Rilis Kalender Peribadi 2014, Beyonce Berpose Seksi dan Elegan

on 24 Oktober 2013

 Penyanyi Beyonce Knowles dikenal memiliki tubuh curvy dan seksi. Kelebihannya itu pun ia tunjukkan lewat pose-pose fierce dan menggoda untuk pemotretan kalender pribadinya. 

Pada salah satu foto, penyanyi berusia 32 tahun ini mengenakan baju peplum yang terbuka di bagian dadanya dan sepatu boot kulit ketat setinggi paha. Foto-foto dirinya dikreasikan dalam nuansa hitam dan putih. Beberapa foto ini akan digunakan dalam kalender Beyonce tahun 2014. 

Foto menarik lainnya adalah saat penyanyi ini menghisap cerutu dengan mengenakan topi hitam, kacamata hitam serta jaket. Istri rapper Jay-z ini juga berpose seksi di balik pintu dengan mengenakan celana putih, rambut disasak tinggi sehingga memberikan kesan elegan. Di foto lainnya, Beyonce hampir tidak dapat dikenali dalam wig coklat dan busana putih yang menjuntai. 

Foto yang dipakai untuk kalendernya didominasi hitam putih, tetapi ada juga beberapa foto berwarna seperti saat Beyonce duduk di sofa besar memakai boots kulit tinggi dan tidak lupa kalung berkilaunya. Ia memakai sweater kuning dan rambutnya diwarnai yang hitam.

Dalam bonus fitur, akan ada 14 foto dari bintang ini yang disebut-sebut akan berada dalam kalender resmi pertama yang pernah dibuatnya. Hearing & Hearing sebagai fotografi yang diberi kepercayaan untuk mengambil foto Beyonce berbasis di Brooklyn, mereka merupakan kolaborasi antara Dimitri Scheblanov dan Jesper Carlsen yang menggabungkan antara fashion dan seni.

Lagi remaja couples buat tak senonoh dalam bas,blah dengan selamba je

STOMPer Edmund saw a couple engaging in obscene acts while they were on the bus.

The STOMPer and his friends were sitting beside the couple when they caught them in the act.

Said the STOMPer:

"This couple boarded bus 147 at Redhill and sat beside me and my friend.

"They were doing some obscene stuff on the bus.

"We were disturbed by their actions.

"They happily walked away when they reached Hougang, as if nothing happened.

"Such acts should not be done in public. This is inconsiderate!"

sumber : stomp.com.sg

Ketagihan Steroid, Wanita Ini Berubah Menjadi Lelaki

 Bagi banyak orang, di antaranya para aktor Hollywood dan ahli bina badan internasional, steroid anabolik telah menjadi rutinitas dari kehidupan. Sayangnya ia memiliki efek samping yang buruk, yakni kerusakan hati. Menggunakannya hanya dapat mengakibatkan masalah kesehatan yang serius. Efek samping lainnya, otot menjadi lebih besar seperti yang di alami mantan pelayan bar, Candice Armstrong dalam acara dokumenter yang dipandu oleh Jodie Marsh. 

Di antara penggunaan obat-obat untuk meningkatkan kinerja, Candice menjatuhkan pilihannya kepada steroid. Ia kini berubah wujud secara fisik menjadi lelaki setelah melakukan penyalahgunaan steroid. 

Candice yang dulunya cantik dengan rambut pirangnya, kini berubah menjadi pria berbadan kekar dengan rambut hitam, badan kekarnya mampu disandingkan dengan aktor Arnold Schwarzenegger dan banyak rambut yang tumbuh di sekitar punggung, dada dan bibir bagian bawahnya. Candice tidak pernah menyangka bahwa dirinya akan menjadi sangat maskulin saat pertama kali menelan obat-obatan tersebut, tetapi ia mengatakan bahwa sekarang sudah terlalu terlambat bagi dirinya untuk berhenti.

"Ini di luar rencana saya", ujarnya di salah satu adegan di film dokumenter tersebut. "Saya tidak sadar saat memutuskan ingin mengubah diri saya dari seorang wanita menjadi seorang pria."

Efek samping yang dialami Candice sudah sangat parah, seiring dengan rambut dan jerawat yang tumbuh secara berlebihan, klitorisnya pun telah membengkak, sehingga terlihat menyerupai organ intim laki-laki. Kini payudaranya juga telah berubah menjadi otot-otot dada pectoral khas binaragawan pria. 

Payudaranya juga telah menderita dan sekarang menggantung tak bernyawa. Ini merupakan perkembangan pesat di bagian otot-otot dada. "Payudara saya kini sudah tidak berisi lagi, mungkin sudah tidak seindah dulu, tapi aku menyukainya." Candice tidak ingin untuk mengakhiri konsumsinya terhadap steroid. "Aku pikir itu malah hanya akan membahayakan diriku."

"Steroid membuat saya dapat mengubah tubuh sebagaimana yang saya inginkan, ia memberikan saya kesempatan untuk hidup di luar yang saya impikan" ujar Candice.

Inikah Kekasih Yang Paling Buruk? Suruh Wanitanya Kuruskan Badan Jika Mahu Dinikahi

Menikah menjadi impian banyak wanita. Tak terkecuali Jennifer Tippie. Namun kenyataan tidak mengenakkan harus dihadapi Jennifer. Agar boleh menyandang status sebagai wanita menikah, dia disuruh kekasihnya menurunkan berat badan.

Seperti dikutip The Frisky, Jennifer menceritakan kisah sedihnya itu saat menjadi bintang tamu dari acara Katie Couric, My Big Fat Revenge. Dalam acara tersebut, sang presenter mengundang wanita-wanita yang pernah gemuk dan berhasil menurunkan berat badannya sebagai bentuk balas dendam pada pihak yang pernah menyakiti mereka. Dan Jennifer adalah salah satu wanita tersebut.

Wanita berambut cokelat ini mengisahkan bagaimana dulu dia pernah merasa sangat terhina ketika menjalin hubungan dengan seorang pria. Kekasihnya itu menyuruhnya menurunkan berat badannya menjadi 64 kg jika ingin dinikahi. "Dia bilang dia ingin bersama wanita yang proporsional dengannya," ujar Jennifer.

Awalnya permintaan sang kekasih dapat diterima Jennifer. Dia menduga pacarnya itu bermaksud baik, ingin dia lebih termotivasi untuk hidup sehat. Namun belakangan sikap pria tersebut semakin buruk.

"Dia sering menyebutku gemuk. Dia juga tidak mengizinkanku bertemu teman-temannya karena malu dengan tubuhku," kenangnya lagi.

Kekesalan Jennifer pada kekasihnya mencapai puncaknya ketika pria tersebut bukan hanya memintanya untuk menurunkan berat badan. Si pria juga menyuruhnya mengganti warna rambut dari cokelat menjadi pirang. Alasannya, si pria menganggap wanita berambut pirang lebih menarik.

Kini Jennifer sudah putus dari lelaki yang oleh The Frisky dan Huffington Post dijuluki sebagai kekasih paling buruk tersebut. Wanita berambut panjang itu juga sudah berhasil menurunkan berat badannya, bukan karena agar dinikahi mantan pacarnya.

Mengadu di talian lucah

San Francisco: Penduduk setempat yang berang dengan bunyi bising akibat acara maraton anjuran Nike di bandar raya ini terkejut apabila aduan mereka disambungkan kepada talian telefon seks.
Beberapa penduduk San Francisco menghubungi pusat perkhidmatan aduan setempat untuk mengemukakan bantahan terhadap gangguan bunyi.

Kesilapan itu berlaku sejurus selepas larian dimulakan pada jam 5.30 pagi Ahad lalu. Selepas mendail, operator bertugas memberikan nombor pusat aduan yang boleh dihubungi untuk menyalurkan aduan berkenaan. Namun, selepas pengadu menghubungi nombor diberikan pihak berkuasa, panggilan mereka dijawab oleh operator khidmat seks.
Pihak berkuasa perbandaran berkata, mereka diberikan nombor yang salah dan kini masih menyiasat mengenai kesilapan maklumat itu. - AFP
sumber : mymetro

Rela masuk penjara demi Starbung Coffee

Bangkok: Walaupun berdepan dengan saman syarikat gergasi antarabangsa, seorang pemilik warung minuman berkata, dia rela dipenjarakan daripada menukar logo yang melariskan perniagaannya.
Firma berpangkalan di AS, Starbucks Coffee Company mengemukakan saman terhadap Damrong Maslae kerana menggunakan logo hijau putih untuk mempromosi bisnes Starbung Coffee.

Starbucks menghantar surat agar Damrong, 43, menghentikan penggunaan logo itu tahun lalu, selain memfailkan aduan pelanggaran hak cipta di Mahkamah Harta Intelek Thailand dan injuksi itu dibenarkan hakim.
Bagaimanapun Pemangku Ketua Pengarah Jabatan Harta Intelek Thailand, Kulanee Issadisai berkata, Damrong mengingkari arahan itu, mendorong Starbucks memfailkan satu lagi aduan menerusi wakil perundangan Tilleke & Gibbins International minggu lalu.

Dalam saman itu, Starbuks menuntut pampasan bernilai 300,000 baht (RM30,000) serta faedah 7.5 peratus setahun daripada Damrong. Starbucks juga menuntut bayaran bulanan sebanyak 30,000 baht (RM3,000) berserta yuran guaman daripada pemilik Starbung itu.

Mahkamah menetapkan 4 November ini sebagai tarikh sebutan kes Sementara itu, Damrong berkata, logo Starbung Coffee diilhamkan daripada imej Islamik memaparkan lelaki Muslim di tengah-tengahnya, manakala logo Starbucks memaparkan imej wanita.
Foto
DAMRONG menyediakan minuman halal dihasilkan di bawah gerai Starbung Coffee di Bangkok, semalam.
“Saya tidak mahu mengubah logo atau nama gerai saya walau apa pun yang terjadi,” katanya. Kes itu mencetuskan pelbagai maklum balas daripada ribuan pengguna Internet.

Sesetengahnya mempertikai bahawa syraikat gergasi seperti Starbucks yang menjana pendapatan hampir RM42 bilion setahun tidak patut mengheret penjaja jalanan ke mahkamah kerana orang ramai tidak akan keliru untuk membezakan produk kedua-duanya.
Starbung menjual kopi pada harga 25 hingga 40 baht (RM2.53 hingga RM4.06) secawan - tiga kali lebih murah berbanding kopi Starbucks. Buat masa ini, Damrong berkata, isu itu memberi kelebihan kepadanya kerana perniagaannya kian maju. “Saya berharap isu itu berterusan,” katanya. Dia kini menjual kira-kira 150 cawan kopi setiap hari, meningkat antara 50 hingga 100 cawan berbanding sebelum liputan meluas media mengenai kesnya dengan gergasi kopi dunia itu. - Agensi
sumber : mymetro

Pasangan kekasih gelap mati dipenggal

Kandahar: Sepasang kekasih muda ditemui mati dengan kepala masing-masing dipenggal, dipercayai kerana terbabit hubungan sulit.
Polis masih menyiasat sama ada keluarga wanita berkenaan terbabit dalam pembunuhan yang berlaku di wilayah Helmand itu.

Helmand terletak di selatan Afghanistan dan undang-undang rasmi tidak dikuatkuasakan, selain menjadi kubu Taliban. Abang lelaki yang dibunuh itu berkata, pasangan kekasih terbabit berlindung di rumahnya baru-baru ini selepas si wanita berusia 20-an melarikan diri dari rumah.
Isnin lalu, 10 lelaki memecah masuk rumah mereka yang terletak berhampiran Lashkar Gah dan menculik pasangan terbabit.

Pegawai polis tempatan, Mohammad Ismail Hotak berkata, sehari kemudian orang ramai menemui dua mayat di tanah perkuburan.

“Polis pergi ke situ untuk menyiasat dan menemui pasangan terbabit dalam keadaan kepala mereka terputus,” katanya. Berdasarkan siasatan, katanya, pemuda yang dibunuh itu bercadang mengahwini kekasihnya tetapi tidak mendapat restu keluarga. - AFP
sumber : mymetro

Dibuang Pemiliknya, Mobil Ini Berubah Jadi "TANAMAN"

Kejadian cukup unik terjadi di kota Chengdu, Provinsi Sichuan, China. Ya, sebuah mobil ditinggalkan begitu saja oleh pemiliknya, hingga akhirnya tertutup tanaman merambat.

Dilansir Car News China, Rabu 23 Oktober 2013, tidak ada orang yang menyangka di balik tanaman besar itu adalah mobil van yang sudah 'dibuang' pemiliknya, sekitar satu tahun lalu.

Mobil itu sengaja diparkir di depan kompleks apartemen. Karena tak lagi bertuan, keadaan mobil sangat tidak terurus, lebih parahnya lagi seluruh bodinya sampai tertutup tanaman merambat.

Pemandangan tidak enak itu membuat warga setempat gerah. Mereka kompak memanggil polis untuk menyingkirkan mobil dan menyelidiki siapa pemilik  "Zombie Car" itu. 

Polisi yang datang ke lokasi dibuat terheran-heran begitu melihat sosok "Zombie Car". Tanaman merambat berduri cukup tebal menyelimuti mobil, sehingga polisi kesulitan mengidentifikasi jenama mobil.

Petugas akhirnya memutuskan untuk menyita dan menarik mobil itu ke balai polis. Belakangan, polis berhasil menemui pemilik asli mobil. Si empunya mengaku telah menjual kendaraannya tiga tahun lalu, tapi ia tidak ingat siapa yang membelinya.

Inilah Gambar Tentara Wanita China Yang Cantik Dimaki-maki Oleh Instruktur Laki-laki Yang Menimbulkan Kehebohan

China merupakan negara besar dengan kekuatan militer yang kuat dan ditakuti selain kekuatan personelnya yang banyak.

Latihan kemiliteran di China pun kerasnya tidak tanggung-tanggung. Belum lama ini di forum-forum luar negeri terjadi kehebohan setelah beberapa gambar yang melukiskan betapa kerasnya pelatihan terhadap prajurit wanita di China di kota Shanghai.

Prajurit Wanita China Yang Sexy
Prajurit-prajurit wanita ini amat ketakutan

Chinese Woman Sexy Soldiers

Prajurit Wanita China Yang sexy
Disiplin adalah segalanya: mahu cantik atau sexy, instruktur tidak peduli

Para prajurit wanita yang cantik tersebut menerima makian dan umpatan dari instrukturnya yang merupakan seorang laki-laki. Begitu kerasnya kita akan bergidik kerana selama ini kita mengetahui bahwa seorang prajurit dilatih oleh instruktur sesuai jenis kelaminnya. Namun di China, dimana disiplin amat dijunjung tinggi, hal sebaliknya jamak terjadi.
(Weibo, China.com)

Buruk betul cara kakak ni duduk


Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved