Kate Moss Lelang Foto Ikonik Dirinya

on 06 September 2013

Kate Moss, model asal Inggris yang eksis dari tahun 90-an hingga sekarang ini telah banyak menginspirasi industri fashion dunia. Iapun didaulat oleh banyak brand sebagai ambassador, mulai dari lini busana hingga yang terbaru adalah kolaborasi dirinya dengan brand telefon. Dan kini, ibu satu anak itu siap melelong beberapa lukisan dirinya yang paling ikonik di pelelangan Christie.


Lelaki Ini Nikahi Kambingnya

BRASIL - Seorang lelaki asal Brasil menikahi haiwan peliharaannya yakni seekor kambing, dan berjanji tidak akan memakannya selama pernikahan berlangsung.

Mantan pemahat batu Aparecido Castaldo, 74, memutuskan untuk mengakhiri hari-harinya sebagai seorang lelaki bujang dengan menikahi Carmelita tercinta, nama sang kambing.

"Pasangan" berbahagia ini akan berjalan atau berlari, menyusuri lorong pada 13 Oktober di gereja do Diabo, atau Gereja Setan, di kota Jundiai, Brasil. Demikian dilansir Metro, Jumaat (6/9/2013).

Aparecido telah jatuh cinta dengan haiwan peliharaannya selama dua tahun belakangan dan mengatakan kambingnya memiliki kelebihan dibanding pendamping manusia.

"Dia tidak berbicara dan tidak ingin wang," kata ayah dari lapan anak ini, empat wanita dan empat lelaki dari empat pernikahan yang berbeda.

Upacara sendiri dijadualkan pada tengah malam dan akan diikuti dengan pesta besar pada All Souls Say pada hari berikutnya. Carmelita akan menggunakan gaun pengantin pertama.

"Setiap kali seseorang mengatakan saya melakukan sesuatu yang salah saya membalas kambing tidak berbicara, meminta wang untuk pergi berbelanja dan tidak hamil, bahkan dia tidak boleh bicara."

Sami potong kemaluan sendiri

New Delhi: Seorang sami mengembiri dirinya sendiri kerana usaha memprotes penahanan seorang pemimpin kerohanian Hindu atas dakwaan merogol, kata polis semalam.
Baba Premdas, 60, ditemui berlumuran darah kelmarin di Uttar Pradesh selepas memotong kemaluannya kerana berang Asaram Bapu ditahan pihak berkuasa. 
Ketua Polis Amethi, Alankrita Singh berkata, pihak berkuasa belum pasti motif sebenar Premdas bertindak nekad begitu. 

“Ada pihak berkata dia memprotes penahanan Bapu, tetapi sesetengah sumber memberitahu dia sendiri takut jika berada dalam situasi Bapu pada satu hari nanti,” katanya.

Premdas dipindahkan ke hospital untuk menjalani pembedahan dan dilaporkan dalam keadaan stabil.

Walaupun polis mendapati kecederaan pada Premdas adalah akibat perbuatan sendiri, mereka tetap akan menyoal siasat sami terbabit. 

Bapu ditahan kerana didakwa merogol seorang remaja perempuan berusia 16 tahun beberapa hari lalu. - AFP
sumber : mymetro

Kaji selidik saiz kemaluan murid diselar

Banda Aceh: Kementerian Pendidikan Indonesia semalam mengutuk keputusan pegawai sebuah bandar kecil di Aceh kerana meminta pelajar menilai kemaluan masing-masing dalam kajian di peringkat sekolah.
Soalan kesihatan itu - diedarkan kepada pelajar berusia 11 dan 12 tahun di bandar Sabang - mengandungi gambar kemaluan dan mereka diminta menyatakan saiz kemaluan masing-masing.

Pelajar juga ditanya sama ada mereka pernah mengalami mimpi erotik. Seorang ibu, Nurlina berkata, anak lelakinya diminta melengkapkan kaji selidik itu yang memaparkan kemaluan lelaki dan perempuan.
“Ia menunjukkan kemaluan dari saiz paling kecil hingga terbesar dan pelajar diminta menyatakan saiz yang paling hampir dengan kemaluan mereka,” katanya. Melihat kandungan kaji selidik itu, kata Nurlina, 40, dia mengarahkan anaknya tidak melengkapkan soalan berkenaan dan dia membuat aduan kepada sekolah. Pegawai pendidikan merancang mengedarkan kaji selidik itu ke enam sekolah rendah di Sabang tetapi hanya satu sempat dilakukan sebelum ia mencetuskan kemarahan orang ramai. Sementara itu, ketua Pejabat Pendidikan Sabang Misman berkata, kaji selidik itu cuba mahu menilai tahap kesihatan pelajar. “Namun saya tidak tahu menahu mengenai kewujudan gambar yang terlalu lucah itu,” katanya. - AFP
sumber : mymetro

Pawang mati dalam kubur

Colombo: Seorang pawang mati ketika cuba menghalau hantu dari sebuah rumah di sini, semalam.
Lelaki itu, Maxi Castro sebelum itu dilapor membunuh seekor kucing dan kemudian menanam dirinya dalam kubur cetek dengan mengarah orang ramai menggalinya keluar sebaik dia menggoyangkan pedang yang dibawanya bersama. 
“Bagaimanapun, selepas tiga jam, tiada pedang yang keluar dari kubur itu. Orang ramai yang menunggu mengambil keputusan menggalinya tetapi dia sudah mati,” kata jurucakap polis. 

Pawang berkenaan diminta oleh seorang guru untuk membersihkan rumahnya daripada hantu. - Agensi
sumber : mymetro

Kim Kardashian Ubah Warna Rambut, Makin Hebat Atau...

Pasca melahirkan anak pertama, North West, sepertinya Kim Kardashian ingin menunjukkan sesuatu yang baru. Salah satu caranya adalah dengan mengubah warna rambut.
Kim menunjukkan penampilan barunya saat muncul di pesta yang diadakan salah satu temannya di Beverly Hills pada akhir minggu lalu. Wanita yang biasanya lekat dengan rambut brunette ini telah berganti penampilan menjadi blonde.
Warna rambut boleh berubah drastis, namun kekasih Kanye West ini rupanya tidak melakukan banyak perubahan soal gaya rambut. Dia masih tetap terlihat feminim dengan rambut panjangnya.
Sesuai dengan warna rambut barunya, ibu satu anak juga mengenakan aksesoris warna emas dan kemeja yang senada dengan rambutnya. Dia juga menenteng keranjang bayi yang ditutupi kain putih di bagian atasnya.
Wanita 32 tahun ini memang bukan pertama kalinya menunjukkan rambut blonde. Tahun 2009 dan 2012, dia sempat bereksperimen dengan warna rambut ini, namun sayang tidak bertahan lama.

Jangan jadi mak macam kakak ni


Inilah Wanita Cantik Pemilik Tubuh Paling Lentur Di Dunia (foto)

Bagi kita yang tidak memiliki keahlian khusus untuk melakukan gerakan-gerakan ini akan sangat terasa sulit dan sangat menyakitkan.

Membungkuk kemudian menyentuh lutut kita dengan bibir ataupun mencium jari-jari kaki kita, sesuatu yang tidak mungkin bukan?.

Tapi itu bukan suatu masalah bagi Julia Gunthel alias Zlata, The Bendiest Woman in World, jika dia ingin menyentuh jari kakinya dengan mudah dia memutar kakinya lewat kepalanya.

Zlata lahir di Rusia dan telah memegang rekor dunia untuk manusia paling fleksibel di dunia, dimana dia bisa melakukan pose yang ekstrem, memutarbalikan tubuhnya sampai terlihat sangat mustahil bisa orang lain melakukannya.

Dia juga adalah mantan pesenam profesional, dengan pengalamanya tersebut dia bisa menjejal tubuhnya ke dalam kotab dengan luas 50cm.

" Melakukan pose ini sangat alami bagi saya, kadang-kadang bisa sedikit tidak nyaman jika saya harus berpose untuk waktu yang lama dalam pemotretan” katanya.

"Tapi saya pikir itu seperti orang yang duduk untuk waktu yang lama, Otot mereka akan terasa kaku” sambungya.

Zlata telah melakukan ini sejak ia berusia empat tahun, setelah menemukan betapa dia mencintai memutar dirinya menjadi bentuk-bentuk aneh, ia bergabung dengan kelas sirkus sepulang sekolah sebelum berbalik bakatnya menjadi karir utamanya.

" Segera setelah saya mulai melakukan itu saya kecanduan dan aku tahu ini adalah apa yang saya ingin lakukan selama sisa hidup saya", katanya.

Tapi itu tidak selalu begitu mudah sebagai seorang anak karena banyak rekan-rekan Zlata yang iri kemampuannya.

Zlata berkata dia harus bekerja keras dan ketat setiap hari untuk menjaga tetap bugar dan fleksibilitas nya tetap terjaga.

"Saya tidak benar-benar diet tapi harus melatih sangat keras untuk menjaga otot-otot saya dalam bentuk dan untuk menjadi sefleksibel mungkin” tambahnya sambil tersenyum.



• Zlata kelahiran Rusia dapat memutar kakinya di belakang kepalanya


• wanita cantik 27 tahun ini telah melakukan ini sejak dia berumur empat tahun


  
• " Melakukan pose ini hanya merasa sangat alami bagi saya”


• Dia telah memenangkan penghargaan untuk fleksibilitas nya


• Zlata bergabung dengan kelas sirkus setelah sekolah untuk mengubah bakatnya menjadi karir


• wanita cantik asal Rusia ini mengatakan beberapa teman-temannya iri dengan fleksibel nya


• Dia akan tampil di Konvensi Internasional di Jerman


• Zlata selalu mencintai gerak tubuhnya menjadi bentuk yang berbeda


• Melakukan split tidak masalah bagi Zlata


  
•  mantan pesenam ini mengatakan dia tidak perlu diet tetapi bekerja setiap hari untuk tetap lentur


  
• Zlata akan memamerkan gerakannya dalam lokakarya dan pertunjukan di konvensi dekat Cologne


 
• Mantan pesenam mengatakan banyak bergerak datang secara alami untuknya


• Zlata dapat meregang ke dalam sebuah kotak kecil


Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved