Terlalu Cantik dan Sering Diintip Bahagian Bawah Robot Ini ‘Berhenti Kerja’

on 08 Oktober 2013

Sebuah robot dengan wajah cantik yang dan menjadi pemandu wisata di sebuah acara pameran di Jinzhou World Garden Art Expo, Jinzhou, Provinsi Liaoning, China, terpaksa ditarik keluar dari acara tersebut. Demikian diberitakan Daily Mail.

Pasalnnya, wajahnya yang cantik membuat banyak pengunjung yang tertarik melihat dari dekat, memegang, bahkan mengintip bahagian bawah si robot dengan mengangkat gaunnya yang berwarna biru terang yang terbuat dari sutera.
“Acara ini merupakan perhelatan yang sangat besar dan kami sering mendapat pengunjung yang banyak dan terlalu banyak tekanan untuk memberikan pengarahan. Karena itu, kami muncul dengan ide ini melalui robot,” kata juru bicara expo, Feng Kung.
Karena didesain sebagai perempuan cantik, kebanyakan pengunjung lebih sering menyentuh dan bahkan melihat ada apa di balik gaun itu sehingga bagi permukaan robot mengalami kerusakan. Akibatnya, robot itu berhenti dipekerjakan dan pemandu tour asli kembali bekerja.
“Mungkin kami akan menggunakan robot laki-laki atau robot yang kelihatan seperti aslinya,” ujarnya. Robot perempuan itu memberikan perkenalan mengenai acara itu kepada pengunjung dan dapat menjawab pertanyaan melalui program speech recognition dan bahkan bisa berjalan-jalan di lokasi acara.

Balas Dendam Ke Suami, Wanita Ini Selingkuh Dengan 4 Lelaki Sekaligus

Suami mana yang suka melihat jika isterinya memadu kasih atau selingkuh dengan lelaki lain apa lagi jika diketahui jika sang isteri selingkuh tidak hanya dengan satu pria melainkan dengan empat lelaki pasti prasaan seorang suami akan hancur. 

Nah sebuah kejadian terjadi di Afrika seorang Isteri bernama Nyasha Mukamba (23) memilih untuk selingkuh dari suaminya yang bernama Tawanda Mabvira (27). Apa yang dilakukan Nyasha ini sebenarnya untuk balas dendam ke Tawnda yang dulunya suka selingkuh dengan wanita lain. Nah ketika sang suami sudah taubat dan tidak mahu selingkuh dengan wanita manapun membuat sang istri memilih untuk balas dendam dengan selingkuh dengan 4 lelaki sekaligus. 

Perselingkuhan ini terbongkar setalah Myasha mengaku ke Tawanda telah slingkuh dengan banyak pria dan mengatakan jika di cintai banyak orang bukan merupakan kejahatan. “Dicintai oleh orang lain, bukanlah suatu kejahatan,” kata Nyasha sewaktu saat ia membela diri setelah ketahuan berselingkuh dengan banyak pria. Sebelum ketahuan berselingkuh Nyasha selalu menyembunyikan nama nama selingkuhanya dengan memberikan kode kode kusus agar sang suaminya tidak mengetahuinya. “Contohnya saja untuk lelaki bernama Arno, yang dinamai oleh Nyasha dengan Baba Tari. Arno mengatakan kepada saya, bahwa Nyasha mengaku telah bercerai dan kini tinggal bersama keluarganya. 

Maka itu, ia mau berkencan dengan Nyasha,” ungkap Tawanda, seperti dilansir My Zimbabwe, Isnin (7/10/2013) Ketika sang suami menayakan kenapa Nyasha selingkuh sang istri menjawab dengan tegas ini semua balas dendam. “Dulu ia juga pernah berselingkuh. Ini balas dendam,” ungkap dia.

Sumber 

Pasangan Pengantin Baru Terkejut Lelaki Telanjang Masuk ke Acara Pernikahan

Lelaki tanpa busana masuk ke dalam pesta pernikahan sepasang suami-istri di Lincoln, Nebraska, Amerika Syarikat (AS). Demikian dilansir The Huffington Post.
Menurut laporan yang diturunkan WOWT.com, prian yang kemudian diketahui bernama Kevin Gill. Ia menghentikan truknya di luar gereja dan mulai melambaikan selada. Menurut saksi, si tersangka melambaikan selada sembari berteriak ingin memberi makan haiwan.
Menurut keterangan polisi, si tersangka sempat kabur sejauh 150 kaki lalu kembali lagi ke tempat acara pernikahan itu. Saat ini ia telanjang ketika ia kembali dan masuk ke dalam gereja.
Ketika polis tiba, Gill sudah kabur menggunakan arah yang salah dan tak berapa lama kemudian ia ditangkap kerana dianggap melakukan tindakan tak pantas di depan publik.

Kisah Nyata: Haruskah Aku Operasi Plastik Demi Jadi Bintang?

Shimali De Silva, adalah seorang gadis bersuara emas yang baru-baru ini mengikuti K-Pop Star Hunt di Hongkong. Di usianya yang masih 14 tahun, dia sangat terkejut bahwa dirinya terpilih kerana bakat yang dimiliki. Sebagai pendatang baru, Shimali berharap bisa menjadi bintang dan mengembangkan karya-karyanya.
Namun, antusiasmenya mendadak turun ketika gadis berdarah Sri Lanka ini diminta untuk melakukan operasi plastik. Shimali yang sejak kecil diajarkan oleh ibunya untuk bangga dengan apa yang ia miliki, seperti ditampar ketika banyak pihak yang memaksanya untuk berkonsultasi dengan pakar bedah plastik.

(c) youtube.com
(c) youtube.com
"Kami tak diberitahu apa-apa. Namun kami segera menyadari ketika disodori katalog tentang mata, hidung dan payudara. Dokter mengatakan padaku 'kamu 14 tahun tapi seperti 30 tahun'. Dia menunjuk keningku, mengukur rasio hidung hingga dagu dan semua hal yang tak pernah kupikirkan," cerita Shimali.
Melihat bagaimana dirinya diperlakukan, Shimali menelepon ibunya di balik pintu klinik dokter sambil menangis. Setelah menerima telepon itu, sang ibu rela terbang ke Seoul untuk menenangkan anaknya. "Mereka bilang anakku terlalu hitam dan hidungnya tidak bagus," cerita Ruanthi, ibu Shimali.
Mendengar cerita anaknya, sang ibu merasa sedih, terlecehkan dan tak boleh membiarkan anaknya diperlakukan seperti itu. Ia langsung menjemput Shimali untuk membawanya pulang. "Kami mengajarkan anak-anak untuk bangga dengan diri mereka. Bukan melihat sesuatu dari warna kulit, namun perilaku yang baik. Tiba-tiba anak saya dihakimi bentuk hidungnya, warna kulitnya dan bentuk wajah yang katanya tidak benar. Hati saya hancur," ungkap sang ibu.
Shimali dieleminasi pada round berikutnya. Namun sepertinya hal itu tak lagi menjadi masalah untuknya. Mungkin ada jalan lain yang boleh menerimanya dan talenta istimewa yang ia miliki tanpa harus mengubah bentuk tubuh maupun wajahnya. Semoga berhasil, Shimali, dan tetaplah mencintai apa yang Tuhan berikan padamu.

Kereta Jimmy kena bakar

Kampar: Kereta milik pelakon dan pengacara program Trek Selebriti, Jimmy Shanley Norjahan Saleh, 33, ditemui dibakar hingga rentung hanya selepas beberapa jam kenderaan itu dilaporkan hilang di Simpang Pulai, di sini.
Kereta model Chevrolet Optra itu didakwa dilarikan penjenayah malam kelmarin, ketika artis berkenaan pulang ke Ipoh untuk menghadiri majlis pengebumian seorang saudara terdekatnya.
Ketua Polis Daerah Kampar Superintendan Ng Kong Soon berkata, penemuan kereta hanya disedari orang ramai sekitar jam 7.30 pagi semalam apabila kenderaan itu ditemui terbakar berhampiran Batu 5 1/2, ladang kelapa sawit Kota Bahru, di sini.

Menurutnya, orang awam yang mengesyaki ia ada kaitan dengan perbuatan jenayah lalu segera menghubungi Ibu Pejabat Polis Daerah Kampar untuk memaklumkan kejadian itu.
Foto
ANGGOTA polis melakukan siasatan terhadap kereta Jimmy.

“Berikutan itu, anggota peronda bergegas ke lokasi kejadian sebelum mendapati kereta model Chevrolet berwarna hitam hangus dibakar.

“Anggota polis menjalankan siasatan terhadap nombor casis pada kereta dibakar itu bagi mengenal pasti pemiliknya dan melakukan semakan susulan dengan pihak Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) sebelum mengenal pasti kenderaan itu milik seorang selebriti tanah air, Jimmy Shanley,” katanya, semalam.

Menurutnya, kereta itu sebelum ini dilaporkan hilang di Simpang Pulai, sebelum laporan dibuat pemiliknya, Jimmy di Balai Polis Simpang Pulai.

“Polis tidak menemui sebarang objek yang digunakan suspek untuk membakar kereta itu. Malah, tiada satu pun barang milik mangsa di dalam kenderaan itu yang terselamat.

“Kes itu kini diambil alih pihak polis Ipoh untuk siasatan lanjut dan Jimmy dipanggil untuk memberi keterangan berhubung kes berkenaan. Bagaimanapun, saya anggap kes ini pelik kerana kereta itu dibakar selepas dicuri,” katanya.

Beliau berkata, anggota Unit Polis Forensik turut dipanggil ke lokasi kejadian bagi menjalankan siasatan dan mengesan sekiranya terdapat mangsa di kawasan berhampiran.

“Bagaimanapun, tiada mangsa ditemui dan kereta itu baru saja dibakar beberapa jam sebelum ditemui. Polis menyiasat sebarang kemungkinan dan kaitan perbuatan jenayah itu dengan unsur khianat atau sebagainya,” katanya.

Sementara itu, Jimmy yang dihubungi wartawan enggan memberikan sebarang ulasan berhubung kejadian itu berikutan masih dalam pihak polis.

Jimmy sebelum ini pernah mendapat liputan meluas media apabila kes penceraian dan tuntutan penjagaan anaknya berlarutan selama hampir dua tahun.

Dia sebelum ini mendirikan rumah tangga dengan Nursuhaila Eliani Suhaimy pada 1 Oktober 2010 sebelum tinggal berasingan sejak 21 Oktober 2010, iaitu 20 hari selepas bernikah sebelum bercerai pada 10 Oktober 2012.

Pasangan itu dikurniakan seorang cahaya mata iaitu Zahrah Rania Shanley yang kini berusia dua tahun.
sumber : mymetro

Foto Hantu Di Sekolah Terakam Kamera Telefon Pada Siang Hari

Penampakan hantu terlihat dan tertangkap oleh kamera foto telepon selular seorang wanita di Cleveland High School pada 15 April 2013.

Marcella Davis dari Clevelandmencuba untuk mengambil gambar anak saudaranya di luar sekolah ketika ia berbalik dan memintanya untuk berhenti memotret.


Penampakan hantu di latar belakang di belakang pagar
Tapi kemudian, ketika putrinya melihat melalui foto-foto di telefonnyadia meminta perhatian ibunya untuk penampakan hantu di latar belakangmengenakan jas bergaya tahun 1970-an.
(Daily Mail)

Laki-laki Kecundang Dan Memalukan

Laki-laki seharusnya lekat dengan citra macho dan gahar. Namun, apa komen Anda sekalian melihat foto-foto laki-laki yang jauh dari kesan maskulin di hadapan rakan wanitanya ini?

Lali-laki pecundang

Foto Kocak Laki-laki Pecundang dan Memalukan


Benar-benar memalukan.
(dari berbagai sumber)

Aneh, Lelaki Ini Hobi Berfoto Dengan Pasangan Yang Tengah Berciuman

Entah apa yang ada di pikiran lelaki ini. Ia amat terobsesi untuk berfoto dengan pasangan kekasih dan suami isteri yang sedang berciuman dan menguploadnya di akun instagram miliknya.

Aneh, Lelaki Ini Hobi Berfoto Dengan Pasangan Yang Tengah Berciuman

Aneh, Lelaki Ini Hobi Berfoto Dengan Pasangan Yang Tengah Berciuman

Aneh, Lelaki Ini Hobi Berfoto Dengan Pasangan Yang Tengah Berciuman

Benar-benar sebuah hobi yang aneh.
(Instagram)

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved