Kanye West Pakai Tshirt Bergambar Kim Kardashian Bogel dengan Tulisan Yeezus

on 21 Oktober 2013

Kanye West tahu benar bagaimana caranya menarik perhatian publik. Saat menjalani tur di Seattle, akhir pekan lalu, Kanye mengenakan kaos berwarna putih, bergambar kekasihnya Kim Kardashian tanpa busana. Ada juga tulisan Yeezus di atas foto tersebut.

Yeezus merupakan nama album terbaru dari Kanye. Karya musik tersebut dirilis pada 18 Jun 2013 dan menjadi album keenam sang rapper.

Untuk mempromosikan album Yeezus, Kanye pun menggadakan tour. Tour pertamanya diadakan di Seattle, Amerika Syarikat, 19 Oktober 2013 lalu. Saat pembukaan turnya itulah rapper 36 tahun tersebut memakai baju yang menghebohkan.

Foto bugil Kim yang tercetak di tshirt Kanye memperlihatkan sang bintang reality show hanya mengenakan kalung mutiara. Foto tersebut sepertinya diambil dari pose Kim di majalah Playboy pada 2007. Tulisan Yeezus tercetak di bahagian dada dari foto itu.

Sementara Kim, melalui akun Instagramnya, dia mengumumkan tak sabar menghadiri konsert kekasihnya itu. ""Can't wait for tonight #YeezusTour," tulisnya disertai foto Kanye di atas pentas.

Penuhi Wasiat Ibunda, Tiga Bersaudara Menikah Bersama

SNELLVILLE - Tiga bersaudara melakukan pernikahan secara bersama-sama 12 jam sebelum ibu mereka meninggal. Sarah, Kaylee dan Jodie Swales, menikah bersama untuk memenuhi wasiat sang ibu, Becky, yang menderita penyakit kanker payudara.

Ketiga bersaudara awalnya berencana menikah pada 26 Oktober 2013, tetapi kondisi Becky semakin memburuk. Mereka pun memajukan hari pernikahan pada 13 Oktober. Becky memang sangat ingin melihat anaknya menikah.

Saat upacara pernikahan, Becky berada di barisan paling depan. Ketiga anaknya kemudian maju ke depan altar secara bergiliran.

"Pernikahan ini terasa sangat pahit. Kami sangat senang, tapi ini mungkin akan menjadi hal besar terakhir yang kita lakukan bersama ibu,” ujar Jodie. Demikian diberitakan Daily Mail, Kamis (17/10/2013).

Sarah menambahkan mereka tidak hanya kehilangan seorang ibu, melainkan juga kehilangan sosok teman terbaik.

“Pernikahan kami tidak akan sama jika dia tidak di sana,” ujar Sarah.

Suami Becky, Otis, berjalan bersama ketiga putrinya menuju altar. Dia berharap bisa melalui hari-hari tanpa istrinya.

"Istri saya adalah cinta dalam hidup saya. Saya telah menikah dengan Becky selama 25 tahun. Saya hanya berdoa pada Tuhan agar memberikan saya kekuatan untuk melewati hari-hari tanpa dia,” ujar Otis.

Hanya 12 jam setelah putrinya berjalan menyusuri altar, Becky akhirnya menyerah pada penyakitnya.

Becky telah didiagnosa menderita kanser payudara sejak 15 Februari 2010. Dia telah melakukan kemoterapi, namun dokter mengatakan bahwa penyakitnya ini telah menyebar ke organ lain. Pihak dokter memvonis hidup Becky tidak akan lama, tapi Becky tetap semangat menjalani sisa hidupnya dengan selalu berpikiran positif. (why)

Leher Lelaki Ini Tertancap 7 Bilah Besi

LUZHOU - Seorang pekerja bangunan asal Kota Luzhou, China kritis. Secara tidak sengaja, tujuh besi tertancap di lehernya.
 
Long Chao tertancap besi panjang saat mengoperasikan mesin pelurus besi. Bukannya meluruskan besi, mesin itu justru mendorong bilahan besi ke arah Long.
 
Seperti dilansir Daily Mail, Khamis (17/10/2013), lelaki berusia 40 tahun ini langsung dilarikan ke rumah sakit. Dokter membutuhkan waktu enam jam untuk mencabut seluruh besi yang tertancap di leher  lelaki malang tersebut.
 
Sebelum mencabut besi, doktor memotong sebagain besi agar memudahkan operasi.
Tim Dokter menyatakan, Long sangat beruntung bisa terhindar dari kematian. Leher adalah bagian tubuh yang sangat penting karena terdapat berbagai saraf dan pembuluh darah.
 
Kondisi Long semakin membaik setelah dilakukannya operasi pengangkatan besi. Namun, pihak dokter khuatir kejadian ini membuat Long mengalami kelumpuhan. (why)

4 pengantin luar tabii

London: Seorang lelaki yang pada asalnya wanita berkahwin dengan pasangannya yang sebelum ini seorang lelaki dalam perkahwinan pelik, lapor media semalam.
Acara itu menjadi lebih unik apabila pasangan terbabit diapit suami isteri yang pernah menjalani pembedahan menukar jantina juga.

Pada awalnya perkahwinan di antara pengantin ‘lelaki’ yang dikenali sebagai Felix dengan ‘isterinya,’ Helen Fenlon adalah yang pertama seumpamanya berlaku di Britain.
Bagaimanapun dakwaan itu disangkal sepasang ‘suami isteri’ lain, Janis dan Maxwell Burr.

Pasangan Burr itu mengaku berkahwin pada malam tahun baru 2005. Hasil inspirasi daripada ketabahan Felix dan Helen yang melangsungkan perkahwinan secara umum, Janis dan Maxwell meminta pasangan Fenlon itu menjadi pengapit ketika mereka mengulangi ikrar perkahwinan untuk kali kedua, baru-baru ini.

Selepas majlis itu, Janis, 45, yang juga pembantu pekerja sosial dan dulunya dikenali sebagai Ian berkata, Maxwell ialah teman sejiwanya.
Foto
(DARI KIRI) Helen, Janis, Maxwell dan Felix.
Janis memberitahu, dulu dia sering memakai pakaian kakaknya ketika berusia enam tahun. Janis juga menabung sehingga £10,000 (RM51,034) untuk menjalani pembedahan penukaran jantina pada 2003.

Sementara itu, Maxwell, 71, adalah pesara tukang masak yang dulunya bernama Mary sebelum bertemu dan jatuh cinta pada Janis ketika bercuti pada 2002. Dia menjalani pembedahan menukar jantina beberapa bulan selepas Janis melakukannya. Apabila undang-undang meluluskan perkahwinan golongan seperti mereka pada 2005, kedua-duanya lalu melangsungkan perkahwinan.
Maxwell berkata, acara perkahwinan itu cukup bersejarah buat mereka.

“Melangsungkan perkahwinan kali kedua di Pusat Sivik Scunthorpe memang menakjubkan. Saya seolah-olah bagaikan di syurga,” katanya dalam satu kenyataan. - Agensi
sumber : mr]ymetro

Remaja 14 tahun terbabit serangan seksual bersiri

Manchester: Seorang remaja lelaki berusia 14 tahun semalam ditahan ekoran beberapa siri serangan seksual di Manchester.
Remaja itu ditahan bersama pemuda berusia 18 tahun. Jurucakap polis berkata, penangkapan dibuat selepas tiga insiden serangan terhadap beberapa wanita dekat Universiti Manchester bulan lalu. Pegawai polis Manchester, Colin Larkin berkata, jenayah itu mengejutkan semua orang dan polis bangga memaklumkan bahawa mereka sudah membuat dua tangkapan. “Terima kasih kepada orang ramai dan media yang menyokong, selain maklumat diberikan kepada kami,” katanya. Polis mengaitkan kedua-dua suspek dengan insiden serangan di Universiti Manchester apabila dua serangan pertama berlaku pada 21 September lalu dengan jarak masa 15 minit.

Dalam kejadian pertama, seorang wanita berusia 27 tahun ditarik dari belakang sebelum mangsa menjerit menyebabkan penyerang melarikan diri.
Kejadian kedua pula membabitkan wanita berusia 21 tahun diusik dengan ejekan lucah ketika meninggalkan perpustakaan sebelum diserang. - Agensi
sumber : mymetro

Gatal pada faraj setiap bulan

Saya berusia 18 tahun. Saya mengalami masalah gatal pada faraj hampir sebulan. Ini mengakibatkan bengkak pada luar faraj.
Selain itu, kegatalan terbabit turut merebak pada bahagian punggung saya dan saya menggaru kerana tidak tahan lantas ia menyebabkan bengkak yang amat teruk pada punggung saya. 
Bagaimanakah cara untuk menghilangkan rasa gatal dan menghilangkan bengkak pada punggung dan luar faraj saya? Saya amat memerlukan bantuan doktor. 

Mina,
Kuala Lumpur. 


Dengan keadaan anda kini, eloklah anda mendapatkan pemeriksaan pakar sakit puan. Jangkitan awal yang ringan mungkin kini sudah menjadi jangkitan kronik, malah mungkin sudah ada jangkitan lebih daripada satu kuman. 

Dalam keadaan ini, doktor akan memberikan ubat antibiotik dan ubat antikulat am sementara menunggu keputusan ujian kultur kuman. Jika setakat memberikan ubat penahan gatal dan ubat bengkak saja, puncanya (kuman jangkitan) masih boleh terus merebak.
sumber : mymetro

Gigi Lelaki ini Tumbuh di Atas Langit Langit Mulut

Gigi biasanya tumbuh pada rahang atas dan rahyang bawah namun  lelaki merupakan kejadian yang langka sebab tidak banyak orang yang bisa mengalami hal yang serupa dan tentunya gigi pada bagian langit langit bukan hal yang biasa dan boleh saja membuat masalah kesehatan dikemudian hari. 

Nah salah seroang pengguna situs Reddit mengunggah sebuah foto yang unik, foto ini adalah foto adik temanya yang memiliki gigi di bagian atas langit langit mulutnya. “Saudara teman saya menganggap gigi yang tumbuh di langit-langit mulut adalah normal,” tulis si pengunggah foto. Karena dianggap aneh dan tidak biasa terjadi foto ini kemudian banyak mendapatkan banyak komentar dari pengguna situs Reddit. Posisi gigi di langit-langit mulut itu dikenal sebagai ‘supernumerary teeth’, dan biasanya dokter gigi mencabut gigi tersebut.

Sumber 

Fotografer Lelaki Ini Pamerkan Foto Telanjang Ibunya ke Publik

Seorang fotografier asal Amerika, Leigh Ledare melakukan hal yang gila selain mempamerkan foto foto telanjang ibunya ternyata lelaki ini juga sering melakukan hubungan seksual dengan sang ibu. Leigh Ledare secara mengejutkan ternyata memanfaatkan ibu kandungnya sendiri sebagai model dalm karya seni foto grafinya dan parahnya lagi ternyata karya seninya ini memperlihatkan sang ibu sedang bogel tanpa menggunakan pakaian sama sekali, bahkan dalam karyanya terlihat beberapa lelaki sedang asik bermesraan dengan sang ibunya. 

Tidak hanya memanfaatkan ibunya sebagai model telanjang dalam karya seninya, Leigh Ledare ternyata terlibat langsung hubungan seks dengan sang ibu bahkan foto kemesraan antara dirinya dan sang ibu ikut diperlihatkan dalam sebuah pameran foto pada tahun 2009 di Festival Fotografi Arles. Awalnya banyak orang yang mengira jika wanita yang ada dalam foto tersebut adalah model wanita paruh baya biasa namun setelah melihat judulnya yang tertulis ibu, barulah banyak orang yang mengerti jika foto tersebut adalah foto ibu sang fotografer.

 Leigh Ledare sengaja membuat karya seni ini untuk menunjukan sisi intim kehidupan pribadi antara dirinya dan sang ibu. “Saya ingin menunjukkan sisi intim kehidupan pribadi saya bersama ibu saya dan saya tuangkan dalam karya ini,” katanya pada The Guardian. Ledare mengaku telah terlibat aktivitas seksual dengan ibunya sejak lama. Dirinya melihat perselingkuhan adalah sarana untuk mengekspresikan penentangan terhadap ayahnya yang memperlakukan sang ibu dengan buruk. “Dia (ibunya) ‘memaksa’ saya terlibat dalam aktivitas seksualnya,” cetusnya.

Sumber :

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved