Model Seksi ini Rela Buat Tato di Dada demi Ibrahimovic

on 27 Oktober 2013

Kalau sudah minat pada seseorang, biasanya apa pun akan dilakukan demi sang idola," begitulah kira-kira bahasa orang-orang muda sekarang. Tak terkecuali seorang gadis model seksi Virgine Caprice.

Virgine Caprice ternyata sangat mengidolakan bomber Paris Saint-Germain Zlatan Ibrahimovic. Wanita seksi asal Prancis itu menjagokan penyerang Timnas Swedia tersebut untuk boleh meraih Ballon d'Or atau gelar pemain terbaik dunia.

Bintang film panas itu memberikan dukungannya dengan cara yang tidak wajar. Seperti dikutip dari 101greatgoals, Jumaat (25/10/2013), dia menuliskan 'Zlatan, Ballon D'Or' di payudaranya dengan tangannya berpangku pada bola dan logo PSG. Foto panasnya itu diunggah ke akun Twitter pribadinya, @virginiecapric.

Model berusia 34 tahun itu memberikan dukungan kepada mantan pemain Inter Milan tersebut setelah Ibrahimovic mencetak empat gol dari lima gol PSG ke gawang Anderlecht di matchday ketiga Liga Champions, Rabu 24 Oktober 2013 lalu. (Vin)

Parah! Bayar 100 ribu yuan, Pengusaha China Minta Disusui Model Panas

Parah! Seorang pengusaha di China membayar seorang model sebesar 100 ribu yuan  agar bisa disusui wanita itu. Aksi ini disaksikan banyak orang dan bahkan diabadikan kamera.

Seperti dilansir South China Morning Post, Jumat (25/10/2013), model bernama Mo Lulu ini pun menjadi pemberitaan dan perhatian publik. Di China, Lulu dikenal sebagai model panas dan juga penyanyi muda yang kontroversi.

Pada September lalu, Lulu menjadi pemberitaan atas foto 'body mooncake' ketika dia membiarkan para pria memakan kue bulan yang diletakkan di tubuh telanjangnya. Aksi Lulu ini dijepret kamera dan fotonya menyebar luas.

Baru-baru ini, atau tepatnya Jumaat (18/19) lalu, Lulu kembali menjadi pemberitaan. Dalam pameran mobil di Jiujiang, setelah tampil menggoda di sebelah mobil mewah, Lulu berbaring di panggung dan membiarkan orang-orang meletakkan potongan buah-buahan di tubuhnya.

Tidak hanya itu, dilaporkan Lulu juga melakukan aksi kontroversi lainnya. Media setempat, China National Radio melaporkan, dalam acara makan malam privat usai pameran tersebut, Lulu nekat menyusui seorang lelaki yang membayar 100 ribu yuan.

Laporan media itu menyebutkan, lelaki pengusaha itu memanggilnya 'ibu' setiap kali dia menyusu. Parahnya lagi, banyak orang yang hadir dalam acara tersebut menyaksikan aksi ini.

Bahkan Lulu membiarkan dirinya difoto dan kemudian fotonya diposting ke internet. Tak butuh waktu lama dan Lulu pun menjadi bulan-bulanan di media sosial setempat. Banyak yang mengecam aksi ini, bahkan ada yang menyebutnya telah melanggar hukum.

"Apakah ini tidak termasuk prostitusi di depan publik? Apa yang dilakukan polisi?," tulis seorang pengguna Weibo.
Namun polisi setempat tak bisa terburu-buru menahan kedua orang itu. Apabila foto itu sengaja disebar untuk membuat Lulu kian ngetop, maka biasanya polisi tidak akan ikut campur dalam kasus seperti ini.

Wanita jalin hubungan dengan bapa mentua tanpa disedari

Heilongjiang: Satu keluarga di sini bergaduh besar gara-gara seorang isteri yang bertindak curang terhadap suaminya mengadakan temu janji dengan lelaki yang hanya dikenalinya menerusi Internet.
Pergaduhan antara keluarga itu berlaku di bandar di timur laut China ini kerana kekasih gelap wanita berkenaan ialah bapa mentuanya sendiri.

Selepas beberapa bulan menjalinkan hubungan dengan lelaki itu yang tidak disedarinya adalah bapa suaminya, Lili, 28 dan Wang Pai, 57, mengatur pertemuan di sebuah hotel.
Masing-masing tidak mengenali satu sama lain di alam maya kerana kedua-duanya menggunakan nama samaran.

Tanpa disedari, suami wanita itu yang juga anak lelaki berkenaan, Wang Jai yang mengesyaki kecurangan isterinya mengekori Lili ke hotel berkenaan.

Di situ, Wang Jai melihat isterinya memasuki sebuah kamar hotel dan menukar jubah mandi ungu sebelum menekan loceng kamar sebelah.
Apabila melihat yang bapanya sendiri membuka pintu Wang Jai hilang akal dan menyerang isteri dan juga bapanya.

Kakitangan hotel terpaksa menelefon polis bagi menghentikan pergaduhan antara anak dengan bapa itu.
Menurut Wang Pai, dia menjalinkan hubungan dengan wanita itu tanpa menyedari dia menantunya. Dia menggunakan gambarnya ketika muda sementara wanita itu mengguna gambar rakannya. “Kami bersetuju untuk menjalinkan hubungan asmara. Tetapi apabila membuka pintu, saya terkejut dan dia juga terperanjat. Dia berpusing dan lari ke tangga, terus kepada anak saya yang mengintip kami. “Suaminya menjerit seperti hilang akal dan menyerang saya.

Sementara itu, polis menahan Wang Jai selepas dia menumbuk isterinya hingga dua gigi Lili patah dan menyebabkan kecederaan kepada bapanya. -Agensi
sumber : mymetro

Anak rindu mendiang bapa gantung diri

Leszno (Poland): Seorang kanak-kanak sekolah membunuh diri kerana terlalu rindu untuk menemui mendiang bapanya.
Maria Kislo, 12, ditemui tergantung di biliknya oleh ibunya, Monika, 35 malam kelmarin ketika cuba membacakan buku cerita kepadanya sebelum tidur.

Di sebelah mayat Maria ialah nota ringkas yang berbunyi: “Ibu tersayang. Harap anda tidak sedih. Saya terlalu merindui bapa. Saya mahu menemuinya.” Bapanya, Arek meninggal dunia pada 2009 selepas diserang sakit jantung.
Monika, 35, berkata: “Saya kehilangan suami lima tahun lalu. Kali ini, anak saya pula pergi. Mujur saya ada anak lelaki. Jika tidak, saya pasti mengekori mereka.” -Agensi
sumber : mymetro

Pengantin mangsa along berantai

Putrajaya: Inai di jarinya masih merah, tetapi seorang wanita yang baru dua bulan mendirikan rumah tangga nekad mengelar tangan kirinya untuk mencabut nyawa sendiri.
Bukan disebabkan kerenah suami, tetapi gara-gara tindakan wanita berkenaan meminjam wang cuma RM1,000 daripada ceti haram untuk menguruskan majlis perkahwinannya.
Ini berikutan dia bukan saja dijerat along terbabit sehingga terpaksa membayar sehingga 60 kali ganda, malah tidak tahan kerana diganggu tanpa mengira masa, sejak dua minggu lalu.

Tindakan nekad itu dilakukan awal pagi Isnin lalu, selepas dia diganggu lebih 20 along berantai yang mengenakan kadar bunga tidak masuk akal antara 35 hingga 60 peratus, mengakibatkan dia tidak mampu melunaskan bayaran pinjaman itu.
Foto
MANGSA menunjukkan tangan yang cedera kerana cuba membunuh diri akibat tekanan hutang along.

Mujur ketika kejadian, ahli keluarga di rumah menyedari sesuatu yang tidak kena berlaku di dalam bilik dan terus membawanya ke Hospital Putrajaya untuk mendapatkan rawatan segera.
sumber : mymetro

Rihanna Berpose Topless dengan Kepala Di Kelilingi Ular

Rihanna kembali melakukan sensasi. Kali ini bukan membahas tentang potongan rambut atau gaya berbusananya, melainkan aksinya di majalah Inggris GQ. 

Riri, sapaan akrabnya berfoto topless untuk majalah tersebut yang berulang tahun ke-25 tersebut. Bagi pelantun 'Diamonds' itu foto tanpa busana sudah biasa, karena sebelum-sebelumnya ia pun melakukan hal serupa dalam iklan parfum miliknya. 

Yang membuat foto tersebut sensasional adalah ia berfoto bersama ular. Ia berpose seksi dengan puluhan ular piton yang melilit di sekitar kepalanya, seolah itu adalah rambutnya. Foto tersebut bak Dewi Yunani Medusa (dewi yang kepala ditumbuhi ular) itu. 

Tidak sampai di situ, leher Riri pun dililit oleh hewan reptil ganas tersebut. Ada pula pose sang ular tengah berjalan di kepala Riri dan ekspresi mantan kekasih Chris Brown itu terlihat santai.

Pada pemotretan tersebut Riri juga didandani mirip ular. Penyanyi yang memiliki label fashion River Island itu menggunakan lensa kontak yang mirip dengan mata ular. Giginya juga dipasang taring dan berpose dengan ekspresi ular yang akan menerkam.

Video seorang pemuda Arab memegang-megang tubuh wanita korbannya BIKIN HEBOH

Sebuah video yang menunjukkan sekelompok perempuan muda mengalami pelecehan oleh sekelompok pemuda saat tiba di sebuah pusat perbelanjaan di kota Dhahran Arab Saudi tersebar luas sejak Selasa, 22 Oktober 2013 memicu kemarahan warga setempat.

Dalam video tersebut terlihat lima orang perempuan mengenakan abaya (pakaian tradisional perempuan Saudi) berwarna hitam dan mengenakan jilbab dilecehkan oleh sejumlah pemuda secara verbal (melalui kata-kata) dan membuat gerakan-gerakan mengejek. Tak hanya itu, para pemuda itu bahkan mengejar para korbannya hingga ke tempat parkir.

Salah seorang perempuan mencoba melawan dengan menendang salah seorang pemuda setelah pemuda itu menarik tangan salah seorang perempuan.

"Kau bilang kau punya pisau, tunjukkan kepada saya," kata pemuda itu.

"Jangan pukuli mereka. Minggir, ini giliran saya," kata pemuda lainnya.

Screenshot video ketika seorang pemuda memegang-megang tubuh wanita korbannya
Kejadian itu dilihat banyak pejalan kaki yang tampaknya terlalu terkejut untuk melakukan sesuatu. Beruntung, para perempuan itu akhirnya bisa meloloskan diri dari kejaran para pemuda tersebut.

Kepolisian Provinsi Timur, Kamis 24 Oktober 2013, mengatakan, sudah melihat video itu dan akan memeriksa identitas para pemuda tersebut. Polisi menggambarkan insiden itu sebagai sebuah perilaku yang tidak pantas.

"Saat identitas pelaku diketahui mereka akan dipanggil ke biro investigasi dan penuntutan publik," kata juru bicara kepolisian Provinsi Timur, Letnan Kolonel Zayad Al-Ruqaiti.

Kes ini bahkan menarik perhatian polis syariah Provinsi Timur yang sudah menghubungi gubernur setempat untuk mencari dan menangkap para pelaku pelecehan.

Ini video yang membuat heboh tersebut:
(Arab News, Al Arabiya)

Kostum Sexy Halloween Yang Terlihat Seperti Makanan Dan Minuman

Gaun kreatif yang terlihat seperti makanan dan minuman menyegarkan lazat akan membuat anda menjadi bintang setiap pesta Halloween.

kostum Halloween yang dirancang oleh Yandy terinpirasi dari berbagai jenis makanan dan minuman.


Gaun Hamburger 

Gaun Kentang Goreng

Gaun Kue

Gaun M&M’s 

Gaun Coca-Cola

Gaun Jagung Berondong

Gaun Stroberry

Gaun Wortel

Gaun Permen Karet

Gaun Labu

Gaun Pizza

Gaun pisang

Gaun Semangka

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved