Anak kecil bergaya di Instagram yang harus anda follow

on 23 Julai 2013

@luisafere -Alonso Mateo sudah memiliki lebih dari 100 ribu follower di Instagram berkat gayanya yang trendi. Sebagian besar memang mamanya, Luisa Fernanda Espinosa, yang memilihkan pakaian, namun ternyata Alonso juga terkadang punya pilihan sendiri. 

Kanak-kanak di bawah ini mungkin bukan anak selebriti, namun gaya mereka di Instagram sangat fashionable sehingga beberapa dari mereka bahawa sudah mempunyai follower sebanyak puluhan ribu. Jika anda pecinta fashion dan suka kanak-kanak kecil, berikut ini 6 anak kecil bergaya di Instagram yang harus anda follow. Alaia adalah anak dari Monica Rose, penata gaya seleb-seleb Hollywood. Tak hairan jika gaya berbusana Alaia pun tak kalah dengan para bintang.





@thomastyle11 -Si kecil Thomas terlihat sudah pantas jadi anggota boyband yang digilai banyak wanita.

@rosebob-Kalau busana si kecil ini ada ukuran dewasanya, kami juga mahu pakai.

@jilljose-Si kecil terlihat stylish dari hujung kepala sampai hujung kaki, mulai dari sepatunya yang hebat, begnya yang trendi, dan ikat kepala bunganya yang comel

@maliks_awesome_mom -Beginilah gaya si kecil Malik saat sedang bermain di taman.

@hails_world -Dengan jumlah followers lebih dari 35 ribu, fashionista cilik ini sudah fasih berpose ala foto model di depan kamera

Ikan ini Matanya Satu, Ikan apa ya ini...??





Cara penyelesaian....kalau orang tu degil sangat keluar rumah...!! hanya di China!


 




\

Cuba LIHAT apa yang ada di DALAM BONEKA ini




A couple tried to smuggle lizards out of Australia. Stuff inside a teddy bear, one type of lizard was caught to the attention of the authorities. A Bobtail lizard that cost $8,000 in the black market.

AKIBAT SALAH menyewakan RUMAH sama sembarang orang .. PARAH

PARAH coyy.... 








Penghasilan Lelaki ini $ 100.000 dengan Pekerjaan yang SANGAT UNIK

Forest Rothchild adalah kontraktor independent dan salah satu dari banyak orang yang mencari nafkah sebagai "diver bola golf". Bekerja rata-rata empat hari seminggu, Forest menyelam untuk bola golf yang telah masuk air di sepanjang lapangan golf dan menghasilkan antara 7 dan 12 sen per bola diambil.




Biasanya ia mengumpulkan sekitar 4000 bola per hari, yang berarti bahwa pendapatan tahunannya adalah sekitar $ 100.000 tapi ini bervariasi banyak sesuai dengan jumlah dan jenis bola diambil. 

Siapapun dengan sertifikat menyelam dapat menjadi seorang penyelam bola golf tapi dikarenakan air yang diselami sering keruh, penyelam harus nyaman dengan "diving blind" (tanpa kompas dan pencahayaan) serta menghabiskan waktu yang lama pada kedalaman kurang dari 30 kaki.

Pekerjaan ini berat dan membutuhkan tingkat tenaga kerja manual seperti tas bola golf  yang boleh mengangkut setidaknya 65 pound. 

 


                   
                    

8 Perubahan Berat Badan Selebriti Yang Mencengangkan

Berat badan adalah perjuangan yang tidak pernah habis-habisnya untuk kebanyakan wanita.  Meskipun kamu tidak mencuba untuk  menjadi langsing, tapi kamu tetap berusaha untuk tetap mendapat berat badan yang sesuai. Namun tidak mudah untuk semua orang  tetap pada tubuh yang langsing dan ramping.
Lihatlah beberapa selebriti dibawah ini yang membuat kita terkejut dengan perubahan berat badannya.
1. Chaka Khan
chaka
Dulu mengenakan potongan baju bertumpuk tidak menjadi masalah untuk Chaka Khan, tapi tidak saat dia mengenakannya pada saat tubuhnya “mengembang” untungnya sekarang dia kehilangan berat badannya sebanyak 60 pounds, karena masalah tekanan  darah yang dialaminya.
2. Christina Aguilera
cristina
Sempat mengejutkan publik dengan penampilannya yang luar biasa berisi,  pada ajang 2013 Billboard Music Awards bulan Mei lalu, Christina Aguilera  tampil mempesona dengan berat badan yang berkurang, GO  Xtina!
3. Janet Jackson
janet
Janet Jackson selalu mempunyai cara untuk membuat publik terkejut dengan perubahannya. Dari badan yang langsing berubah menjadi berisi, dan sekarang  kembali mempesona dalam waktu yang cepat.
4. Mariah Carey
maria
Diva satu ini memiliki berat badan yang selalu naik dan selalu turun namun akhirnya dia mendapatkan bentuk badan idealnya berkat diet ala Jenny Craig.
5. Lela Rochon
lela
Terkejut dengan penampilan Lela Rochon selama penampilannya di film “Reed Between the Lines,” ? beda kan dengan penampilannya saat dia bermain film Waiting to Exhale?!
6. Jessica Simpson
jessica
Dia tetap tampak cantik meskipun berat badannya berbeda, namun penampilannya pada acara David Letterman beberapa minggu sebelum melahirkan membuat semua mata terpana—
7. Kelly LeBrock
kristie
Kelly Lebrock memiliki tubuh indah pada awal tahun 80-an, tapi saat ia jauh dari sorotan kamera begini jadinya.
8. Kirstie Alley
Kirstie Alley tampaknya selalu bertarung dengan berat badannya beberapa tahun ini, tapi tampaknya dia berhasil tampil mempesona sekarang!!

Wanita 44 tahun jadi model pakaian dalam, Calvin Klein

detail berita
Christy Turlington (Foto: Dailymail)
USIA memang bukan menjadi penghalang seseorang untuk berkarya. Hal ini pun seperti yang dilakukan oleh Christy Turlington.

Supermodel Amerika ini kembali didapuk menjadi model pakaian dalam, Calvin Klein. Pada beberapa pose yang diambil oleh fotografer Mario Sorrenti itu, ibu dua anak tersebut tampak sangat seksi. Dengan balutan pakaian dalam model two piece, serta rambut hitam yang ditata ke belakang membuktikan bahwa Christy tetap mempersona.

Dalam foto-foto berkonsep hitam putih tersebut, Christy juga tetap tampak awet muda. Dia tidak terlihat seperti seseorang yang kini berusia 44 tahun. Bentuk tubuh maupun kulitnya juga tidak tampak mengalami proses penuaan. Hal ini karena istri sutradara Edward Burns tersebut rajin melakukan Yoga sejak 20 tahun lalu.

Seperti diketahui, 25 tahun lalu, Christy memang didapuk sebagai model desainer Asal Amerika tersebut. Bahkan tidak tanggung-tanggung, Calvin Klein mendapuknya menjadi model dengan rentan waktu yang cukup lama, yakni dari tahun 1987- 2007. 

Takut Menggoda, Asisten Cantik Liam Gallagher Dipecat

Liam dan Debbie (foto: ist)
Liam dan Debbie (foto: ist)
LOS ANGELES- Kehidupan rumah tangga Liam Gallagher sedang diuji. Manajemen mantan vokalis Oasis itu dikhabarkan memecat asisten cantik Liam, Debbie Gwyther.

Manajemen memutuskan kontrak Debbie sebagai asisten setelah wanita 31 tahun itu terlihat mesra dengan Liam di kolam renang. Debbie yang memakai bikini, terlihat asyik menikmati waktu bersama seteru Noel Gallagher itu. Debbie dianggap terlalu dekat dengan Liam sehingga ditakutkan terjalin cinta terlarang antara mereka.

“Liam dan Debbie telah menjadi terlalu dekat bagi manajemen. Ini tidak terlihat baik bagi mereka jika saling menggoda di antara karyawan dan bintang mereka. Debbie telah dipecat,” ujar seorang sumber seperti dikutip The Sun, Selasa (23/7/2013).

“Debbie seorang wanita yang sangat menarik dan memiliki kepribadian yang ceria. Mereka tampak santai seperti sepasang kekasih,” tandasnya.

Liam sebelumnya diterpa isu punya anak dari hasil hubungan dengan seorang jurnalis. Rumah tangga Liam dan Nicle pun dikabarkan sempat goyah. Namun, Liam sepertinya ingin membuktikan tuduhan wanita itu tidak benar dengan mengambil jalur hukum.

Fu Suqing, Berharap Pecahkan Rekod Perempuan Tertua

Fu Suqing (Foto: Metro)Fu Suqing (Foto: Metro)

CHENGDU - Seorang wanita asal China, Fu Suqing, berharap menjadi wanita tertua di dunia dengan usianya yang mencapai 115 tahun setelah pemegang rekod sebelumnya telah meninggal pada Jun lalu.

Suqing, sedang menunggu pegawai Guinness World Record untuk menyetujui permintaannya. Kemungkinan besar Suqing akan memenangkan rekod tersebut, setelah pemegang rekor sebelumnya, Jiroemon Kimura meninggal pada usia 116 tahun. Demikian diberitakanMetro, Selasa (23/7/2013).

Wanita asal Chendu, China ini lahir pada 1897  di Provinsi Sichuan, China. Dia telah melalui beberapa masa yang paling bergejolak dalam sejarah China, seperti perang saudara dan pemberontakan komunis.

Suqing juga memiliki keluarga besar dengan total 48 orang. Dia juga telah mengalami penurunan pada keadaan penglihatan dan pendengarannya.

Hal yang serupa juga diminta oleh seorang wanita asal Jepun Misao Okawa yang sama berusia 115 tahun, tapi saat ini masih dalam sengketa.

Aduh, Kepala Gadis Ini Tersangkut di Pagar

Seorang remaja yang terjepit di pagar (Foto: Sky News)Seorang remaja yang terjepit di pagar (Foto: Sky News)

DAYE – Media milik Pemerintah di China, memperlihatkan video seorang remaja perempuan yang sedang memegang pagar di balkoninya dan meminta pertolongan petugas penyelamat untuk menolongnya.

Seorang gadis yang tidak diketahui namanya ini disekap di dalam rumah dan dia mencuba untuk keluar sambil memanjat jendela ruang tamu rumahnya yang terletak di kota Daye, China.

Namun, ketikaingin keluar kepala gadis malang ini terjebak diantara balkon dari ketinggian 70 meter di atas permukaan tanah.Media setempat melaporkan tetangganya mendengar dia menangis dan memanggil polisi serta pemadam kebakaran.

Ketika petugas pemadam kebakaran tiba, mereka menemukan rumah gadis itu terkunci dari dalam. Mereka masuk ke dalam ruangan dan mencoba menolongnya dengan memotong jeruji balkoni tersebut.

Seperti diberitakan Sky News, Isnin (22/7/2013), seorang warga setempat memanjat keluar dari jendela tetangganya dan mengambil gadis malang itu.

Dengan satu tangan memegang jeruji balkoni, lelaki tersebut menyangga tubuh gadis itu dengan bahunya sebelum petugas penyelamat mengangkat dengan sehelai kain dan membantunya kembali ke dalam ruangan. 

RM5.6j untuk bebas amah

Jakarta: Seorang pembantu rumah warga Indonesia yang dihukum mati kerana membunuh majikannya di Arab Saudi mungkin terselamat apabila kerajaan membayar wang darah AS$1.87 juta (RM5.94 juta) kepada keluarga mangsa.
“Peguam kami dan keluarga mangsa sudah berbincang mengenai ‘diyah’ (ganti rugi dalam bentuk wang) dan keputusan akan diketahui Ogos ini,” kata Ketua Agensi Penempatan dan Perlindungan Tenaga Kerja Indonesia Jumhur Hidayat.

Pembantu rumah, Satinah Binti Jumadi Ahmad dari Ungaran, Jawa Tengah berdepan dengan hukuman mati kerana membunuh majikannya, Nura al-Garib dan melarikan diri bersama wang tunai milik mangsa berjumlah AS$10,000 (RM31,805) pada 2007.
Satinah mengaku membunuh Nura tetapi mendakwa ia kemalangan. Dia mendakwa Nura cuba menghentak kepalanya pada dinding tetapi dia sempat mencucuk leher mangsa dengan benda tajam.

Menurutnya, dia hanya cuba mempertahankan diri. Satinah juga mendakwa dia didera dan dicaci selama beberapa bulan oleh Nura.

Kedutaan Indonesia di Riyadh berusaha mendapatkan pengampunan Satinah sejak 2007, termasuk berbincang dengan keluarga mangsa mengenai pembayaran wang darah.
Raja Arab Saudi, Abdullah bersetuju menangguhkan hukuman mati Satinah pada 2010 untuk membolehkan kerajaan Indonesia mendapatkan pengampunan daripada keluarga mangsa. Keluarga itu dilapor menuntut sebanyak AS$2.67 juta (RM8.49 juta) pada 2011.

“Persertujuan hampir tercapai. Kita melaksanakan segala yang terdaya untuk menyelamatkan Satinah,” kata Jumhur.
1.5 juta warga Indonesia bekerja di Arab Saudi, kebanyakan sebagai buruh dan pembantu rumah.

Sehingga 2012, terdapat 45 di kalangan mereka menanti hukuman mati di negara itu.

Pada 18 Jun 2011, seorang pembantu rumah, Ruyati, dipenggal kerana membunuh majikannya, menyebabkan kerajaan Indonesia menghentikan buat sementara penghantaran pembantu rumah ke Arab Saudi. - Agensi
sumber : mymetro 

Kate hanya menanti masa

London: Duchess of Cambridge, Kate Middleton dilaporkan sudah mengalami kesakitan untuk bersalin dan dimasukkan ke hospital kira-kira jam 5.30 pagi semalam (1.30 tengah hari waktu Malaysia) untuk melahirkan bakal raja atau ratu Britain.
Putera William turut menemani isterinya ke Lindo Wing, Hospital St Mary di Paddington, barat London, tempat yang sama beliau dilahirkan pada 1982.

Sementara itu, di luar wad dan pagar Istana Buckingham, tempat kelahiran itu bakal diumumkan secara rasmi, orang ramai yang teruja berhimpun pada hari yang dianggap sebagai paling sensasi tahun ini.
“Duchess of Cambridge sudah dimasukkan ke hospital pagi ini di Hospital St Mary, Paddington, London pada peringkat awal proses bersalin,” kata jurucakap diraja.

“Duchess menaiki kereta dari Istana Kesington ke Lindo Wing bersama Duke Of Cambridge.” Kate dan William yang menghabiskan hujung minggu di Istana Kensington menuju ke hospital tanpa diiringi polis dan memasuki hospital melalui pintu belakang. Sumber memberitahu media bahawa Kate mahu bersalin secara semula jadi dan tidak mahu disuntik bius sambil menambah bakal ibu itu dalam keadaan baik.

Sementara itu, Ratu Elizabeth di Istana Windsor sudah dimaklumkan mengenai keadaan Kate. Beliau dijangka pulang ke istana Buckingham dan pancaragam Pertukaran Pengawal di istana itu memainkan “Walking on Sunshine” untuk menghiburkan orang ramai yang berhimpun di luar istana.
Foto
KATE, kali terakhir dilihat di tempat awam Jun lalu.
Bapa William, Putera Charles yang dalam lawatan dua hari ke Yorkshire memberitahu orang ramai pagi ini bahawa belum ada berita lagi dari Hospital St Mary.

Perdana Menteri David Cameron berkata, semalam adalah hari yang sangat menarik dan seluruh negara mengharapkan yang terbaik. Archbishop of Canterbury, Rev Justin Welby menulis di Twitter: “Ingatan dan doa saya bersama Kate dan seluruh keluarga diraja pada hari yang amat istimewa ini”.
Terdapat sebilangan besar anggota polis di sekitar kawasan hospital dan dua pegawai polis turut mengawal pintu masuk ke Lindo Wing. Pakar percaya Kate akan mengambil masa setengah hari sebelum bersalin.

Pakar sakit puan, Patrick O'Brien berkata, tempoh purata sakit bersalin untuk bakal ibu yang melahirkan anak kali pertama ialah 12 jam.

Ini memungkinkan bayi diraja itu dilahirkan lewat petang atau awal malam (waktu London). Anak pasangan itu bakalmenjadi pewaris ketiga, mengambil tempat Putera Harry yang bakal menjadi pewaris keempat dan Duke of York sebagai pewaris kelima.

Berikutan perubahan dalam undang-undang baru-baru ini, bayi itu juga akan membawa gelaran HRH (Yang Teramat Mulia) dan diberikan gelaran Prince atau Princess of Cambridge. Jika perempuan, suatu hari kelak dia akan menjadi ratu dan jika lelaki dia ialah bakal raja. Dia juga akan menjadi ketua angkatan tentera, gabenor tertinggi Gereja England dan ketua Commonwealth, yang terdiri daripada 54 negara di seluruh dunia, selain turut menjadi ketua kepada 16 negara.

Anggota polis yang melindungi pasangan diraja itu yang dilihat mengiringi mereka masuk ke hospital dengan selamat juga bakal menjadi antara orang pertama mengetahui jantina bayi diraja pasangan berkenaan.

Sementara itu, pihak hospital menyediakan bantuan, nasihat dan sokongan logistik, selain daripada pembantu setia pasangan diraja itu - Miguel Head, setiausaha peribadi William dan temannya Rebecca Deacon yang bertugas sebagai setiausaha peribadi kepada Kate.

Kedua-duanya sangat rapat dengan pasangan itu bagaikan anggota keluarga diraja.

Dua daripada pasukan kecil media pasangan itu Setiausaha Akhbar Ed Perkins dan pembantunya, Nick Loughran juga sudah berada di hospital, berulang-alik antara Lindo Wing di hospital itu dengan tempat beratus-ratus jurugambar, wartawan dan kru kamera berkumpul di luar.

Pengawal peribadi pasangan itu dari Scotland Yard juga tidak ketinggalan. Malah, anggota polis yang melindungi pasangan diraja itu yang dilihat mengiringi mereka masuk ke hospital dengan selamat juga bakal menjadi antara orang pertama mengetahui jantina bayi diraja pasangan itu.

Pegawai istana memilih untuk membuat pengumuman bahawa Kate mengalami sakit bersalin kepada khalayak ramai dalam usaha untuk mengimbangi ‘maruahnya’ berikutan sukar untuk merahsiakan ketibaan bayi itu daripada media sosial. Bayi William dan Kate akan menjadi cicit ketiga Ratu Elizabeth. - Agensi
sumber : mymetro

Tunang orang patah paha

Kuantan: “Saya melihat motosikal yang ditunggang dengan laju itu cuba mengelak lembu yang tiba-tiba melintas. Ia menyebabkan motosikal itu memasuki laluan bertentangan sebelum merempuh sebuah kereta Perodua Viva di belakang saya selepas bergesel dengan motosikal yang saya naiki bersama tunang.
“Ia menyebabkan saya gagal mengawal motosikal dan terbabas di tepi jalan sehingga mengakibatkan kami nyaris melanggar pokok,” kata Shahrul Izwandy Redzuan, 23, yang cedera dalam kemalangan membabitkan dua motosikal dan sebuah kereta di Kilometer 15, Jalan Kuantan-Cherok Paloh dekat Pantai Sepat, di sini, malam kelmarin.
Kejadian yang berlaku jam 8 malam itu menyebabkan seorang pemuda Orang Asli, Yus Kamarul a/l Kadir, 20, maut manakala rakannya, Amrie a/l Manan, 16, serta tunang Shahrul, Mazura Azina Ahmad, 22, cedera parah.

Shahrul berkata, ketika kejadian, dia dalam perjalanan ke rumah tunangnya di Cherok Paloh.
Foto
REMAJA Orang Asli memangku mayat Yus Kamarul di Pantai Sepat, semalam.

Katanya, apabila tiba di tempat kejadian, dia melihat sebuah motosikal Honda EX5 ditunggang Yus Kamarul bersama Amrie sedang berlumba dengan sebuah lagi motosikal dinaiki dua lelaki dari arah Cherok Paloh menghala ke Kuantan.
sumber : mymetro

Isteri songsang suami bakar diri

Ampang: Kecewa apabila isteri yang dikahwini 18 tahun menjalinkan hubungan cinta sejenis, seorang lelaki nekad cuba membunuh diri dengan mencurah petrol ke badannya sebelum membakar diri di rumah mereka di Pandan Height, di sini, kelmarin.
Dalam kejadian jam 9 malam itu, mangsa, Lim Vit, 58, melecur hampir 100 peratus pada badan dan kini dilaporkan dalam keadaan kritikal di Hospital Ampang.
Abang mangsa yang enggan dikenali berkata, sebelum itu adiknya bertengkar dengan isterinya berusia 45 tahun apabila mendapat tahu wanita itu berlaku curang menjalinkan hubungan sejenis dengan majikan berusia 40-an di tempat kerjanya.

Menurutnya, pasangan itu sudah mendirikan rumah tangga sejak 18 tahun dan dikurniakan tiga anak lelaki berusia lapan hingga 18 tahun.
Foto
KESAN terbakar di pintu rumah mangsa.

“Hanya dua bulan adik saya (mangsa) mendapat tahu isterinya yang bekerja di sebuah hotel menjalinkan hubungan sejenis dengan majikannya sejak itu sering bertengkar.
sumber : mymetro

Dengan budak bolehlah kau...

Kuala Lumpur: Gara-gara didakwa terlanggar motosikal diparkir hingga tumbang, seorang kanak-kanak orang kelainan upaya (OKU) bisu, bermasalah pendengaran dan jantung berlubang berumur lapan tahun dipukul pemilik motosikal berkenaan iaitu seorang lelaki berusia 49 tahun dalam kejadian di Flat Projek Perumahan Rakyat (PPR) Pekan Batu 5, Jalan Ipoh, di sini, kelmarin.
Mangsa, Muhammad Azmeen Mustama ditemui ibunya, Rosmiha Karim, 45, dalam keadaan ketakutan dan menangis di koridor flat itu jam 5.20 petang.

Rosmiha yang ditemui di Klinik Otorinolaringologi (ORL) Hospital Kuala Lumpur (HKL) ketika membawa mangsa mendapatkan rawatan pakar berkata, pada mulanya dia terdengar bunyi kekecohan di pekarangan bawah flat dan disangkakan orang bergaduh.
“Ketika itu saya, suami dan anak sulung berehat di ruang tamu rumah kami di tingkat satu. Walaupun menyangka bunyi kecoh itu bunyi orang bergaduh, tetapi saya rasa tak sedap hati sebab anak bongsu saya tiada di rumah.

“Saya menjenguk dari atas dan terdengar suara lelaki memarahi seseorang yang lain, namun tak jelas siapa. Kemudian saya turun dan alangkah sedih melihat anak istimewa saya menyorok di koridor dalam keadaan takut dan menangis teresak-esak.

“Dengan menggunakan bahasa isyarat, anak saya memberitahu dipukul di kepala serta telinga kiri dan terdapat bekas kemerahan di bahagian itu,” katanya.
Foto
ROSMIHA bersama anaknya, Muhammad Azmeen.
Katanya, seorang jiran wanita kemudian datang kepadanya menyatakan dia melihat kejadian itu, tetapi tidak berani membantu kerana lelaki yang memukul kanak-kanak itu bengis.

Rosmiha berkata, dia bimbang kejadian itu boleh menyebabkan kecederaan serius kepada anaknya kerana tempat dipukul pernah dibedah dua kali akibat masalah pendengaran.
Menurutnya, Muhammad Azmeen juga penghidap jantung berlubang dan dibedah di Institut Jantung Negara (IJN) pada 2006 untuk dipasang alat khas menutup lubang di jantungnya.

Sehubungan itu, Rosmiha dan suaminya, Mustama Chanan Din, 62, membuat laporan di Balai Polis Jinjang.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Sentul Asisten Komisioner Zakaria Pagan ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan kejadian itu berkata, pihaknya menyiasat kes berkenaan mengikut Seksyen 323 Kanun Keseksaan dan masih menunggu laporan penuh daripada hospital.
sumber : mymetro

[Foto] Beredar Agnes Monica Versi Minion

[Foto] Beredar Agnes Monica Versi Minion!
Agnes Monica @foto: KapanLagi.com® / Twitter AgnezmoHugeFans
Fans Agnes Monica atau yang dikenal dengan nama NEZ memang dikenal sangat loyal dan kreatif. Tahu karakter Minion sedang popular, mereka pun berkreasi menciptakan gambar Agnes versi Minion!
Gamber tersebut diunggah oleh salah satu akun Twitter penggemar Agnes, @AgnezmoHugeFans.  "AGNES MONICA @agnezmo MINION VERSION - CREATED BY US :)" tulis mereka..
Agnes Minion @foto: Twitter @AgnezmoHugeFansAgnes Minion @foto: Twitter @AgnezmoHugeFans
Mendapat respon positif dari sesama NEZ, akun tersebut kembali mengunggah Agnes Minion kedua. Kali ini gambar tersebut dibuat versi hitam putih.
Agnes Minion versi 2 @foto: Twitter AgnezmoHugeFansAgnes Minion versi 2 @foto: Twitter AgnezmoHugeFans
Agnes sendiri akhir-akhir ini jarang aktif di Twitter. Terakhir ia melontarkan twit pada 6 Juli lalu. Semoga saja kreativitas fansnya tersebut membuat Agnes makin bersemangat mengerjakan debut album internasionalnya di Amerika Syarikat.

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved