Geli pulak lihat pakcik berpakaian begini

on 04 Oktober 2013


KOLEKSI FOTO AGNES MONICA CANTIK KENAKAN BATIK

Salah satu penyanyi Indonesia yang kerap mengenakan batik adalah Agnes Monica. Tak hanya di Indonesia, Agnes pun mengenakan batik dalam beberapa kesempatan saat melakukan promosi untuk album internasionalnya. Simak foto-foto berikut ini.





Ini fesyen atau sengaja?


[FOTO] Gadis Korea Ini Lakukan Operasi Mirip Miranda Kerr!


Apakah wajah gadis ini menurutmu sudah mirip dengan Miranda Kerr? ©soompi.comApakah wajah gadis ini menurutmu sudah mirip dengan Miranda Kerr? ©soompi.com

Program Martian Virus yang ditayangkan oleh TV kabel tvN memang menarik perhatian kerana mereka selalu mengundang bintang tamu eksentrik yang tidak berasal dari kalangan selebriti.
Pada Selasa (1/10) kemarin, program itu mengundang seorang perempuan asli Korea Selatan yang memiliki wajah cantik semirip selebritis Hollywood, Miranda Kerr.


Namun rupanya gadis tersebut tidaklah terlahir dengan wajah asli mirip istri dari aktor tampan Orlando Bloom tersebut. Lantas? Rupanya dia mengubah wajahnya agar mirip dengan Miranda melalui operasi plastik.

Gadis itu berkomentar, "Aku tidak melakukan operasi plastik pada dahiku. Aku hanya mengubah hidung dan mataku. Selain itu aku tidak menyentuh yang lain. Aku tidak memberikan tambahan pada pipiku, dan itu adalah lemak di pipi," seperti dilansir soompi.com.

"Ketika aku bilang aku ingin melakukan operasi plastik, orang-orang di sekitarku mencoba untuk menghalangi. Faktanya, orang selalu berkomentar jika aku sudah pernah menempuh operasi plastik bahkan sebelum aku melakukannya. Karena aku ingin terlihat seperti Miranda, aku memutuskan untuk melakukan operasi saja," usai gadis tersebut.

Bunuh diri selepas tukar jantina gagal

Brussels: Seorang lelaki Belgium menjalani suntikan maut selepas mendakwa pembedahan penukaran jantina menjadikan dia ‘makhluk asing.’
Nathan Verhelst dilahirkan sebagai Nancy 44 tahun lalu dan mengalami masalah apabila ibunya sering merungut kerana dilahirkan sebagai sebagai wanita.

Dia kemudian menjalani terapi hormon pada 2009 diikuti pembedahan mastektomi (pembuangan buah dada) serta membentuk zakar tahun lalu.
Bagaimanapun, menurut Verhelst, tiada satu pun pembedahan itu yang berjaya. “Saya bersedia menyambut kelahiran semula saya yang baru tetapi, saya berasa jijik apabila melihat cermin.

“Dada saya tidak seperti yang diharapkan manakala kemaluan menunjukkan tanda penolakan,” katanya. Bercakap mengenai keputusannya untuk menamatkan riwayat sendiri, Verhelst berkata, dia kecewa kerana pembedahan itu menjadikannya “tidak dikehendaki mana-maan wanita.” Verhelst kemudian disuntik racun selepas pihak berkuasa berpuas hati dia mengalami “penderitaan psikologi tidak tertanggung.” - Agensi
sumber : mymetro

Potong jari tipu keluarga

Beijing: Gara-gara mahukan wang segera, seorang lelaki nekad memotong sendiri jari telunjuknya dan menghantar cebisan itu kepada ibu bapanya dengan mendakwa dia menjadi mangsa culik.
Menyangka ia langkah yang cerdik, lelaki berusia 31 tahun itu turut cuba meyakinkan keluarganya kononnya dia hanya akan dibebaskan jika wang tebusan dibayar. 
Bagaimanapun helah lelaki dari Hubei itu gagal.

Sebaliknya dia kini ditahan polis atas dakwaan memeras ugut.
Foto
GAMBAR hiasan

Polis berkata, turut ditahan ialah dua rakannya yang bersubahat merancang dan melaksanakan helah itu.

Jurucakap polis berkata, lelaki terbabit dikenali sebagai Chenmou Huang.

“Chenmou dan dua rakannya tidak bekerja dan sangat pemalas,” katanya.

Beberapa hari lalu, katanya, mereka berbincang cara mendapatkan wang segera dan kemudian timbul idea mengenai ‘penculikan’ berkenaan. 

“Untuk menampakkan rancangan itu benar-benar terjadi, rakan Chenmou memotong jari telunjuknya dan menghantar keratan itu bersama nota tuntutan wang bernilai 120,000 yuan (RM62,664),” katanya. 

Melihat jari itu, kata jurucakap polis, ibu bapa Chenmou menghubungi polis dan selepas disiasat pembohongan itu akhirnya terbongkar. - Agensi
sumber : mymetro

Edible Undies, Celana Dalam Unik Yang Boleh Dimakan

Pasti kamu sudah tahu apa fugsi dari celana atau seluar dalam, lalu apa jadinya jika celana dalam yang kamu gunakan bisa dimakan. Terdengar sedikirt aneh namun hal ini benar benar ada lho ada sebuah celena dalam yang di buat di Amerika yang boleh dimakan oleh penggunanya.


Sebuah perusahaan di Amerika Serikat bernama Kingman Industries membuat sebuah celana dalam unik bernama Edible Undies, celana dalam ini selain bisa digunakan untuk melindungi organ intim ternyata bisa dimakan kertika kamu lapar. 


Karena boleh dimakan celana dalam ini memiliki berbagai jenis rasa yang pastinya enak seperti rasa markisa, sampanye strawberry, gulali, cokelat, ceri, dan cokelat strawberry. Celana dalam ini sendiri terbuat dari bahan yang aman dan telah lulus dari FDA (Badan Pangan dan Obat Amerika Serikat). Bahan-bahan pembuat celana dalam ini terdiri dari hidroksipropil metil selulosa (polimer semisintetik yang larut dalam air), gliseril asetat esther (pengental biodiesel), perasa dan pewarna buatan, kalium stearat, sakarin, propilen glikol, dan bahan kimia lainnya yang boleh dimakan.

 Celana dalam unik ini wujudnya mirip seperti celana getah tipis yang agak rapuh, dan ketika dimakan celana dalam ini mempunyai tekstur yang tebal dan lengket seperti permen karet. Juga tidak terasa seperti rasa buah-buahan, namun lebih terasa seperti balon karet. Semakin dikunyah, gigi dan lidah akan semakin merah seperti habis minum soda berwarna merah.


 

Deretan Penampilan Seksi Kim Kardashian Selama Paris Fashion Week

Selama di negeri menara Eiffel untuk menghadiri Pekan Mode Paris, hot mama Kim Kardashian banyak tampil dalam balutan busana yang mengekspos belahan payudaranya. Inilah beberapa gaya bintang reality show yang belakangan menjadi fashionista itu.






Pose Bogel di Playboy, Wanita Ini Dipecat Atasan Walau Sudah Diberi Izin

Seorang single mother asal Minnesota tidak terima dengan pemecetan yang dilakukan pejabatnya. Pemecatan itu terjadi setelah dia berpose bogel untuk Playboy.

Jessica Zelinske, itulah nama wanita cantik yang berpose tanpa busana di majalah khusus pria tersebut. Seperti dikutip Daily Mail, Jessica kini menuntut secara hukum atasannya, Timothy McBeain pasca pemecatan terhadap dirinya itu.

Wanita 33 tahun ini tidak menerima pemecatan tersebut. Hal itu kerana jauh hari sebelum berpose di Playboy, dia sudah minta izin dan  restu sang bos. 

Ketika mendapatkan restu, Jessica pun mengikuti audisi untuk berpose menjadi sampul majalah Playboy edisi Hot Housewives edisi September-Oktober 2011. Dia kemudian berhasil mengalahkan 400 model amatir lainnya. 

Setelah majalah yang menampilkan pose syur dirinya itu terbit, Jessica terkaget-kaget. Perusahaannya Charter Communications yang berbasis di Minnesota memecat dirinya. Dia kehilangan pekerjaannya sebagai advertising sales executive di perusahaan tersebut.

Bos Jessica beralasan pemecatan dilakukan karena setelah melihat sampul majalah Playboy tersebut, wanita yang memiliki satu anak itu dianggap telah melanggar aturan perusahaan. Posenya disebut tidak sesuai dengan batas kesopanan perusahaan.

"Anda telah melanggar aturan profesional Charter dengan melakukan keputusan pribadi untuk berpose tanpa busana di sebuah media yang terkenal," begitu isi surat pemecatan Jessica.

Tidak terima dengan pemecatan itu, Jessica menutut secara hukum dan pembayaran ganti rugi sebesar US$ 150 ribu. Ganti rugi tersebut sebagai kompesansi atas stres emosional dan bayaran untuk pengacara.

Selain di Playboy, Jessica juga pernah berpose seksi untuk majalah Maxim pada 2006. Setelah dipecat, dia memutuskan meneruskan karirnya sebagai model amatir dengan menjalani pemotretan glamour dengan fotografer Sherwin Samaniego.

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved