Library Chair, Gabungan Sofa + Perpustakaan Peribadi

on 21 Jun 2013

Mungkin setiap orang tidak ada yang ingin diganggu ketika membaca atau belajar. Untuk itu, banyak orang yang menginginkan tempat peribadi demi menjauhkan diri dari berbagai gangguan
openbookchair02
openbookchair03
Dan kini, stadion desain asal London bernama TILT telah merancang sebuah sofa inovatif yang dikombinasikan dengan perpustakaan pribadi mu.
openbookchair04
openbookchair05
openbookchair05
Tak perlu khuatir apa bentuk bacaan mu, kerana Library Chair didesain dengan berbagai slot untuk beraneka ragam jenis bacaan seperti surat khabar disebalah kira, serta berbagai buku dan majalah disebelah kanan. Atasnya juga boleh menjadi tempat minumanmu. Sangat inovatif bukan??

Rasanya apa masalah kakak ni?

Di Internet, Presiden China Disamakan dengan “Winnie the Pooh”

Unic29 - Presiden Cina
Sebahagian besar anak-anak tentu mengenal tokoh kartun Winnie the Pooh, seekor beruang gemuk lucu yang gemar makan madu.
Dilansir kompas, Namun, kartun lucu ini menjadi tidak lucu -setidaknya di mata pemerintah China- setelah sosok Winnie the Pooh disamakan dengan sosok pemimpin negeri itu, Presiden Xi Jinping.
Belum lama ini beredar foto Presiden Xi Jinping dan Presiden Barack Obama yang tengah berjalan bersama di sela-sela pertemuan keduanya di California, AS.
Di tangan para blogger jahil, sosok kedua pemimpin itu kemudian disandingkan dengan sosok kartun anak-anak. Presiden Xi menjadi Winnie the Pooh, sementara Obama disamakan dengan kawan Winnie, yaitu Tigger.
Gambar “lucu” itu kemudian menyebar luas di situs jejaring sosial Weibo, Twitter ala China. Namun, gambar lucu-lucuan itu ternyata membuat gerah pemerintah China.
Di saat pemerintah AS dan Presiden Obama tak berkomentar saat sosoknya disandingkan dengan tokoh kartun Tigger, maka badan sensor China segera menghapus gambar Winnie the Pooh dari dunia maya.
Meski sudah dihapus, gambar itu terlanjur dilihat banyak orang. Dan penghapusannya justru menuai kritikan atas sensor berlebihan yang diberlakukan pemerintah China.
Harian South China Morning Post mengatakan seharusnya jika dikelola dengan baik maka gambar lucu itu bisa menjadi sebuah sarana kehumasan yang baik bagi Xi Jinping.
Blogger yang mengunggah gambar itu ke dunia maya, Nicaragua Rabbit menulis lewat blognya bahwa pemerintah tak memiliki selera humor yang baik.

Apa tindakan korang jika macam ni duduk sebelah?

Penyanyi dangdut sebar foto topless untuk popular?

Foto Topless mirip Sefti Sanustika  yang sedang bugil di kamar mandi sempat beredar di dunia maya, sampai saat ini tidak ada yang tahu sebenarnya siapa yang menyebarkan foto ini dan apa benar jika foto bugil yang beredar ini benar benar Sefti Sanustika  atau hanya orang yang sekedar mirip saja.
Sefti Sanustika Topless
Belum selesai kes suaminya Ahmad Fathanah yang ditangkap KPK muncul masalah baru yang menimpa pedangdut cantik Sefti Sanustika, yakni beredarnya foto bugil Sefti Sanustika  sedang topless di dalam kamar mandi.
Bahkan ada sisu yang beredar jika foto bugil Sefti Sanustika  sedang topless ini sengaja disebarkan oleh Sefti Sanustika untuk menaikan populariti Sefti Sanustika sebagi penyayi dangdut.
Namun isu tersebut langsung dibantah oleh manajer Sefti, Mila yang menyangkal isu yang tidak benar tersebut.
“Sefti mana mau terkenal dengan cara seperti pitu (memunculkan foto topless),” ujar Mila kepada wartawan di Jakarta, Selasa (28/5/2013).
Mila menegaskan jika Sefti Sanustika tidak mungkin mencari populariti hanya dengan cara yang tidak benar biar bagaimanapun Sefti Sanustika ingin terkenal dengan bakat dan kemampuan yang dimilikinya.
“Kalau dibilang pakai foto itu (topless) untuk mendongkrak popularitas, kayaknya Sefti tidak begitu deh,” ungkap sang manajer.

Lelaki Filipina Ini Meninggal Sehari Setelah Masuk Islam

 Seorang lelaki asal Filipina bernama Ricard masuk Islam sehari sebelum dia meninggal di Arab Saudi lantaran penyakit kanser.
Dilansir mesammesem, Dari rekaman yang diunggah ke situs berbagi video YouTube pada 25 Mei lalu, Ricard menjadi mualaf dengan bersyahadat sambil dipandu oleh seorang ulama yang mengunjunginya di rumah sakit, meski sambil menggunakan alat bantu pernapasan dan terbaring lemah di tempat tidurnya.
Namanya kemudian diganti dari Ricard menjadi Abdullah.
Dari rekaman itu terlihat Ricard juga menangis dan seorang dokter berdiri di samping tempat tidurnya menyeka air matanya.
“Ricard atau Abdullah meninggal satu hari setelah dia memeluk Islam di rumah sakit itu,” tulis koran itu, tanpa menyebut di mana dan kapan kejadian itu berlangsung.
Berikut video Ricard mengucapkan kalimat syahadat sehari sebelum dia meninggal:

Mau

Cantiknya Ibu & Anak yang Sama-sama Sukses Jadi Model Ini

Tidak sedikit anak yang mengikuti jejak orangtuanya menggeluti profesi sama. Seperti para wanita cantik berikut ini yang mencicipi profesi serupa dengan ibu mereka yaitu menjadi model. Inilah kecantikan ibu dan anak yang sama-sama berprofesi sebagai model ternama.








Cantiknya Katy Perry di Pemotretan Majalah Vogue

img
Dok. Vogue
  
Katy Perry kini selalu tampil cantik dan anggun. Tak lagi dengan wig warna-warni dan kostum panggung yang unik. Begitu juga saat ia berpose untuk majalah Vogue Amerika edisi terbaru. Di majalah ini juga, Katy akan berbicara tentang kehidupan percintaanya dengan mantan suaminya, Russell Brand dan si tampan John Mayer. 

Foto: Alex, Mantan Tentara yang Jadi Model Pasca Kehilangan Satu Kakinya

img
Dok. Dailymail
  
Saat bertugas di medan perang di Afghanistan, lelaki muda ini harus kehilangan sebelah kakinya akibat ledakan bom. Kini setelah tak lagi bertugas, ia kembali merangkai hidupnya pasca tiga tahun berperang dengan alkohol dan depresi. Mari kita mengenalnya dari kisah singkat berikut ini.
Alex Minsky, 24 tahun kelahiran pantai Venice, California, AS, mendapat gelar kehormatan Purple Heart atas perjuangannya di medan perang. Tentara angkatan laut ini hampir tewas dan menghabiskan 47 hari koma pasca truk yang ia kendarai melindas bom di sebuah jalan di Afghanistan. Pasca sadar dari koma, kerusakan otak yang dialaminya membuat ia tidak mengingat apapun, tidak boleh membaca, ataupun berbicara seperti dikutip dari NBC LA.

Hah, J.Lo Pakai Baju Pengantin ke Sekolah Anak

detail berita
Jennifer lopez dan Marc Anthony (Foto: Dailymail)
PENAMPILAN Jennifer Lopez memang selalu mencuri perhatian. Tidak hanya di atas panggung, tapi juga dalam kesehariannya.

Itu tampak saat wanita yang kerap disapa J.Lo itu datang ke sekolah dua buah hatinya. Namun, ada yang tidak wajar dari penampilannya. Dia layaknya seorang pengantin daripada busana formal yang biasa dipakai ibu lainnya.

Ketika itu, dia mengenakan sebuah rok panjang model mengembang warna putih dengan kemben senada. Belum lagi tatanan rambutnya yang diikat ke atas. Riasan wajahnya pun cukup kentara, meski tetap terlihat natural.

Sementara untuk aksesori, J.Lo menambahkan kalung emas dengan rantai panjang, dan cincin menghiasi jari-jarinya. Pada akhir, dia melengkapi penampilannya dengan tas Birkin berwarna putih. Tentu saja, tampilan ini kurang sesuai dikenakan saat menemui guru anaknya membicarakan masalah sekolah.

J.Lo memang tidak sendiri, saat itu. Namun, dia datang bersama mantan suaminya, Marc Anthony, yang juga berpakaian senada dengannya. Demikian seperti dilansir Dailymail.

Gila..artis ini berdoa agar anaknya jadi gay

Snooki (Foto: Ist)
Snooki (Foto: Ist)
LOS ANGELES - Semua ibu berharap anaknya dapat membanggakan, dan memiliki kehidupan yang baik. Namun, Snooki tampaknya punya pemikiran berbeda.

Bekas bintang Jersey Shore ini justru berharap dapat memiliki seorang putra penyuka sesama jenis (gay). Snooki ingin menjadi panutan bagi para orangtua.

Bintang reality show tersebut diketahui sebagai salah satu orang yang mendukung gerakan kesetaraan bagi gay atau lesbian. Snooki dan bekas lawan mainnya, Jenni, bahkan memberikan dukungan pada komuniti LGBT (Lesbian, Gay, Bisexual and Transgender).

"Aku dan Jenni bukanlah panutan yang terbaik. Tapi sekarang aku adalah seorang ibu, aku sangat bersyukur bahawa projek The Trevor mendukung LGBT, jadi mereka punya seseorang di sana, kerana aku berdoa dapat memiliki seorang putra gay suatu saat nanti," ungkapnya.

Snooki juga mengaku kehadiran sang anak telah mengubah hidup dan gaya hidupnya. Demikian seperti dilansir dari Femalefirst, Khamis (20/6/2013).

"Ketika kami keluar, aku merasa seperti menjaga Jenni sekarang, dan itu anaeh," tutupnya.

Lelaki Ini Buat Monumen Cinta untuk Mendiang Isterinya

Kadari dan Monumen Cintanya (Foto: Orange)Kadari dan Monumen Cintanya (Foto: Orange)

BULANDSHAHR – Seorang lelaki asal India membangun sebuah monumen cinta seperti Taj Mahal di kebun miliknya untuk mendiang isterinya yang telah meninggal pada 2011 lalu.

Faizul Hasan Kadari membangun sebuah bangunan yang menyerupai Taj Mahal di desa Bulandshahr, India. Bangunan megah ini dibuat untuk menghormati kematian istrinya Tajammuli Begum pada Desember 2011.

Lelaki berusia 77 tahun ini membangun monumen ini setinggi 15 meter di lahan perkebunan miliknya.

"Saya tidak pernah punya anak dan istri, kalau saya mati saya tidak punya siapa-siapa. Jadi bangunan ini untuk mengingat nama saya dan istri saya untuk selamanya,’ ungkap Faizul. Demikian dikutip dari Orange, Jumaat (21/6/2013).

"Hari itu saya berjanji pada istri saya bahwa akan membuat kuburan dengan namanya begitu besar di seluruh dunia agar semua orang mengingat kita selamanya," tambahnya.

Faizul telah menghabiskan uang sebesar 10.500 poundsterling atau sekira Rp161 juta untuk membangun monumen tersebut.

Namun, saat ini Faizul kehabisan uang dan dia mungkin tidak akan dapat menyelesaikan proyek ambisiusnya itu.

"Saya mulai membangun pada Februari 2012. Saya bekerja untuk membangun ini dengan bekerja selama lapan jam sehari termasuk satu jam untuk makan siang. Tapi, September lalu saya harus berhenti kerana saya kehabisan uang untuk membayar orang untuk membantu saya bekerja,” ujar Faizul.

Payudara PM Australia Kembali Buat Heboh

Foto : PM Australia Julia Gillard (AFP)Foto : PM Australia Julia Gillard (AFP)

CANBERRA - Ratusan perempuan Australia mengup load foto belahan dadanya sendiri di jejaring sosial Facebook untuk memprotes pernyataan seorang kolumnis di radio mengenai belahan dada Perdana Menteri Julia Gillard. Komen kolumnis itu dinilai berlebihan.

Salah seorang kolumnis Australia, Grace Collier mengatakan pada Radio ABC bahwa pakaian yang dikenakan Gillard di parlemen kurang sesuai. Bahkan Collier memprotes Gillard kerana pakaian itu.

"Saya rasa tidak pantas bagi seorang perdana menteri, menunjukkan belahan dadanya di parlemen. Menurut saya, ini tidak pantas, saya tidak ingin melihat lagi 'daging' politisi di parlemen," ujar Collier, seperti dikutipABC, Rabu (19/6/2013).

Seorang blogger, Jennifer Wilson, langsung menghasut protes terhadap pernyataan Collier. Wilson mengkempenkan pengunggahan foto belahan dada setiap perempuan Australia di jejaring sosial Twitter dengan menggunakan hashtag #convoyofcleavage.

"Ini adalah saatnya bagi semua orang untuk menerima bahwa perempuan memiliki payudara dan mereka boleh mengatasinya. Bila kita selalu diinjak-injak dengan ke-horroran payudara perempuan ini, kita hanya memiliki pilihan kecil yaitu dengan melakukan terapi peredaman (emosi), kita harus mengekspos foto yang ditakuti Collier dan mereka yang takut dengan payudara," ujar Wilson.

Selain di Twitter, foto belahan dada perempuan Australia juga muncul di jejaring sosial Facebook. 700 perempuan berani mengup loadnya di salah satu laman Facebook anti-seksisme, Destroy the Joint.

"Protes ini adalah cara yang cukup lucu untuk mengatakan pada Grace Collier bahwa dia idiot," ujar juru bicara Destroy the Joint, Jenna Price.

Seperti diketahui, Gillard baru saja didera masalah berbau seksisme ketika dirinya menghadiri pesta makan malam di acara penggalangan dana partai oposisi. Saat itu, Partai Liberal Australia menyediakan menu makan ke Gillard berupa, "Burung Puyuh Goreng Julia Gillard dengan dada kecil, paha besar, dan boks merah yang besar."

Meski demikian, perdana menteri perempuan itu tidak menganggap lawak seksisme itu sebagai hal yang serius. Gillard juga tidak terlalu mempermasalahkan hal itu. (AUL)

Wanita berang campak perempuan simpanan suami ke dalam gaung

Lima: Gara-gara berang tertipu dengan hubungan sulit, seorang wanita mencampakkan perempuan simpanan suaminya ke dalam gaung sejurus selepas kecurangan itu terbongkar.
Ibu kepada empat anak, Lissette Lupo Mamani dilaporkan mengintip jejak suaminya yang menjalin hubungan terlarang dengan Sandra Bruna Morales, 25.

Rakaman kamera litar tertutup di tempat kejadian menunjukkan bagaimana suami Lissette, Renzo Zanabria Huanca lari lintang-pukang sebaik saja isterinya menyergah mereka di Arequipa, Peru, semalam.
Lissette pula terus membelasah Sandra sebelum mengheret rambut wanita terbabit ke gaung berhampiran. Lissette kemudian menolak Sandra ke situ.

Bagaimanapun Sandra bernasib baik kerana terjatuh hanya setinggi enam meter dan dia tidak mengalami sebarang kecederaan serius. Sandra kemudian dirawat di hospital kerana mengalami kecederaan ringan.

Tidak dapat dipastikan sama ada Lissette akan didakwa atas tindakannya itu. Sementara itu ketika ditemui media, Lissette berkata, dia tidak ingat insiden berkenaan kecuali ketika dia menarik rambut kekasih suaminya. Huanca pula mendakwa, dia bertemu Sandra untuk menamatkan hubungan sulit mereka dan mahu kembali kepada Lissette. - AFP
sumber : mymetro

Dolce, Gabbana dipenjara 20 bulan

Milan: Pasangan pereka fesyen terkemuka dari Itali, Domenico Dolce dan Stefano Gabbana, dihukum penjara 20 bulan selepas mahkamah mendapati mereka bersalah mengelak cukai sebanyak £350 juta (RM1.7 bilion).
Pengasas jenama Dolce & Gabbana itu didakwa gagal mengisytiharkan royalti mereka sebanyak £860 juta (hampir RM4.3 bilion).

Berdasarkan keterangan, hakim mendapati Dolce, 55, dan Gabbana, 51, menggunakan sebuah syarikat di Luxembourg bagi mengelak pihak berkuasa Itali mengenakan cukai ke atas mereka.
Bukti menunjukkan kedua-dua pereka fesyen itu menyembunyikan perolehan masing-masing di luar Itali selama beberapa tahun. April lalu, mereka turut didenda bersama seorang akauntan sebanyak £340 juta (RM1.7 bilion) dalam kes berkaitan.

Menurut undang-undang Itali, seseorang yang didapati bersalah atas tuduhan jenayah secara automatik diberi sekurang-kurangnya dua kali rayuan.

Di peringkat akhir perbicaraan, pelaksanaan hukuman penjara kurang dari dua tahun atas kesalahan tidak ganas biasanya digantung.
Foto
DOLCE (kanan) bersama Gabbana.
Dolce & Gabbana adalah syarikat fesyen terkemuka yang diasaskan di Milan pada 1985.

Antara selebriti yang sering mengenakan pakaian jenama itu ialah Kylie Minogue dan Kate Moss.
Sabitan itu dibuat beberapa hari sebelum syarikat terbabit membuka kedai baru di New Bond Street di London. Kes itu disiasat sejak 2008 sebagai sebahagian daripada usaha pihak berkuasa Eropah mengesan individu yang culas membayar cukai.

Pada 2011, Dolce dan Gabbana didapati tidak bersalah atas tuduhan pemalsuan cukai apabila seorang hakim lain mendapati bukti dikemukakan pihak pendakwa tidak mencukupi. Selepas keputusan itu dirayu ke mahkamah tertinggi Itali, pendakwa berjaya membuka semula kes berkenaan dengan menggugurkan dakwaan pemalsuan, sebaliknya mengemukakan tuduhan mengelak cukai. - Daily Mail
sumber : mymetro

Duit lebur diperdaya CEO

Kuala Lumpur: Impian empat individu untuk memiliki sebuah kedai serbaneka 24 jam berkecai bersama wang pelaburan RM131,000 yang didakwa sudah dibayar kepada sebuah syarikat yang sepatutnya menguruskan pembukaan premis itu di Wangsa Maju, lebih setahun lalu.
Mereka mendakwa, Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) syarikat terbabit lesap bersama wang itu sebagai pendahuluan pelaburan perniagaan francais bernilai RM1.17 juta.

Pegawai aplikasi teknologi maklumat Azhari Nordin, 47, berkata, dia tertarik dengan konsep perniagaan kedai serbaneka 24 jam melalui sistem francais itu selepas terbaca mengenainya di sebuah akhbar pada Disember 2011.
“Kami turut dijanjikan mendapat barangan 1Malaysia, Koperasi 1Malaysia selain modal permulaan yang rendah mengikut pakej ditawarkan iaitu bermula dengan RM15,000, RM30,000 atau RM35,000,” katanya, semalam.

Lebih meyakinkannya apabila melihat jenama kedai itu sudah mempunyai beberapa cawangan selain didakwa mendapat kerjasama melalui skim pembiayaan francais Perbadanan Nasional Berhad (PNS), Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan (KPDNKK), Majlis Amanah Rakyat (MARA), Suruhanjaya Koperasi Malaysia (SKM) serta beberapa agensi lain.

“Pada Disember 2011, saya bertemu dengan CEO syarikat terbabit yang dilantik pemilik kedai serbaneka terbabit menjadi pihak ketiga untuk menguruskan urusan pembayaran membuka kedai yang difrancaiskan itu.
Foto
MANGSA penipuan kedai serbaneka menunjukkan laporan yang dibuat.
“Kemudian pada 1 Januari 2012, saya membuat bayaran deposit pertama kepadanya berjumlah RM13,000, iaitu lima peratus daripada pakej kedai RM260,000 dan tambahan lagi RM17,250 tiga minggu kemudian.

“Setelah beberapa minggu berlalu, saya menghubunginya semula untuk bertanyakan status kedai, tetapi pelbagai alasan diberikan sehinggalah pada September tahun lalu saya minta wang deposit dikembalikan, tetapi sehingga ke hari ini, dia lesap bersama keseluruhan wang RM30,250.
Mangsa lain, Shaiful Nizam Saad, 36, berkata, dia kerugian RM35,250 selepas menjelaskan deposit pakej membuka kedai serbaneka bernilai RM325,000 pada Disember 2012.

“CEO lelaki berusia lingkungan 40-an itu memberitahu mendapat tawaran PNB, tetapi apabila menghubungi PNB mereka dimaklumkan tidak pernah berurusan dengan syarikat terbabit.

“Pelbagai alasan diberikan sehingga kini saya gagal mendapatkan semula wang yang dibayar,” katanya.

Peniaga Mohamed Zuhri Sharif, 29, dan kontraktor Zulkifli Mohd Sahar, 24, yang turut menjadi mangsa masing-masing membabitkan pelaburan berjumlah RM30,250 dan RM35,250 menggesa pihak berkuasa menyiasat kewujudan syarikat terbabit.

“Kami yakin, lelaki terbabit hanya mahu menggunakan peluang ini untuk menipu mangsa, malah semasa membuat laporan polis, kami diberitahu terdapat 35 lagi individu lain menerima nasib seperti kami yang mungkin dilakukan individu sama,” katanya.
sumber : mymetro

Mak nyah mati penuh aib

Kuala Lumpur: Misteri kehilangan seorang jurujual sejak dua hari lalu terjawab apabila dua rakan sekerja bersama ibu saudaranya menemui mayat mak nyah terbabit dalam keadaan mengaibkan dengan lehernya dijerut tali pinggang di Flat Sri Lempah, Jalan Klang Lama, di sini, kelmarin.
Dalam kejadian kira-kira jam 10 malam itu, mangsa yang berusia 25 tahun ditemui dalam keadaan meniarap dengan memakai pakaian dalam wanita serta berambut palsu berwarna perang.

Ketua Polis Daerah Brickfields, Asisten Komisioner Muhammad Az Lee Abdullah berkata, kehilangan mangsa disedari selepas tidak hadir di tempat kerjanya di sebuah pusat beli-belah di pusat bandar sejak dua hari lalu manakala telefon bimbitnya juga gagal dihubungi.
“Dua rakan sekerja mangsa kemudian datang ke kediaman lelaki terbabit dan mendapati pintu jeriji rumah berkunci namun pintu kayu sedikit terbuka. Ibu saudara mangsa yang tinggal di sebelah rumah kemudian menyedari kehadiran mereka dan membuka pintu menggunakan kunci pendua.

“Sebaik masuk ke bahagian bilik tidur mangsa, mereka menemui mayat mangsa dengan kesan leher dijerut dengan tali pinggang,” katanya. Menurutnya, ketika mayat mangsa ditemui, televisyen dan juga kipas angin di dalam bilik berkenaan dibiarkan terbuka manakala dompet dan telefon bimbit miliknya didapati hilang.

“Hasil bedah siasat yang dijalankan di Hospital Kuala Lumpur (HKL) mengesahkan punca kematian mangsa akibat lemas dijerut dan kita tidak menolak kemungkinan ia berkait dengan perlakuan seks ganas.
“Bagaimanapun, tiada sebarang tanda mangsa baru melakukan hubungan seks dan kes itu disiasat mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan kerana membunuh,” katanya lagi.
sumber : mymetro

Geng sapu licin

Nibong Tebal: Bukan saja komputer riba dan televisyen, anak patung beruang, tilam serta kereta mainan turut ‘disapu’ tiga geng pecah rumah dianggotai 17 pelajar sekolah ditumpaskan polis hasil beberapa tangkapan sepanjang bulan ini.
Tiga geng berkenaan iaitu Geng Amirul dan Geng Simpang Ampat yang setiap satu dianggotai enam ahli serta Geng Belalang yang mempunyai lima ahli disyaki terbabit dalam 13 kes pecah rumah di sekitar Seberang Prai Selatan (SPS) sejak Mei lalu.
Ketua Polis Daerah SPS Superintendan Shafien Mamat berkata, 17 remaja terbabit berusia antara 15 dan 17 tahun dan masih bersekolah di beberapa sekolah menengah di SPS.

Menurutnya, mereka antara 34 orang, termasuk pembeli barangan curi, yang dicekup pasukan khas polis SPS bagi membanteras jenayah pecah rumah diketuai Inspektor Mohammad Saiful Lal Mohammad.
Foto
SHAFIEN (kanan) menunjukkan barangan yang dirampas.

“Kumpulan remaja terbabit aktif melakukan jenayah pecah rumah di sekitar SPS sejak Mei lalu. Hasil pasukan khas yang ditubuhkan mereka dan 17 yang lain ditahan di beberapa lokasi termasuk di rumah dan tempat melepak menerusi beberapa siri tangkapan,” katanya pada sidang media, semalam.
SUMBER : MYMETRO

China Top HOT Model - Li Meng Tian



Origin: Shiyan, China
Born: 4 June, 1992
Height: 172cm
Weight: 52kg
Measurements: 35E-25-36
Blood Type: B
Occupation: model.


About: Li Mengtian 黎梦恬 or better known as Shan Shan 闪闪 Maity is a Super F-Cup new model from Shiyan, a medium sized city in Hubei Province. With the face of an innocent child, Shan Shan Maity received much popularity from her busty chest after debuting sexily for Sina's new online game, Shen Xian Dao "神仙道". Shan Shan is now studying theater in drama and taking up modeling at the same time in Beijing

Selebriti yang suka pamer kaki di Instagram

Banyak seleb yang gemar sekali memasang foto pribadinya di media sosial. Foto-foto mereka kerap mengundang komen di dunia maya, entah itu komentar bernada positif atau bernada negatif.

Instagram merupakan favorit para selebriti untuk memajang foto pribadinya dalam berbagai pose. Social media yang hanya boleh mengupload foto dari perangkat yang berbasiskan iOS dan Android ini memang menjadi primadona para selebritis.


Inilah pose sexy para seleb yang mereka upload di instagram:


Syahrini paling suka pamer di Instagram


Sepatu keren dan kaki mulus Anggun


Agnes Monica pemer kaki mulusnya di dalam limousine


Kaki Pevita Pearce yang jenjang dan kencang


Cinta Laura sengaja pakai gaun berbelahan tinggi untuk memamerkan kakinya yang sexy


Siapa yang meragukan kemolekan kaki Sandra Dewi?

Gadis bersantai dekat timbunan sampah. Apalah, tak de tempat lain ke nak baring?

Gadis bersantai dekat timbunan sampah. Apalah, tak de tempat lain ke nak baring?
GADIS bersantai dalam TIMBUNAN SAMPAH
GADIS bersantai dalam TIMBUNAN SAMPAH
GADIS bersantai dalam TIMBUNAN SAMPAH

Manisnya Ronaldo Bercelana Pink

Cristiano Ronaldo (kedua dari kiri)

Bintang Real Madrid, Cristiano Ronaldo, kini sedang menikmati masa liburannya. Ia bersama teman-teman prianya menikmati hangat matahari di Miami, Florida, Amerika Syarikat.

La Liga masih libur sampai dua bulan ke depan. Ronaldo pun tak menyia-nyiakan waktu luangnya dengan berlibur ke tempat yang ia sukai.

Pemain 28 tahun itu asyik berjemur di yacht bersama rekan-rekannya. Ia menarik banyak perhatian dengan celana pendek kuning yang digunakannya.


Tak hanya itu, Ronaldo juga tak malu berjalan-jalan di sekitar pantai dengan celana pendeknya. Kali ini, ia mencoba warna baru, yakni pink. Terang saja hal itu makin menarik perhatian.

Namun, mantan pemain Manchester United itu tak peduli. Ia terlihat santai bersama para sahabatnya. "Sedang liburan," tulis Ronaldo di instragram miliknya.

Ronaldo belakangan digosipkan akan kembali ke Manchester United. Ini karena kontraknya tak kunjung diperbaharui bersama Los Blancos. Ronaldo disebut ingin segera melakukan negosiasi, namun tak ada langkah signifikan hingga saat ini.

"Semua berita tentang perpanjangan kontrak saya tidak benar," tulis Ronaldo di akun twitter miliknya.

Foto-Foto Yang Membuat Anda Berfikir Kotor (17 Foto)

Gambar kadang melahirkan interprestasi yang berbeda dengan maksud yang sebenarnya, kadang gambar bertujuan untuk menjelaskan sesuatu hal namun secara tidak sadar sering gambar tersebut bermakna lain menurut orang yang melihatnya, bahkan sering di artikan sebagai sesuatu yang jauh berbeda dengan makna yang sebenarnya, contohnya gambar-gambar dibawah ini
Foto-Foto Yang Menyebabkan Anda Berfikir Kotor

Foto-Foto Yang Menyebabkan Anda Berfikir Kotor

Foto-Foto Yang Menyebabkan Anda Berfikir Kotor

Foto-Foto Yang Menyebabkan Anda Berfikir Kotor

Foto-Foto Yang Menyebabkan Anda Berfikir Kotor

Foto-Foto Yang Menyebabkan Anda Berfikir Kotor

Foto-Foto Yang Menyebabkan Anda Berfikir Kotor

Foto-Foto Yang Menyebabkan Anda Berfikir Kotor

Foto-Foto Yang Menyebabkan Anda Berfikir Kotor

Foto-Foto Yang Menyebabkan Anda Berfikir Kotor

Foto-Foto Yang Menyebabkan Anda Berfikir Kotor

Foto-Foto Yang Menyebabkan Anda Berfikir Kotor

Foto-Foto Yang Menyebabkan Anda Berfikir Kotor

Foto-Foto Yang Menyebabkan Anda Berfikir Kotor

Foto-Foto Yang Menyebabkan Anda Berfikir Kotor

Foto-Foto Yang Menyebabkan Anda Berfikir Kotor

Foto-Foto Yang Menyebabkan Anda Berfikir Kotor

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved