Pakaian kakak tentera semasa rehat seksi sungguh

on 05 September 2013


Kembali Langsing, Christina Aguilera Pamer Tubuh Seksi di Majalah Lelaki

Penyanyi Christina Aguilera berhasil memangkas 9 kg berat badannya. Kini dengan tubuh barunya yang sudah kembali langsing, Christina pun tampil percaya diri berpose seksi di sebuah majalah pria dewasa.

Juri The Voice itu tampak sangat seksi di sampul majalah Maxim edisi Oktober 2013. Dia berpose hanya mengenakan kemeja putih yang sedikit kebesaran. Kancing bagian atas dari kemeja tersebut dibiarkan terbuka sehingga bra hitam yang dipakai Christina terlihat jelas.

Dalam pose lainnya, penyanyi 32 tahun itu tampak mengenakan gaun ketat berbahan satin warna merah. Dia berpose dengan mengangkat sedikit bagian bawah gaunnya dan mengangkat kaki kanannya.

Saat diwawancara Maxim, Christina mengungkapkan kalau dia lebih suka penampilan yang sederhana. Dia lebih merasa nyaman mengenakan jersey dan underwear pria.

"Terlalu berusaha untuk tampil seksi adalah hal terburuk yang bisa kamu lakukan. Keseksian itu seharusnya tidak perlu usaha banyak," kata wanita yang sepanjang karirnya beberapa kali naik-turun berat badan itu.

Bintang film Burlesque itu sampai saat ini belum menikah lagi pasca resmi cerai dari Jordan Bartman pada 2011 lalu. Dia masih menikmati jalinan asmaranya dengan Matthew Rutler. Saat ditanya sosok pria seperti apa yang disukainya, Christina mengatakan pria tersebut tak perlu bisa menyanyi.

"Hal yang paling bisa membuatku merasa aneh dan lari ke bukit adalah jika ada seseorang yang duduk dan bermain gitar di depanku. Itu bukan hal yang aku sukai," ujarnya.

Pasangan Ini Sukses Adakan Majlis Pernikahan Hanya dengan Modal £1

 Siapa bilang pernikahan perlu biaya banyak? Pasangan asal Inggris ini membuktikan kalau mereka boleh naik pelaminan hanya dengan mengeluarkan wang £1 . Bagaimana ?

Georgina Porteous dan Sid Innes menggelar pernikahan mereka layaknya pasangan pada umumnya. Mereka mengundang teman dan keluarga. Meski hanya berbudget £1, keduanya tetap memiliki cincin kahwin. Berbagai bunga, ek pernikahan dan fotografer pernikahan juga disiapkan. 

Resepsi pernikahan keduanya digelar dengan konsep piknik di kawasan Scottish Highlands. Para tamu boleh menikmati hidangan dengan iringan musik jazz. Semua yang ada di pernikahan Georgina dan Sid tidak membuat kocek mereka terkuras. Satu-satunya benda yang dipakai di pernikahan tersebut didapat dengan mengeluarkan wang adalah gaun pernikahan sang mempelai wanita. Itupun budgetnya hanya £1 .

"Hari pernikahan seharusnya adalah hari di mana kita menikahi orang yang dicintai dan untuk kami hanya itu yang penting, kami menjadi suami dan istri. Kami tidak membutuhkan atau mengingkan acara yang ramai atau mewah," ujar Georgina seperti dikutip Daily Mail.

Wanita 36 tahun itu mengatakan, sejak dia bertunangan dengan Sid, mereka memang ingin mengadakan pernikahan yang sederhana dan tidak memakan biaya. Keduanya bertekad melakukan itu kerana dalam kesehariaannya mereka termasuk orang yang sadar untuk menjaga lingkungan. Mereka suka mendaur ulang berbagai barang.

Menggunakan barang daur ulang atau bekas pun jadi pilihan Georgina dan Sid untuk pernikahan mereka. Seperti gaun yang dipakai Georgina di pernikahannya didapatnya dari sebuah komuniti online tempat orang bertukar barang bekas. Gaun ivory dari tahun 1960-an itu dibelinya dengan harga £1. Sementara sang mempelai lelaki, memakai setelan lamanya. Setelah berbahan tweed tersebut dibelinya di Marks and Spencer setahun lalu. 

Untuk cincin pernikahan, pasangan unik ini tidak membelinya di toko perhiasan. Mereka membuat sendiri cincin tersebut dari sebuah tanduk yang ditemukan di taman dekat rumah. 

Berikut ini detail bagaimana pasangan Georgina dan Sid boleh menikah hanya dengan mengeluarkan biaya 1 poundsterling:

Gaun pengantin: beli di sebuah situs pertukaran barang bekas dengan harga £1.
Baju mempelai lelaki: setelan lama yang dibeli di Marks and Spencer setahun lalu.
Cincin: dibuat sendiri dari tanduk yang ditemukan di sebuah taman.
Fotografer: dibayar dengan barter. Kedua mempelai akan bekerja projek film sang fotografer.
Kek pengantin: dibuat sendiri oleh bibi dari mempelai wanita.
Makanan: kerana konsep pernikahan piknik, setiap tamu datang dengan membawa makanan sendiri.
Musik: ayah sang mempelai wanita bermain saxophone.
Lokasi pernikahan: sebuah gudang di belakang rumah kedua mempelai yang sudah dirapikan.
Lokasi resepsi: pesta bertema piknik diadakan di halaman rumah kedua mempelai.

Mary Saba, Wanita yang Hobi Pakai Kostum Aneh Setiap Hari dalam Setahun

Bermain dengan kostum dan peran mungkin cuma bolehkita lakoni saat hari Halloween atau pesta kostum saja. Tapi bagi wanita asal Ausralia ini, setiap hari adalah harinya pesta kostum. Wanita itu adalah Mary Saba yang kini berusia 27 tahun. Setidaknya, ia memiliki 365 kostum berbeda untuk dipakai setiap hari selama satu tahun. 


Mata Lelaki Ini Sungguh Mengerikan

Seorang lelaki bernama John Doyle menjadi sensasi di YouTube kerana berhasil menunjukkan keahliannya dengan membelalakkan mata hingga biji matanya nyaris keluar. Lelaki asal Rainhill, dekat Liverpool, Inggris ini bahkan terbang ke Jepun untuk menghadiri sebuah acara untuk mempraktikkan kemampuannya. Foto-foto ini dilansir Daily Mail.

Kim Kardashian mahu berbogel lagi

Los Angeles: Kim Kardashian dilaporkan bercadang berbogel sekali lagi untuk majalah dewasa Playboy.
Laman sesawang berita melaporkan bintang siri realiti televisyen itu mengumumkan akan berbogel sejurus selepas bermula siri realiti televisyen terbarunya.

“Sebaik saja program ini bermula saya mahu beraksi untuk Playboy atau bergambar bogel,” katanya.
Kim, 32, membuat kenyataan itu ketika mempromosi musim terbaru Keeping Up With the Kardashians yang akan mula ditayangkan di AS pada 29 September ini.

Kim melahirkan anak perempuan, North West, pada 15 Jun lalu. Walaupun sebahagian besar populariti Kim dicipta melalui pita video aksi ranjangnya dan pernah berbogel untuk majalah dewasa, dia mengaku pada 2010 bahawa “tidak selesa” dirakamkan tanpa pakaian.

“Saya menyesal bergambar untuk Playboy walaupun pada ketika itu saya teruja,” katanya. - Agensi
sumber : mymetro

Perogol silap sasaran

London: Seorang lelaki yang disabitkan kesalahan merogol dilaporkan pitam selepas diberitahu mangsa serangan seksualnya itu membawa virus maut HIV.
Agensi berita Britain melaporkan Richard Thomas, 27, minggu lalu dihukum penjara lima tahun empat minggu kerana merogol seorang wanita ketika mangsa sedang tidur.

Thomas mengaku bersalah di mahkamah Liverpool pada 20 Julai lalu.
Berdasarkan dokumen mahkamah, Thomas ditangkap dan disoal siasat berhubung kes berkenaan.

Dalam temu bual itu Thomas mendakwa dia mabuk, mengambil kokain dan ekstasi serta gagal mengingat apa yang berlaku.

Bagaimanapun apabila polis memaklumkan mangsa serangan seksual Thomas itu membawa virus HIV, tertuduh pengsan kerana terkejut.
Sumber polis berkata, mereka terpaksa mengejarkan dia ke hospital untuk mendapatkan rawatan segera. Nasib Thomas sama ada dia akan dijangkiti virus penyebab Aids itu hanya akan diketahui hujung minggu ini apabila keputusan ujian darah dikeluarkan pejabat kesihatan.

Saksi berkata, Thomas menceroboh rumah mangsa - yang dikenali tertuduh - pada satu tengah malam dan merogolnya ketika wanita terbabit tidur.
Mangsa yang menetap di Leigh, Manchester, baru saja mengambil pil tidur sejurus sebelum diserang.

Kejadian itu hanya disedari mangsa apabila dia terjaga sejurus kemudian.

Sementara itu, peguam bela Thomas, Virginia Hayton berkata, tertuduh mula menagih dadah sejak berusia sembilan tahun dan menjadi kaki botol pada usia 11 tahun.

Thomas pula mengaku salah dan berkata, mangsa tidak akan menipu apabila menuduhnya melakukan serangan seksual.

“Jika dia saya merogolnya, maka memang saya merogol dia,” katanya. - Agensi
sumber : mymetro

‘Kau usah dayus’

Klang: Tindakan seorang isteri yang tidak pulang ke rumah sejak dua hari lalu mengejutkan suaminya apabila dia menerima khidmat pesanan ringkas (SMS) daripada seorang lelaki yang meminta menceraikan wanita berkenaan selepas mendakwa dia sudah menjalinkan hubungan terlarang dengan wanita berkenaan.
Lelaki berkenaan menghantar pesanan itu Jumaat lalu dan memberitahu mangsa agar tidak menjadi lelaki dayus kerana masih sanggup memperisterikan wanita berkenaan.

Berikutan kejadian itu, mangsa yang berusia lewat 20-an itu membuat laporan di Balai Polis Klang jam 2 pagi Sabtu lalu kerana bimbang keselamatan isterinya selain tidak berpuas hati dengan tindakan penghantar SMS berkenaan.
Sumber yang mengesahkan laporan berkenaan berkata, mangsa menerima SMS itu jam 9 malam ketika dia berada di rumahnya daripada seorang lelaki yang turut memperkenalkan diri.

“SMS berkenaan antara lain mendakwa lelaki terbabit sudah melakukan hubungan terlarang dengan isteri mangsa menyebabkan mangsa terkejut sebelum mengambil membuat laporan polis,” katanya.

Ketua Polis Daerah Klang Selatan, Asisten Komisioner Mohamad Mat Yusop mengesahkan mengenai laporan berkenaan dan memberitahu kes berkenaan diklasifikasikan sebagai masalah rumah tangga.
“Tiada siasatan dijalankan kerana kes berkenaan tidak membabitkan kesalahan jenayah, jadi tiada sebarang maklumat lanjut dapat diberikan,” katanya kepada Harian Metro.

Sementara itu, Pegawai Khidmat Nasihat Pejabat Agama Daerah Petaling Jaiton Hassan berkata, perceraian yang diminta pihak ketiga selain isteri adalah tidak sah.
“Sebenarnya adalah tidak sah perceraian itu diminta pihak ketiga dan sepatutnya tiada orang lain yang boleh mencampuri urusan rumah tangga seseorang,” katanya.
sumber : mymetro

Inilah foto Miley Cyrus dari lugu jadi nakal dan liar

Sejumlah artis cilik Hollywood berhasil mempertahankan eksistensi mereka di dunia hiburan. Tak hanya sukses sebagai penyanyi, dari mereka bahkan mampu menjadi aktris terkenal. Tetapi, seiring dengan bertambahnya usia dan menanjaknya populariti mereka, banyak dari para artis ini berubah drastis, seperti Miley Cyrus. Mari kita lihat beberapa perubahan dari seorang Miley Cyrus...

Ini Foto Artis Cantik Agnes Monica Pamer Belakang Berotot

Agnes Monica memang dikenal sebagai salah satu penyanyi yang sangat giat berolahraga untuk membentuk tubuhnya. Kini, Agnes pun membuktikannya dengan mempamerkan bentuk belakangnya yang 'jadi' di akaun Instagram-nya.

Berikut Foto Artis Cantik Agnes Monica Pamer Belakang Berotot:


5 Pose Cantik Selebriti Saat Hamil Tua

Kehamilan adalah anugerah yang patut disyukuri, kerana tak semua wanita diberi kepercayaan untuk mengemban anugerah tersebut. Dan ketika usia janin semakin besar, tentunya perut juga akan semakin besar pula ukurannya.
Dari minggu ke minggu, perkembangan janin semakin terlihat. Ruangan rahimpun kemudian menyesuaikan ukuran janin sehingga ia tetap boleh bergerak dengan bebas. Sebuah keajaiban yang menarik dari fisik manusia, bukan?
Uniknya, ketika perut semakin membesar, justru para bumil ini terlihat cantik dan bersahaja. Bahkan tampil tanpa makeup, penampilan wanita hamil selalu membuat orang lain yang memandang senang melihatnya.
Seperti halnya para selebriti ini, ketika hamil, sebagian besar dari mereka tampil tanpa menggunakan makeup. Bagaimanakah penampilan mereka?
Inilah pose-pose cantik kehamilan para selebriti.






Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved