Ini Dia Bra Seksi Nan Unik Tapi Harganya Selangit

on 07 Ogos 2013

Sebuah bra push up LED diciptakan dan dibuat oleh perusahaan pakaian dalam, Electric Styles, yang memperlihatkan lampu menyala dan tersambung sehingga memperlihatkan dada perempuan menyala. Demikian diberitakan Daily Mail.
Bra, dengan harga 55-75 dollar AS  per buah, ini dilengkapi baterai AA dan boleh tahan selama 24 jam.
Daily Mail
Daily Mail
Daily Mail
Electric Styles menciptakan bra dengan lampu pada tahun 2010 dengan enam gaya berbeda serta 14 ukuran mulai ukuran A hingga D. Menariknya, lampu di bra ini bisa dimodifikasi sehingga bisa mengikuti irama musik yang mengalun.

Anda Akan Terkesima Melihat Lembah dan Gunung Ini Terbuat dari Manusia

Seorang fotografer Inggris, Carl Warner, merilis sejumlah foto lansekap yang merupakan susunan tubuh manusia. Foto-foto ini disebut proyek Bodyscapes. Demikian dilansir NY Daily News.
“Saya menciptakan sebuah tempat dari tubuh manusia dan merupakan bentuk baru dari potret yang membawa keintiman yang belum pernah saya saksikan sebelumnya,” katanya.

Wanita Ini Cabar 100 Lelaki Untuk Berhubungan Intim Dengannya

Hubungan intim biasanya dilakukan dengan pasangan yang sangat dicintai. Bagaimanapun juga, keintiman dan kemesraan tidak akan boleh tercipta bila tidak ada cinta yang tumbuh di antara dua insan manusia. Cinta membuat dua orang melakukan hubungan intim dengan penuh ghairah, dan mencapai kebahagiaan. Tapi bagaimana bila ada seorang wanita yang bertanya kepada 100 orang pria yang baru dikenalnya di jalan untuk diajak berhubungan intim?
Wanita ini bertanya kepada setiap laki-laki yang ditemuinya di jalan. "Hey, mahukah kamu bercinta denganku?" ucapnya. Para lelaki yang ditanyai memiliki ekspresi kaget, bengong bahkan sampai berkata "Apakah kamu sedang mabuk? atau sakit?". Wajar saja karena mereka tidak saling mengenal, bertemu di jalan dan tiba-tiba ditawari untuk berhubungan intim.
Tapi ternyata 50% dari 100 pria ini mengiyakan ajakan wanita yang memakai hotpants seksi ini untuk berhubungan intim ! Wow, siapa sih sebenarnya wanita ini? Apakah dia serius mengajak 100 lelaki untuk berhubungan intim?
Ternyata tidak. Wanita ini sedang melakukan social experiments untuk mengetahui bagaimana reaksi lelaki bila diajak berhubungan intim oleh orang yang tidak dikenalnya. Unik, hasilnya adalah 50% lelaki mengiyakan, sisanya menolak dengan berbagai alasan.
Salah satu yang menolak dan malah akan mempolisikan wanita ini adalah seorang bapak yang diajak untuk berhubungan intim. Bapak ini berkata bahwa yang dilakukan wanita muda ini adalah tindakan kriminal lho! Lalu ada yang menolak karena sudah punya pacar dan menolak karena memang mereka tidak mau berhubungan intim dengan wanita yang tidak dikenalnya. Bahkan ada yang menyangka bahawa wanita ini adalah cast dari reality show.
Laki-laki yang menolak & akan mempolisikan wanita itu | (c) youtubeLaki-laki yang menolak & akan mempolisikan wanita itu | (c) youtube
Pria yang menolak karena sudah punya pacar | (c) youtubePria yang menolak karena sudah punya pacar | (c) youtube
Pria ini menyangka bahwa wanita ini bagian dari reality show | (C) youtubePria ini menyangka bahawa wanita ini bagian dari reality show | (C) youtube
Di sisi lain, lelaki lebih terbuka tentang siapa 'partner' untuk berhubungan intim. Mereka tidak terlalu mempermasalahkan apakah baru kenal atau tidak tahu sama sekali perihal wanita yang akan dikencaninya. 50% lelaki yang mengatakan iya menjawab dengan santai, tidak terburu-buru dan tidak grogi.
Laki-laki yang mengatakan iya untuk berhubungan intim | (c) YoutubeLaki-laki yang mengatakan iya untuk berhubungan intim | (c) Youtube
Bila Anda ingin melihat bagaimana wanita satu ini 'menantang' 100 lelaki yang baru dikenalnya untuk berhubungan intim, maka Anda wajib lihat video di bawah ini:
Source Youtube
Lantas bagaimana ya bila gantian pria yang menantang 100 wanita yang ditemuinya di jalan untuk berhubungan intim? Apakah akan diterima atau ditolak? 

Meja Ini Sesuai Buat Kamu yang Suka Menyendiri

alau ada alat-alat aneh, tradisi yang unik, sampai kebiasaan yang tidak biasa mungkin boleh selalu kita temukan di Negara Jepun. Kerana kali ini ditemukan lagi sesuatu yang terbilang cukup unik di Jepun.

Salah satu universiti di Jepun tepatnya di Kyoto dan Kobe memiliki meja makan di kantinnya yang menghalangi satu sama lain untuk saling melihat. Alias mahasiswa yang makan di meja tersebut tidak saling berhadapan dan terhalang oleh papan setinggi 50 cm yang sengaja dibuat. Kerana saling berhadapan dengan orang asing saat sedang makan dianggap menggangu oleh mahasiswa di sana.
Meja sendiri 2
“Jika kamu duduk sendirian di meja besar maka kamu terlihat seperti tidak punya teman dan itu memalukan, dan saat aku makan terburu-buru maka bocchi seki (meja sendirian)ini sangat membantu.” ucap salah satu mahasiswa di Jepun.

2 kanak-kanak mati dibelit ular sawa

Montreal: Seekor ular sawa yang terlepas dari kurungan membunuh dua kanak-kanak yang lena tidur.
Kanak-kanak berkenaan, Connor dan Noah Barth berusia lima dan tujuh tahun tidur di apartmen seorang rakan ibu mereka Jean-Claude Savoie yang juga pemilik kedai yang menjual haiwan eksotik di bawah apartmen berkenaan di bandar Cambellton di New Brunswick.

Kedai itu turut menjual haiwan eksotik lain, termasuk buaya, monyet, kura-kura serta pelbagai jenis ular.
“Siasatan awal menunjukkan seekor ular besar terlepas dari kurungan di kedai itu pada tengah malam, merayap masuk ke dalam sistem udara sebelum menyusur ke tingkat atas.

“Kedua-dua kanak-kanak itu dipercayai dibelit oleh reptilia berkenaan,” menurut kenyataan polis.

Media tempatan melaporkan, reptilia itu jenis ular sawa batu Afrika itu berukuran antara 4.2 hingga 4.8 meter dan disifatkan oleh pemiliknya Savoie sebagai ganas menyebabkan ia jarang dipegang.
Pihak berkuasa masih menanti keputusan bedah siasat untuk menentukan kematian kanak-kanak berkenaan.

Bagaimanapun, pakar reptilia menyuarakan kesangsian mereka terhadap kejadian itu dengan berkata, jarang ular sawa membelit dua mangsa sekali gus.
“Sukar dipercayai,” kata David Rogrigue, Pengarah Zoo Ecomuzium Montreal.

Menurutnya, ular jenis itu biasanya menggigit untuk membela diri dan hanya membelit mangsa yang hendak mereka makan.

Sementara itu, seorang jiran, Diane Fournier menyifatkan kanak-kanak itu sebagai periang dan memang suka bermain dengan binatang.

Savoie berkata, dia menyangka Connor dan Noah, anak rakan baiknya, Mandy Trecartin sedang tidur sehingga dia melihat lubang di atas siling bilik mereka.

“Saya menyalakan lampu dan melihat keadaan yang mengerikan itu,” katanya. - Agensi
sumber : mymetro

6 jam selamat lelaki 400kg

Riegelsberg: Seorang lelaki seberat 400 kilogram terpaksa diselamatkan mengguna jentolak selepas dia diserang sakit jantung.
Michael Lehberger menelefon perkhidmatan kecemasan sebaik menyedari ada tanda-tanda dia akan diserang penyakit itu.

Bagaimanapun, dia tidak boleh dibawa ke hospital oleh pasukan penyelamat kerana terlalu gemuk untuk dibawa keluar menerusi pintu rumahnya di Riegelsberg, Jerman.
Anggota bomba terpaksa meruntuhkan dinding di bahagian tepi rumahnya untuk membuat lubang bagi menyelamatkannya.

Lehberger kemudian diturunkan dari biliknya di tingkat dua rumah dengan mengguna jentolak yang sudah dipasang dengan kusyen.

Pakar penyelamat sebelum itu menghabiskan masa membina perancah di luar rumah tetapi mendapati ia terlalu bahaya untuk mencuba dan mengangkatnya.
Foto
JENTOLAK mengangkut Lehberger ke hospital.
Operasi mengeluarkan Michael dari rumah itu memakan masa enam jam dan dia kemudian dibawa ke hospital dengan ambulans yang direka untuk memuatkan empat orang.

Di hospital, dia ditempatkan di bilik khas yang dilengkapi dengan keperluan pesakit sepertinya.
Ketua operasi Volker Klien berkata: “Saya tidak pernah mengalami keadaan seperti ini. Dia terlalu berat untuk dibawa dengan kereta.” Seorang jiran berkata, dia tidak pernah melihat Michael keluar dari rumah itu sejak dua tahun lalu. - AFP
sumber : mymetro

‘Dia ugut nak tembak saya’

Shah Alam: Seorang penolong pengurus pembekal pekerja warga asing kini dihantui kebimbangan selepas menerima ugutan bunuh daripada pemilik sebuah syarikat lain yang menggunakan khidmat syarikatnya bagi menguruskan sebuah projek di Cameron Highlands, Pahang.
Ugutan itu timbul selepas mangsa meminta bayaran kerana syarikat terbabit gagal menjelaskan tuntutan seperti dijanjikan berhubungan pengambilan pekerja asing daripadanya selain gagal mengembalikan semula pekerja yang diambil daripada mangsa.

Ekoran itu, mangsa yang berusia 36 tahun itu kini ‘tidak tidur malam’ terutama selepas lelaki berkenaan mendakwa dia memiliki senjata api selain melakukan serangan terhadap pekerjanya di sebuah restoran di Ringlet, Cameron Highlands Jumaat lalu.
“Dengan beberapa kejadian tembak yang dilaporkan kebelakangan ini dan dakwaan dia akan menembak dan memotong saya, saya kini menjadi semakin risau dan laporan mengenai ugutan itu sebenarnya sudah dibuat di Balai Polis Sungai Buloh pada 4 November 2012.

“Saya mengenali lelaki itu pada 2012 selepas dia mendapatkan khidmat pekerja saya, namun selepas itu dia gagal melunaskan bayaran menyebabkan saya membuat tuntutan.

“Dulu mungkin saya kurang peduli dengan amaran itu, namun dengan tindakannya yang berterusan, saya mula bimbang,” katanya yang datang ke pejabat Harian Metro di Balai Berita 2 (BB2) di sini semalam.
Foto
MANGSA menunjukkan bibirnya yang luka dibelasah.
Katanya, tindakan lelaki itu menyebabkan dia terpaksa berpindah rumah di Selangor, namun lelaki berkenaan terus memburu dan mencarinya dengan bertanyakan alamat kepada pekerjanya di Cameron Highlands.

“Saya rasa lelaki itu berniat jahat kerana ada ketikanya mengupah beberapa lelaki pergi ke pejabat saya di Cameron Highlands dan turut memukul pekerja saya dengan kayu serta buku lima selain melarikan wang tunai RM6,200 dan telefon bimbit pekerja saya,” katanya.
Ekoran kejadian itu, satu laporan dibuat di Balai Polis Brinchang, kira-kira jam 12.30 tengah malam Sabtu lalu.

Mangsa kejadian itu yang berusia 31 tahun turut hadir di Balai Berita 2, Shah Alam, di sini memberitahu kumpulan berkenaan bertanyakan lokasi majikannya dan mencekik leher menyebabkan dia mengucap dua kalimah syahadah.

“Seorang daripada mereka cukup biadab apabila berkata, ‘bila nak mati sebut nama Tuhan, sekarang panggillah Tuhan kamu tolong menyebabkan seorang lagi pekerja yang ada di situ melawan dan menolak lelaki itu serta meminta agar dia tidak mempersendakan syahadah yang dilafazkan,” katanya.

Katanya, dia turut ditumbuk bertubi-tubi di kepala dan badan dan diheret keluar dari rumah sebelum dibawa menaiki sebuah kereta, namun berjaya melarikan diri. Polis tiba di tempat kejadian menyebabkan suspek turut sama melarikan diri.
sumber : mymetro

Penyamun gilis isteri

Serdang: “Selain tangan kanan luka teruk, ada kesan tayar di beberapa anggota badannya, menandakan arwah isteri saya dilanggar sebelum digilis ketika cuba menghalang kumpulan penjenayah itu melarikan lori kami.
“Malah, mereka turut membelasah arwah untuk menyamun barang kemas dipakainya,” kata Yahaya Ishak, 62, suami mangsa samun dan bunuh, Rohani Harun, 50, dalam kejadian di Jalan SR 6/3, Taman Serdang Raya, Seri Kembangan, di sini, malam kelmarin.
Dalam kejadian jam 9.30 malam itu, mangsa yang juga peniaga ayam dilanggar ketika cuba menghalang tiga lelaki melarikan lori miliknya.

Kumpulan penjenayah terbabit dipercayai menyasarkan wang RM15,000 milik mangsa yang disimpan dalam lori itu. Wang itu hasil jualan ayam sejak tiga hari lalu.
Foto
YAHAYA (dua dari kanan) bersama ahli keluarga mengusung jenazah Rohani di Bilik Mayat Hospital Serdang sambil diperhatikan anak bongsu, Haikal.

Sebelum itu, lori Inokom Lorimas dipandu Rohani dihalang tiga penjenayah terbabit yang menaiki kereta Perodua Myvi putih selepas mereka mengekorinya.
sumber : mymetro

Rihanna Menggunakan Bikini Dengan Bahan Berlian Yang Berkilauan Dalam Kadooment Karnaval

Lihatlah pakaian Rihanna yang begitu unik.

Ia mengenakan bikini berlapis berlian warna putih yang berkilauan.

Ia menari sesuka hati dalam perayaan festival Kadooment karnaval hari Senin kemarin setelah Minggunya menghadiri Crop Over Festival Foreday Morning Jam di Barbados.

Kali ini, bintang kontroversial ditampilkan banyak belahan dada dalam karnaval gaya tradisional Bejeweled.

Rihanna bersenang-senang dipasangkan ansambel dengan kalung yang cocok, pelindung tulang kering berbulu dan topi baja, serta dua manset sekitar pergelangan tangan dan segelintir diamantes diterapkan ke sisi wajahnya.

Rihanna mengenakan warna perak berkilauan untuk make-up dan terlindung matanya dengan sepasang kacamata berwarna biru.

Penyanyi bergabung dengan beberapa wanita sama berbusana tipis lainnya, termasuk yang terbaik sobat Melissa Forde, pada pelampung saat ia bersukaria di bawah sinar matahari.

Dan dia sekali lagi ditemani oleh pengawalnya berbakti nya yang juga dipaksa untuk mengasuh dia dari tengah malam sampai pukul 6 pagi saat ia 'dutty dipadukan' di festival pada Sabtu.

Apakah Wanita Ini Terlalu Cantik Untuk Menjadi Seorang Pengembang Komputer?

Linkedln adalah sebuah jejaring soaial yang tengah sedang dilanda masalah seksisme setelah mereka menghapus sebuah iklan seorang wanita cantik yang dianggap terlalu menarik untuk menjadi seorang ahli web di kehidupan nyata.

Kontroversi ini dimulai ketika pengembang platform jejaring sosial Toptal memposting serangkaian iklan ke Linkedln tentang web.

Namun Linkedln menghapus iklan tersebut tanpa penjelasan, hal ini menyebabkan CEO Toptal marah besar.

"Fakta dari masalah ini adalah masyarakat (pengguna LinkedIn) melihatnya sebagai sesuatu yang tidak mungkin bahwa perempuan bisa menjadi insinyur dan pemimpin komunitas teknologi (LinkedIn) “ tulis CEO Toptal, Taso Du Val dalam posting di sebuah blog menurut The Daily Dot.

Pada awalnya Toptal telah mengirim iklan yang sama ke LinkedIn, termasuk dari pengembang web Argentina Florencia Antara, namun LinkedIn menghalangi mereka sampai mereka telah membuat perubahan yang diperlukan.

Hari ini adalah hari mengecewakan di Toptal.  Kami melihat seksisme ekstrim dalam komunitas teknologi dari pemimpin industri dan mitra iklan LinkedIn "tulis Du Val dalam posting berjudul 'In Defence of Engineers Woman'.

Sebagai tanggapan balik juru bicara LinkedIn, yang mengatakan bahwa kami sebagai  yang 'Terbesar di Dunia Profesional Network, iklan yang ditolak karena kesalahan yang disebabkan oleh review di tim layanan pelanggan tidak mengizinkan iklan tersebut dipublish.

'' Sementara Customer Service harus  proses standar meninjau Iklan LinkedIn, iklan TopTal yang ditolak dikarenakan ada kesalahan. Kami telah mengambil tindakan yang diperlukan untuk menyetujui iklan yang sebelumnya ditolak dan TopTal sekarang dapat menjalankannya pada platform kami sebagaimana yang  dimaksud".

Namun, masalah menjadi rumit ketika hal itu menunjukkan bahwa Toptal tidak menggunakan gambar aktual setiap insinyur mereka di iklan.

Mereka menggunakan campuran fotografi  dan gambar nyata dari para insinyur dengan perangkat lunak dengan portofolio di situs web mereka termasuk gambar aktris Amanda Schull, yang muncul di  drama seri Jaringan televisi Amerika Serikat.

Terlepas dari itu, banyak komentator yang memihak LinkedIn, meskipun mengkritik raksasa web untuk memblokir iklan yang tidak sesuai.

Memang  beberapa dari mereka merasa bahwa gambar itu terlalu terang-terangan, dan sedikit berlebihan juga fulgar.

'Apa arti dari tali bra yang di dalam gambar? Bagaimana tali bra membantu menekankan  bahwa kemampuan wanita ini sebagai pengembang web? ' kata Macman 851.

'Kenapa dia menatap kamera seolah-olah dia ingin bercinta?


    
• Ini gambar web developer Argentina Florencia Antara (kiri dan kanan) dihapus dari LinkedIn selama akhir pekan dan kemudian diizinkan untuk diposting lagi


• Ini adalah bagaimana iklan muncul di LinkedIn


• CEO Toptal Taso Du Val mengeluarkan rasa tidak senangnya pada LinkedIn melalui posting blog berjudul 'In Defense of Engineers Woman'


• LinkedIn menggambarkan dirinya sebagai  yang 'Terbesar di Dunia Jaringan Profesional'


• Toptal juga menggunakan gambar aktris Amanda Schull untuk mewakili insinyur perempuan mereka

Unik, Selebriti Yang Senang Berselingkuh Dengan Wanita Yang Mirip Dengan Isteri Mereka

Berikut adalah orang-orang terkenal yang telah memiliki semuanya, istri yang cantik, kekayaan dan telah sukses di bidangnya masing-masing.

Ternyata beberapa dari mereka masih menginginkan sesuatu yang lebih lagi, melakukan hubungan dengan wanita lain, tapi anehnya selingkuhan mereka pasti mirip dengan isteri mereka yang sah.

Apakah selebriti-selebriti ini contohnya Simon Cowell, Liam Gallagher, Tiger Woods dan Gordon Ramsey adalah pecinta wanita mirip isterinya? (lookslike).


   
• bos  The X Factor, telah memiliki bayi dengan Lauren Silverman, kanan, setelah meninggalkan  tunangannya Mezghan Hussainy (kiri). Apa dia bisa melihat bakat yang lebih!?


• Simon Cowell adalah salah satu dari banyak selebriti yang tampaknya memiliki 'jenis' pasangan ysng mirip























Sibuk dengan telefon sampai tak sedar dah terbuka


Teruk beno pakaian amoi ni


Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved