Mengenal Wanita yang Rela Habiskan Wang Demi Mirip Lady Gaga

on 03 September 2013

Lady Gaga sudah menjadi obsesi wanita ini. Tidak hairan jika dia rela menghabiskan wangnya  untuk menjalani operasi plastik agar penampilannya mirip dengan idolanya tersebut. Seperti apa penampilan wanita ini?


Dansa 'Nakal' Miley Cyrus di MTV VMA Jadi Trend di Tempat Fitnes

Dansa 'twerking' yang ditampilkan Miley Cyrus saat mengisi acara di MTV Video Music Awards 2013 (VMA) boleh jadi mengundang kritik pedas dan dianggap tidak senonoh oleh publik. Tapi gerakan 'nungging' sambil menggoyangkan bokong ini justru melahirkan tren baru di dunia fitnes.

Kalangan pencinta fitnes menganggap 'twerking' adalah cara yang bagus untuk membentuk tubuh dan membakar kalori. Dansa 'twerking' ini bahkan sudah masuk dalam kamus resmi Oxford Dictionaries Online UK dan didefinisikan sebagai 'dansa musik popular dengan gaya seksual yang provokatif menggunakan gerakan pinggul, dengan posisi seperti squat'. 

Jika dikombinasikan dengan latihan cardio, banyak wanita yang percaya kalau 'twerking' bisa memperindah tubuh mereka terutama bokong. Tidak sedikit juga yang tertarik untuk mencobanya sendiri.

Tren ini pun dimanfaatkan oleh Les Mills, sebuah perusahaan dan klub fitnes ternama untuk menciptakan kelas gym khusus 'twerking'. Pihak Les Mills, seperti dikutip dari Daily Mail mengatakan, sudah menerima banyak permintaan dari kliennya untuk membuka kelas yang memasukkan gerakan 'twerking' dalam latihannya, tepat setelah penampilan kontroversial Miley di VMA. 

Untuk memenuhi permintaan, Les Mills lalu mengadaptasi kelas mereka yang sebelumnya sudah ada, yaitu Bodyjam dengan beberapa gerakan 'twerking' yang enerjik untuk mendapatkan hasil yang maksimal. Program baru ini ternyata diterima dengan baik dan banyak yang tertarik ikut kelas, sehingga mereka menamainya dengan kelas Twerkout.

Miley sebenarnya bukan orang pertama yang memopulerkan 'twerking'. Dansa yang sering diasosiasikan erotis ini sudah menjadi sensasi dalam beberapa tahun belakangan. Popularitasnya semakin dikuatkan dengan berbagai video yang diupload di YouTube. Mulai dari ibu hamil, bayi, hingga selebriti seperti Nicki Minaj, Ciara dan Rihanna pun unjuk kebolehan dansa 'twerking' mereka.

Versi baru ala Les Mills ini menggabungkan gerakan dansa 'twerking' klasik seperti 'bergetar', 'goyang bokong' dan 'bergoncang'. Selain membantu membakar kalori sebanyak 530 dalam sesi 55 menit, 'twerking' juga bisa meningkatkan kepadatan tulang pelvic hingga delapan persen. Tulang yang padat diperlukan untuk menghindari osteoporosis di usia senja. Artinya, 'twerking' bisa membantu mencegah patah tulang atau pinggul geser di kemudian hari. 

"Kami tidak sabar untuk membuat lebih banyak orang twerking agar tubuh mereka lebih bagus," ujar Gandalf Archer, program developer Les Mills International.

Anda pun bisa mencoba dansa 'nakal' ini untuk membantu mengencangkan bokong atau sekadar membuat tubuh lebih bugar dan membakar kalori. Tapi ingat, lakukan di rumah atau gym. Jangan di tempat umum.

Promoter girl macam ni pun ada?


macam-macam cara nak tarik pelanggan.....

Berbeza, Lelaki Ini Melamar Kekasihnya Melalui Sepasang Sepatu

Prosesi saat kekasih Anda melamar pasti akan menjadi momen terindah yang pernah ada. Itulah kenapa banyak dari wanita yang memimpikan cara yang tidak biasa kepada lelaki yang akan melamar mereka.
Salah satu prosesi unik yang dilakukan lelaki ini mungkin akan membuat Anda iri. Ketika memutuskan untuk menikah seorang lelaki akan benar-benar meyakinkan dirinya kalau kita adalah wanita terbaik yang ia miliki. Itulah juga yang mendasari betapa spesial dan unik cara melamar yang dipilih oleh para lelaki. Contohnya adalah Paul yang memilih cara unik untuk melamar Hazel kekasihnya.

(c) dailymail(c) dailymail
Dilansir oleh DailyMail seorang lelaki bernama Paul memutuskan untuk melamar sang kekasih hati yaitu Hazel dengan cara yang berbeda. Ia tidak benar-benar mengucapkannya tapi menuliskan kata-kata lamarannya di media yang tidak terduga. Ia mengajak wanita yang ia cintai ke sebuah toko sepatu favorit mereka. Di sana Paul membelikan sepasang sepatu Kick kepada kekasihnya itu.
Sepatu Kicks berwarna pink dan putih itu membuat Hazel senang. Apalagi ditambah dengan tulisan yang dibuat khusus dijahit pada bagian belakang sepatu. Sepasang sepatu itu bertuliskan 'Hazelchu, marry me?'. Wah ternyata Hazel tidak dapat menahan tangisnya. Ia langsung menangis.


(c) dailymail(c) dailymail
Apakah lamaran Paul ditolak? Tenang ladies, Hazel menangis kerana gembira. Ia bahkan semakin tidak bisa menahan tangis saat Paul mulai mengambil cincin pertunangan mereka di saku celana Paul sambil berlutut. Paul langsung memasang cincinnya di jari manis Hazel.
Wah proses lamaran ini terjadi di dalam toko sepatu loh ladies. Kerana terlalu senang Hazel sampai mencium Paul dengan penuh semangat.  Bahkan toko sepatu Kicks memiliki ungkapan seru pada kisah Paul dan Hazel. 'If the shoe fits, marry her.' seru ya?

Gaun Mini Beyonce yang Hampir Melorot Saat Konsert

Setelah seminggu penuh disibukkan dengan proses syuting video klip terbarunya di Brooklyn, New York, Beyonce tidak menunjukkan tanda-tanda ingin bersantai sejenak. Ia terus menyibukkan dirinya dengan penampilan terbarunya di sebuah festival musik.

Diva 31 tahun tersebut ikut serta dalam Made in America Music Festival kedua di Philadelphia, Sabtu, 31 Ogos 2013. Queen Bey tersebut langsung membuat para audiens histeris saat keluar dari belakang panggung menuju pentas dengan rambut pendek barunya dan bodysuit mini warna putih.

Sesaat sebelum ia tampil, sebuah video buatan sendiri diputar dan para penggemar semakin antusias akan penampilan terbarunya. Vokalis utama band Destiny's Child tersebut pun membuka penampilannya dengan menyapa "Y'all ready to have a good night?," kepada para penonton.

Tampil enerjik dan ekspresif, Beyonce menari dengan penuh hentakan dan gerakan yang dinamis. Namun beberapa kali ia terlihat berusaha menghindari malfungsi gaunnya yang mini dan belahannya yang rendah dengan menahan area dada sambil memegang mikrofon.

Gaun penuh aplikasi payet tersebut terlihat mengekspos belahan payudaranya dari samping mahupun bagian depan, sehingga diperlukan kewaspadaan agar tidak melorot ke arah samping. Terlepas dari semua itu, gaya rambut barunya yang baru saja ia potong awal bulan lalu memang ditujukan untuk tur Mrs. Carter, seperti yang dilansir oleh Hollywood Life. Iapun semakin aktif berdansa dengan rambut pendeknya.

Perkelahian Dua Orang Ini Dimulai Gara-gara Kentut

Seorang lelaki bernama Angelo Andreou dikenai denda sebesar 5000 dollar Australia  dan hukuman percobaan di Perth Magistrates Court, Australia Senin (2/9/2013), kerana memukuli seseorang gara-gara kentut.
Dilansir WA Today, Andreou berada di Botanica Bar and Bistro, Juli tahun lalu, ketika korban pemukulan bernama Shane Ball menuduh satu dari teman Andreou kentut. Ball meninju seorang teman Andreou dan perkelahian pun terjadi. Korban berada di lantai ketika Andreou tiba-tiba menendang kepalanya.
Andreou dijatuhi enam bulan penjara dengan hukuman percubaan sembilan bulan. Pengacara Andreou, Terry Dobson, mengatakan kliennya senang sidang berakhir namun tidak bahagia dengan keputusan karena hanya dirinya yang mendapat hukuman sementara Ball yang memulai perkelahian boleh lolos.
“Korban memukul satu dari teman Andreou tanpa alasan,” katanya. Menurut Dobson, korban juga harusnya dijatuhi hukuman karena melakukan penyerangan.

Penjara 298 tahun kerana tidur dengan jiran

Taipei: Seorang wanita dari daerah Changhua dijatuhkan hukuman penjara 298 tahun kerana tidur dengan jirannya.
Akhbar Want China Times melaporkan, wanita berusia 56 tahun itu yang dikatakan memiliki sebuah restoran yang menyediakan hidangan ular didapati menjalin hubungan sulit dengan lelaki berusia 50 tahun dikenali sebagai Chang antara 2006 hingga 2011. Pasangan itu sering bertemu di hotel beberapa kali seminggu. 
Isteri Chang memfailkan dakwaan terhadap wanita itu kerana menjalin hubungan sulit dengan suaminya. 

Mahkamah menjatuhkan hukuman penjara 3,576 bulan ke atasnya untuk setiap empat bulan pasangan itu melakukan hubungan seks.

Bagaimanapun, hukuman ke atas wanita itu ditunda selama dua tahun, tetapi jika dia melanggar tempoh parol, dia mungkin akan menjalani hukuman itu.

Chang bagaimanapun tidak menerima sebarang hukuman walaupun terbabit dalam hubungan sulit itu. - Agensi 
sumber : mymetro

Sorok wang dalam dubur

Nashville: Seorang wanita terpaksa menjalani rawatan di hospital selepas cuba meyembunyikan wang tunai AS$5,000 (RM16,370) dalam duburnya dan cuba mengeluarkan wang itu dengan berus tandas dan penyepit.
Christie Black, 43, didakwa mencuri wang itu daripada teman lelakinya Bobby Gulley minggu lalu. 
Ketika dibawa ke Hospital Hawkins Memorial, Christie mengalami pendarahan teruk apabila percubaannya mengeluarkan wang itu gagal. 

Polis mendakwanya mencuri lebih $1,000 (RM3,274).

Dalam kejadian kira-kira jam 1 pagi Selasa lalu, polis Hawkins pergi ke kediaman Gulley selepas menerima aduan teman wanitanya mencuri wangnya.

Gulley memaklumkan kepada Sarjan Michael Allen bahawa dia memerangkap Christie dengan meletakkan dua sampul surat berisi AS$4,000 (RM13,096) dan AS$1,000 (RM3,274) dalam plastik ubat usang yang ditinggalkan di atas meja. 

Apabila terjaga pada waktu malam Gulley mendapati beg itu hilang. Dia kemudian bersemuka dengan Christie dan bertanya kepada wanita itu mengenai wang berkenaan. 

Kerana takut Christie memuntahkan beg plastik mengandungi sebahagian pil yang sudah larut. 

Dia juga mengaku meletakkan wang itu dalam bungkusan sebelum dimasukkan ke dalam duburnya. 

“Christie mengaku mengambil wang dan ubat itu kerana bimbang Gulley akan mengusirnya. Dia perlukan wang untuk mencari tempat tinggal baru,” kata Allen. 

Allen berkata, Christie kemudian cuba mengeluarkan wang itu dengan berus tandas dan penyepit tetapi gagal. 

“Dia mengalami pendarahan teruk dan dikejarkan ke unit kecemasan Hospital Hawkins Memorial. 

“Doktor berjaya mengeluarkan wang berkenaan dan menyerahkannya kepada polis sebagai bahan bukti,” katanya. - Agensi
sumber : mymetro

Lihat gambar ini ,apa pendapat anda?


Cuba perhatikan gambar diatas...apakah pendapat anda anak diperlakukan seperti itu?

Gaun Unik Lady Gaga yang Boleh Mengeluarkan Gelembung Sabun

Beberapa minggu tampil normal dengan busana serba hitam dan rambut tanpa hiasan aneh-aneh, kami pikir Lady Gaga dengan album barunya ARTPOP sudah jengah tampil aneh. Tapi kini, Lady Gaga telah kembali! Ya, mother monster itu sudah kembali jalan-jalan dengan kostum super unik yang hanya dimiliki oleh Gaga seorang. 


Gadis Cantik Seperti Boneka Porselen, Tapi Bertubuh Kekar

Umumnya, gadis cantik selalu identik dengan penampilan yang terlihat feminin, serta memiliki tubuh yang ideal. Namun tidak dengan gadis yang satu ini. Bernama Yulia Viktorovna Vins atau Julia Vins, gadis asal Rusia ini memiliki wajah yang cantik bak boneka porselen, tapi tubuhnya sangat kekar!


Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved