Cara tidur KUCING yang ANEH dan UNIK...

on 27 April 2013


cara tidur KUCING yang ANEH dan UNIK... 

Inilah Perempuan dengan GAJI TERTINGGI di Facebook, Namanya Sheryl Sanberg


Chief Operating Officer Facebook, Sheryl Sandberg mendapat kompensasi US$26,2 juta sepanjang 2012. Ini merupakan pendapatan eksekutif Facebook tertinggi sepanjang tahun itu.

Sandberg mendapat US$25,6 juta dalam bentuk bonus saham, US$321 ribu gaji  dan US$276,7 ribu bonus. Pendapatan ini sedikit menurun dibandingkan tahun sebelumnya US$31 juta.

Sedangkan ekskutif berpendapatan terbesar selanjutnya dimiliki Mike Schroepfer. Ketua engineering itu mendapat kompensasi sebesar US$21 juta.

Hal itu diketahu dalam laporannya yang ditujukan kepada komisi pengawas pasar saham AS, Securities and Exchange Commission, Jumat 26 April 2013.


Sandberg saat ini memiliki saham di Facebook senilai lebih dari US$820 juta dan David Ebersman, ketua kewangan perusahaan, memiliki saham senilai lebih dari US$100 juta.

Sebelum di Facebook, Sheryl merupakan Wakil Presiden Global Online Sales and Operations di Google. Ia juga membantu melancarkan cabang filantropi Google, Google.org.


sumber

Romantisnya Video Tarian Bayangan Ini




Sumber

Awan Jatuh Dari Langit?




Sumber 

Unik, Meja Kerja Lengkap Dengan Tempat Tidur

Terobosan terbaru bagi anda yang pekerja keras yang bekerja di pejabat dengan jam kerja yang padat.
Telah di desain meja kerja lengkap dengan tempat tidur dan televisyen, sehingga memungkinkan beristirahat dengan nyaman lanyaknya tempat tidur dirumah.
Meja kerja ini dirancang oleh Athanasia Leivaditou yang sedang bekerja di perusahaan arkitek Studio NL.
Idea ini berdasarakan pengalaman temannya pada saat kuliah yang malas untuk pulang ke bilik pada saat berada dikampus sehingga lebih memilih tidur diatas kursi kuliah.
Dari pengalaman ini dia merancang tempat kerja yang efektif untuk menghindari stress saat bekerja lantaran tidak ada waktu unuk beristirahat.



Sekilas tampak seperti meja kerja biasa
Dibawah meja setelah dibuka telihat tidak ada yang menarik hanya terlihat televisinya


Disini baru terlihat keunikan meja ini, jika merasa kelelahan maka sangat sesuai untuk anda beristirahat di waktu pejabat.
Cukup unik,bukan? Meja lengkap dengan tempat tidur dan fasilti hiburan televisyen ini masih dalam format desain masih perlu pertimbangan untuk memproduksinya.

Fakta Menarik Dibalik Lagu Baru PSY




Sumber

Unik!! Mesin ini Boleh Cuci Buku Tanpa Menggunakan Air




Sumber 

Aksi Justin Bieber Palsu Tipu Ribuan Penggemar dan Staff Hotel




Sumber

Bukti lelaki juga penuh sifat kasih sayang







Inilah fesyen yang menjahanamkan diri

Kalau macmni cara berpakaian baik tak payah pakai baju lansung...


Ganas betul awek brother ni..


Apa nama fesyen kakak ni teruk beno?


Gain Tampil Seksi Untuk Vogue Girl


Salah satu member Brown eyed Girl’s (BEG) Gain merilis sebuah foto terbaru saat dirinya tampil seksi di majalah Vogue Girls.
Dimana foto-foto seksi Gain boleh di lihat di majalah Vogue Girls edisi Mei. [ty/tim LB].
Ini dia gambar-gambarnya:

g1

g6
g3

i Kirim Foto Tanpa Busana, Guru Perempuan Berhubung badan dengan Empat Siswa


Seorang guru perempuan bernama Ashley Anderson berusia 24 tahun mengirimkan foto tanpa busana ke sejumlah pelajar lelakikemudian berhubung badan dengan mereka. Demikian dilansir NY Daily News.
Atas perbuatan itu, perempuan yang mengajar di Aplington-Parkersburg High School, Iowa, Amerika Syarikat (AS) dinyatakan bersalah berhubungan intim dengan pelajar bawah umur yang berusia antara 16-18 tahun saat mengajar matematik tahun akademik 2011-2012. 
Ashley Anderson
Sumber: Butler County Sheriff’s Office
Polis mendapatkan informasi ini dari rumor yang beredar di kalangan guru. Akhirnya, ia pun mengaku mengirimkan foto tanpa busana ke sejumlah pelajar sebelum bercinta dengan mereka.
Anderson mengaku menjalin hubungan cinta dengan seorang pelajar berusia 18 tahun yang diajarnya sebelum berhubungan badan di rumah sang pelajar tersebut.
Tak hanya itu, ia melakukan oral seks dengan pelajar berusia 16 tahun yang duduk di komite prom, lalu siswa baru yang juga berusia 16 tahun. Pelajar lain yang diajaknya berhubungan intim berusia 17 tahun saat ia menciumnya ketika pulang dari acara mendaki. Keduanya berhubungan intim sampai sang pelajar lulus SMA. Atas perbuatan tak senonoh itu, Anderson menghadapi tuntutan lima tahun penjara.

Jangan Sampai Anda Tertipu Melihat Foto-foto Ini

Apakah mata selalu mengatakan hal yang benar? Mungkin tidak jika Anda melihat ke sebuah foto dan mata kemudian memberikan persepsi yang berbeda. Seperti apakah itu?












Wanita Benci bila Bahagian Tubuh Ini Disentuh


detail berita
Pasutri (Foto: Girltime)
SENTUHAN merupakan salah satu cara membuat wanita menjadi berghairah. Namun, ada beberapa titik yang sebaiknya tak Anda sentuh.
Hal ini bukannya tanpa alasan. Pasalnya, ada beberapa saat dimana wanita merasa dirinya kurang nyaman dan percaya diri. Jika Anda memutuskan untuk menyentuhnya, boleh jadi dia justru merasa kesal.

Berikut ini beberapa bagian tubuh wanita yang sebaiknya tak Anda sentuh, sebagaimana dilansir The Stir.

Kaki 

Wanita terkadang kesal apabila kakinya yang belum dicukur disentuh oleh pasangan. Kebanyakan wanita merasa dirinya tidak cantik saat banyak rambut di kakinya.

Rambut

Wanita tidak suka apabila rambutnya disentuh, terutama saat dia baru meninggalkan salon. Pasalnya, hal ini menyebabkan semua usahanya di salon menjadi sia-sia belaka.

Wajah

Menyentuh wajah boleh jadi sebagai tanda lelaki menunjukkan kasih sayangnya. Namun, jangan lakukan hal itu manakala wajah wanita sedang berminyak atau berjerawat.

Perut

Wanita sangat mengidamkan perut yang rata, sayangnya hal itu tidak mudah didapat. Jangan sentuh perut wanita, terutama saat dia baru saja makan besar atau ketika sedang nyeri haid.
(tty)

Perempuan Inggris Lahirkan 2 Pasang Bayi Kembar


Pasangan yang mendapatkan bayi kembar (Foto: The Sun)Pasangan yang mendapatkan bayi kembar (Foto: The Sun)

READING – Seorang perempuan asal Inggris melahirkan dua pasangan bayi kembar identik. Kelahiran yang langka ini merupakan satu berbanding 70 juta kemungkinan yang terjadi.

Sharon Turner, terkejut ketika dokter memberitahukan kepadanya bahawa dia telah melahirkan dua pasang bayi kembar identik. Keempat bayi tersebut lahir dengan selamat meski mereka lahir prematur.

Seperti dilansir The Sun, Sabtu (27/4/2013), Sharon memberikan nama keempat bayinya dengan nama James, Joshua, Lauren, dan Emily. Perempuan berusia 36 tahun ini melahirkan keempat anaknya itu pada 30 Maret silam.

"Saya berpikir tentang kemungkinan kembar, tetapi tidak pernah berpikir sebanyak itu. Teman saya banyak yang mengatakan bagaimana saya akan mengatasinya? Tapi, hal itu tidak menjadi beban buat saya, saya merasa sangat diberkati," ungkap Sharon.

Sang suami, Julian Turner mengatakan bahwa dirinya tidak boleh membedakan keempat bayinya. "Saya tidak boleh membedakan mereka," kata lelaki berusia 43 tahun ini. (faj)

Habiskan wanguntuk Superman, Lelaki Ini Ditinggal Isteri


Foto : Barcroft MediaFoto : Barcroft Media

NEW YORK - Seorang lelaki asal Amerika Syarikat (AS) harus rela ditinggalkan isterinya setelah ia menghabiskan wang sebesar 65 poundsterlinghanya untuk membeli koleksi mainan Superman.

Christopher Dennis, memiliki koleksi benda-benda berbentuk Superman lebih dari15.000 seperti bed cover, boneka action figure, dan mobil mainan yang dihiasi dengan wajah Clark Kent.

Hobi mengoleksi hal-hal yang berhubungan dengan Superman ini menyebabkan ia harus rela ditinggal oleh istrinya Bonnie Finkenthal. Bonnie bercerai dengan Dennis karena ia merasa jenuh dengan hobi suaminya itu.

"Chris hanya menikah dengan koleksinya. Tidak ada yang lebih penting baginya daripada koleksinya," kata Bonnie. Demikian diberitakan The Sun,Jumaat (26/4/2013).

Dennis mengatakan bahwa semua koleksinya itu sangat berarti baginya dan perceraiannya itu karena ia menghabiskan banyak wang untuk membeli semua koleksi mainannya.

"Saya memilih koleksi saya daripada istri saya. Saya bercerai dengan istri saya karena saya menghabiskan uang untuk membeli mainan dan patung-patung kemudian saya tidak boleh membayar tagihan elektrik dan tagihan TV kabel berlangganan,” ungkap Dennis. (AUL)

Bakar bayi hidup-hidup


Santiago: Polis Chile semalam menahan empat orang yang dituduh membakar seorang bayi hidup-hidup dalam satu upacara kerana pemimpin ajaran sesat itu percaya akhir zaman semakin hampir dan bayi terbabit adalah seorang antiChrist.
Bayi berusia tiga hari itu dibawa ke bukit di bandar Colliguay dekat pelabuhan Valparaiso, Chile pada 21 November lalu dan dibaling ke dalam unggun api. Ibu bayi terbabit, Natalia Guerra, 25, didakwa membenarkan pengorbanan itu dilakukan dan antara suspek yang ditahan.

“Bayi itu bogel. Mereka melekatkan pita di mulutnya untuk mengelak dia menjerit. Kemudian mereka meletakkannya di atas papan. Selepas memanggil roh mereka melontarnya ke dalam unggun api,” kata Miguel Ampuero daripada unit Siasatan Polis.
Pihak berkuasa berkata, kumpulan ajaran sesat itu ditubuhkan pada 2005 dan diketuai oleh Ramon Gustavo Castillo Gaete, 36, yang masih bebas.

“Setiap anggota ajaran sesat itu terdiri daripada golongan profesional. Kami ada pakar veterinar dan juga yang bekerja sebagai kru kabin, penerbit filem dan pendraf. Setiap orang memiliki ijazah universiti,” katanya ketika ditemui, semalam. Anggota polis berkata, ketua rangkaian berkenaan, Castillo Gaete kali terakhir dilihat membuat perjalanan ke Peru untuk membeli ayahuasca, tanaman halusinogenik yang digunakannya untuk mengawal anggota kumpulan terbabit. - AP
sumber : mymetro

Peniaga mi cincang mayat kekasih homoseks


Bangkok: Seorang peniaga mi dituduh membunuh seorang kerani bank dan mencincang mayat mangsa kepada beberapa bahagian sebelum mencampaknya ke dalam tali air kering, minggu lalu.
Pradit Suwannaphak, 36, ditahan di rumahnya di Uthai Thani di daerah Muang semalam. Kaki dan perut mangsa, Kriangkrai Khwan-on, 24, ditemui 18 April lalu.

Pesuruhjaya Polis Wilayah 1, Nares Nonthachote berkata, Pradit mengaku melakukan kekejaman itu.
Penyiasat berkata, mereka menemui beg plastik serupa dengan yang digunakan untuk mengisi anggota tubuh mangsa. Menurut peniaga mi itu, dia menjalinkan hubungan homoseks dengan mangsa selama kira-kira setahun selepas mereka berkenalan menerusi Facebook.

Pradit memberitahu penyiasat, dia memberikan ratusan ribu baht kepada Kriangkrai. Pada malam pembunuhan, mangsa datang meminta 20,000 baht (RM2,000) untuk menjalani pembedahan hidung tetapi lelaki itu enggan memberikannya.

Kriangkrai mengancam menyebarkan klip video yang menunjukkan mereka mengadakan seks. Ini menyebabkan Pradit menembak mangsa di kepala. - BP
sumber : mymetro

Tayang barang curi di FB


London: Sekumpulan pencuri yang melarikan beberapa kereta mewah dan berprestasi tinggi daripada sebahagian penduduk paling kaya di bandar raya ini ditangkap selepas memuatnaikkan gambar dalam Facebook.
Ia termasuk gambar yang menunjukkan seorang anggotanya memakan sandwic ‘wang.’ Menurut sumber polis, lapan lelaki itu mencuri sembilan kereta, termasuk BMW, Range Rover, Porsche dan sebuah Mercedes berharga RM500,000 di samping barang kemas, telefon bimbit, komputer riba dalam 15 rompakan berasingan.

“Polis akhirnya berjaya menangkap mereka selepas seorang anggota memuatnaikkan gambarnya duduk di atas bonet sebuah Range Rover curi dalam Facebook”, katanya.
Gambar itu membolehkan polis menemui beberapa gambar lain dalam laman sosial itu dan pada telefon kumpulan berkenaan yang menunjukkan mereka berbangga mengenai kekayaan masing-masing. Ia menunjukkan mereka duduk di atas kereta curi, minum arak, memakai jam Rolex dan Cartier serta bergaya bersama-sama longgokan not £20 dan £50.

Satu daripada gambar itu menunjukkan Conor Murphy, 19, menggigit wang berjumlah ratusan paun yang dikepitkan dengan dua roti.
Foto
Polis turut menemui rakaman video pada telefon mereka yang menunjukkan anggota kumpulan itu berlumba dengan kereta yang mereka curi. Mesej Blackberry yang digunakan oleh anggota kumpulan itu untuk mengatur rompakan juga ditemui.

Tujuh anggota kumpulan itu mengaku bersalah terhadap jenayah itu. Seorang lagi, Rory Mason, 18, menafi terbabit dalam rancangan untuk mencuri kereta. Dia bagaimanapun didapati bersalah.

Mahkamah Isleworth diberitahu mengenai bagaimana kumpulan terbabit memberi tumpuan terhadap kediaman yang memiliki kereta mewah.
Kegiatan itu dijalankan antara April dan September tahun lalu dan kawasan yang menjadi sasaran ialah di Notting Hill, Kensington dan Kensal Green. - Daily Mail
sumber : mymetro

‘Bayi’ 19 tahun


Foto
J
Pasir Mas: Walaupun sudah berusia 19 tahun, berat badan seorang remaja dari Kampung Tok Derpah di sini, hanya 10 kilogram manakala ketinggiannya pula 102 sentimeter dan makanan hariannya ialah nestum dan susu.
Bagaikan bayi, remaja lelaki itu juga memakai lampin pakai buang, tidak boleh bercakap atau berjalan menyebabkannya hanya terlantar di rumah.
Begitu nasib Mohd Syafiq Jamri yang diserang demam panas sehingga kekejangan ketika berusia lima bulan menyebabkan tumbesarannya terbantut.

Anak kedua daripada lapan beradik itu dijaga dengan penuh kasih sayang oleh bapanya, Jamri Che Omar, 47 serta ibunya Zaitun Abdul Rahsid, 40.

Menurut Zaitun, dia bersyukur walaupun Mohd Syafiq hanya memakan nestum dan minum susu, anaknya itu tidak sakit dan mudah dijaga.
sumber : mymetro

Peniaga serang lelaki ditahan


Kuala Terengganu: Polis menahan seorang peniaga yang dipercayai terbabit dalam kejadian serangan terhadap seorang lelaki di Pasar Buah Sura Gate, Dungun, Selasa lalu.
Jurucakap Polis Kontinjen Terengganu untuk Pilihan Raya Umum ke-13 Superintendan Koh Ah Tiam berkata, suspek berusia 35 tahun ditahan polis di rumahnya di bandar Dungun kira-kira jam 11 pagi kelmarin, dipercayai terbabit menyerang mangsa berusia 56 tahun sehingga cedera di kepala dan badan.

Katanya, suspek sudah dihadapkan ke Mahkamah Majistret Dungun kelmarin, dan dituduh mengikut Seksyen 147 Kanun Keseksaan kerana merusuh.
“Bagaimanapun, suspek yang mengaku tidak bersalah dibebaskan dengan ikat jamin RM2,000,” katanya.
sumber : mymetro

Bukti Jika Cara Delevingne Duplikat Kate Moss


Di dalam industri Holliwood, ternyata selama ini, kehadiran Cara Delevingne memang kerap dihubung-hubungkan dengan seniornya, Kate Moss. Cara disebut-sebut sebagai 'Kate Moss junior' yang diramalkan akan mengguncang dunia dengan cara yang sama.


Sumber 

Hebat!! Masih Tadika Anak 5 Tahun ini Sudah Punya IQ 147


  • detail berita




Sumber

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved