Teka yang mana IBU nya yang mana ANAK nya ?

on 14 November 2013

Teka yang mana  IBU nya yang mana ANAK nya ? :p 







Mereka ini anak beranak.....ibunya sama cantik dengan anak nya woooo..
 
 
 
.
 
 
 
.
 
 
.
 
 
.
 
 
.
 
 
.
 
 
 
 

Lelaki jadi jadian ini bercinta dengan AWEK jadi jadian .. DUNIA MAKIN GILA !

Arin Andrews berusia 17 dan Katie Hill berusia 19 tahun, mereka ada sepasang remaja yang sedang dilamun cinta. Dan peliknya dan WTF……


 
 









Arin Andrews adalah seorang perempuan yang dikenali sebagai Emerald dan Katie pula seorang lelaki, bernama Luke. Mereka ini telah menukar jantina secara….Pelik dan WTF kan…..

Korang jealous tak lihat gambar ini?


Surat resign paling gila daripada seorang blogger


amacam cara tak....

Kemaruk pisang 20 kali sehari

Sydney: Seorang wanita langsing semula jadi dan kini hamil anak pertama menjadi sasaran kritikan kerana mempromosikan diet keterlaluan yang menyaksikan dia memakan pisang secara melampau.
Loni Jane Anthony, 25, dari Australia mendedahkan dalam blognya, dia memakan sehingga 20 biji pisang sehari, sama ada secara mentah dan dibuat minuman smoothie sebagai sarapan, makan tengah hari dan kadangkala mencampurkannya dengan salad ketika makan malam. 
Selepas mendedahkan mengenai rancangan pemakanannya yang berasaskan buah-buahan kepada news.com.au, orang ramai menyifatkan wanita itu tidak bertanggungjawab dan suka memuji diri sendiri terutama melalui laman Instagram.

Loni menyatakan dia berbangga kerana mempunyai hampir 100,000 pengikut sambil memuat naik puluhan imej menunjukkan tubuhnya yang ramping.
Foto
LONI Jane dedah makan 20 biji pisang sehari.

Seorang pengguna menulis, tubuh manusia tidak mampu bertahan hanya dengan memakan buah-buahan kerana ia tidak seimbang dengan keperluan harian.

“Saya menghormati sesiapa saja yang membuat perubahan positif dalam gaya hidup mereka tetapi diet sementara seperti ini hanya akan berhasil selepas tempoh yang lama,” tulisnya.

Seorang lagi pengguna mempertikai mengenai kehamilannya.

“Saya lebih bimbang kerana dia tidak memakan makanan yang betul seperti protein yang diperlukan bayi untuk tumbesaran yang sihat,” katanya dalam satu kenyataan. 

Bagaimanapun, Loni yang hamil 26 minggu berkata, dia tidak pernah mengalami masalah pemakanan seperti anorexia atau bulimia.

Loni Jane berkata, dia mula mempunyai tabiat memakan buah-buahan selepas letih dengan gaya hidup suka berparti yang menyaksikan dia hanya mengambil makanan ringan dan minuman keras. - Agensi
sumber : mymetro

Juruteknik sembilan anak tiduri remaja bawah umur

Singapura: Seorang juruteknik yang juga bapa kepada sembilan anak disergah hakim kerana mengadakan hubungan seks dengan pelajar berusia 13 tahun yang dikenalinya di ruang sembang Internet.
Ketika menjatuhkan hukuman penjara setahun dan tiga bulan kepada Razman Surya Rahmad, 39, hakim Low Wee Ping memarahi tertuduh dan bertanya bagaimana perasaannya jika perkara berkenaan berlaku kepada salah seorang daripada anaknya. 
Razman mengenali remaja terbabit di laman sembang pada 25 Disember 2009 sebelum mereka saling bertukar nombor telefon. 

Mahkamah diberitahu, Razman menipu mangsa dengan mengatakan kononnya dia berusia 28 tahun.

Dia kemudian meminta mangsa menemuinya dengan niat untuk melakukan hubungan seks.
Dia juga berjanji akan membayar mangsa S$50 (RM128). - Agensi
sumber : mymetro

‘Bunuh diri dengan kejam’

Kampar: Mayat seorang lelaki 50-an ditemui dalam keadaan berbogel dengan seluruh badan rentung di sisi sebuah tong berisi petrol berhampiran sebuah pondok taman permainan di Taman Sayang, Gopeng, di sini, tengah hari semalam.
Mayat mangsa dengan ketinggian 160 sentimeter ditemui orang awam dalam keadaan terbaring dengan kesan melecur teruk di badan dan bahagian muka di tepi satu nota tertulis ‘saya bunuh diri dengan kejam’ (bahasa Mandarin) 
Ketua Polis Daerah Kampar Superintendan Ng Kong Soon ketika ditemui di tempat kejadian berkata, pihaknya dimaklumkan orang awam mengenai penemuan mayat mangsa di taman berkenaan pada jam 12.50 tengah hari.

Beliau berkata, pihaknya mendapatkan kerjasama Unit Forensik Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Perak bagi menjalankan siasatan.
Foto
ANGGOTA polis mengangkat mayat seorang lelaki yang ditemui rentung.

“Pemeriksaan oleh Unit Forensik serta pakar patologi Hospital Raja Permaisuri Bainun (HRPB) mendapati tiada unsur jenayah ditemui.
sumber : mymetro

Demi Cinta, Suami Rela Gemuk Agar Seperti Istrinya

"Seberapa besar cintamu padaku?" Mungkin pertanyaan ini seringkali hinggap di hati wanita pada pasangannya. Banyak orang yang merasa bahwa pertanyaan ini bisa mengukur seberapa besar cinta seseorang pada kita.
Namun bila Anda bertanya berapa besar cinta Liu Ru pada istrinya yang bertubuh gemuk, mungkin jawabannya adalah sebesar tubuh istrinya. Liu Ru memiliki seorang istri yang membuatnya cinta mati dan dinikahinya semenjak 28 Juni 2013 lalu. Dan diam-diam, ia berencana memiliki tubuh sebesar istrinya, yaitu dengan bobot 140 kg.

(c) asiantown.net
(c) asiantown.net
Selama ini banyak wanita yang berpikir bahwa mereka harus diet demi bisa dicintai oleh suaminya. Namun pada kenyataannya, pria selalu punya cara yang unik dan tak pernah bisa kita duga untuk menunjukkan cintanya
Sejak menikah, berat badan Liu Ru yang tadinya 63 kg, melonjak hingga 81 kg. Liu mengatakan pada Chang, "Wanitaku, ambisiku adalah menambah berat badan sehingga aku dan dirimu terlihat serasi satu sama lain."
Liu jatuh cinta pada istrinya sejak pandangan pertama. Ia bahkan melamar Chang hanya setelah 4 kali pacaran. Awalnya pasangan ini sempat dikritik oleh keluarga kedua belah pihak. Ayah Liu mengkritik tubuh calon menantunya yang 2 kali lebih besar dari putranya. Sementara ibu Chang merasa Liu terlalu pendek dan langsing.

(c) asiantown.net
(c) asiantown.net
Namun kalau cinta sudah bicara, restu akhirnya datang juga. Keduanya menikah dan merasakan happy ending. Sebagai seorang istri, Chang pernah mencoba untuk menyamai suaminya. Ia melakukan diet ketat namun dengan hasil yang menyedihkan. Chang kehilangan 5 kg berat badannya, namun kesehatannya menurun.
Oleh karena itu, Liu menjalankan perannya. Ia menambah berat badan bukan hanya sekedar karena cinta, namun karena ingin menjadi pasangan yang serasi dan sempurna bagi Chang. Well, semoga meski ada resiko 'obesitas', keduanya tetap dikaruniai kesehatan dan kebahagiaan. Lagi-lagi, love is not about size. Do you believe it?

Lelaki 'Mat Salleh' Ini Berdandan 'Panas' Demi Promosi

Wanita biasanya sangat tertarik dengan kata 'promosi'. Banyak sekali produk dan toko yang memanfaatkan hal ini agar bisa menarik perhatian para wanita untuk membeli produknya. Jika biasanya produk atau toko menggunakan promosi potongan harga untuk menarik minat pembeli, di Jepunsatu cara baru dan unik yang digunakan untuk berpromosi.
Jepang memang selalu menarik perhatian dunia karena mempunyai banyak hal unik. Salah satunya adalah promosi unik yang dilakukan brand terkenal KAO. Di Jepang, KAO adalah salah satu merek yang terkenal menjual produk-produk untuk mandi. Untuk menarik perhatian para wanita, KAO memakai promosi unik yang tidak biasa.
Lelaki'mat salleh'selalu identik dengan tubuh tinggi, wajah ganteng dan kulit yang bercahaya. Ketiga hal ini memang bisa membuat para wanita takluk dan terpesona. KAO melihat hal ini sebagai peluang untuk menarik minat para wanita dalam mempromosikan produk mereka seperti yang dilansir oleh Rocketnews24.

(c) Rocketnews24
(c) Rocketnews24

(c) Rocketnews24
(c) Rocketnews24
Di sebuah jalan di kota Tokyo, Anda akan menemui satu booth KAO dengan banyak pria bule yang ganteng. Aduh, wanita manapun pasti akan langsung jatuh hati kepada mata biru dan pandangan mereka yang tajam. Para pria ini berdandan lucu dan menggoda dengan memakai pyama handuk yang biasa Anda gunakan untuk mengeringkan badan setelah mandi.
Pria-pria bule ini akan mengajak Anda mengunjungi booth KAO dengan bonus pelukan, bincang-bincang mesra dan foto bersama lelaki tersebutk yang sedang ditawarkan adalah produk gel bath bernama Bobocino. Tak pelak, promosi ini memang mampu menarik banyak perhatian dari para wanita Jepang lho. Wah, kreatif sekali ya ladies promosi ini. Bagaimana menurut Anda tentang promosi ini?

Foto: Sepasang Kekasih Selamat Walau Keretanya Tertimpa Kontena

Kecelakaan yang melibatkan kendaraan berat bolehakibat amat fatal. Namun kejadian di Nanjing pada 4 November 2013 lalu merupakan sebuah keajaiban.

Audi Tertimpa Peti Kemas
Ketika sedang melintas, sebuah peti kontena terjatuh dan menghentam Audi hitam

Sebuah kontenaterjatuh dari h crane dari ketinggian dan menimpa sebuah sedan mewah Audi berwarna hitam yang dikendarai oleh sepasang kekasih. Peti kemas ini menghantam bagian atap kap mobil tersebut dengan keras sehingga ringsek.

Audi tertimpa peti kemas
Proses penyelamatan korban

Ajaibnya, pasangan sejoli dalam kereta selamat dan hanya menderita luka kecil, walaupun sang korban wanita terkejutus dilarikan ke rumah sakit. Sialnya lagi, ini merupakan dating pertama mereka.



Benar-benar sebuah kejadian yang langka dan luar biasa.
(China Daily, What's on Xiamen)

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved