SmartPants, Seluar Dalam Khusus Telefon

on 05 Mac 2013


Jepun terkenal dengan sebuah inovasi yang sangat pelik, unik dan mungkin ekstrim. Nah, saat ini Jepun menghadirkan seluar dalam untuk sebuah smartphone.
smartpants460
Nama inovasi itu adalah SmartPants, aksesoris unik ini seperti seluar dalam yang disematkan dibahagian bawah smartphone. Manfaat dari penggunaan ‘seluar dalam’ ini adalah agar untuk melindungi tombol home yang diartikan sebagai bagian paling personal dari smartphone.
cel
SmatPants ini diproduksi oelh sang produsen mainan raksasa, Bandai. Aksesoris nan unik ini juga memiliki berbagai varian seluar dalam, mulai dari boxer, thong, dan panty, dengan harga jual 200 yen.
Selain berfungsi melindungi, ‘seluar dalam’ tersebut juga membuat smartphone terlihat lebih eksentrik. Apalagi motif dan warna yang tersedia juga bervariasi, mulai dari garis-garis, polkadot, hingga kulit macan.

Foto-Foto Wajah Lucu Didepan Kaca


 Ini adalah photoseries yang disebut The Ugly Truth karya fotografer Rut Mackel. Jangan khawatir, ini bukan kumpulan orang cacat mengerikan yang dieksploitasi wajahnya. Melainkan wajah terdistorsi kerana masing-masing model menampal pada sebidang kaca.

12

4
(Sumber: incrediblethings.com)
(Sumber: incrediblethings.com)
Sumber: incrediblethings.com, uniknya.com

Dandani Anaknya Mirip Balotelli, Orang Tua Dikecam




Sumber 

Gadis Ini Putuskan Kekasihya Setelah Ditolak ke Jurang




Sumber

Restoran McD Paling Hebat di Dunia




Sumber 

Cara Baru Makan Kentang Goreng




Sumber

Wanita Ini Selamat Dari Migrain Kronis Karena Pisang




Sumber 

Lucunya Aksi Bayi yang Menghibur Ayahnya Kerana Ditolak Kerja




Sumber 

Pole Dance Buat Wanita Ini Sukses Turun Berat Badan 19 kg


img 
ist.
 Pole dance ternyata bukan hanya tarian yang menunjukkan keindahan dan sensualiti. Tapi juga efektif untuk menurunkan berat badan dengan cepat. Contohnya saja Jenn Brady, mahasiswi yang sukses memangkas berat tubuhnya sebanyak 19 kg setelah ikut latihan seksi ini.

Jenn yang berusia 22 tahun sebelumnya memiliki berat badan 82,5 kg. Awalnya dia tidak bermasalah dengan beratnya itu. Namun rasa malu datang padanya setelah doktor mengatakan bahawa dia menderita obesitas ketika memeriksakan kesihatan pada akhir Januari 2012 lalu.

Tubuh Jenn menggemuk setelah dia 'kecanduan' ngemil keripik kentang dan cokelat. Bahkan ia membawa gula-gula dan memakannya saat belajar di kelas sistem komputer di kampusnya, Nottingham Trent University, Inggris. Kerana rasa malunya itu, Jenn pun mulai diet ketat dan mencuba mendalami pole dancing. 

Tak lebih dari 12 bulan, wanita berambut brunette ini pun berhasil mengurangi berat badannya hingga 19 kg. Ukuran bajunya pun mengecil dari size 16 menjadi size 10 untuk pertama kalinya dalam hidupnya. Wanita yang kini menjadi instruktur fitnes ini mengatakan, pole dancing adalah 'penyelamat' hidupnya. 

"Pada Januari tahun lalu aku menemui dokter dan dia menimbang berat badan saya, juga mengecek indeks massa tubuh dan mengatakan kalau saya obesitas. Tentu saja saya shock. Seharusnya seseorang memberitahu saya saat berat saya baru naik sedikit," cerita Jenn, seperti dikutip dari Daily Mail.

Jenn menambahkan, "Lalu saya mulai pole dancing dan boleh melakukan beberapa gerakan. Ternyata, saya punya bakat alami dalam pole dancing ini."

Kini Jenn ikut tergabung dalam komunitas pole dancing di universitasnya. Setelah lulus, rencananya Jenn akan bergabung dengan studio pole dancing di dekat lingkungan rumahnya. 

"Ini adalah olahraga yang bekerja pada seluruh bagian tubuh dan membentuk hampir seluruh otot tubuh," ujarnya.

Jenn yang kini tekun mendalami tarian seksi ini juga sempat memenangkan kompetisi pole dancing. Dia bahkan sudah mulai percaya diri untuk membuat video pole dance sendiri ke kejuaraan yang lebih besar, Midlands Pole Dancing untuk April mendatang.

Kelakuan Cameraman Zaman Sekarang,Asyik Shot Punggung S*ksi


Ada-ada saja kelakuan dari seorang cameramen yang bertugas untuk meliput acara dari berbagai macam cabang olahraga (Olimpiade) ini. Entah apa yang dipikirkannya, tapi ia terus saja men-shot wanita dari salah satu acara olahraga  lari pada Olimpiade 2012 lalu.
astaga
Mungkin ada yang berfikir bahwa ia memang ditugaskan untuk melakukan liputan khusus mengenai pelari wanita tersebut. Tapi bagaimana jika yang terus di-shot adalah punggung? Tak hanya kameramen, komentator yang mengomentari jalannya pertandingan juga terlihat sangat tertarik dengan punggung seksi tersebut.
Hadeeeehh…. video yang telah diup load di Youtube dengan judul ‘Commentator Gets Excited Over Girl Runners Ass at Olympics 2012′ itu. Sejak kemunculannya pada Ogos 2012 di dunia maya, video itu pun berhasil menarik 72 ribu viewers dan 155 like, sementara dislike-nya hanya 6. 

Ini Faktor X yang Buat Lelaki Jatuh Cinta Pada Wanita


img 
dok. Thinkstock
Jangan sangka lelakidengan mudahnya jatuh hati pada wanita. Sama seperti kaum hawa, sebetulnya lelaki juga tidak begitu mudah untuk jatuh cinta pada wanita. Sekadar suka dan mengagumi, mungkin hal yang mudah bagi lelaki. Tapi untuk benar-benar mencintai wanita, ada x faktor yang dilihat lelaki dari wanita. Apa saja?

1. Ramah
Banyak lelaki menilai wanita modern saat ini sulit tersenyum dan tidak ramah di awal perkenalan. Entah kerana tidak ingin dianggap genit atau sudah menaruh curiga terlebih dahulu kepada pria, banyak wanita yang kini mengeluarkan jurus 'jutek' terhadap pria. Padahal, wanita ramah dengan senyuman lembut membuat pria merasa diterima dan mereka akan lebih nyaman ngobrol dengan mereka. 

2. Menjadi pendengar yang baik
Dapat menguasai keadaan dengan terus menceritakan banyak hal memang bagus pada kencan pertama, tapi hindari mendominasi percakapan. Anda juga perlu menjadi pendengar yang baik. Jadi, jika Anda ingin membuat kesan yang baik, dengarkanlah saat ia bercerita dan perhatikan saat ia berbicara. Yang terpenting jangan buru-buru mengambil alih percakapan, sampai si dia selesai berbicara, baru Anda boleh mengomen ceritanya.

3. Humoris
Terkadang lelaki bingung untuk memulai pembicaraan dengan wanita, mereka pun boleh merasa tegang. Namun ketika berbincang dengan wanita yang humoris, suasana tegang dan kaku tidak akan berlangsung lama. Pria pun lebih cepat merasakan kedekatan. Selain itu, ketika wanita tertawa tubuhnya akan bergetar, nafasnya lebih cepat dan wajahnya bersemu merah. Mimik dan bahasa tubuh wanita yang seperti itu sering dianggap seksi olehnya. 

4. Memiliki Passion
Wanita yang mencintai apapun yang dia kerjakan akan terlihat lebih menarik di mata pria. Artinya, Anda harus berhenti mengeluhkan segala hal yang tidak Anda punya dan mulai menikmati apapun yang telah dimiliki. Bukan soal memiliki wajah yang sangat cantik, memiliki pekerjaan bagus, pendidikan tinggi atau riwayat hidup mengagumkan. Tapi bagaimana Anda bahagia sebagai individu yang unik dan positif. Menghargai diri sendiri, akan membuat senyum selalu mengembang di wajah dan, tentu saja, membuat aura Anda lebih cantik. 

5. Bisa Diajak Kompromi
Setiap lelaki pasti akan merasa lebih baik jika kekasihnya bersedia bernegosiasi dan berusaha mencari solusi dari masalah yang sedang dihadapi. Wanita yang berpikiran terbuka dan bisa memandang sesuatu dari berbagai sisi tentunya akan membuat pria lebih nyaman berada di dekatnya. Meskipun pria menyukai wanita berdada seksi dan kaki yang jenjang, tapi kebanyakan dari mereka setuju bahwa kualiti non-fisik lebih berperanan penting.

Macam ni punya cikgu pun ada


xlupa1
Seorang guru Bahasa Korea telah membuat satu kelas kosong menjadi kelas penuh
di sekitar Tsinghua. Bagaimana guru ini melakukannya? Cuba anda tengok sendiri.
Dia telah memakai pelbagai fesyen yang menarik perhatian orang ramai dan menunjukkan sikit sifat anime. Namun penampilannya telah mendapat teguran orang ramai di kawasan itu. 


Momen Unik Pengantin Lelaki Melepaskan Seluar Dalam Pengantin Wanita

















Lagi, Wanita Ini Menganiyaya Pasangannya Dengan Pay*dara


 Payudara berukuran besar tidak hanya menyimpan pesona di mata para lelaki, tetapi boleh juga menjadi senjata rahsia yang sangat mematikan. Lagi-lagi di Jerman, perempuan menggunakan payudaranya untuk membekap pasangan sampai sekarat.
Takasih - Kekerasan Dengan PayudaraBermula saat Karin Hoffer, perempuan 33 tahun sedang berhubungan seks dengan pasangannya, Andreas Koller. Hoffer yang tinggal di Unna, Jerman, seperti biasa membiarkan payudara berukuran besarnya untuk dimainkan oleh pasangan selama bercinta.
Dilansir takasih.com, Tanpa pernah diduga sebelumnya oleh Koller, tiba-tiba kepalanya dibenamkan oleh Hoffer ke dalam belahan payudara lalu dibekap. Koller hampir saja mati lemas kerana mengalami kesulitan bernapas saing kuatnya perempuan itu dalam membekap kepalanya.
Sang perempuan, Hoffer dalam kes ini tidak boleh berdalih sedang melakukan permainan seks. Upaya untuk mencelakai pasangan tampak jelas dari reaksinya untuk mencekik leher Koller saat lelaki malang ini berhasil lepas dari bekapan payudara Hoffer.
Dalam persidangan, Hoffer dikenali tuduhan Grievous Bodily Harm (GBH) yakni tindak penganiayaan berat yang membuat korbannya mengalami luka parah.
Meski demikian, siang akhirnya ditunda setelah pembela Hoffer menyampaikan bahwa perempuan berstatus terdakwa ini masih mengalami trauma psikologis dan membutuhkan perawatan.
Begitupun Koller, lelaki yang nyaris mati lemas kerana bekapan maut Hoffer, juga setuju untuk menangguhkan sidang. Ia mengakui pernah sangat mencintai si perempuan dan tidak menyangka ada niat jahat pada Hoffer untuk membunuh dirinya.
“Yang diperlukan olehnya bukanlah hukuman, tetapi terapi psikiatris yang sesuai,” kata Koller.
Kasus pembekapan dengan payudara hingga nyaris tewas sudah beberapa kali dilaporkan. Di Jerman sendiri, pada Mei 2012 juga ada Franziska, pemilik payudara berukuran 38 DD yang pernah membekap pasangannya, Tim Schmidt. Sementara di Amerika Syarikat, Donna Lange yang memiliki berat badan 87 kg juga membekap pasangannya yang berusia 51 tahun dengan payudara.

Posting Foto di Facebook, 9 Polis Hadapi Hukuman



Crotia – Sembilan anggota SWAT ketahuan tengah berpose layaknya gerombolan penjahat di Facebook. Kini, sembilan polis tersebut harus berurusan dengan hukum yang berlaku di satuan tersebut. “Kesembilan anggota polis ini sedang diselidiki dan sebagai hukumannya sementara ini pihak kami memberikan skorsing kerana sudah mencoreng citra polis dengan gaya kriminal,” ujar Vladimir Bozovic, salah satu anggota  senior.


Seperti diketahui, seperti dikutip Orange, sembilan anggota polis tersebut sedang merayakan kelulusannya dari sekolah pelatihan di Sremska Kamenica, Crotia. Mereka meng-upload foto dengan judul “Local Gang”. Alih-alih foto tersebut malah menimbulkan masalah. Pasalnya, dalam foto itu mereka menggunakan seragam lengkap kepolisian SWAT seperti, jaket  anti peluru, pistol 9 mm, kasut boots, dan topi yang dimiringkan layaknya penyanyi rap sambil bergaya menodongkan pistol.Banyak anggota polisyang sudah senior menyayangkan foto tersebut di Facebook. Mereka menjadi berang dan merasa image polis tercoreng.

sumber

Beredar Foto Kanye West Ramas Dada Kim Kardashian


Beredar Foto Kanye West Remas Dada Kim Kardashian
Kim Kardashian & Kanye West @Dailymail.co.uk

 Beredar sebuah foto mesra yang memperlihatkan keintiman Kim Kardashian dan Kanye West. Kanye terlihat secara terang-terangan meremas payudara Kim.

Dilansir Dailymail.co.uk, foto tersebut merupakan bagian dari pose intim Kanye dan Kim untuk majalah L’Officiel Hommes beberapa waktu lalu. Keduanya terlihat diatur dalam foto berwarna hitam putih dengan pose intim.

Kim Kardashian & Kanye West intim di majalah L'Officiel Hommes @Dailymail.co.uk
Dalam foto tersebut keduanya terlihat serasi mengenakan kostum hitam. Dan Kim terlihat seksi dengan rambut panjangnya yang tergerai.

Wanita Ini Buat Pertandingan Pilih Nama Bayinya di Internet


Foto: Orange
Foto: Orange
LOS ANGELES - Seorang perempuan yang tengah mengandung di Amerika Serikat (AS) membuat pertandingan untuk memberi nama pada anaknya dengan hadiah sebesar USD 5.000 .

Natasha Hill, asal Los Angeles, California, bayinya akan lahir pada September tahun ini. Hill yang saat ini masih binggung memikirkan nama anaknya itu kemudian membuat sebuah pertandingan di situs lokal di Texas, Belly Ballot.

"Saya fikir itu adalah idea yang sangat hebat," kata Natasha, seperti dikutip dari Oddity Central, Isnin(4/3/2013).

Namun, kekasihnya tidak begitu setuju, kerana ia khuatir kalau nanti banyak yang memilihkan nama-nama yang aneh. Namun hal itu tidak menyurutkan keinginan perempuan yang berprofesi sebagai seorang guru seni.

Natasha pun menggunaka website Belly Ballot yang menyediakan nama-nama untuk anak mereka. Belly Ballot akan menyediakan sepuluh nama yang terdiri dari lima nama anak perempuan dan lima nama anak laki-laki.

Kemudian nama yang mendapatkan suara terbanyak akan menjadi nama untuk anak itu. Pendiri Belly Ballot, Lacey Moler, mengatakan bahwa nama-nama yang akan dipilihkan adalah nana-nama terbaik.

“Saya meyakinkan kalau nama-nama yang dipilihkan adalah nama yang baik. Nama yang berhubungan dengan merek atau nama yang aneh tidak akan dimasukkan dalam sepuluh pilihan,” jelasnya.

Kontes ini telah memicu kontroversi di kalangan tradisionalis yang percaya bahwa memilih nama bayi adalah keputusan peribadi dari orang tua, dan bukan sesuatu yang harus digunakan untuk keuntungan kewangan dan menjadi terkenal di media.

Bagaimana Cara Melukis Ular Hanya dengan Satu Goresan Berus [Video]


Menggunakan satu goresan berus untuk melukisr seekor ular? Cuba perhatikan bagaimana jika pekerjaan ini dilakukan oleh seorang pelukis yang handal.
Gimana, cara menggambar yang unik dan hebat bukan? 

Jual mayat jadi pengantin


Beijing: Empat orang dipenjara kerana menggali mayat untuk dijual sebagai pengantin dalam ‘perkahwinan hantu,’ majlis yang menyaksikan lelaki bujang yang sudah mati dikebumikan bersama seorang ‘isteri.’
Perkahwinan adalah bahagian penting dalam masyarakat China. Meskipun amalan seumpama itu kini semakin jarang, ia masih dilakukan beberapa keluarga yang anak lelaki mereka mati muda sebelum sempat berkahwin.

Biasanya, persetujuan dicapai antara keluarga si mati. Bagaimanapun, akhbar Xian Evening News berkata, kumpulan itu mencuri mayat wanita dan membersihkan mereka sebelum menjual dengan harga tinggi.
Sebuah mahkamah di utara Shaanxi menjatuhkan hukuman penjara antara 28 hingga 32 bulan.

Menurut hakim, pencuri terbabit mengambil kesempatan terhadap amalan yang sudah lapuk, tetapi masih diamalkan sebahagian penduduk Shaanxi dan Shanxi. - AFP

sumber : mymetro

Bapa mati dakap anak


Tokyo: Seorang bapa mati beku sambil mendakap anak perempuannya berusia sembilan tahun yang terselamat daripada ribut salji semalam.
Mikio Okada mati ketika cuba melindungi anaknya, Natsune daripada angin kencang selaju 109 kilometer sejam dalam keadaan suhu jatuh ke paras enam selsius di bawah paras beku.

Okada adalah antara sembilan orang yang terbunuh dalam kejadian berkait dengan ribut salji di Pulau Hokkaido semalam.
Mayatnya ditemui pasukan penyelamat dalam keadaan dia memeluk anaknya yang dibalut dengan jaketnya. Lelaki itu dikatakan berjalan kaki untuk pulang ke rumah selepas traknya rosak. Mereka ditemui kira-kira 300 meter dari trak berkenaan.

Menurut penyelamat, Nasune yang dalam keadaan lemah, menangis dalam dakapan bapanya.

Kanak-kanak itu dibawa ke hospital dan didapati tidak mengalami sebarang kecederaan. - AFP
sumber : mymetro

Bunuh suami


Shah Alam: Akibat tidak tahan dengan cacian, seorang suri rumah warga Myanmar nekad menikam suaminya sehingga mati dalam kejadian di Taman Bukit Kinrara, Puchong, kelmarin.
Dalam kejadian kira-kira jam 2.30 pagi itu, suspek berusia 27 tahun dikatakan bertindak menikam suaminya yang bekerja sebagai tukang cat kereta itu selepas berlaku pergaduhan kecil antara mereka. 
Difahamkan, suspek mula ‘naik angin’ selepas mangsa berusia 25 tahun itu mencaci serta menghina keluarganya sebelum menuju ke dapur dan mencapai sebilah pisau. 

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Selangor Senior Asisten Komisioner Mohd Adnan Abdullah berkata, suspek yang seolah-olah dirasuk hantu itu kemudian menikam dada mangsa bertubi-tubi sebelum melarikan diri kerana ketakutan selepas melihat suaminya tidak lagi bernyawa.

Katanya, suspek kemudian menghubungi rakan suaminya yang bekerja sebagai tukang besi memaklumkan mengenai kejadian sebelum lelaki itu membuat laporan polis.

sumber : mymetro

Hadiah Beyonce untuk Blu Ivy


Penyanyi Beyonce berharap dokumentari yang dihasilkannya kelak akan memberi inspirasi kepada Blu Ivy, anak perempuannya yang berusia setahun, hasil perkahwinannya dengan suaminya Jay-Z.
“Saya harap dia akan melihat semua detik indah dan waktu sukar yang dialami hingga dia dilahirkan,” katanya ketika tayangan perdana dokumentari HBO, ‘Life is But a Dream’ di New York malam Rabu lalu. 
Beyonce berkata: “Saya berharap ia akan menenang­kan dan memberinya inspirasi dalam kehidupannya ketika dia memerlukannya.” 

Filem autobiografi itu memaparkan kisah hidup tanpa batasan penya­nyi terbabit. Ia dihasilkan melalui perbualan pe­nyanyi berusia 31 tahun itu yang dibuat menggunakan kamera video di komputernya sejak dua tahun lalu. Ia juga termasuk kisah kehidupan penyanyi pemenang anugerah Grammy itu bersama dua adiknya.

Dalam filem itu, Beyonce membincangkan hal peribadi seperti keguguran, laporan kehamilan palsu dan memecat bapanya sebagai pengurus.

Dia mendakwa proses bercakap di depan kamera untuk meluahkan semua yang dirasainya bagai terapi senaman. 

“Saya benar-benar sudah matang,” katanya me­ngenai proses itu. 
“Filem ini menjadi terapi saya. 

Saya sudah pulih daripada pelbagai kelukaan dan mampu memahami mengapa sesetengah perkara perlu saya lalui, mengapa saya menghadapinya dan berharap dapat memberi inspirasi kepada orang lain.” 

Penyanyi itu yang begitu tertutup mengenai kehidupannya pada masa lalu merasakan masanya sudah tiba untuk dia memberitahu orang ramai apa yang dirasakannya. 

“Saya rasa selepas menjadi penyanyi selama 16 tahun, orang tidak tahu siapa saya,” akuinya. 

Bagaimanapun, dia berkata: “Saya selalu menyimpan perkara tertentu kepada diri sendiri kerana ia memang sikap semula jadi saya.” 

Sementara itu, Oprah Winfrey membuat kemunculan mengejut di tayangan perdana itu dan turut bergambar bersama Beyonce di karpet merah. Sebelum memasuki panggung Ziegfeld, Oprah yang terkenal dengan gaya wawancaranya yang berterus terang ditanya jika ini adalah kisah yang akan dilakukannya untuk Beyonce. 

Oprah mengatakan Beyonce melakukan ‘tugas yang lebih baik’ dengan memberitahu kisahnya sendiri. 

Beyonce bertindak sebagai penerbit eksekutif filem itu dan ia diarahkan bersama dengan Ed Burke. Burke sebelum ini turut terbabit dalam beberapa projek video penyanyi berkenaan. 

‘Life is But a Dream’ disiarkan setiap Sabtu di stesen televisyen HBO.
sumber : mymetro

Angah tak sempat laram sandal baru


Kuantan: “Isteri saya sempat memasukkan RM200 ke akaun arwah kerana dia mahu membeli sepasang sandal, tetapi tidak sangka itu permintaan terakhirnya apabila pergi meninggalkan kami buat selama-lamanya selepas terbabit dalam kemalangan.
“Lebih terkilan arwah tidak sempat melaram sandal baru yang dibeli di sebuah pasar raya di sini,” kata Shamsudin Awang, 54, bapa kepada pelatih Institut Kemahiran MARA (IKM) Jertih, Terengganu, Hisham, 19, yang maut dalam kemalangan di Batu 11 Jalan Kuantan-Gambang berhampiran Taman Sri Mahkota Jaya di sini, kelmarin.

Dalam kejadian jam 6.30 petang, mangsa dari FELDA Lepar Hilir 3 di sini, meninggal dunia selepas empat jam mendapat rawatan di Hospital Tengku Ampuan Afzan (HTAA) di sini. Anak kedua daripada empat beradik yang mesra dipanggil angah itu itu pulang bercuti sempena sambutan Hari Keputeraan Sultan Terengganu Tuanku Mizan Zainal Abidin, semalam.
Shamsudin berkata, arwah menghubunginya petang Khamis lalu meminta RM200 kerana mahu membeli sandal.
sumber : mymetro

Bencana Fashion Ala Justin Bieber


Justin Bieber adalah idola remaja yang kini mulai beranjak dewasa. Ia baru saja merayakan ulang tahunnya yang ke 19 beberapa hari yang lalu. Anehnya di usianya yang semakin dewasa ini penampilan Justin justru semakin aneh.

Saat hendak menghadiri pesta ulang tahunnya, Justin tampak memasuki hotel lokasi pesta dengan bertelanjang dada. Yang lebih konyol lagi, ia mengenakan seluar warna biru yang sengaja ia kenakan di bawah punggungnya, sementara itu seluar boxer warna putihnya terlihat kemana-mana.





Mungkin Justin tengah berusaha bergaya ala hip hop namun kali ini fashionnya sangat berantakan.


Wanita Ini Minum Darah Sendiri Agar Tak Gemuk




Sumber

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved