Diejek Alat Vital Kecil, Suami Rela BUNUH ISTERI

on 16 Oktober 2013

Rasa sakit hati sulit disembuhkan dari sakit fisik, tampaknya memang benar adanya. Hanya karena diejek masih suka mengompol dan memiliki alat vital kecil, seorang suami asal Inggris rela membunuh isterinya.

Insiden ini berawal ketika John Clinton --nama pria tersebut--, menenggak 10 liter bir. Pulang ke rumah di bawah pengaruh alkohol dan mendengar istrinya tengah membahas perceraian di telepon dengan pengacara, membuat dirinya naik pitam.

Dalam waktu yang sama, John langsung menikam tubuh istrinya dengan pisau. Tak hanya itu, ia menusuk tangan dan mata kiri istrinya, seperti yang ditulis Mirror.

Ibu dua anak itu terjatuh di jalan raya, ketika dia berusaha untuk menyelamatkan diri. Ia mengalami pendarahan fatal, sebelum ajal menjemputnya.

Saat pihak berwajib datang ke lokasi kejadian, mereka menemukan suaminya sedang berusahan memotong aliran darah di lengan dan leher istrinya, untuk menunjukkan seolah-olah istrinya bunuh diri.

Di depan detektif, John mengakui dia sakit hati, ketika dia didorong oleh istrinya dan ditanyai siapa yang merawat dirinya ketika mengompol. Paula juga mengatakan jika alat vital yang dimilikinya sangat kecil.

Berani betul kakak ni berpakaian begini pergi pasar malam


Gaya brutal mencuci pakaian


Perempuan Berusia 29 Tahun ini Nampak Seperti Masih Remaja...Ini Rahsianya.

Makan makanan mentah seperti kacang, biji-bijian, buah-buahan, dan sayur-sayuran mungkin terdengar tidak terlalu mengundang selera, tetapi itulah yang membuat Susan Reynolds (29) sering dikira remaja usia 16 tahun.


Sudah sejak tujuh tahun lalu ia berhenti mengonsumsi makanan yang dimasak. Sebagai gantinya, Susan memilih untuk makan buah, sayur, biji-bijian, serta kacang-kacangan yang tidak melalui proses pemasakan sebelumnya alias mentah.

Sosok ramping ini setiap hari mengonsumsi lusinan porsi buah dan sayuran. Dia bahkan menciptakan sejumlah resep makanan untuk membuat menu makan lebih menarik dan tidak membosankan.

Pola makan seperti itu tidak dimulai Susan sejak kecil. Saat masih remaja hingga kuliah, gaya hidup Susan bahkan jauh dari sehat, dia mengonsumsi junk food, hingga minuman beralkohol. Namun setelah mengikuti kelas yoga di India, sontak pola makannya pun berubah.

Saat itu, Susan memutuskan untuk menjadi vegetarian dan berlatih menjadi pengajar yoga sebelum akhirnya beralih pada pola makan "raw food". Susan mengatakan, dirinya pergi untuk makan di restoran Red Sugar di Edinburgh yang menyajikan makanan mentah. Pemilik restoran menjelaskan sedikit tentang pola makan tersebut sebelum dia pulang. 

"Dan ternyata aku langsung merasakan manfaatnya dalam satu hari. Sejak itu, aku tidak lagi makan makanan panas selama tujuh tahun terakhir," tuturnya.

Menurut Susan, keuntungan menjalani pola makan "raw food" sangat banyak, antara lain mendapatkan pikiran yang lebih jernih, positif, tubuh yang lebih sehat, berenergi, dan mampu mengambil keputusan dengan lebih baik.

"Orang lain berkomentar pada bau badan yang lebih baik, kulit yang lebih segar, dan kelihatan lebih muda. Orang mengatakan aku terlihat baik untuk orang seusiaku. Aku juga seimbang secara emosional dan bahagia," katanya.

Susan pun mengembangkan hobi yang sekaligus pola makannya tersebut ke dalam bisnis yang dinamakan Twist and Sprout yang menawarkan cara mengenalkan "raw food" pada pola makan sehari-hari.

Sejak memutuskan untuk beralih ke pola makan "raw food", Susan juga ikut membuat orang-orang terdekatnya mengikuti gaya hidupnya. Bahkan ibunya sembuh dari penyakit saraf yang disebut sindrom kelelahan akut dengan beralih pada pola makan "raw food".

Youthful: Susan Reynolds claims her raw food diet is the reason for her fresh-faced looks and healthy body

Tasty: Susan begins her day with a litre of green juice made from blended spinach, a lettuce and herbs

Business: Susan now runs a company offering retreats introducing the raw food diet to health conscious people

Creative: Susan has come up with a number of different menus and even managed to make raw mince pies

Lelaki tersula diri sendiri

Henan: Dalam satu kejadian yang tidak mungkin ingin kita saksikan berlaku walaupun pada musuh kita, seorang lelaki di wilayah Henan tersula diri sendiri selepas batang pencakar tertusuk pada duburnya ketika dia melompat pagar itu.
Lelaki berusia 37 tahun itu, Peng, pergi ke rumah rakannya untuk minum arak. 
Apabila menyedari dia tertinggal kunci, Peng bertindak melintasi rumah jirannya dan melompat pagar untuk memasuki rumahnya.

Bagaimanapun dia tidak menyedari pagar itu mempunyai pencakar yang tegak di sebelah dan terus terjun. 
Foto
PASUKAN paramedik dan keselamatan cuba mengeluarkan batang besi yang menusuk Peng.
Selepas empat jam menjalani pembedahan di sebuah hospital, pemegang pencakar itu dapat dicabut dengan bantuan gergaji rantai. - AFP
sumber : mymetro

Dipecat angkara sayang kasut

Beijing: Seorang pegawai kerajaan di China dipecat selepas dia dilihat didukung seorang penduduk ketika mengharungi banjir di bandar yang dilanda taufan kerana bimbang kasutnya rosak.
Gambar pegawai dikenali sebagai Wang itu mencetuskan kemarahan apabila ia dimuat turun di laman media sosial China, Sina Weibo.
Gambar itu diambil ketika Wang mengunjungi bandar Yuyao, di Zhejiang sewaktu kawasan terbabit dinaiki air bah selepas dilanda taufan hingga meragut 10 nyawa.

Menurut agensi berita kerajaan Xinhua, keterangan gambar di bawah foto mendakwa Wang didukung kerana dia memakai sepasang kasut mahal yang dibuat daripada kain.
Foto
FOTO menunjukkan Wang didukung seorang penduduk ketika meredah banjir dalam lawatannya ke Yuyao minggu lalu.

Bagaimanapun, majlis perbandaran Sanqishi yang juga majikan tempat Wang bekerja, mendakwa dia sudah dimaklumkan agar menanggalkan kasutnya untuk berjalan kaki ayam meredah air ketika ke kediaman mangsa banjir.

Namun, menurut laporan MSN, walaupun Wang bertegas mahu berjalan, penduduk tempatan tetap mendukungnya ketika mengharungi air banjir. 

Wang didukung kali kedua oleh lelaki sama ketika kumpulan petugas perbandaran meninggalkan kediaman itu. 

Sama ada Wang ingin berjalan kaki seperti mana dinyatakan dalam laporan itu atau sebaliknya, berita yang tersebar di Internet beserta fotonya yang dimuat turun menyaksikan dia kemudian dipecat sebagai pengarah pejabat pembinaan majlis perbandaran. 

Ratusan ribu penduduk dipindahkan dari kediaman mereka selepas Taufan Fitow membadai tenggara China minggu lalu. 

Taufan itu menyebabkan bekalan elektrik terputus di kebanyakan tempat dan khidmat kereta api laju turut digantung apabila angin kencang bertiup selaju 201 kilometer sejam.

Menurut laporan, sebahagian besar kawasan terjejas termasuk Yuyao menyaksikan hingga 25 sentimeter taburan hujan dalam tempoh 17 jam, selain turut ditenggelami air. 

Kira-kira tujuh juta penduduk di wilayah Zhejiang terjejas. secara keseluruhannya.

Sementara itu, menurut akhbar South Morning China Post, pergaduhan tercetus di Yuyao minggu lalu selepas penduduk berang dengan laporan berita kerajaan yang menyatakan banjir sudah surut di bandar itu dan penduduk telah kembali menjalani kehidupan seperti biasa. - Agensi
sumber : mymetro

Cinta pengkid

Ipoh: Seorang lelaki hampir ‘hilang akal’ apabila isteri dikahwininya sejak 20 tahun lalu lari meninggalkan rumah selepas jatuh cinta dengan seorang pengkid sejak Jun lalu.
Salim Sopian, 40, mendakwa isterinya, Noor Ain, 39, meninggalkan keluarga selepas bertemu wanita pengkid dikenali sebagai Wan, 32, ketika menyertai lawatan kerja di kilang di Nilai, Negeri Sembilan pada Mei lalu. 
Akibat percintaan songsang berkenaan, tanggungjawab sebagai isteri dan ibu kepada dua orang anak berusia enam dan lapan tahun turut terabai. 

Salim berkata, perubahan sikap isterinya itu dikesan sejurus pengkid terbabit berpindah ke Ipoh untuk mencari pekerjaan.
Foto
SALIM menunjukkan laporan polis dan poster kehilangan isterinya yang dilarikan pengkid.

“Apa yang menghairankan apabila pengkid itu memilih bekerja di kilang sama dengan isteri saya. Pada awalnya saya tidak terlalu memikirkan perkara itu.
sumber : mymetro

Traveling Keliling Dunia Ditemani 'Tengkorak Manusia'

Kenalkan Sam, beratnya 19 kg, tidak suka pakai baju dan hobinya berkeliling dunia. Sam bukanlah manusia, melainkan replika tengkorak manusia yang selalu diajak traveling oleh 'majikannya', Susan Weese untuk mengunjungi kota-kota ternama di berbagai negara mulai dari New York, Chicago, Roma, Berlin hingga Paris.


Mengagumkan,Baju Yang Terbuat Dari Susu

Jaroslav Wieczorkiewicz yang berbasis di London memadukan interpretasi modern dari klasik gadis pin-up dengan kecepatan tinggi fotografi cair. Pendiri AurumLight Studio, Wieczorkiewicz menghasilkan konsep ini, berjudul Milky Pin-Ups, di mana model cantik memamerkan gaun cair apik terbuat dari susu. Wieczorkiewicz  menjelaskan bahwa proyek ini, "Dibuat dengan susu, membeku dalam waktu, dan berubah menjadi fashion tinggi."

Untuk membuat setiap pakaian, artis dan timnya memercik cairan putih ke model dan mengambil ratusan foto. Tertangkap pada kecepatan tinggi, setiap tetes dapat dilihat pada detail yang tajam. Sejumlah percikan kemudian digabungkan secara digital ke dalam pakaian bergaya yang Splatters indah di kulit halus masing-masing model halus. Tim menggunakan asli pin-up lukisan oleh Gil elvgren dan lain-lain sebagai referensi, mereproduksi adegan seksi dengan warna-warna cerah dan bakat modern.










Krokodil, Dadah Ubah Pecandu Jadi Berkulit Bak Reptil


Krokodil, sejenis heroin, berasal di Rusia 10 tahun yang lalu, membuat penggunanya menjadi zombie ketika tubuh mereka mulai membusuk membuat kulit pecandu seperti kulit reptil. Tapi ramuan buatan tersebut bisa sampai 10 kali lebih murah daripada heroin dan diciptakan oleh pencampuran kodein dengan bensin atau minyak.




Dalam waktu 30 minit, desomorphine dimasak sebelum disuntikkan ke pembuluh darah pengguna. Tetapi hasilnya bencana.

Penggunaan terus-menerus Krokodil, bahasa Rusia untuk buaya, menyebabkan pembuluh darah pecah, membuat kulit hijau dan bersisik yangakhirnya menyebabkan gangrene dan daging mereka mulai membusuk.

Di Rusia sekitar 30.000 orang meninggal karena mempengaruhi obat ini setiap tahun namun diperkirakan sekitar seperempat juta orang di negara tersebut sekarang kecanduan. Ketergantungan ini menyebar di kalangan anak muda dan bahkan orang-orang yang berhasil berhenti mengalami cacat seumur hidup.

Krokodil yang sudah melanda AS, AS pun berusaha untuk mengatasi sejumlah besar orang yang menggunakan obat shabu buatan sendiri.

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved