Cara mengecat dengan cara baru...gempak

on 22 Jun 2013



Sumber 

Makanan Direbut Temanmu? Pakai Cara Ini!



Sumber 

Begini Jadinya kalau Pesawat dan Burung Berlangga..BAHAYA.



1 Mid-air collisions with birds (25 pics)


2Mid-air collisions with birds (25 pics)


3Mid-air collisions with birds (25 pics)


4Mid-air collisions with birds (25 pics)


5 Mid-air collisions with birds (25 pics)


6Mid-air collisions with birds (25 pics)


7 Mid-air collisions with birds (25 pics)


8Mid-air collisions with birds (25 pics)


9Mid-air collisions with birds (25 pics)


10 Mid-air collisions with birds (25 pics)


11 Mid-air collisions with birds (25 pics)


12Mid-air collisions with birds (25 pics)


13Mid-air collisions with birds (25 pics)


14Mid-air collisions with birds (25 pics)


15 Mid-air collisions with birds (25 pics)


16Mid-air collisions with birds (25 pics)


17Mid-air collisions with birds (25 pics)


18Mid-air collisions with birds (25 pics)


19Mid-air collisions with birds (25 pics)


20Mid-air collisions with birds (25 pics)


21Mid-air collisions with birds (25 pics)


22Mid-air collisions with birds (25 pics)


23Mid-air collisions with birds (25 pics)


24Mid-air collisions with birds (25 pics)



0
#25Mid-air collisions with birds (25 pics)

CL 2NE1 Bagi Pesan Positif Lewat Foto Seksi

 CL sepertinya tahu bagaimana untuk tetap ramah di tengah semua keberhasilan yang dia dapatkan.
Terbaru, leader girlband 2NE1 ini membagikan motto hidup yang selama ini menjadi prinsipnya sekaligus sebuah foto dirinya yang seksi, seperti dilansir allkpop.com.

Melalui akun Instagram miliknya, CL memposting, 'takeitslowbabytakeitslow'. Bukan tanpa alasan, CL membagikan ungkapan itu agar semua orang tetap menghargai karunia kehidupan dan selalu ramah.

Selain pesan itu, CL juga membuat fans begitu senang dengan memberikan foto dirinya yang sedang memakai kostum panggung untuk lagu debut solo dirinya, The Baddest Female.
Melihat foto itu, fans berkomentar, "CL sangat seksi," "Tubuh CL semakin hari terus mempesona," "Dia adalah ratuku," dan "CL, KAU SANGAT KEREN!"

Busana Renang Ivy Membuat Terpesona

 Ivy kembali membuat orang-orang cemburu karena tubuhnya yang bisa dibilang sempurna. Dalam pemotretan untuk High Cut, wanita tersebut hadir dengan baju renang.
Ivy tengah berada di Pulau Jeju untuk menjalani pemotretan tersebut. Meski ketika memakai bikini one piece, tubuhnya tetap kelihatan cantik.
Ivy terlihat cantik dengan baju yang cocok dipakai untuk liburan. ©allkpopIvy terlihat cantik dengan baju yang cocok dipakai untuk liburan. ©allkpop

Makan Suami Sendiri

Makan Suami Sendiri

Katherine Knight, seorang perempuan Australia yang menjalani hukuman penjara seumur hidup tanpa pembebasan bersyarat karena membunuh secara sadis terhadap pasangannya, John Charles Thomas Price. Disebutkan Knight menusuk Price sebanyak 37 kali dengan pisau daput sebelum akhirnya menguliti dan menggantungnya. Seakan kurang, Knight memenggal kepala Price dan menaruhnya di pot di atas kompor dan memanggang daging Price bersama sayuran untuk dimakan. Sadis! (odd/aia)

Makan Jari Sendiri

Makan Jari Sendiri\\
David Playpenz berasal dari Colchester. David mengalami kecelakaan motor dan tangannya terluka sehingga salah satu jarinya diamputasi. David mengakui dia penasaran dengan kanibalisme sehingga memutuskan memakan dan memasak jarinya sendiri. Dan David menikmati memakan dagingnya itu.

Gadis Penghidap Kanser Meninggal Dunia Setelah Berhasil Bertemu Dengan Justin Bieber

 Saat Justin Bieber mengunjunginya, mungkin itulah hari yang terindah bagi seorang gadis 7 tahun bernama Millie Flamm. Gadis kecil ini mengalami leukimia sejak 3,5 tahun lamanya dan meninggal pada Selasa pagi lalu setelah sempat bertemu dengan Justin Bieber.
Dalam sebuah video kenangan dengan Millie di Youtube, keluarganya menuliskan sebuah pesan yang menunjukkan rasa kehilangan mereka, "Dia adalah pahlawan kami. Tak ada kata-kata yang cukup untuk menunjukkan kerinduan kami padamu," kata mereka. "Kami bersyukur kini ia sudah tenang di surga dan kami akan bertemu lagi suatu saat nanti."
Keluarga besarnya pernah mengadakan sebuah kampanye yang meminta dukungan orang-orang agar Justin Bieber mengunjungi anak mereka di rumah sakit. Hal ini kerana keinginan yang besar dari mereka untuk menyenangkan hati Millie, sementara Millie terlalu lemah untuk boleh datang ke konser Justin Bieber di Salt Lake.
(c) dailymail.co.uk(c) dailymail.co.uk
Syukurlah kampanye itu berhasil menarik perhatian idola muda tersebut. Pada tanggal 5 Januari, sebelum konser, Justin Bieber mengejutkan Millie dengan kedatangannya di rumah sakit. Millie mendapatkan kado spesial berupa nyanyian langsung dari Bieber yang merupakan lagu favorit Millie, 'Baby'.
Justin Bieber juga memberinya ciuman di pipi dan pelukan, membuat gadis itu kembali bersemangat dan sangat gembira. Millie sampai berkata bahwa dirinya tak akan mencuci wajahnya lagi. "Justin Bieber adalah penyanyi idolaku dan aku sangat sangat sangat mencintainya," ucapnya.
Pertemuannya dengan Bieber memberikan semangat padanya karena seminggu sebelumnya, gadis ini divonis mengalami kanker untuk ketiga kalinya. Dua tahun lalu, kanker tersebut sudah dipulihkan, namun ternyata penyakit tersebut membandel dan kembali menyerangnya.
Kanker terakhir ini memang menjadi yang paling menyakitkan. Suatu ketika gadis kecil yang selalu ceria itu akhirnya mengeluh pada ayahnya, "Dua kali kanker itu tidak masalah, tapi kalau sudah tiga kali itu tidak adil."
(c) dailymail.co.uk(c) dailymail.co.uk
Kini, setelah perjuangan yang cukup melelahkan, gadis ini beristirahat untuk selama-lamanya. Meninggalkan kedua orang tuanya dan seorang adik lelaki. Namun semangat dan keceriaan gadis kecil ini akan selalu dikenang oleh orang-orang yang mencintainya. Selamat jalan, Millie. Semoga tenang di sana.

Berubah Jadi Wanita, Lelaki Ini Siap Menangkan Kontes Kecantikan

img
ist.
  
Dengan bibir dan mata yang indah, Dani bisa menjadi pemenang kontes kecantikan yang diadakan di London pekan ini. Tak ada yang menyangka kalau di balik wajah cantiknya itu Dani sebenarnya adalah seorang lelaki. Dia baru saja memulai proses perubahan diri menjadi wanita seutuhnya. Inilah sosok Dani atau Daniel yang cantik.

Perempuan macam ini cantik atau menakutkan?

Dunia internet benar-benar mengubah dunia saat ini. Dengan mudah seseorang boleh berinteraksi dan juga melihat sesuatu dengan sangat cepat. Dunia fashion dan juga tren pun selalu berganti-ganti. Barbie, satu dari ikon mode bahkan tak lekang. Sejumlah perempuan ini ingin terlihat seperti Barbie.

Valeria Lukyanova 


Dakota Rose


Venus Angelic


Olga Oleynik


Anastasiya Shpagina

Joget Pakai Seluar Dalam, Tom Cruise Bikin Malu Kekasih

Heather Locklear (Foto: wenn)
Heather Locklear (Foto: wenn)
LOS ANGELES- Heather Locklear mengaku punya pengalaman memalukan ketika berkencan dengan Tom Cruise. Bintang Mission Impossible itu menari di depan banyak orang saat berkencan.

Heather dan Tom memang pernah berkencan pada tahun 1980-an. Heather mengenang hubungannya dengan bekas suami Katie Holmes itu. Tom pun melakukan tarian persis yang dia lakukan di filmnya, Risky Business. Heather pun malu bukan main melihat aksi kekasihnya saat itu.

“Kami datang  audisi untuk sesuatu bersama-sama dan dia tidak punya teman sama sekali. Maksudku bukan karena dia tidak punya teman. Di luar sana, dia tidak punya teman. Kami pergi keluar dan kami menari,” kata Heather seperti dikutip contactmusic, Jumat (21/6/2013).

“Anda tahu di Risky Business di mana dia melakukan tarian dengan celana dalamnya dan melakukansplit. Kami berdansa di klub malam dan dia melakukan seperti itu. Dia mulai melakukan split. Jadi, aku hanya akan duduk saja dan kamu bisa (melanjutkan),” kenangnya.

Aktor Ini Nyaris Ditusuk Saat Berhubungan seks

Armie Hammer (Foto: Aceshowbiz)
Armie Hammer (Foto: Aceshowbiz)
LOS ANGELES - Armie Hammer pernah mengalami hal buruk saat berkencan dengan seorang wanita. Bintang The Lone Longer ini mengaku nyaris ditusuk oleh kekasihnya, ketika mereka tengah berhubungan seks.

Itu membuatnya takut kembali menjalin hubungan dengan wanita lain hanya untuk berhubungan intim. Bahkan, dia belum boleh melupakan kejadian buruk yang hampir meragut nyawanya.

"Satu orang pernah berusaha menusukku ketika kami berhubungan seks. Aku seharusnya tak menceritakannya. Dia seperti, 'Cinta sejati meninggalkan bekas. Kamu tidak punya bekas luka'. Dan kemudian dia mencoba menusukku dengan pisau. Tentu aku langsung minta putus dengannya, tujuh bulan kemudian," ungkap Armie.

Tak ingin mengalami hal sama untuk kedua kali, Armie pun memutuskan menikah dan menjalani hidup baru. Demikian seperti dilansir Starpulse, Jumat (21/6/2013).

Sekadar diketahui, aktor berusia 26 tahun itu menikah dengan Elizabeth Chambers pada 2010. Meski menikah di usia muda, Armie tidak menyesal, dan bahagia telah menjadi seorang suami.

Menurut Armie, menikah membuatnya sangat nyaman, dan tenang karena memiliki seorang pendamping yang selalu memberikan dukungan. Dia juga mengaku, terikat dalam pernikahan lebih menyenangkan dibandingkan berkencan.

"Aku suka idea tentang pernikahan. Aku suka ide bahwa aku punya seorang teman baik. Itu sangat menenangkan. Aku ingin saat single dan berusaha berkencan, dan itu hanya membuat stres, dan sulit. Itu tidak menyenangkan," tutupnya.

Bayi empat kaki selamat dibedah

Windhoek: Seorang bayi lelaki berusia dua bulan dari Namibia terpaksa menjalani pembedahan selepas dilahirkan dengan empat kaki.
Andrew Palismwe dari Caprivi memberikan tindak balas baik terhadap rawatan selepas menjalani pembedahan selama sembilan jam bagi membuang dua kakinya di Hospital Kanak-Kanak Red Cross War Memorial di Cape Town, Afrika Selatan.

Bayi itu kini semakin pulih di Hospital Besar Windhoek di Namibia.
Dia dilahirkan dengan dua kaki tambahan di bawah perutnya pada 6 April lalu. Keadaan itu dikatakan akibat daripada kembar yang tidak wujud sepenuhnya. Pakar neonatologi hospital itu, Dr Clarissa Pieper berkata: “Ini adalah keadaan di mana kembar seiras melekat bersama akibat daripada embrio kembar yang tidak berpisah sepenuhnya, tetapi membentuk dua bayi yang membesar sesama sendiri. Dalam kes ini, bayi yang seorang lagi tidak membesar sepenuhnya.” - Agensi
sumber : mymetro

Kecewa lepas bedah

Las Vegas: Seorang lelaki yang pernah memiliki buah zakar seberat 63 kilogram kecewa selepas menjalani pembedahan membuangnya kerana ia menyebabkan dia kini hanya memiliki kemaluan yang kecil.
Wesley Warren Jr baru-baru ini menjalani pembedahan selama 13 jam untuk membuang kantung zakarnya selepas ia membesar melampau sehingga dia terpaksa memakai baju bertutup kepala sebagai seluar bagi menampung buah zakarnya.
Lelaki 49 tahun itu tidak boleh mengadakan seks dan mengalami kesakitan yang amat teruk.

Bagaimanapun, warga Amerika itu berkata, dia mungkin tidak boleh menjalinkan hubungan dengan wanita selepas pembedahan itu menyebabkan kemaluannya menjadi terlalu kecil.
Foto
WESLEY sebelum menjalani pembedahan membuang buah zakar.

“Saya tahu ramai orang yang menjangka saya akan meluahkan rasa gembira selepas menjalani pembedahan itu. Tetapi ia tidak semudah itu.

“Memang saya merasa selesa sekarang. Tetapi ada yang buruk berlaku. Saya kehilangan kelakian saya. Kini, saya langsung tidak berani menjalinkan hubungan dengan wanita. 

“Saya umpama terselamat daripada kebakaran tetapi kini terpaksa berdepan dengan keadaan melecur yang amat teruk,” katanya.

Wesley dari Las Vegas mula berdepan masalah kantung zakar besar selepas memicit kemaluannya ketika tidur pada Jun 2008. Dia kemudian mendapatkan rawatan untuk mengurangkan bengkak. Tetapi, kantung zakarnya terus membesar.

“Saya hanya boleh berjalan seperti kanak-kanak,” katanya.

Jurujual itu menjalani pembedahan baru-baru ini. Tetapi sehingga sekarang masih belum dapat menjelaskan kos pembedahan itu.

Menurutnya, dia kini merancang menjual zakar gergasinya menerusi eBay untuk menjelaskan bil hospital.

“Saya sudah berbincang dengan pakar bedah di California dan sudah membawa zakar itu pulang. Saya mahu menjualnya,” kata Wesley. - Agensi
sumber : mymetro

Kantoi jamin adik

Kuala Lumpur: Tindakan seorang lelaki yang datang untuk mengikat jamin adiknya yang ditahan kerana mengambil dadah menjerat diri selepas dia turut ditahan atas kesalahan sama dalam kejadian di Tol Awan Besar, Bukit Jalil, dekat sini, malam kelmarin.
Dua beradik berusia 20-an itu ditahan dalam Ops Pengarah yang dilancarkan dalam operasi bersepadu Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Agensi Antidadah Kebangsaan (AADK), Kementerian Dalam Negeri (KDN) dan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM).

Dalam sekatan jalan raya bermula jam 8.30 malam dan berakhir empat jam kemudian itu memeriksa lebih 500 kenderaan dan 180 saman dikeluarkan.
Pada mulanya si adik menaiki motosikal ditahan atas kesalahan menggunakan laluan kereta pada jam 9 malam sebelum dia diserahkan kepada AADK selepas melihat lelaki itu resah.

Bagaimanapun, selepas menjalani ujian saringan air kencing lelaki itu didapati positif ganja menyebabkan dia ditahan sebelum pihak AADK memintanya menghubungi waris untuk tindakan selanjutnya.

Abangnya kemudian datang setengah jam selepas itu untuk menjamin adiknya, bagaimanapun pihak berkuasa curiga melihat tindak tanduk lelaki itu turut meminta dia menjalani ujian saringan air kencing sebelum mendapati dia positif syabu.
Sementara itu, Pengarah JPJ Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur Datuk Nazri Othman berkata, operasi bersepadu dilancarkan itu menahan tiga lelaki positif dadah selain mengeluarkan 180 saman atas pelbagai kesalahan termasuklah tidak ada lesen memandu, cukai jalan tamat tempoh, mengubahsuai kenderaan dan melanggar spesifikasi JPJ.

Katanya, operasi itu disertai 100 pegawai dan anggota melakukan pemeriksaan ke atas 500 kenderaan dan daripada jumlah itu 180 kes dicatatkan.
“Pihak AADK turut menjalankan ujian air kencing ke atas 31 pengguna jalan raya dan tiga daripadanya positif dadah.

“Hasil keseluruhan operasi, kami menyita 15 motosikal, empat kereta, sebuah trailer kontena atas kesalahan tamat cukai jalan,” katanya pada sidang media kepada pemberita.

Nazri berkata, pihaknya turut menyita sebuah teksi dipandu seorang lelaki warga India yang memandu teksi tanpa permit.
sumber : mymetro

Musibah Mantera

Alor Setar: Seorang lelaki yang kecewa kerana lambat bertemu jodoh tidak menyangka sihir pemikat dipelajarinya hanya melalui Internet mendatangkan kesan, namun kegembiraannya tidak lama apabila dia kemudian dilanda musibah.
“Pada mulanya saya hanya cuba-cuba saja kerana sudah sekian lama saya mengalami kesukaran untuk mendapatkan teman wanita sedangkan orang tua asyik mendesak supaya mendirikan rumah tangga. 
“Tak sangka pula ilmu saya dapat di Internet tanpa perlu berguru itu berkesan kerana selama ini, sudah puas saya cuba pelbagai cara untuk memikat hati wanita namun tetap tidak berjaya,” kata lelaki itu yang mahu dikenali sebagai Jefri, 28. 

Menurutnya, sihir memikat wanita itu ditemuinya di sebuah laman web yang menyediakan pelbagai ilmu mistik lain termasuk kebal, memiliki khadam daripada golongan jin, selain mantera pengasih.
Foto
JEFRI menceritakan pengalamannya kepada wartawan Harian Metro.

“Saya terdorong untuk mencuba ilmu pengasih daripada laman web itu kerana ia tidak mengenakan sebarang syarat atau ‘pengeras’ dan boleh diamalkan sesiapa saja,” katanya.
sumber : mymetro

‘Tukang masak’ air khayal ditahan polis

Kuala Kangsar: Dua lelaki yang juga ‘tukang masak’ air rebusan ketum yang ditahan di Taman Sri Permai dan Kampung Padang Assam, Padang Rengas, di sini, pertengahan bulan ini adalah tangkapan terbaru yang dilakukan polis dalam usaha membanteras penjualan minuman terlarang itu.
Kedua-dua suspek berusia 49 dan 64 diberkas polis di Taman Sri Permai dan Kampung Padang Assam, Padang Rengas, di sini, selepas pihak polis melakukan intipan serta risikan di kawasan itu.

Timbalan Ketua Polis Kuala Kangsar Deputi Superintendan Guan Beng Kang, berkata operasi pertama dilakukan oleh anggota Bahagian Jabatan Siasatan Jenayah Narkotik (JSJN) di sebuah rumah di Taman Sri Permai, di sini.
Menurutnya, hasil serbuan itu, pihaknya berjaya merampas 15 botol air mineral berisi cecair disyaki air rebusan ketum dan satu tong berisi cecair disyaki air ketum di bahagian pintu belakang rumah suspek yang berusia 64 tahun.

“Berat kasar keseluruhan air rebusan ketum itu adalah sebanyak 39 liter,” katanya.

Susulan serbuan pertama itu, pihaknya turut menyerbu sebuah lagi rumah di Kampung Padang Assam dan menahan seorang lelaki berusia 49 tahun.
“Polis kemudian merampas satu tong mengandungi 14 bungkusan plastik berisi cecair disyaki air rebusan daun ketum. Semua cecair itu dianggarkan seberat 21 liter.

“Lelaki yang diberkas itu pernah ditahan atas kesalahan menjual air ketum pada Januari lalu dan didakwa di bawah Akta Racun 1952. Dia didenda sebanyak RM 1,600,” katanya.
sumber : mymetro

Taipan Rusia Menyalin Otaknya Ke Dalam Tubuh Buatan Agar Boleh Hidup Kekal

Seorang taipan Rusia berencana menyalin isi otaknya ke dalam tubuh buatan dan membuat dirinya hidup kekal dalam tubuh buatan itu pada tahun 2045.

Dalam sebuah konferensi tentang masa depan dunia, yang akan diadakan hari Sabtu dan Minggu di New York, Dmitry Itskov, multi-jutawan Rusia berusia 32 tahun, berencana mengungkap sebuah replika robot yang canggih dari kepalanya sendiri, dirancang oleh David Hanson, seorang perancang robotika.


Itskov adalah pendiri Proyek 2045 yang tujuannya adalah untuk menggantikan tubuh manusia dengan apa yang dijuluki Avatar, tubuh non-biologis berisi informasi dari otak manusia, sehingga memperpanjang hidup manusia ribuan tahun.


Lebih dari 20.000 orang telah bergabung dengan proyek itu di Facebook untuk mengikuti perkembangannya.


Itskov mengakui tugas itu luar biasa besar tetapi ia percaya dapat dicapai pada pertengahan abad ini.

Taipan Rusia Dmitry Itskov adalah pendiri Proyek 2045 yang bertujuan menggantikan tubuh manusia dengan robot 'Avatar'.

# TWM | VOA

Bahaya betul ni..

Adakah awek korang berperangai macam kakak ni?

(Foto) Hebat, Ini Prom Night Atau Acara Karpet Merah Hollywood?

Prom Night atau malam perpisahan (biasanya untuk sekolah tingkat SMA) adalah suatu event yang paling ditunggu dan paling diingat oleh para siswa tingkat akhir setelah mengikuti ujian kelulusan.

Moment yang istimewa ini seringkali dirayakan dengan mewah karena mengharuskan para siswa laki-laki memakai setelan jas rapi dan para siswa perempuan mengenakan gaun layaknya putri raja. Pesta prom night biasanya berpuncak pada acara dansa dan pemilihan raja dan ratu. Jadi selayaknya diadakan semegah mungkin.

Namun yang terjadi di China ini, tepatnya di salah satu SMA di Zhengzhou. kemewahan acara prom night terlihat sudah keterlaluan. Mereka menyewa gedung megah, para siswa berpakaian mewah dan bahkan ada yang diantar oleh mobil mewah milik keluarganya seperti yang terlihat pada gambar-gambar berikut:





Sungguh keren dan nyaris tak ada bezanya dengan karpet merah Hollywood.
(tt mop)

(Foto) Koleksi Baju Renang Teraneh Musim Panas 2013 (Bagian 2)

Koleksi baju-baju renang ini cukup menarik namun sesungguhnya amat aneh. Bukan hanya bentuk modelnya, material bahannya pun membuat Anda mengerutkan kening.

1. Baju renang dari katun
Baju renang katun
Bentuk dan desain baju renang ini tidak masalah, namun bahannya dari katun yang menyerap air. Berenang akan terasa berat dan bisa membahayakan yang memakainya.

2. Baju renang aksen tali
Baju renang aksen tali
Desain baju renang ini selain amat kreatif juga aneh.

3. Baju renang dan sabuk
Baju renang dan sabuk
Memakai belt di kolam renang bukanlah ide yang bagus, malah akan membuat anda terlihat aneh.

4. Baju renang asimetris
Baju renang asimetris
Baju renang ini walau terkesan futuristis, akan membuat pemakainya terlihat aneh di kolam renang.

5. Baju renang jumputan
baju renang jumputan
Baju renang ini terkesan terbuat dari sisa-sisa bahan yang tidak terpakai.

6. Baju renang Herve Ledger
Baju renang herve ledger
Selain desainnya aneh, baju renang ini amat mahal. Harga baju renang keluaran Herve Ledger ini adalah Rp. 7 juta.

7. Baju renang Panda
Baju renang panda
Baju renang ini akan membuat anda terlihat kekanakan.
(Getty Images dan sumber-sumber lainnya)

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved