Se*sinya G.Na di Video Klip “Oops”

on 15 Mac 2013


G.Na baru saja merilis mini album ke empatnya, album tersebut diberi judul ‘Beautiful Kisses’ dan single pertama dari album barunya ini berjudul “Oops”.
g.na
“Oops” sendiri digambarkan sebagai sebuah lagu yang menyenangkan dimana untuk single ini G.Na duet bareng dengan salah satu member BTOB Jung Il Hoon. Lagunya sendiri di produseri Lim Sang Hyuk dan Son Young Jin.
G.Na yang sebelumnya berkeliling selama sepuluh bulan dalam rangka mempromosikan lagunya yang berjudul “2Hot”. Kini G.Na kembali ke kancah musik Korea dengan membawakan sebuah Konsep baru, konsepnya sendiri hampir sama seperti lagu “2Hot” kini dirinya berfokus kepada keseksian yang ada di tubuhnya untuk single dan video klip terbarunya itu.
MV G.Na “Oops”;

Bekas Toilet Umum Jadi Kafe Hebat


Pernahkah Kamu masuk ke sebuah restoran yang ternyata dulunya itu restorannya adalah sebuah Toilet umum.
00032610-resize
Kafe tersebut berada di London, sebuah toilet umum yang dulunya pernah beroperasi pada abad 19 ini kemudian di pugar menjadi bagus dan menjadi sebuah kafe sandwich. Nama kafe tersebut Attendant Cafe, kafe unik ini masih mempertahankan detil bangunan aslinya salah satunya kakusnya itu. Dan yang uniknya lagi toilet tersebut diubah menjadi sebuah meja makan bagi pengunjung kafe.
Pasti Anda fikir bahawa kafe yang dulunya dari toilet umum ini masih tersisa bau-bau tak sedap didalam kafe ini. Tenang kafe ini tidak ada bau sama sekali, pasalnya meski dekorasi asli yang berada didalam kafe ini masih dipertahankan tapi pengunjung dibuat nyaman dengan suasana kafe yang tenang. “Semua hal yang berbau telah dibersihkan dan sekarang aromanya enak sekali,” ucap pemilik kafe, Peter Tomlinson.
Sang pemilik kafe merubah toilet umum ini karena mahalnya harga tanah di London. Dan ia juga mengaku ingin menghemat anggaran dengan melakukan perubahan yang sangat ekstrim namun unik kalau dilihat orang banyak. Bangunan ini terletak di jalan Foley Street, Peter berani mengeluarkan uangnya hingga mencapai 100 ribu poundsterling atau sekitar Rp 1,4 miliar untuk memiliki kafe ini.
Kafe unik yang juga bergaya Victoria ini ternyata berhasil menarik perhatian masyarakat setempat ataupun orang yang sedang berlalu-lalang di jalanan tersebut. Kafe ini baru dibuka pada pekan lalu, Attendant Cafe diramalkan memiliki potensi untuk menjadi salah satu atraksi pelancungan di London.

Wanita Ini Keliling Dunia Pakai Baju Pengantin


Honeymoon menjadi momen paling indah setelah menikah. Hal ini juga dirasakan oleh Jennifer Salvage dan suaminya. Uniknya selama bulan madu keliling dunia, Salvage selalu menggunakan gaun pengantinnya.


Sumber

Bohongi Pengguna Soal Kandungan Gula, Bakery Ini Ditutup




Sumber 

Sauna Menggunakan Serbuk Kayu,best ke?


Sauna dengan menggunakan serbuk kayu (dedak) dapat meningkatkan keringat Anda sama seperti Anda berlari maraton selama 2 jam. Sauna ini hanya perlu dilakukan selama 15 minit.
Tubuh Anda akan dikubur dengan serbuk kayu pada suhu sekitar 40 derajat Celcius, tubuh akan terasa hangatyang berfungsi untuk mengaktifkan organ internal Anda,. Selain itu dapat mengoptimalkan metabolisme, meningkatkan kekebalan tubuh, dan meningkatkan sirkulasi darah. Sauna ini juga bagus untuk mengurangi sembelit dan bahkan insomnia. Dan juga serbuk gergaji kering baik untuk pelepasan keringat tanpa menyumbat pori-pori Anda sehingga kotoran tubuh Anda akan hilang.
kousoyokuen-leaf-sawdust-bath-japan-1
Kousoyokuen Leaf in Shinjuku, Tokyo, merupakan salah satu dari banyak salon yang menerapkan sauna ini di Jepang dengan serbuk yang berasal dari pohon Cypress Yoshino yang tumbuh di Prefektur Nara. Ditumbuk halus dan mengalami proses fermentasi yang unik. Dan tentunya ditambahkan dengan buah dan bunga yang ditambahkan ke serbuk kayu, membantu untuk menaikkan  suhu 70-80 derajat tanpa diperlukan pemanas buatan.
kousoyokuen-leaf-sawdust-bath-japan-2
Hanya dengan  ¥ 6.300 untuk  15 minit terapi namun dengan  berbagai manfaat yang ditawarkan dan tentu saja untuk sebuah pengalaman baru yaitu mandi sauna serbuk kayu.

Sumber: japantrends

Unik, Toilet Ini Senget Seperti Menara Pisa




Sumber

Tanda-Tanda Kehadiran Makhluk Ghaib




Sumber

Foto: Cantiknya Michelle Obama di Cover Majalah Vogue

First Lady Amerika Serikat Michelle Obama kembali menjadi sampul majalah fashion ternama Vogue. Tampil kedua kalinya dalam majalah tersebut, Michlle terlihat berbeda dengan rambutnya .

Michelle berpose dengan rambut barunya yang berponi untuk sampul majalah Vogue edisi April 2013. Dia difoto oleh fotografer kenamaan Annie Leibovitz. Dalam wawancara dengan Vogue, ibu dua anak itu berbagi cerita mengenai nilai keluarga dan pilihan fashionnya.


Ini dia translator cantik yang memukau wartawan


A pretty Chinese female interpreter, translator at the NPC Press Center.
On March 11th, the Press Center for the First Session of the 12th National People’s Congress held a press conference in the multipurpose room of the Media Center regarding the “content and consideration related to the ‘State Council Reform and Transformation Plan’”. In the conference, this cool and pretty interpreter/translator attracted the attention of reporters. Her expression of concentration without a smile is said to resemble Zhao Wei. Hence the cameras of many media photographers were pointed at her. From: New Express.
A pretty Chinese female interpreter, translator at the NPC Press Center.

Kecelakaan Mengerikan Sebabkan Kaki Terkelupas Tinggal Tulang


Sebuah kecelakaan yang sangat mengerikan terjadi di Guatemala, seorang wanita yang menjadi korban dalam insiden tragis ini mengalami luka yang sangat mengerikan, kakinya hancur dan daging yang menempel tulangnya terkelupas dan hanya tertinggal tulang. Anehnya wanita yang mengalami kecelakaan ini tidak pengsan.

Video sangat mengerikan dan tidak sesuai untuk orang yang sensitif terhadap luka. Mohon tidak melihatnya jika anda dalam keadaan tersebut




Bulunya Habis, Burung Kakak Tua Ini Dibuatkan Sweater


Seekor burung kakak tua bernama Charlie terlihat begitu modis dengan sweater yang dikenakannya. Bukan hanya sebagai aksesoris, sweater rajutan yang dibuat oleh pemilik barunya itu dibuat agar Charlie tidak kedinginan – setelah dirinya mematuk dan memakan bulunya sendiri sampai habis.
Seperti yang dilansir laman Mirror, burung itu begitu kelaparan sehingga ia mencabut dan memakan bulunya sendiri untuk bertahan hidup setelah ditelantarkan oleh pemilik sebelumnya.
Tidak tega dengan keadaannya, kini pemilik barunya, Rebecca Blagg (47), membuatkannya sebuah sweater kecil dalam berbagai warna agar membuatnya tetap hangat.
g3g2oflv copy
Charlie dibuatkan sweater oleh Rebecca agar ia tetap hangat (Sumber : Mirror.co.uk, uniknya.com)
Burung itu ditemukan oleh Rebecca saat ia tengah bekerja di pusat penyelamatan burung kakak tua di Nottinghamshire. Charlie sempat diselamatkan oleh dokter haiwan, namun burung itu dibawa pulang oleh Rebecca untuk dirawat.
Rebecca mengatakan bahwa saat ditemukan, keadaan Charlie begitu menyedihkan. ” Kes pemeliharaan buruk yang pernah kulihat,” ungkapnya.
“Dia mematuk dirinya dan memakan bulunya sendiri untuk bertahan hidup. Ia berada di ambang kematian dan aku hanya ingin memberinya kesempatan hidup,” tambahnya.
Rebecca dilaporkan telah menyelamatkan ratusan burung kakak tua di negaranya. Lebih dari 100 burung beo telah ia rawat dirumahnya. Dan kini Charlie hidup damai bersama mereka.
Burung beo Electus berwarna hijau itu pun mencintai sweater yang ia kenakan. Bahkan Charlie menolak untuk melepaskannya. (**)
Sumber :   Mirror.co.uk, uniknya.com

Lelaki Ini Keliling Dunia Untuk Foto Gadis-Gadis Cantik


Kei Akatsu  yang bermimpi untuk keliling dunia, lalu bertemu banyak wanita dan mengambil gambar mereka.


Sumber

Jual Spaghetti Daging Anjing, Restoran Ini Disaman




Sumber

Keluarga Hampir Bangkrup Gara-Gara Main Game




Sumber

Cun gila gadis Fried Chicken ni


keepo.me-36_7.jpg
Video memasak yang trend di internet sepanjang tahun ini, gadis Asia cantik mengenakan kaos berbelahan dada rendah rendah dan santai membungkuk di setiap ada kesempatan sambil mempertontonkan belahan dadanya yang mulus .
Memang ini cuma trik marketing? dan terbukti penonton menyukainya. 
Sebuah perusahaan Fried Chicken mengambil model Taiwan berusia 19 tahun Cheng Chia-chen, yang mendadak jadi bintang internet setelah muncul dalam video yang mengajar orang bagaimana membuat ayam goreng.
Video, yang dibuat sebagai kempen iklan untuk Bao Fried Chicken Liao,menjadi virus di Taiwan, Jepun dan Hong Kong. Sekarang dia mendapat kontrak modeling di Jepun dan telah meluncurkan DVD gravure yang rilis pada bulan November.
Video ini tidak lebih dari Cheng berbicara lembut saat ia mengolah ayam di fryer. 
Cheng, yang kini sanagt terkenal disebut di Taiwan sebagai "Gadis Fried Chicken," tampaknya menikmati debut Jepun nya "Saya telah menemukan baahwa model gravure di Jepuntidak semua tentang ukuran payudara," komentar dia saat syuting untuk DVD pertamanya di Jepun. 
Lihat di bawah untuk lebih banyak foto dari Cheng.
▼ From the DVD shoot


Sumber : http://www.suatufakta.com/2013/01/gadis-fried-chicken-taiwan-membuat.html#ixzz2NZPPoydM

Wanita ini punya otot yang super tetapi.....


epertinya wanita di bawah ini punya otot yang super gede. Rupanya itu bukanlah ototnya.. Perhatikan gambarnya...



Ternyata wanita ini tidak mempunyai kedua lengan...




Sumber 

Anak 8 Tahun Jadi Penyiar Radio Termuda


Bocah radio (Foto: Mirror).
Bocah radio (Foto: Mirror).
HELLIFIELD - Seorang anak berusia lapan tahun menjadi seorang penyiar radio termuda. Cameron Boyes, dipercaya membawakan salah satu acara yang disiarkan rutin di radio Drystone di Hellifield, Inggris.

Boyes memulai karirnya sebagai penyiar radio dengan waktu siaran hanya lima minit. Namun, saat ini dia dipercaya membawakan salah satu acara yang disiarkan secara rutin setiap selasa pukul empat petang waktu setempat.

"Saya suka jadi penyiar radio, hal itu benar-benar menyenangkan dan saya ingin melakukan hal ini sebagai pekerjaan ketika saya tumbuh dewasa," kata Boyes.

Seperti diberitakan Metro, Jumaat (15/3/2013), anak lucu ini membantu memilihkan lagu-lagu favorit pendengar dan mendedikasikan lagu itu untuk teman-temanya.

Hal serupa juga dilakukan oleh gadis berusia sembilan tahun, Crazy Daisy, yang menjadi penyiar radio termuda pada 2010. Sutradara radio Drystone, Dave Adams mengatakan bahwa dirinya bangga kerana banyak yang memiliki bakat seperti Daisy.

“Kami bangga memiliki sejumlah anak muda meniru Daisy. Boyes mampu untuk mendapatkan berbagai keterampilan, termasuk penyiaran dan keterampilan musik digital,” ungkapnya.

Adams juga menambahkan bahwa dirinya percaya pendekatan yang telah dilakukannya ini memiliki efek yang positif pada pendidikan dan dapat menumbuhkan rasa percaya diri penyiar-penyiar muda.

Foto USG bayi nampak seperti tokoh penjahat dalam filem Star Wars


Foto: Orange
Foto: Orange
PINGREE GROVE – Sebuah hasil foto Ultrasonography (USG) memperlihatkan wajah seorang bayi seperti tokoh penjahat Kaisar Palpatine dalam film Star Wars. Akibat hal itu Foto hasil USG tersebut menjadi terkenal di internet.
Heather Large, tidak percaya ketika melihat sosok bayi yang ada di dalam perutnya itu terlihat seperti memakai jubah. Hal ini membuat ia sangat khawatir pada kehamilannya yang telah menginjak 8 bulan.

 Sang suami, Toby mengatakan bahwa Heather menyadari salah satu gambar tampak terlihat seperti tokoh penjahat dalam film Star Wars.

"Selama USG, Heather menyadari bahwa salah satu gambar tampak terlihat seperti Kaisar Palpatine dari film Star Wars,” ungkap Toby, seperti dikutip dari Orange, Khamis, (14/3/2013).

"Semua orang di ruangan itu tertawa, termasuk putri kami yang baru berusia delapan tahun, Hannah dan dokter yang memeriksa USG bayi kami,” kata pria berusia 33 tahun itu.

Toby menyadari bahwa kejadian unik ini akan mengejutkan kalangan penggemar film Star Wars.

Hasil scan USG bayi mereka ini di posting ke halaman web peribadi mereka. Sehingga saat ini sosok bayi yang ada di dalam rahim Heather menjadi pembicaraan di internet.

Wanita pernah pindah 5 organ berjaya lahirkan anak


Qatar: Seorang wanita yang pernah menjalani lima pemindahan organ melahirkan seorang bayi sihat, menjadikannya orang pertama berjaya berbuat demikian.
Fatema Al-Ansari melahirkan bayi perempuannya, Alkadi Alhayal dua minggu lalu di Miami.

Enam tahun lalu, Fatema yang ketika itu berusia 19 tahun dan menetap di Qatar disahkan menghadapi masalah darah beku di salur darah utamanya ke usus menyebabkan organnya gagal berfungsi.

Fatema mengimpikan sebuah keluarga dan laporan mengenai keadaannya menjadi tamparan hebat kepadanya.

Dia yang hamil dua bulan ketika itu, terpaksa menggugurkan kandungan.

Pada 2007 dia menjalani pemindahan organ yang menyelamatkan nyawanya di hospital Jackson Memorial di Miami dan diberi perut, usus besar dan kecil, pankreas dan hati baru.
Meskipun berbahaya, Fatema mengambil keputusan untuk meneruskan hasrat mempunyai anak. Pakar sakit puan, Dr Salih Yasin berkata, dia membantu Fatema hamil menerusi permanian berhadas dan menyifatkan kejayaan wanita itu melahirkan anak sebagai satu keajaiban. - AP
sumber : mymetro

Hidup dalam dunia ‘terbalik’


Foto

Belgrade: Tidak seperti manusia lain, Bojana Danilovic amat unik kerana dunianya boleh dianggap ‘terbalik’ secara keseluruhan dan keadaan itu membingungkan pakar perubatan.
Bagi Bojana, setiap sesuatu yang disaksikannya dilihat terbalik disebabkan perhubungan ganjil bagi otaknya memproses sesuatu imej.

Disebabkan masalah itu, Bojana, 28, dilengkapi skrin komputer dan papan kekunci khas di pejabatnya, selain membaca dari bawah ke atas.
Sesuai dengan tugasnya sebagai pekerja majlis perbandaran di Uzice, barat Serbia, dia juga diberikan borang rasmi khas.

Apabila pulang, dia menonton televisyen dengan cara terbalik juga.

Kata Bojana, orang lain mungkin melihatnya sebagai luar biasa, tetapi dia sendiri hidup normal sepenuhnya. “Saya dilahirkan begitu.
“Ia cuma cara saya melihat dunia berbeza berbanding orang lain,” katanya. Bojana berkata, pakar neurologi di Institut Teknologi Massachusetts dan Universiti Harvard di AS berpendapat, dia menghidap masalah ‘fenomena orientasi ruang’ menyebabkan imej dilihat menjadi terbalik. - The Sun
SUMBER : MYMETRO

Bala tentera ‘hantu’ makan gaji buta


Sao Paulo: Seorang doktor di hospital di sini menggunakan ‘jari palsu’ yang dibuat daripada silikon untuk mencatatkan kehadiran rakan sekerja apabila mereka tidak datang bekerja.
Pegawai merampas enam ‘jari’ daripada doktor berkenaan, Thauane Nunes Ferreira, 29, apabila menahannya kelmarin.

Pembongkaran kegiatan itu mendorong kepada siasatan di Ferraz de Vasconcelos berhampiran Sao Paulo mengenai jumlah ‘pekerja hantu’ di bandar itu.
Datuk Bandar Acir Fillo berkata, kira-kira 300 kakitangan kerajaan mengambil gaji tanpa perlu bekerja. “Kita ada bala tentera hantu. Ia perkara yang memalukan. Kita akan pasang kamera mengawasi mesin kedatangan bagi memastikan ia tidak berulang,” katanya Menurut Fillo, dia percaya ‘pekerja hantu’ berada di semua pejabat awam, termasuk kesihatan, keselamatan dan pelajaran.

Ferreira yang diawasi pihak berkuasa mengaku memalsukan dokumen awam selepas ditangkap penggunakan jari palsu menipu mesin biometrik untuk mencatatkan kedatangan rakannya. - AP
sumber :mymetro

2 beradik kembar disyaki didera ibu tiri


Kajang: Sepasang kanak-kanak kembar lelaki berusia lapan tahun disyaki menjadi mangsa dera ibu tiri mereka selepas guru kelas kanak-kanak itu menemui beberapa kesan kecederaan pada anggota badan mangsa.
Difahamkan, kejadian itu berlaku jam 11 pagi Jumaat minggu lalu di rumah mereka di Sungai Long apabila wanita berusia 30-an itu merotan kanak-kanak terbabit ketika kedua-duanya mandi.

Menurut sumber, ibu tiri kanak-kanak itu berang selepas kedua-duanya bermain air hingga bilik tidur yang terletak bersebelahannya basah dan kotor.
“Mangsa disyaki dirotan wanita terbabit menyebabkan kecederaan pada kaki, lengan, telinga dan pipi selain kesan calar pada perut,” katanya.

Sumber berkata, kanak-kanak itu tidak memaklumkan kejadian itu kepada bapa dan dua kakak mereka yang tinggal bersama kerana bimbang akan dimarahi wanita terbabit.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Kajang Asisten Komisioner Ab Rashid Ab Wahab berkata, pihaknya menerima laporan kejadian itu petang kelmarin daripada seorang pegawai Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM) Daerah Hulu Langat.
sumber : mymetro

‘Perosak’ ditangkap


Kota Bharu: Guru lelaki yang memaki hamun pasukan keselamatan yang bertugas di Ops Daulat di Lahad Datu, Sabah, termasuk menggelar anggota polis sebagai anjing menerusi laman sosial Facebook akhirnya menerima padah apabila ditahan sepasukan pegawai dan anggota polis di Kampung Gong Serapat, Pasir Puteh, semalam.
Ketua Polis Kelantan Datuk Jalaluddin Abdul Rahman yang mengesahkan penangkapan itu berkata, suspek, Ahmad Lotfi Nor, 37, ditahan di rumah sewanya ketika bersendirian.

Katanya, polis merampas sebuah beg, komputer riba, satu unit pengecas komputer riba, seunit broadband dan satu kad sim daripada suspek.
“Siasatan awal mendapati suspek membuka akaun Facebook sejak empat hingga lima tahun lalu dan aktif membuat kenyataan di Facebook sejak Januari lalu. Suspek mengaku sering tidak hadir ke sekolah sejak hujung 2012 atas sebab tekanan perasaan. “Kali terakhir dia mengajar di sekolah pada 6 Mac 2013. Suspek mengaku memaki hamun polis sejak Februari lalu di Facebook atas alasan tertekan,” katanya menerusi khidmat pesanan ringkas (SMS).

Menurutnya, suspek turut mendakwa tidak mempercayai sesiapa termasuk isteri dan keluarga sendiri, malah mengaku mengambil ubat ‘risperidone’ atau ubat sakit mental sejak lima tahun lalu.

“Suspek mengaku tidak mengambil ubat sakit mental itu sejak lima hingga enam bulan lalu. Saringan air kencing mendapati suspek negatif dadah dan akan direman bermula hari ini.
“Suspek ditahan mengikut Seksyen 4 (1) (a) Akta Hasutan 1948,” katanya.

Sebelum itu, pada sidang media selepas Majlis Penutupan Kursus Asas LSF Peringkat Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Kelantan Siri 1/2013 di Pusat Transformasi Luar Bandar (RTC), Tunjong, Jalaluddin menyifatkan guru itu tidak berhati perut dan mungkin diracuni syaitan sehingga sanggup berbuat demikian. “Jika dia benci dengan pasukan keselamatan sekalipun, tidak sepatutnya dia memaki hamun di Facebook sehingga ia tersebar.
“Saya menganggap lelaki itu sebagai ‘perosak’ kerana menuduh pasukan keselamatan dengan cara sedemikian, sekali gus mungkin boleh meracuni pemikiran orang ramai,” katanya.

Sementara itu, Jabatan Pelajaran Kelantan sudah meminta guru terbabit memberi surat tunjuk sebab berhubung tindakannya itu. Pengarahnya Hussain Awang, berkata, pihaknya mendapat arahan daripada Ketua Pengarah Pelajaran Tan Sri Abd Ghafar Mahmud untuk mengambil tindakan segera terhadap guru itu yang mencemar nama baik kerjaya perguruan.

“Surat tunjuk sebab itu adalah permulaan ke arah tindakan tata tertib kerana melanggar Peraturan 4(2)(d) Peraturan Pegawai Awam (Kelakuan dan Tatatertib),” katanya ketika dihubungi, di sini, semalam.
sumber : mymetro

Ingatkan mata rupanya bibir

1
2
Foto yang diberi judul ‘Hungry Eye Optical Illusion’ ini dikirim oleh Marcus. Tapi setelah sekian lama diketahui bahwa ternyata mata tersebut digambar oleh Sandra Holmbom, seorang seniman body painting berbakat.

Foto Selebriti Paling Memalukan, Hisap Ibu Jari Sampai Ketiak Basah

Selebriti tidak sesempurna seperti yang dibayangkan. Di momen-momen tertentu mereka pun melakukan hal-hal aneh, seperti menghisap ibu jari sampai tertangkap kamera dengan ketiak yang basah. Inilah kumpulan foto selebriti saat momen memalukan, seperti dirangkum dari NY Daily News.












Hebat! Datuk Berumur 100 Tahun Ini Ototnya Seperti Ade Rai (Foto)


Ada yang kenal dengan datuk kelahiran Bengali, India pada 17 Mach1913 ini? Dia adalah Monohar Aich, seorang (mantan) bina badan yang pernah mendapat gelar Mr. Universe pada tahun 1952.

Pose Monohar Aich saat menjadi Mr. Universe 1952

Sebagai catatan, aktor Hollywood yang kini menjadi gubernur negara bagian California, Arnold Schwarzenegger yang juga pernah menyabet gelar Mr. Universe pada tahun 1967 dan sempat menjadi rival dengan Monohar Aich ini.


Datuk uzur ini memamerkan otot-otot bajanya yang masih tetap lestari

Di masa tuanya, pada usianya yang kini sudah 100 tahun, Monohar Aich masih giat berlatih beban sehingga badannya masih berotot. Latihan beban diusianya sekarang masih bukan masalah besar baginya. Hebat!

Monohan mempamerkan pose Mr. Universenya sewaktu muda di gymnasiumnya

Gymnasiumnya yang sederhana ini menjadi tempat berlatih  bagi anak muda tetangganya 

Sungguh luar biasa, disaat orang seusianya sudah tidak berdaya melawan usia, tetapi datuk tua ini masih segar bugar seolah-olah waktu tak mampu mengalahkannya.
(Daily Mail, IB Times)

Bukannya Hadir Ke Oscar 2013, Leo DiCaprio Malah Pesta Gila Dengan Gadis-gadis Berbi*ini


Leonardo DiCaprio yang namanya meletop saat menjadi pelakon utama film "Titanic" memang terkenal playboy. Sudah banyak selebriti sexy yang menjadi korbannya seperti supermodel asal Brazil, Giselle Bundchen, atau supermodel asal Israel Bar Refaeli dan yang terakhir Blake Lively.

Tidak ada yang salah dengan para wanita-wanita cantik yang pernah dipacari Leo. Namun menurut penuturan mereka, hubungan itu kandas kerana Leo tidak pernah mahu komitmen membina hubungan jangka panjang.

Banyak yang bertanya-tanya, mengapa Leonardo DiCaprio tidak terlihat batang hidungnya saat acara penyerahan piala Oscar ke 85 pada 24 Februari 2013. Selidik punya selidik ternyata dia lebih memilih berpesta di sebuah kapar pesiar dengan para gadis-gadis cantik berbikini. Bahkan ia mencium mesra salah satu dari mereka.




Benar-benar playboy sejati

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved