Lelaki Ini Mendapatkan Ribuan Follower Berkat Senyumnya

on 16 September 2013

Foto Selfie atau foto yang hanya memperlihatkan diri sendiri dan biasanya berpusat pada ekspresi wajah adalah salah satu posisi foto yang disukai. Selain untuk unjuk gigi, juga sekaligus menyalurkan bakat narsis. Jika Anda adalah pengguna instgram, pasti mengenal akaun mrpimpgoodgame, akun ini terkenal karena foto selfie pemiliknya.
Pengguna Instagram bernama Benny Winfield Jr adalah pemilik akaun fenomenal itu. Ia mendadak popular di kalangan pengguna layanan aplikasi berbagi foto Instagram. Ingin belajar mendapatkan foto selfie terbaik? Tanyakan saja pada lelaki berkulit hitam nan tambun ini.
Dilansir oleh huffingtonpost, sebanyak 100 foto narsis bergaya selfie wajah Benny Winfield Jr yang membuatnya menjadi fenomena. Lihat ladies, di manapun ia berada ia hanya menampilkan foto selfie senyuman miliknya.


Lelakisatu ini hanya menampilkan deretan gigi putih dan juga senyum lebar seperti iklan pasta gigi di semua foto yang ia up load ke Instagram. Walau berada di lokasi yang berbeda, ia tetap mempamerkan senyum andalannya tanpa memperdulikan lingkungan sekitar.
Bahkan sejak bergabung di Instagram bulan Julai lalu, ia tanpa sadar telah mendapatkan followers hingga lebih dari 16 ribu orang. Sedangkan, Benny sendiri hanya mem-follow 14 temannya saja. Kepercayaan diri yang tinggi dan tidak pelit senyum ternyata adalah hal ampuh untuk menarik masa

Di Balik Tubuh Indah Mantan Isteri Cole Ada Rahsia, Apa Ya?

Mantan istri bek kiri Chelsea Ashley Cole, yaitu Cheryl Tweedy atau Cheryl Cole menyimpan suatu yang tersembunyi di balik tubuhnya. Apa itu?


Ternyata di balik penampilannya yang anggun ternyata memiliki sebuah tato cukup ekstrem pada bagian bokongnya. Untuk mentato belakangnya Cherly menghabiskan dana 14 ribu pound.

Seperti yang dikutip dari Mirror, Khamis (12/9/13), Cheryl harus menghabiskan waktu 55 jam untuk membuat tato bergambar empat bunga mawar tersebut.

Cheryl membuat tato tersebut di Black Anchor Collective di California, Amerika Syarikat. Alasan dari Cheryl untuk membuat tato yang sangat lebar di bagian bokong dan punggung yaitu untuk menutupi dua tato yang pernah dibuatnya ketika masih bersama Cole.

Keputusannya untuk membuat tato yang sangat besar di bagian bokong mendapat banyak kritikan. Walau demikian dia tetap merasa apabila tato tersebut merupakan murni sebuah karya seni.

"Saya pribadi tidak pernah peduli dengan bagian tubuh orang lain. Tato ini, saya sudah memikirkannya sejak 8 bulan lalu, namun baru sekarang saya menyelesaikan detailnya," ujar wanita berusia 30 tahun itu.

Ini bukan kali pertama Cheryl Cole memperlihatkan tato di belakang tubuhnya. Beberapa kali ia tampil mengenakan pakaian yang terbuka di bahagian pinggang, dan tato tersebut terlihat jelas. (Def/bek)

Beli tembikai pun nak pakai pakaian seksi


Spa Miss V, Trend Baru di Amerika Syarikat [PICT]

V-STEAM alias spa Miss V menjadi trend perawatan kecantikan baru di Amerika Syarikat. Untuk melakukan perawatan ini, wanita duduk telanjang di kursi berlubang yang memancarkan wap ramuan selama 30 sampai 45 minit.

Spa ini dikatakan terinspirasi oleh perawatan yang dilakukan di beberapa budaya Asia. Berbagai spa dan pusat kesehatan holistik di negara Paman Sam menawarkan perawatan ini dengan harga USD20-USD75 .

Salah satu lokasi yang menawarkan pengubatan ini adalah Juvenex Spa di New York City yang menggambarkan jika  Gyno Spa Cure milik mereka sebagai "obat kuno yang telah dikenal oleh budaya Asia selama berabad-abad, menggunakan herbal penyembuh untuk mengairi saluran Miss V guna memulihkan kesehatan yang optimal".

Sedangkan Tikkun Holistic Spa di Santa Monica, California menggambarkan metode ini "membantu memperbaiki gangguan pencernaan dan menenangkan sistem saraf", seperti dilansirDailymail.

Spa ini selain boleh menghilangkan stres juga diklaim mampu memberi manfaat kesihatan lain, seperti meningkatkan kesuburan, meringankan kram menstruasi, menyeimbangkan hormon, dan melawan infeksi.

Beberapa tumbuhan herbal yang digunakan dalam spa Miss V ini adalah mugwort, yang memiliki sifar antijamur alami dan anti-virus wormwood.

Walaupun mungkin spa ini tampak seperti pengobatan aneh dan tidak perlu, spa Miss V sebenarnya telah teratur dipraktikkan di berbagai budaya berbeda di seluruh dunia.

Di Sudan, misalnya, pada hari-hari menjelang pernikahan, calon pengantin wanita duduk di sebuah lubang di tanah yang memancarkan asap wangi dengan keyakinan bahwa bara api akan menghaluskan dan mengencangkan kulit mereka.

3 mati dalam peti ais

Capetown: Tiga kanak-kanak ditemui mati selepas terperangkap dalam peti ais di Aramelang, semalam.
Mayat ketiga-tiga kanak-kanak itu ditemui datuk seorang mangsa berkenaan.

“Kanak-kanak berkenaan yang berusia tiga dan empat tahun dilihat kali terakhir bermain di luar rumah mereka kelmarin. Mereka dipercayai terkunci di dalam peti ais itu,” kata jurucakap polis Kealeboga Molale.
Penduduk kampung dan keluarga mangsa melancarkan gerakan mencari mereka selepas menyedari kehilangan ketiga-tiga kanak-kanak itu tetapi usaha berkenaan gagal mengesan mereka.

“Mayat mereka dihantar ke hospital untuk bedah siasat bagi memastikan punca kematian mereka,” kata Kealeboga. - Agensi
sumber : mymetro

Seks dengan kuda, anjing

London: Pada April lalu, polis Britain menangkap seorang lelaki kerana kesalahan mencuri.
Bagaimanapun, siasatan yang dilakukan menemui jenayah lain yang lebih mengejutkan.

Polis menahan Graham Redfearn, 41, kerana disyaki memecah masuk sebuah kediaman dan mencuri. Apabila menggeledah rumah suspek, mereka menemui rakaman video lucah lelaki terbabit, menunjukkan dia yang melakukan seks dengan seekor kuda, manakala dalam satu lagi rakaman menunjukkan dia melakukan seks dengan dua ekor anjing.
Redfearn memberitahu polis dia hanya menjalankan “eksperimen” dengan berbaring di atas katil, manakala selebihnya dilakukan anjing itu,” lapor akhbar Metro UK.

Menurut Shropshire Star, polis percaya Redfearn ingin berkongsi video itu dengan orang lain. Dia mengaku bersalah terhadap dakwaan aktiviti seksual bersama kuda dan anjing, selain dua lagi tuduhan menghasilkan imej lucah melampau.

Redfearn turut memuat turun status di Facebook mengatakan dia tidak sabar untuk “bekerja” dengan kuda dan pernah mempunyai pengalaman melakukan kerja sedemikian.
Mahkamah Khamis lalu, melarang Redfearn memiliki haiwan dan dia dikenakan arahan larangan aktiviti seksual selama 10 tahun.

Menurut akhbar Mirror pula, dalam kenyataannya kepada mahkamah di Shrewsbury, Redfearn berkata, dia berkelakuan demikian kerana pernah didera dan diperkosa anjing German Shepherd ketika berusia 12 tahun.
Walaupun video menunjukkan dia melakukan seks dengan kuda, Redfearn terlepas hukuman penjara kerana tiada bukti menunjukkan bahawa haiwan berkenaan marah atau cemas.

Ini bukan kes seksual dengan haiwan yang pertama di Britain dibicarakan.

Ogos lalu, seorang lelaki dari Wiltshire dilarang melakukan kerja di ladang selepas mengaku melakukan seks dengan seekor kambing. Awal minggu ini, dia dijatuhkan hukuman penjara enam minggu. - Agensi
sumber : mymetro

Isteri muda kena silat

Kuala Lumpur: “Dia berperwatakan seperti ustaz dan memberitahu mengahwini saya semata-mata kerana Allah, namun selepas berkahwin saya bukan saja dicaci hampir setiap hari, tapi turut dipukul, disepak dan kepala saya pernah dihentak dengan penukul.”
Demikian rintihan seorang mualaf yang kini melarikan diri daripada bekas suaminya, seorang guru silat selepas tidak tahan dikasari, termasuk pernah dipukul lebih 20 anak murid lelaki itu kerana dituduh bersekedudukan dengan lelaki lain.
Mangsa yang mahu dikenali sebagai Hanim, 32, berkata, dia mengenali lelaki berusia 50-an itu pada 2005 kerana belajar pencak silat daripadanya.

“Ketika itu, saya baru bercerai dengan suami pertama dan tidak lama kemudian saya berkahwin dengannya selepas diyakinkan bahawa pernikahan kami hanya semata-mata kerana Allah SWT,” katanya.
Foto
HANIM menceritakan kisah dibelasah bekas suami kepada wartawan.

Hanim berkata, dia menjadi isteri kedua dan pada masa sama turut menguruskan aktiviti pertubuhan silat milik suaminya.
sumber : mymetro

Lawak di pagi hari,korang ada?


Transformasi Tyra Banks Meniru Gaya Model-Model Ternama

Model legendar Tyra Banks (39) melancarkan sebahagian dari pemotretan konstruktif akhir minggu lalu, dan membagikan hasilnya pada hari Jumat, dimana Ia merubah dirinya menjadi model-model legendaris lainnya seperti Iman Abdulmajid, Claudia Schiffer, Linda Evangelista, Kate Upton, Rahmat Jone, dan dirinya sendiri ketika remaja.

Berikut ini beberapa foto Tyra menyerupai beberapa model senior dan juniornya:


Kate Upton



Claudia Schiffer



Iman Abdulmajid




Linda Evangelista



Tyra Banks 15 tahun




Cindy Crawford




Kate Moss


Sumber: Dailymail

Kemunculan Miss Uzbekistan Yang Misteri

Dailymail - Sebagai ratu kecantikan, Miss Uzbekistan memiliki segalanya. Dia cantik, sportysuka bepergianmemiliki bakat musikdan memiliki otak yang cerdas (gemar membaca ChekhovDostoevsky dan Tolstoy). Dan setelah dia yang berkompetisi di final Miss World di Indonesia akhir bulan ini18 tahun Rakhima Ganieva ingin lulus dari perguruan tinggi dan menjadi seorang pengacara.Tapi ada cacat dari CV nya sempurna kecuali Uzbekistan tidak tahu siapa diaNegara bermajoriti Muslim ini bahkan tidak mengadakan kontes Miss Uzbekistan.


Para pegawai di Kementerian Kebudayaan dan Olahraga dan Komite Nasional Perempuan Uzbek mengatakan kelmarin bahawa siapa pun yang mengklaim Ialah mahkota kecantikan bangsa  adalah seorang penipu ulung.




Bagaimana Nona Ganieva boleh berhasil sampai ke Indonesia saja sudah membingungkan dunia kecantikan, sementara perwakilan dari kompetisi Miss World yang berbasis di London tidak bersedia berkomen kelmarin. Gadis cantik Uzbekyang mengatakan diaberasal dari kota Tashkent yang cerah, yang mana merupakan ibukota negara Asia tengah,  mengatakan di website rasmi Miss World: Aku benar-benar ingin menang."

                                


Posting Facebook terbarunya menunjukkan Ia berpose bersama Miss GeorgiaMiss Rusia dan Miss Ukraina ketika mempersiapkan diri untuk final pada 28 September. Tapi di negara asalnyaNona Ganieva yang misteri  ini menjengkelkan orang-orang.






''Rakhima Ganieva melewati setiap proses seleksi khusus di Uzbekistan," kata Zhavlon Komolovseorang wakil dari Pro Modelagen model berbasis di Tashkent, di mana Ganieva dilatih secara singkat pada umur 15 tahun.

"Jika ada  proses untuk pemilihan wanita muda untuk kompetisi ini, saya dapat meyakinkan Anda bahwa model yang jauh lebih cantik akan dipilihAku menyesal bahwa Ganieva dipilih untuk membangun karir berdasarkan kebohongan." (SR)

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved