Menjijikan, Lelaki ini Meramal Menggunakan Kotoran Manusia

on 24 November 2013

Pada umumnya orang meramal menggunakan garis tangan manusia atau menggunakan beberapa kartu, namun tidak dengan pria ini ia bisa meramal seseorang dengan kotoran manusia mau tahu seperti apa pria ini meramal dengan kotoran manusia? Mungkin banyak orang yang tidak mengetahui jika memang ada cara untuk meramal seseorang dari kotoran yang dibuang, seni meramal  ini bernama Scatomancy, namun seni  meramal  dengan menggunakan kotoran ini sudah lama tidak pernah dilakukan orang kerana dianggap menjijikan.

Nah seorang lelaki bernama Singh sepertinya ingin menghidupkan lagi cara meramal dengan kotoran manusia. Menurut Singh seni meramal dengan menggunakan kotoran merupakan seni meramal yang sudah hilang dan kini ia  berusaha untuk mengembalikannya kembali. “Ini adalah seni meramal yang telah lama hilang. Anda akan terkejut dengan seberapa akurat hasil dari ramalan ini,” kata Singh kepada Huffington Post. Baru baru ini Snigh tampil dalam sebuah film dokumenter yang berjudul Journey to Planet Sanity, yang dirilis pada 6 Desember lalu. Didalam film dokumenter ini Singh meminta temannya untuk buang air namun untuk tidak menyiramnya, dan setelah teman ya selesai buang air Singh kemudian mengambil kotoran temnnya dan dimasukan kedalam sebuah wadah. 

Nah disinilah Singh mulai mempelajari kotoran temannya dan mulai meramal apa yang akan terjadi pada temannya tersebut. Sementara temannya yang melihat aksi Singh merasa mual namun teta berusaha mendengarkan semua ramalan dari Singh.

Sumber 

Cinta punca bakar diri

Kuala Lumpur: Angkara cinta dipercayai menjadi punca seorang lelaki yang juga anak seorang tokoh korporat membakar diri di rumahnya di Taman Tun Dr Ismail, di sini, awal pagi semalam.
Dalam kejadian kira-kira jam 1 pagi, lelaki berusia 20 tahun terbabit dikatakan baru tiba di rumahnya selepas keluar berjumpa rakan sebelum meminta minyak petrol daripada bapanya dan masuk ke dalam biliknya.

Sumber berkata, pelajar jurusan ekonomi dari sebuah universiti luar negara itu membakar diri di bahagian balkoni biliknya menggunakan minyak petrol itu sebelum ditemui ibunya dalam keadaan rentung lebih 80 peratus.
“Sebelum kejadian, mangsa berjumpa rakan dan berlaku pergaduhan. Mangsa disyaki mempunyai hubungan dengan seorang penari kelab malam. Wanita terbabit disyaki mengandung anak hasil hubungan mereka.

“Wanita terbabit menyuruh mangsa bertanggungjawab, namun mangsa enggan. Wanita itu memberitahu seorang rakan mereka yang dipercayai mengugut mangsa supaya bertanggungjawab,” katanya.

Menurut sumber, hubungan terbabit menyebabkan mangsa mengalami tekanan lalu bertindak nekad membunuh diri dengan membakar dirinya.
Katanya, kejadian itu hanya disedari ibu mangsa kira-kira jam 4 pagi ketika bangun daripada tidur dan melihat asap dari balkoni bilik anak lelakinya.

Sumber berkata, ibu mangsa masuk ke dalam bilik mangsa dan terkejut melihat anak lelakinya rentung.
Berikutan itu, bapa mangsa dimaklumkan mengenai kejadian itu sebelum menghubungi polis untuk siasatan lanjut.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Brickfields, Asisten Komisioner Azlee Abdullah ketika dihubungi mengesahkan kejadian itu dan kes disiasat sebagai kematian mengejut.

Beliau berkata, mayat mangsa dihantar ke Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM) untuk bedah siasat.
sumber : mymetro

Walimah berdarah

Aden: Satu majlis perkahwinan di Yaman bertukar tragedi apabila seorang tetamu lelaki yang menari dengan meniru gaya penyanyi Gangnam Style sambil memegang menggunakan raifal AK-47 secara tidak sengaja menembak mati sekurang-kurangnya tiga orang selepas gagal mengawalnya semalam.
Rakaman kejadian ngeri itu menunjukkan sekumpulan tetamu mempersembahkan gerakan tarian dipopularkan bintang pop Korea Selatan, Psy dalam majlis itu.

Antara mereka ialah seorang lelaki yang menghayun raifalnya ke udara ketika dia menari dengan diperhatikan beberapa tetamu lain.
Selepas seketika, kedengaran bunyi letupan dan lelaki terbabit dilihat melepaskan beberapa das tembakan ke udara satu perbuatan yang biasa dilakukan penduduk Arab untuk meraikan majlis perkahwinan.

Rakaman video yang dimuat turun di laman sesawang menunjukkan tiga lelaki yang berlumuran darah tiba-tiba rebah ke lantai. Seorang mangsa lagi menggelupur kesakitan ketika tetamu lain mula menjerit ketakutan.

Sejurus kemudian, beberapa lelaki dilihat mengheret mayat mangsa ke tepi.
Tidak diketahui sama ada lelaki yang membawa senjata itu ditahan atau sebaliknya selepas itu.

Walaupun membawa senjata ke majlis perkahwinan dilarang di Yaman, bunyi tembakan dalam majlis seumpamanya sudah menjadi amalan lazim di negara itu.
Insiden kematian akibat tembakan dalam majlis perkahwinan masih berlaku, walaupun pihak berkuasa sudah menguatkuasa larangan itu. - Agensi
sumber : mymetro

Peragawati dibunuh

Seremban: Seorang wanita yang mati dibunuh dengan kejam sebelum mayatnya dicampak ke longkang di tepi jalan di Taman Seruling Jaya, Labu, di sini, kelmarin, dikenal pasti bekerja sebagai peragawati sambilan di Kuala Lumpur.
Mangsa dikenali sebagai Cheok Hui Min, 22, berasal dari Ampang, Selangor dipercayai pernah menyertai Pertandingan Ratu Cantik anjuran sebuah akhbar berbahasa Cina, awal tahun ini. Bapa mangsa yang enggan dikenali berusia 50-an berkata, kali terakhir dia menghubungi anak bongsunya pada minggu lalu untuk bertanya khabar.

“Anak saya tinggal bersama bekas isteri di Ampang manakala saya berada di Lukut, Port Dickson selepas kami bercerai. “Semalam (kelmarin), saya dihubungi anggota polis yang memaklumkan penemuan mayat anak di tepi jalan di daerah ini dan bergegas ke hospital,” katanya ketika ditemui di Bilik Mayat Hospital Tuanku Jaafar Seremban (HTJS), di sini, semalam. Katanya, dia percaya anaknya berkemungkinan dibunuh di tempat lain sebelum mayatnya dicampak di daerah ini. “Ini berikutan polis tidak menemui apa-apa dokumen pengenalan diri dan dompet anak turut hilang.
“Bagaimanapun, saya percaya polis dapat menahan penjenayah itu dalam masa terdekat dan yakin mereka dapat menyelesaikan kes ini,” katanya sebak. Semalam Harian Metro melaporkan, dalam kejadian jam 7.30 pagi itu, mangsa ditemui di longkang di tepi jalan tempat kejadian oleh sepasang suami isteri yang melakukan riadah pagi di sekitar kawasan itu. Sumber berkata, mangsa berkemungkinan dicekik sebelum mayatnya dicampak di situ berdasarkan kesan lebam di leher dan luka di badan. Sementara itu, Ketua Polis Daerah Seremban, Asisten Komisioner Zainal Abu ketika dihubungi mengesahkan kes disiasat mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan kerana membunuh.

“Kita masih menunggu laporan bedah siasat dan akan mengetahui sebab kematian dalam masa terdekat,” katanya.
sumber : mymetro

Mengerikan, Wanita Ini Tanam Perhiasan di Bola Matanya

Banyak cara yang boleh dilakukan untuk terlihat cantik salah satunya adalah dengan cara menanam kan perhiasan di dalam bola mata. Seorang wanita bernama Lucy Luckayanko menghabiskan uang yang tidak sedikit untuk terlihat lebih cantik, wanita ini menghabiskan uang sebanyak USD 3000   untuk prosedur operasi memasang implan perhiasan di bola matanya. 

Wanita ini menyuruh dokter Dr. Chynn untuk melakukan metode implan perhiasan di bola mata, Dr. Chynn sendiri bukan pertama kali melakukan metode ini ia sudah pernah sukses beberapa kali melakukan metode operasi ini. Untuk melakukan prosedur ini, Dr. Chynn pertama-tama menyuntikkan anestesi ke mata Lucy. Lalu ia membuat sayatan kecil untuk membuat lubang di antara sclera dan konjungtiva. Dengan menggunakan tang kecil, ia kemudian menempatkan benda platinum berukuran 3,5 mm ke dalam membran mata Lucy.


Tentunya akan ada rasa sakit setelah operasi selesai, namun rasa sakit ini biasa akan hilang dalam hitungan hari bahkan minggu, Dr. Chynn juga telah mengantisipasi jika luka pada mata mengalami infeksi  dengan memberikan beberapa anti biotik. Menurut Dr. Chynn metode operasi ini untuk kecantikan mata tidak memiliki masalah ataupun resiko yang besar terhadap mata pasien. “Ini sangat aman, sehingga tidak ada risiko kebutaan atau gangguan apa pun,” kata Dr. Chynn kepada Fox New York. Lucy Luckayanko mengaku jika dirinya pun tidak mengalami masalah apapun setelah ia menanamkan perhiasan di bola matanya.

Sumber 

ni Dia Foto Bo**l Eva Longoria untuk Majalah Elle

Foto yang terlihat untuk sampul majalah Elle, Eva Longoria terlihat bogel dibagian intimnya hanya terlihat beberapa manik manik yang digunakan untuk menutupi bagian intim nya. Nah kabarnya foto bugil Eva Longoria ini sudah beredar luas di media Soial Facebook. Eva Longoria memang mendapatkan tawaran untuk tampil khusus dalam cover majalah Elle bulan Disember 2013. “Saya senang jika mereka (Majalah Elle) memikirkan saya untuk sebuah edisi khusus,” ujarnya pada Huffington Post. 

Manik manik yang menutupi bagian intimnya ini membuat tubuh bugil Eva Longoria terlihat berkilauan, namun kristal kristal penutup ini ternyata membuat Eva Longoria merasa taknyaman ketika akan di foto. “Satu kekhuatiran saya tatkala memakai penutup ini (kristal) jika tak mampu menutup dengan sempurna dan membuat saya tak aman,” jelasnya. Sebagai Informasi Eva Longoria bernama lengkap Eva Jacqueline Longoria, adalah aktris kebangsaan Amerika Syarikat yang populer saat bermain film Desperate Housewives dan Over Her Dead Body. Ia dilahirkan di Corpus Christi, Texas, AS.

Sumber


Gila tul pakaian model British,baik tak payah pakai baju

Abbey Clancy menghangatkan Fashion Show dengan memakai fesyen tersendiri tanpa memakai seluar dalam serta baju dalam. Insiden ini berlaku di Dorchester Hotel sekitar London untuk Fashion For the Brave.


Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved