Hot! Adam Levine Tampil Topless di Foto Instagram Kekasihnya

on 31 Ogos 2013

Penyanyi Adam Levine dikenal memiliki tubuh yang seksi. Hal ini pastinya juga diakui oleh tunangannya model Victoria's Secret, Behati Prinsloo. Belum lama ini Behati pun mempamerkan foto topless Adam di akaun Instagramnya.

Dalam foto yang dipamerkan ke Instagram pada, Khamis (28/8/2013) lalu itu, penyanyi Maroon 5 ini tampak hanya mengenakan underwear berwarna gelap. Adam memperlihatkan tubuh berototnya yang dipenuhi tato saat berada di belakang panggung sebuah acara.

Saat mengup load foto tersebut ke Instagramnya, Behati juga menuliskan sebaris caption. "70's porn called. It wants it's vibe back. Immediately," candanya dalam caption foto Adam.

Foto Adam berpenampilan seksi itu langsung disambut hangat follower Behati di Instagram yang mencapai 235 ribu. Setidaknya sampai saat ini sudah 21.892 like diberikan pada foto penanyi'Moves Like Jagger' tersebut.

Dari 311 foto yang diunggahnya di Instagram, baru kali ini model 24 tahun itu memamerkan foto kekasihnya. Sebelumnya Behati lebih sering menampilkan foto dirinya saat bekerja atau kebersamaannya bersama teman-teman. 

Behati dilamar Adam pada Julai 2013 lalu setelah hubungan mereka sempat kandas. "Itu sungguh mengejutkan," kata model pakaian dalam ini saat diwawancara Us Weekly.

Adam dan Behati pertamakali berpacaran sekitar satu tahun lalu. Pada Mei 2013, keduanya memutuskan berpisah. Pasca putus, lelaki yang suka mengoleksi tato di tubuhnya itu sempat menjalin hubungan dengan supermodel Nina Agdal. Hubungan mereka hanya bertahan tak lebih dari dua bulan.

Di Balik Foto Para Ayah Yang Tertangkap Kamera Saat KonserT One Direction

One Direction, salah satu boyband yang terkenal dalam beberapa tahun terakhir dan menjadi salah satu ikon anak muda yang digilai para gadis. Apakah Anda juga salah satunya?
Baru-baru ini, One Direction menggadakan sebuah konsetr. Sudah jelas banyak sekali fansnya yang ingin hadir ke konsert tersebut. Sebagai fans sejati, tak lengkap rasanya bila tak menonton konsert sang idola.

(c) mymodernmet(c) mymodernmet
Namun ada yang menarik dari jepretan Redditor jlct yang meliput momen konser tersebut. Dalam kesempatan itu, mereka menemukan beberapa foto ayah yang berada di tengah hiruk pikuk para gadis muda.
Meski mereka berada di tengah-tengah euphoria para Directioners itu, namun beberapa di antaranya ada yang boleh tertidur, sms-an, bahkan ada juga yang memilih untuk undur diri dari keramaian menuju tempat yang lebih sepi.

(c) mymodernmet(c) mymodernmet
Foto ini mendapat perhatian dari berbagai media. Mungkin sepintas lucu juga melihat bapak-bapak berada di konser yang umumnya dihadiri anak muda ini. Namun ternyata, ada rasa salut yang patut kita berikan pada mereka.

(c) mymodernmet(c) mymodernmet
Para ayah ini mungkin bosan dengan konser One Direction itu, namun kita patut menghargai usaha mereka yang berusaha ada di sana bersama putri mereka. entah itu untuk membelikan tiket sehingga mereka tak harus mengantri panjang, atau menjaga putri mereka sendiri saat berada di konser.

(c) mymodernmet(c) mymodernmet
Kebanyakan penggemar One Direction adalah gadis-gadis muda belasan hingga 20-an tahun ke atas, sehingga sangat wajar bila para ayah ini menemani anak-anak gadisnya saat konser. Selain naluri protektif sebagai seorang ayah, mereka berusaha membahagiakan putrinya sehingga besok anak-anak mereka bisa punya cerita, "Wah, aku pernah ke konser One Direction. Live!!" dengan ekspresi yang girang.

Gaun Anti Banjir

Buat yang tinggal di daerah banjir, nih ada pakaian yang bolehdibilang anti banjir. Dijamin tak bakal tenggelem kalau pakai ini saat banjir tiba.
Pakaian ini berjenis gaun panjang yang langsung nyambung dengan sebuah perahu getah yang boleh mengembang. Jadi biarpun lagi tidak banjir, gaunnya bolehdipakai buat jalan-jalan di tengah sungai.
Gaun ini dibuat oleh Jacqueline Bradley, seorang seniman asal Canberra, Australia yang sering membuat karya-karya unik. Dan kali ini sebuah gaun multi fungsi ini dia ciptakan untuk ditampilkan dalam pameran The Outdoors Type di Canberra Contemporary Art Space.
Gaun Perahu 2
Agar tetap modis dipakai wanita, desain dari gaun ini dibuat layaknya gaun-gaun santai yang sering dipakai, ditambah dengan motif bunga-bunga.

Lelaki Ini Hadiahkan 55.000 Gaun pada Isterinya

CALIFORNIA - Apabila cinta dapat diukur dari berapa banyak gaun yang telah dibeli, Paul Brockman mungkin akan menjadi suami yang penuh kasih di dunia. Selama 56 tahun ia membelikan istrinya, Margot, 55.000 gaun pesta yang ia pilih sendiri.
 
Paul dan Margot sangat suka dansa, sehingga mereka sering pergi ke ballroom menari setiap minggu, tatapi Paul ingin melihat istrinya itu memakai gaun yang berbeda setiap kali menari.
 
Margot mengatakan bahwa dirinya tidak pernah suka belanja dan ia lebih suka membersihkan seluruh rumah daripada pergi keluar mencari pakaian. Sehingga, Paul yang memilih dan membelikan gaun untuknya.
 
Paul akan membeli gaun sebelum bekerja, setelah bekerja, dan bahkan selama bekerja, ia sempatkan membeli gaun menari untuk isteri tercintanya itu.
 
Pria ramah ini tidak pernah menetapkan anggaran untuk membeli gaun istrinya. Paul menghabiskan uang sebesar USD300 untuk membeli satu gaun pesta.
 
Margot pernah meminta Paul untuk berhenti membelikannya gaun, karena ia tidak membutuhkan semua gaun-gaun itu, tetapi Paul tidak pernah menghiraukan perkataan istrinya itu.
 
"Kebanyakan pria tidak peduli apa yang istri mereka pakai. Saya berbeda, saya ingin istri saya terlihat cantik setiap saat,” ujar Paul. Demikian dilansir Oddity Central, Sabtu (31/8/2013).

Pemandu bas salib diri kerana dipecat

Asuncion: Lima pemandu bas yang dipecat majikan dan seorang daripada isteri mereka mempunyai cara tersendiri untuk memprotes tindakan itu dengan menyalib diri sendiri menggunakan paku sepanjang 38 sentimeter.
Protes mengerikan itu berlangsung sejak 20 hari lalu berhampiran sebuah terminal bas di Luque, kira-kira 12 kilometer dari ibu negara Paraguay.

Setiap seorang daripada mereka dibaringkan bersebelahan sebuah keranda kosong dan berikrar untuk terus disalib sehingga pekerjaan lama mereka dikembalikan. Seorang pegawai kesatuan sekerja yang mengetuai protes itu, Juan Villalba berkata, lapan pemandu dipecat selepas mereka menuntut bayaran kerja lebih masa, insurans perubatan serta sumbangan dana pencen. Kelmarin isteri Villalba, Maria Concepcion Candia, 39, menyertai protes itu untuk menunjukkan kebersamaan dengan bekas pemandu terbabit. Villalba berkata, kira-kira 50 pemandu bekerja dengan syarikat bas berkenaan selama beberapa tahun tanpa sebarang perlindungan.
Sesetengah daripada mereka dilaporkan mengalami masalah kesihatan, termasuk demam panas dan kesakitan pada perut dan dada. Empat lagi anggota kesatuan sekerja itu memulakan mogok lapar sejak 36 hari lalu. Sementara itu, pengurus syarikat bas berkenaan berkata, lima pemandu terbabit akan diambil bekerja semula, manakala yang lain diberi pampasan. - Agensi
sumber : mymetro

Black Jesus mati dicekik

Port Moresby: Seorang pemimpin kumpulan agama yang menggelar dirinya Black Jesus dan diketahui membunuh pengikut sendiri untuk mendapatkan darah mereka, dibunuh dalam kawasan hutan di Papua New Guinea, semalam.
Bekas penuntut Bible yang gagal dalam pembelajarannya, Stephen Tari dilaporkan pernah mengetuai 6,000 pengikutnya di kawasan pergunungan di negara itu.

Enam tahun lalu Tari, 40, didakwa membunuh sekurang-kurangnya tiga remaja perempuan digelar sebagai Gadis Bunga dan ibu mereka dipaksa menyaksikan dia meminum darah mangsa.
Menganggap dirinya sebagai “Jesus sebenar” Tari cuma disabitkan kesalahan atas tuduhan merogol tiga tahun lalu sebelum kerajaan memperkenalkan hukuman mati terhadap kesalahan bunuh atau rogol.

Dia juga menjadi seorang daripada 48 banduan yang memboloskan diri dari penjara enam bulan lalu. Sejak itu, Tari menjadi pelarian dengan sejumlah pengikut sebelum hidupnya ditamatkan di tangan orang awam apabila membunuh seorang wanita dan cuba membunuh seorang yang lain. Dikelilingi penduduk kampung, Tari dipercayai dibelasah dan dicekik hingga mati bersama seorang daripada pengikut setianya di kawasan terpencil Gal di utara wilayah Madang semalam. Disebabkan lokasi kejadian jauh di pedalaman polis tidak dapat mengesahkan sama ada Tari benar-benar membunuh seorang wanita kerana mahu menghidupkan semula ajaran kepercayaannya.

Ketua Polis Madang, Sylvester Kalaut berkata, tempat Tari dibunuh terletak beberapa kilometer dari bandar dan memerlukan masa kira-kira empat jam berjalan sebelum sampai ke situ.
Foto
GAMBAR fail menunjukkan Tari ketakutan selepas dia dibelasah dan diikat sebelum diserahkan kepada polis pada 2007.
“Kami menghantar polis dan doktor ke situ untuk mengetahui punca kematian Tari,” katanya. - Agensi
sumber : mymetro

Ajal ketika bacaan khutbah

Alor Setar: Jemaah solat Jumaat Masjid Rafeah Taman Uda, di sini, gempar apabila seorang warga emas berusia 66 tahun tiba-tiba rebah sebelum disahkan meninggal dunia ketika khatib membaca khutbah, semalam.
Dalam kejadian kira-kira jam 1.30 tengah hari, jemaah itu, Arshad Harun dari Kampung Padang, Hutan Kampung, di sini, dikatakan menghidap penyakit darah tinggi.

Jemaah lain yang melihat mangsa tiba-tiba rebah segera mengangkat mangsa dan meletakkannya di tepi dinding sambil memberi rawatan kecemasan.
Seorang jemaah, Yusof Abdul Majid, 80, dari Taman Muhibah, di sini, berkata dia bersama beberapa jemaah lain mengangkat Allahyarham ke tepi dinding sambil mengurut belakangnya bagi memberi bantuan.

“Ketika itu, saya dapat rasa arwah masih bernafas dan kami cuba memulihkannya sementara menunggu ambulans tiba. Saya difahamkan dia meninggal dunia tidak lama kemudian.

“Arwah tinggal di Kampung Padang, Hutan Kampung dan selalu menunaikan solat Jumaat di masjid ini,” katanya yang ditemui di sini, semalam.
Foto
YUSOF menunjukkan cara Arshad bersandar ke dinding masjid sebelum menghembuskan nafas terakhir.
Imam Masjid Rafeah Taman Uda, Zakaria Long, 74, berkata, ini kali pertama jemaah meninggal dunia di dalam masjid berkenaan sejak masjid ini beroperasi 30 tahun lalu.

“Ini kes pertama jemaah meninggal dunia di masjid ketika khatib membaca khutbah Jumaat. Bagi saya, arwah antara individu yang diberi keistimewaan Allah kerana meninggal di dalam masjid, pada hari Jumaat yang mulia,” katanya.
Anak mangsa, Mohd Azhari Arshad, 22, berkata, arwah bapanya sudah mengidap penyakit darah tinggi sejak dua tahun lalu.

“Arwah selalu mengadu penat dan sakit darah tinggi sejak dua tahun lalu, tetapi tidak menunjukkan sebarang perubahan pelik sebelum ini.

“Arwah selalu pergi menunaikan solat Jumaat di masjid berkenaan walaupun ada masjid berhampiran dengan rumah.

Menurutnya, arwah juga sudah berhenti merokok sejak Ramadan lalu kerana bimbang dengan penyakitnya itu.

“Arwah dikebumikan di tanah perkuburan Islam Kampung Padang, Hutan Kampung, semalam,” katanya.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Kota Setar Asisten Komisioner Adzaman Md Jan ketika dihubungi mengesahkan kejadian dan memaklumkan kes berkenaan diklasifikasikan sebagai kematian mengejut.
sumber : mymetro

Bekal ganja ke penjara guna anak panah

Washington: Seorang lelaki membalut ganja pada anak panah dan melepaskannya dari busur ke arah tingkat dua bangunan penjara untuk membekalkan dadah itu kepada banduan, lapor media semalam.
David Wayne Jordan bagaimanapun tertangkap tetapi dia mempunyai alasan apabila disoal siasat.

Pegawai polis Bellingham, Bill Elfo berkata, Jordan, 36, mendakwa kononnya dia menyasarkan panah itu ke arah tupai.
“Bagaimanapun Jordan tidak mempunyai hujah mengapa aktiviti memburu tupai memerlukan dia membalut anak panah dengan ganja,” katanya.

Elfo berkata, Jordan cuba menghantar dadah itu kepada banduan yang ada di kawasan rekreasi terbuka di tingkat dua penjara pada pagi kelmarin.

Jika disasarkan dengan tepat, anak panah itu mungkin boleh memasuki ruang rekreasi berkenaan.
“Tetapi anak panah Jordan tersangkut di atap bangunan,” katanya. Maklumat daripada orang awam membolehkan pihak berkuasa menahan Jordan sejurus selepas dia bergegas meninggalkan kawasan itu. - Agensi
sumber : mymetro

Wanita Ini Membuat Gaun Pernikahannya Sendiri Dari Tag Harga Roti

Pernikahan selain menjadi momen sekali seumur hidup juga menjadi hal terindah yang diimpikan oleh wanita. Kita pasti mempersiapkan segala sesuatu dengan sangat sempurna. Selain cincin pernikahan, hal lain yang menjadi pikiran utama wanita adalah gaun pengantin. Karena gaun pengantin adalah perlengkapan wajib yang akan kita pakai saat prosesi pernikahan.
Hal ini mungkin yang ada di pikiran seorang Stephanie Wilson, ia membuat cerita di dalam gaun yang ia buat. Ia tidak membuang label yang digunakan untuk mengikat kemasan roti ketika membelinya. Namun Stephanie Wilson menyulap benda sepele itu menjadi gaun pernikahan yang ia pakai menikah dengan kekasihnya Will.

(c) strangeorwhat(c) strangeorwhat
Gaun unik ini terdiri dari 100 ribu label plastik roti yang dikumpulkannya selama 10 tahun. Dilansir dari odditycentral, awalnya ia hanya iseng menyelipkan label-label itu di jendela rumahnya yang ia tempati bersama calon suaminya Will. Ia pun hanya bercanda ketika mengatakan ingin menikah dengan gaun yang terbuat dari label harga roti ini. Tapi ternyata candaan itu membuat banyak orang terkesan dan mulai mengirimkan label roti milik mereka pada Stephanie dan Will.

(c) strangeorwhat(c) strangeorwhat
Desainer cantik itu tidak menyangka kalau ia memiliki sampai ribuan tag harga roti dari yang mereka kumpulkan sendiri dan juga yang mereka dapat dari tetangga dan orang yang mendukung ide candaan mereka. Akhirnya, dengan jumlah yang banyak itu membuat Stephanie dan Will memutuskan untuk merealisasikan candaan tentang gaun pernikahan mereka.
Setelah 10 tahun dan juga kesiapan pernikahan yang menunggu membuat mereka segera membuat desain gaun unik ini.  Stephanie Wilson akhirnya memakai gaun yang secara tidak langsung menggambarkan perjalanan cintanya dengan Will di setiap tanggal yang tertera di tag harga roti yang ia jahit di gaunnya. 

Awek berbikini dikerjakan pakcik dan makcik





Korang rasa brother ni kurang ajar tak?


Ini dia atok dan nenek yang tak berakal


Menyusukan anak sambil menunggang motor,gila tul kakak ini



Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved