Foto-Foto Aksi Penyelamatan Bunuh Diri Seorang Laki-Laki Yang Gagal Dilakukan

on 08 September 2013

Ketika seseorang terbentur kepada sebuah masalah dan merasa tidak ada jalan keluarnya, beberapa orang diantara mereka lebih memilih mati sebagai salah satu cara untuk lari dari masalah yang sedang dihadapinya. Hal tersebut dapat terjadi jika seseorang merasa tidak punya harapan akan datangnya sebuah pertolongan dari siapapun bahkan pertolongan dari Tuhan. Ketika hal tersebut terjadi maka sebenarnya, keyakinan seseorang terhadap keberadaan Tuhan yang akan membantu menyelesaikan masalahnya jauh lebih kecil daripada keinginannya untuk mengakhiri hidup.

Seperti yang terjadi pada lelaki ini, setelah terbentur masalah dirinya merasa kematian adalah solusi terbaiknya. Entah masalah apa yang dihadapinya, mungkin sangat berat hingga siapapun yang membujuknya untuk mengurungkan niatnya untuk bunuh diri tak digubrisnya, bahkan ibunyapun tidak mampu memujuknya untuk mengurungkan niatnya tersebut. Dari sebuah tower elektrik lelaki ini terjun, setelah upaya memujuknya gagal dilakukan dan akhirnya dia "sukses" mengakhiri hidupnya sendiri.














Pondan Ini Telah Menyuntikkan 12 Liter Silicon Kedalam Tubuhnya

Melihat foto-foto ini mungkin akan menimbulkan berbagai macam reaksi dari anda, bisa jadi anda merasa kasihan, heran, miris atau bahkan muntah. Laki-laki yang sudah berganti kelamin ini bernama Monica Allen, setelah operasi pergantian kelamin pada usia 22 tahun dirinya telah menyuntikkan 12 liter silicon untuk merubah bentuk tubuhnya, mulai dari hidung, payudara dan pantat agar lebih terlihat seperti halnya perempuan.
Sejauh ini Allen sudah melakukan lebih dari 200 kali operasi, 23 kali pada hidungnya, 9 kali pada payudara dan banyak lagi pada anggota-anggota tubuh lainnya. Seiring berjalannya waktu ternyata silicon yang yang ditanam didalam tubuhnya membuat rusak bagian-bagian tubuh yang sebelumnya terlihat alami. Sekarang dia banyak bersembunyi dibalik make-up yang dikenakannya pada saat dirinya harus keluar rumah




Waria Ini Telah Menyuntikkan 12 Liter Silicon Kedalam Tubuhnya

Waria Ini Telah Menyuntikkan 12 Liter Silicon Kedalam Tubuhnya

Waria Ini Telah Menyuntikkan 12 Liter Silicon Kedalam Tubuhnya

Waria Ini Telah Menyuntikkan 12 Liter Silicon Kedalam Tubuhnya


Waria Ini Telah Menyuntikkan 12 Liter Silicon Kedalam Tubuhnya


Waria Ini Telah Menyuntikkan 12 Liter Silicon Kedalam Tubuhnya





Waria Ini Telah Menyuntikkan 12 Liter Silicon Kedalam Tubuhnya


Goyang Ala Penari Ular Di Kamar , Gadis Ini Jatuh Dan Terbakar (Video)

Ada-ada saja ulah gadis ini, melepas kepenatan setelah pulang kerja atau kuliah dengan mendengarkan musik dan bergoyang memang dapat menghilangkan suasana stress dan kelelahan, namun kadang sesuatu yang tidak terduga kadang-kadang menghampiri seseorang.

Gadis ini pulang dari kuliah bermaksud membuat sedikit sensasi dengan mem-videokan saat-saat dirinya melepas lelah dengan goyang ala Penari Ular, pada saat dirinya melakukan gaya tarian standing up dengan menyandarkan kakinya pada pintu kamar, tiba-tiba pintunya dibuka oleh salah seorang temannya.

Kecelakaanpun terjadi, gadis tersebut terdorong bersamaan dengan pintu kamar dan jatuh, malang, dia jatuh menimpa meja kaca dan kebetulan diatas meja ada lampu lilin yang kemudian membakarnya. Beruntung lampu lilin yang membakarnya tidak menyebabkan dirinya terbakar dan hanya membakar celananya saja.




Ayah Tampar Anak Kandung Usia 3 Tahun Kerana Tak Boleh Berkata Kata-kata Ini

Seorang ayah bernama Kenneth Webb menampar anak lelakinya yang baru berusia tiga tahun kerana tak boleh berkata” boleh saya minta tolong”. Demikian dilansir The Huffington Post
Lelaki asal Middletown, Indiana, Amerika Syarikat (AS), dikenai tuduhan menelantarkan seorang tanggungan di bawah usia 14 tahun.
Ayah berusia 29 tahun ini mengatakan kepada tim penyidik di departemen sheriff Henry County bahwa dirinya menampar anaknya lebih dari satu kali kerana tak mahu melihat ke arahnya saat sedang bercakap mengenai penggunaan kalimat yang benar.
Si tersangka mengatakan ia cuba mengajari sang anak dengan menggunakan kata-kata, “boleh saya minta tolong”. Namun, setelah selesai mengajar sang anak, ibu Webb datang dan melihat ada tanda tamparan di wajah sang cucu.
Ia lalu bertanya ke anaknya mengenai bekas itu dan mengaku ia menampar namun tidak menyadari jika tamparan itu terlalu keras bagi sang anak.
Sang anak kemudian dirawat di RS setempat dan kini dirawat oleh kakek neneknya. Sementara, sang ayah, jika terbukti bersalah akan mendekam 18 bulan di balik jeriji ..

Pelajar gagal besar payudara ancam bunuh diri

Beijing: Seorang pelajar kolej mengancam membunuh diri dengan terjun dari bumbung bangunan sebuah klinik pembedahan plastik.
Pelajar berkenaan bertindak demikian selepas implan payudaranya ditanggalkan kerana masalah perubatan.

Dia berdiri di tepi bumbung Hospital Perubatan Kecantikan Fuhua selama beberapa jam, mengancam untuk terjun selepas gagal mendapatkan pampasan daripada klinik itu.
Anggota keselamatan bagaimanapun berjaya memujuknya supaya membatalkan niatnya itu.

Pelajar berkenaan sebeleum itu membuat pembedahan membesarkan payudaranya sebagai persediaan untuk temuduga bagi mendapatkan pekerjaan. Ramai pelajar wanita di China percaya peluang memperoleh pekerjaan lebih terbuka jika mereka mempunyai payudara besar.

Kebanyakan pusat kecantikan di negara berkenaan menyasarkan pelajar wanita yang hampir tamat pengajian dengan menawarkan diskaun sehingga 65 peratus untuk menjalani pembedahan membesarkan payudara bagi meningkatkan peluang mereka untuk mendapat pekerjaan. - Agensi
sumber : mymetro

Monyet makan testikel bayi

Beijing: Seorang wanita terpaku melihat seekor monyet merentap satu daripada testikel bayinya berusia lapan bulan di sebuah zoo sebelum lari dan memakannya.
Kejadian mengejutkan itu berlaku di Taman Hidupan Liar Guiyang Qianling di Guìyáng, ibu negeri wilayah Guizhou di barat daya China. 
Si ibu sedang menukar lampin bayinya apabila haiwan berkenaan menyerang dan merentap testikel kanak-kanak berkenaan dan melarikan diri sebelum testikel itu terjatuh.

Seorangt lelaki tua dilapor memungut testikel itu tetapi monyet berkenaan kembali dan merampasnya daripada lelaki terbabit dan melarikan diri sambil memakannya.


Rakaman yang disiarkan sebuah stesen televisyen China menunjukkan kanak-kanak itu dirawat di sebuah hospital dengan dijaga oleh ibunya.


Kecederaannya tidak mengancam nyawa.

Jumlah monyet di zoo terbuka itu dilapor meningkat daripada 70 kepada 500 sejak beberapa tahun lalu dengan keadaan dilihat tidak boleh dikawal lagi.

Meskipun diberi makan tiga kali sehari oleh pihak zoo, haiwan itu turut memperoleh makanan daripada pengunjung.

Stesen itu juga menyiarkan rakaman monyet menggigit seorang kanak-kanak kecil yang cuba membelai haiwan itu.
sumber : mymetro
Menurut laporan itu, serangan monyet ke atas pengunjung sering berlaku di zoo berkenaan. - Agensi


Selipar terpakai jadi mas kahwin

Kuala Lumpur: Selipar terpakai, duit RM2, sudu, buku atau apa saja barang yang ada ketika majlis akad nikah dijalankan, boleh dijadikan mas kahwin. Lebih memalukan, ada antara pernikahan itu hanya sah selama 30 minit. Selepas tempoh itu, pasangan berkenaan akan bercerai secara automatik.
Majlis pernikahan secara mutaah (kontrak) ini mungkin perkara biasa di negara yang majoriti penduduknya pengikut Syiah seperti Iran dan Iraq. Bagaimanapun, pernikahan yang sekadar mahu menghalalkan zina ini turut berlaku di Malaysia. 
Ini diakui Suhana, 34, yang pernah tiga kali bernikah secara mutaah sepanjang dua tahun menjadi pengikut Syiah sebelum bertaubat setahun lalu.

Katanya, kali pertama dia berkahwin secara mutaah untuk tempoh empat bulan, kedua tiga minggu dan kali ketiga bagi tempoh dua bulan.

FotoSuhana

Suhana berkata, dia yang sebelum itu janda anak tiga, dipelawa mengikuti kumpulan Syiah itu menerusi kenalan lelakinya yang juga rakan perniagaan.


sumber : mymetro

Memalukan Pemandu Ini Buang Air Di Dalam Bas

Seorang pemandu bas sedang diselidiki oleh bos setelah ia tampaknya tertangkap di film mengencingi kendaraan.

Film, yang dirakam oleh seorang pejalan kaki, muncul untuk menunjukkan pemandu bergerak setelah menghilangkan dirinya dari celah antara pintu tengah bus kosong.

Johnson Rotimi, 24, ditangkap saat melalui jendela bas Arriva diparking di Crouch End, London.

Mr Rotimi berkata: "Aku hanya  untuk berjalan dengan dan aku melihat dia melakukan hal itu.

"Dia benar-benar tidak meninggalkan bus pada saat itu.

"Kau tahu pintu kedua? Dia benar-benar kencing di sudut dengan punggungnya menghadap ke arahku, melalui celah kecil antara pintu dan bas.

Beginilah Kejadiannya:






Foto Transformasi Berat Badan Dari Seorang Wanita

Seorang wanita telah mendokumentasikan penurunan berat badan yang luar biasa 88lb dengan serangkaian foto yang menunjukkan betapa dramatis tubuhnya - dan kepercayaan diri - telah berubah.

Amanda 26 tahun, yang tidak mengungkapkan nama belakangnya, memulai diet tinggi lemak, protein sedang dan rendah-karbohidrat pada tahun 2011 dalam upaya untuk mengecilkan.

Hanya dalam satu tahun,  88lb hilang, mengambil gambar bulanan seluruh proses, yang salah satu penonton terkesan nya dikompilasi menjadi GIF.

Amanda mengatakan kepada ABC News bahwa transformasi berlangsung dalam pikirannya serta tubuhnya.


Beginilah Kompliasi Fotonya:








(ib / daily mail )

Awek cun ini bikin gempar di sekolah





Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved