggan.
Difahamkan, pusat hiburan yang beroperasi tanpa lesen itu direka bentuk menggunakan buluh dan suasana gelap bagi menarik pelanggan yang inginkan kelainan ketika berhibur.
Bagaimanapun, taktik pemilik premis beralamat di tingkat 1, Pusat Komersil Cheras, di sini itu terbongkar selepas diserbu Bahagian Kongsi Gelap, Maksiat dan Perjudian (D7) Kuala Lumpur, kira-kira 1.30 pagi semalam.

Dalam operasi yang diketuai Inspektor Zahirudin Baharum@Baharom bersama sembilan anggotanya, pub berkonsepkan rimba itu turut menggunakan perkhidmatan warga asing yang bekerja sebagai GRO bagi menarik minat pengunjung.
Foto
ANTARA GRO warga asing yang ditahan dalam operasi D7 IPK Kuala Lumpur di sebuah pusat hiburan.

“Seramai 28 pelanggan lelaki dan lima pelanggan wanita diperiksa dalam serbuan itu manakala enam wanita warga Thailand dan dua Vietnam pula ditahan kerana bekerja sebagai GRO.

“Semua GRO terbabit dibayar tip berdasarkan pembelian bir oleh pelanggan iaitu bagi empat botol bir berharga RM65, wanita itu akan mendapat tip RM3,” katanya.

Menurutnya, pusat hiburan ini sudah empat kali diserbu sebelum ini namun pemiliknya terus berdegil dengan membuka semula premis itu.

Katanya, turut ditahan seorang pekerja Myanmar yang memiliki kad Pesuruhjaya Tinggi Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu Bagi Pelarian (UNHCR) yang bekerja sebagai pekerja bar dan seorang lelaki tempatan yang juga penjaga premis.

Semua tangkapan dan rampasan dibawa ke Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Cheras untuk tindakan lanjut.
sumber : mymetro

Lawak jual kentut di eBay

Telah diketahui bahwa situs eBay banyak dimanfaatkan oleh banyak orang dari berbagai negara untuk berdagang alias menjual barang-barang koleksi mulai dari barang kebutuhan sehari-hari hingga barang yang sulit ditemukan atau langka.

Namun selain itu, ternyata pihak eBay juga menawarkan barang-barang yang terbilang aneh untuk dijual di situs toko online mereka. Dari semua barang aneh yang boleh di jual di eBay, adalah kentut di dalam botol
Si penjual kentut dalam toples ini adalah seorang wanita yang memiliki akun di eBay  dengan nama kbug1978. Wanita ini benar-benar menjual kentutnya sendiri yang dimasukkan dalam wadah toples. Dan wanita dengan akun kbug1978 ini mempromosikan barang dagangannya tersebut sebagai produk yang sangat unik. “Ini adalah kentut segar yang diwadahi pada sebuah toples, sangat mungil dan menawan. Saya yakin kentut ini cukup murni dan tidak tercemar oleh udara atmosfer. Anda bisa mendapatkan kentut dalam botol ini dengan hanya $ 2,50, “  itulah penjelasan item pada produknya di eBay. Berminatkah Anda membelinya? Atau ingin mengikuti jejak si wanita ini ?

Cikgu-cikgu ini memang cun





Lagi fesyen tak payah pakai baju


Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved