Suami Diusir Isteri dari Rumah Gara-gara Foto Lingerie Kelly Brook

on 03 November 2013

Pertengkaran merupakan hal wajar dalam sebuah kehidupan pernikahan. Namun untuk pasangan suami-isteri ini, pertengkaran mereka menjadi tidak wajar kerana melibatkan foto lingerie model dan aktris Inggris, Kelly Brook.

Pertengkaran pasangan suami-istri yang namanya dirahsiakan ini terungkap dari situs berita Mail Online. Awalnya si suami memberikan komen pada berita mengenai foto seksi Kelly Brook yang tubuhnya dibalut lingerie pada Rabu (30/10/2013).

"Dia sangat seksi, aku rela meninggalkan anak dan istriku demi satu malam bersama dia," begitu tulis si lelaki di bagian komen berita.

Lelaki tersebut rupanya lupa kalau komen yang ditulisnya itu automatik terhubung ke akaun Facebook-nya. Dari sanalah pertengkaran terjadi. Si isteri kemudian ikut memberikan komen di berita foto seksi Kelly Brook tersebut.

"Suamiku yang bodoh lupa kalau komennya terhubung ke akaun Facebook-nya. Kamu tidak pantas untuk memiliki anak-anak dan aku harap saudara laki-laki mu punya kamar untuk mu di sofanya kerana aku sudah mengganti kunci pintu," begitu tulis si istri yang sangat marah. Ouch!

Berita yang dikomen si lelaki menampilkan berbagai pose Kelly untuk iklan lini lingerie brand New Look. Model 33 tahun tersebut memakai lingerie yang merupakan bagian dari Christmas Collection.

Bangkai kucing dihidang sebagai daging arnab

Shanghai: Polis menyerbu sebuah rumah penyembelihan di bandar Huai’an yang dapati menjual daging kucing tetapi mendakwanya daging arnab kepada pengusaha restoran di wilayah Guangdong dan Guangxi.
Serbuan terbabit dilakukan selepas polis dan pegawai keselamatan makanan memperoleh maklumat mengenai kegiatan berkenaan.

Mereka menemui puluhan bangkai kucing tempatan yang sudah siap dibungkus di pusat penyembelihan palsu itu.
“Kawasan itu penuh dengan darah dan berbau busuk,” kata seorang anggota polis.

Akhbar Modern Express melaporkan, kepakaran pusat penyembelihan itu ialah menukar bangkai ribuan kucing menjadi perniagaan paling menguntungkan.

Sebahagian haiwan berkenaan dibiarkan hidup untuk dijual ke Guangdong dan Guangxi. Sementara yang lain disembelih atau dibiarkan mati sebelum dijual kepada resroran sebagai ‘daging arnab. - Agensi
sumber : mymetro

Sauna songsang

KISAH 1: Kewujudan lebih 10 sauna khusus untuk lelaki di sekitar Kuala Lumpur bukan semata-mata untuk rawatan kecantikan, tetapi turut menjadi lokasi golongan lelaki gay melam­pias nafsu sejenis.
Kegiatan sauna songsang itu semakin berkembang secara haram di sebalik lesen pusat kesihatan yang dikeluarkan oleh pihak berkuasa tempatan. 
Dalam tempoh dua minggu, wartawan membuat tinjauan di beberapa pusat sauna gay sekitar Bukit Bintang, Jalan Klang Lama, Cheras dan Brickfields. 

Secara keseluruhannya, dengan bayaran sekitar RM20 hingga RM30 sekali masuk ke pusat sauna songsang, golongan gay ini boleh mendapatkan perkhidmatan bilik sauna, bilik stim serta beberapa kemudahan lain, termasuk gimnasium mini dan kafe.
Foto
PELANGGAN hanya bertuala dan menyimpan semua barang dalam almari kecil sebelum naik ke tingkat atas untuk melakukan aktiviti tidak bermoral.

Hasil pemeriksaan maklumat menerusi Internet membawa wartawan ke sebuah pusat sauna gay di Jalan Sultan Ismail.
sumber : mymetro

Mandi dulu, baru lumur

Kuala Lumpur: Dimandikan wanita muda berpakaian seksi sebelum melakukan urutan berahi menggunakan keju yang dilumur ke beberapa bahagian anggota badan.
Itulah teknik terbaru beberapa pusat urut di sekitar Lembah Klang untuk menarik pelanggan, terutama lelaki hidung belang yang sentiasa mahukan kelainan dalam teknik urutan batin. 
Taktik itu dikesan wartawan Metro Ahad di sebuah pusat urut di Serdang, dekat sini, yang sekali pandang seolah-olah hanya menawarkan khidmat urutan badan kepada pelanggannya. 

Pakej istimewa ‘urut keju’ ini diberi kepada pelanggan yang ingin dibelai wanita muda dari Vietnam, China dan Indonesia.
Foto
KEJU yang digunakan untuk urutan.

Menerusi pakej ini, pelanggan bebas memilih tukang urut yang diingini sebelum mereka dimandikan wanita berkenaan, seterusnya anggota badan mereka dilumur dengan keju.
sumber : mymetro

Celana Ini Dibuat Dari Kulit Mayat Manusia

Celana yang terbuat dari kulit manusia asli? Ya, benar Anda tidak salah membaca dan tidak salah melihat. Pada abad ke-17 di Ireland, hidup seorang dukun penyihir yang membuat celana dari kulit temannya yang sudah meninggal. Celana ini dia gunakan sebagai jimat yang membawa keberuntungan.

Menurut legenda, hal ini bisa terjadi kerana kedua penyihir yang berteman baik itu membuat kesepakatan bahwa siapa yang meninggal lebih dulu, maka mayatnya akan dikuliti dan kulitnya digunakan untuk membuat celana yang akan digunakan untuk tujuan ilmu sihir.

Necropants
Betapa menyeramkan Necropants ini

Celana yang dinamakan Necropants ini kini disimpan dan dipamerkan di Museum of Icelandic Sorcery and Witchcraft di Holmawik, Islandia. Benar-benar mengerikan.
(IB Times, Huffington Post, Daily Mail)

Suka Duka Kelahiran Bayi Baru Keluarga Werewolf Dari India

Tertutup rambut dari atas sampai bawah, bayi ini adalah anggota baru untuk keluarga Werewolf (siluman serigala). Bayi 22 hari tersebut mewarisi gen langka yang dibawa dalam keluarganya yang mengarah pada gangguan yang dikenal sebagai Werewolf Syndrome.




Ibunya Savita Sambhaji Raut, 26, mengatakan dia takut akan masa depan putrinya setelah tau bayinya mewarisi kondisi yang sama dengannya tetapi Ia telah menerima nasib. Dan Ia mengatakan tidak peduli apa anaknya akan seperti apa, dia akan mencintainya tanpa syarat.



Berbicara dari rumahnya di Madhavnagar, India tengah , Ia berkata : "Saya sangat senang Ia hidup , tapi itu juga membuat saya sedih."
Ia menambahkan: "Saya takut akan masa depannya, tapi Allah telah memilih kita untuk menjadi seperti ini.
"Saya ibunya jadi saya harus menerimanya dan melanjutkan hidup . "

Putrinya, yang belum diberi nama, adalah salah satu dari hanya beberapa ratus orang di dunia yang lahir dengan Werewolf Syndrome. Tidak ada obat untuk kondisi yang dikenal sebagai hipertrikosis ini.





Tidak ada bedanya dengan ayah sang bayi, Milind yang mengatakan Ia gembira memiliki anak perempuan.

Ada dua jenis hipertrikosis, hipertrikosis umum yang terjadi di seluruh tubuh, dan hipertrikosis lokal, yang terbatas pada wilayah tertentu. Hypertrichosis dapat berupa bawaan, yang hadir sejak lahir, atau diperoleh di kemudian hari.

Remaja Ini Dicurigai Jual Kegadisan Lewat Situs Lelong

Seorang remaja dari Rusia dilaporkan telah menjual keperawanannya seharga kurang dari $ 30.000.

                                               
Gadis 18 tahun yang tidak disebutkan namanya tersebut - hanya nickmane Shatuniha - mengiklankan di situs lelang online, menggambarkan dirinya sebagai 'baru-belum digunakan'. Dari Siberia, ia mengusulkan melakukan pertemuan di sebuah hotel di kota Krasnoyarsk yang mana Ia ingin dibayar sebelum tidur dengan si pria yang melebihi harga minimum nya.
"Orang ini akan mengambil uang, tapi aku tetap tinggal ... Uang itu harus berupa uang tunai."
Nama terduga pembeli adalah Evgeniy Volnov, tetapi tidak ada rincian tentang dirinya dihukum. Ia membayar 100.000 rubel, atau $ 3.100 USD, lebih dari harga awal, dan lelang hanya berlangsung satu hari.


Tidak ada kejahatan telah dilakukan  kata juru bicara polisi. "Juga tidak cocok dengan deskripsi dari 'Pelacuran' klausul dari Kode dari Pelanggaran Administrasi," kata sumber. Polisi mengatakan mereka 'tidak punya hak untuk memberikan hukuman moral atas tindakan gadis itu'.

Diketahui ada wanita yang sama yang telah menawarkan untuk menjual keperawanannya di situs lain pada bulan April 2013. Pada saat itu, Ia berkata : "Aku 17, segera 18. Aku ingin segera menjual keperawananku.
"Aku ingin menjualnya dengan harga yang sangat mahal untuk seseorang yang benar dapat menghargai itu.
"Aku tidak punya kebiasaan buru , dan nice lookingAku tinggal di Krasnoyarsk tapi aku siap untuk melakukan perjalanan ke kota-kota lain."

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved