[Video] Beginilah Sulitnya Para Gadis Memakai Seluar Jean Ketat Agar Terlihat Se*si

on 16 Februari 2013


Wow…semua lelaki pasti suka melihat gadis memakai seluar jean ketat…tentu bukan suka dengan celana jean ketatnya, tapi keseksian seorang gadis itu sendiri tentunya….     Namun tahukah anda…bagaimana sulitnya seorang wanita bila hendak memakai seluar jean ketat?
Lihat Videonya… Ternyata untuk tampil seksi dengan seluar jean ketat sulit sekali memakainya …..
Sexy Girl  vs  Tight Jeans
Weleh…Weleh…Weleh
Bener-Bener Sulit Memakai Jean Ketat Ya?

Ayoyo...mak macamni pun ada

Jangan suka-suka suntik silikon nanti jadinya begini


Seorang perempuan asal Detroit, Michigan, Amerika Serikat terobsesi untuk memiliki bentuk punggung yang indah. Maka dari itu, ia pun memutuskan untuk menambahnya dengan silikon agar tampak lebih besar. Tapi bukannya bagus, suntukan itu malah kelihatan aneh.
fg
Hingga 3 tahun, akhirnya Karmello tersadar, bahwa ia telah menyuntuk punggungnya sebanyak 54 kali dengan total 2 liter liquid.
Tindakan gegabahnya membuat sang wanita yang kini tengah berusia 23 tahun itu kapok untuk melakukan suntik-suntikan yang seperti itu lagi. Bagaimana tidak, Karmello sudah menghabiskan uang sebesar £ 10.000 . Bukannya bagus, punggungnya kini malah berukuran 2,5 kali ganda dari ukurannya semulajadi.
asd
Dan sekarang, wanita berkulit gelap itu menentang keras suntik silikon pada seseorang dengan buku yang ia tulis sendiri. Namun sayang semua sudah terlanjur, Karmello sudah di vonis dalam keadaan berbahaya akibat suntikan tersebut oleh ahli bedah plastik Dr Anthony Youn. Bahkan, satu suntikan lagi akan membunuhnya

Lelaki-lelaki Jepun Ini Mengemis Cokelat di Hari Valentine




Sumber

Penjahat Goda dan Cabar Polis di Facebook




Sumber 

Kisah Cinta Unik yang Berawal di Instagram




Sumber 

Penampakan Hantu Terakam Google Earth

Google Earth tanpa sengaja merakam sebuah penampakan hantu di desa Charlton. Susuk bayangan hitam seperti lelaki melayang di atas sebuah rumah pertanian yang sudah lama ditinggalkan. Fiona Powell, wanita 38 tahun asal Bristol yang menemukan susuk bayangan gelap ini ketika dirinya sedang menjelajahi lapangan terbang Filton melalui Google Earth.

 Desa Charlton sendiri terletak di pinggiran Bristol, Inggris dan dihancurkan pada tahun 1946 kerana akan dibuat jalan untuk memperbesar lapangan terbang milik Bristol Aeroplane Company itu (sekarang bernama BAE System). Charlton dulunya memiliki pub, danau kecil, gereja, cottage dan rumah pertanian. "Saya suka sejarah dan bangunan tua, dan ingin tahu lebih banyak bagaimana keadaan Bristol dulu.

 Setelah membaca buku tentang Charlton, saya lalu penasaran melihat apakah masih ada yang tersisa dari desa itu, atau apakah masih boleh dilihat di Google Earth", ungkap Fiona. Dilansir dari Daily Mail, Fiona awalnya mencari kawasan Brentry dan area Pen Park, yang dekat dengan tempatnya bekerja. Dirinya yang penasaran dengan lapangan terbang Filton. Akhirnya mencuba melihat ke daerah hujung landasan dan terlihat masih tersisa dua bangunan tua menyerupai rumah pertanian.

Ingin Selalu Se*si, Wanita ini Suntik Punggu** 54 Kali


Karmello, wanita 23 tahun yang ketagihan suntik berbahaya dari pasar gelap demi memperbesar ukuran punggungnya agar terlihat seksi. 

Wanita dari dari Detroit, Michigan, AS. Karmello sudah melakukan 54 suntikan selama tiga tahun dan punggungnya sudah terisi dua liter cairan. Ukuran bokongnya pun meningkat dari 4 menjadi 10. Meski sudah memiliki ukuran super, Karmello tetap tidak berhenti melakukan suntikan di punggungnya. Bahkan, dirinya mengaku masih perlu menambahkan suntikan berbahan kimia yang tak diketahui hingga mencapai angka yang sempurna.

 Karmello masih ingin melakukan 36 suntikan lagi. Anehnya, Ibu satu anak ini belum pernah menerima satu suntikan dari seorang doktor bedah plastik, dirinya lebih suka dengan suntikan yang tak berizin yang dilakukan di kamar hotel dengan seorang wanita.

 Dilansir dari The Sun, dalam pertunjukan TLC 'My Strange Addiction, Karmello dihadapkan dengan mantan pecandu suntikan Vanity Wonder, yang menghabiskan 10 ribu Poundsterling hanya untuk mendapatkan tubuh impian. 

Asyik On*ni, Lelaki Australia Diajar Kekasih

Dilaporkan seorang lelaki yang sedang asyik masturbasi di kamar mandi diajar oleh kekasihnya. Dilansir dari Huffington Post, Warwick Daily News memberitakan sang wanita menendang pintu kamar mandi, menghancurkan sebuah televisyen yang besar dan 'menyerang' ibu kekasihnya, saat ibunya memanggil polis, setelah dirinya memergokinya masturbasi.

 Insiden ini terjadi di Warwick, Australia pada bulan November. Minggu lalu, wanita yang tidak diketahui identitinya ini dijatuhi hukuman tiga bulan penjara setelah mengaku bersalah atas pelanggaran kekerasan dalam rumah tangga.

 Namun, dirinya segera dibebaskan, laporan dari Daily News. Bulan April lalu, Stacey Ortiz wanita dari Florida Selatan ditangkap setelah diduga menyerang kekasihnya yang menolak hubungan seksual. Dan hanya tiga bulan yang lalu, rakan Ortiz, Raquel Gonzalez ditangkap kerana diduga memukul pasangannya setelah berhubungan seks tidak memuaskan, dilansir dari Smoking Gun.

Di Kota Ini Tidak Boleh Ada Yang Meninggal Dunia


kota tidak boleh meninggalAda aturan aneh di Sebuah kota kecil di Kutub Utara di Kota ini semua warganya atau pendatang dilarang untuk meninggal  dunia.
Setiap manusia pasti akan meninggal dunia tidak ada yang tahu dimana manusia akan meninggal namun ada sebuah aturan unik di sebuah kota kecil di dekat kutub utara yakni kota Longyearbyen di kota ini ada sebuah aturan yang cukup aneh dan tidak mungkin kamu temui di kota kota lainya di dunia.
Kota Longyearbyen melarang semua warganya dan siapa saja yang datang ke kota ini untuk meninggal di Kota Longyearbyen alasanaya culup klasik kerana sebahagian daerah kota ini tertutup salju sehinga mayat yang dikuburkan di kota ini tidak akan membusuk dan akan tetap utuh selama ratusan tahun.
Sebenarnya kota Longyearbyen bukan tidak memiliki makam dikota ini dulu penah ada makam naun pemeritah kota Longyearbyen telah menutup makan ini sejak 70 tahun lalu. Lalu bagai mana jika ada warga kota yang meninggal ? Pemerintah kota Longyearbyen menyaraknak  jika ada warganya yang sakit keras dan diperkirakan akan meninggal untuk pindah kekota lain yang memiliki tanah untuk pemakanan sehinga jasad tadi boleh dimakamkan dengan sempurna.
Kota Longyearbyen merupkan kota kecil yang sangat indah disini kamu boleh menemukan beberapa rumah sakit, sekolah dan pemukiman penduduk yang ramai, yang unik dari kota ini adalah aturan yang melarang bagi siapa saja untuk meninggal di kota ini.
Nah kamu tertarik untuk datang dan jalan jalan kekota Longyearbyen dan meilhat langsung aturan aneh kota Longyearbyen ?

Sakit Aneh, Gadis Kecil Ini Menangis Ketika Buang Air


Gadis kecil asal Inggris ini sekilas tampak normal. Namun, keanehan terjadi saat dia buang air kecil: matanya juga akan mengeluarkan air mata meski tak merasa kesakitan.
Melihat keadaannya yang memberi rasa tak nyaman, orang tua balita tiga tahun ini kemudian mencari pertolongan doktor. Para doktor tak mengetahui pasti penyebabnya.
Mereka menduga, keadaan tersebut akibat otak atau pada saraf wajah. Area di otak yang disebut pons disebut bertanggung jawab terhadap produksi air mata dan mengendalikan aliran urin.
Keadaan medis yang dimuat dalam jurnal Pediatrics mengungkap, setiap kali akan buang air kecil, ekspresi balita akan berubah drastis. Rahangnya akan turun dan eskpresi wajahnya kosong, meskipun tetap sadar dan tidak kesakitan, tulis peneliti dari University College London Hospital dan Conquest Hospital di Hastings.
Dikutip dari MSNBC, keadaan langka mulai terlihat saat usia balita beberapa minggu. Setelah dipindai USG, ginjalnya dalam keadaan normal, dan tidak ditemukan tanda-tanda mata kering atau masalah medis lainnya.
Dari catatan medis, kes yang sama hanya terjadi pada 1932. Kes ini menimpa seorang lelaki mahasiswa kedokteran yang melaporkan “aliran air mata berlebihan saat buang air kecil dan besar”.
Peneliti dari University of Louisville Kentucky mengatakan masalah ini dapat diperbaiki dengan sejumlah dose atropin, ubat yang menurunkan aktiviti saraf tertentu, dan dapat digunakan untuk melebarkan pupil mata.
Dalam pencarian lebih lanjut diketahui, ada sekitar 35 kes ini. Lebih dari setengahnya dialami wanita, tiga diantaranya memiliki hubungan darah dan memiliki gejala yang sama.

Air mata buaya

Air mata buaya lazim menggambarkan kesedihan yang pura-pura. Namun dalam medis air mata buaya adalah sindroma yang menyebabkan penderitanya akan mengeluarkan air mata saat makan, atau mengalami cedera di wajah yang disebut Bell Palsy. Hingga kini para ahli belum mampu menjelaskan adanya perubahan drastis ekspresi penderita akibat penyakit misteri ini.

Film Twilight Bikin Wanita Ini Sukses Turunkan Berat Badan




Sumber 

So Sweet,, Remaja Ini Gondol Rambut Untuk Dukung Kekasih Sembuh Dari Kanser




Sumber 

Aneh, Wanita Ini Dihantui Muzik Setiap Hari




Sumber

Buat Reality Show, Kesha Minum Air Kencingnya Sendiri

LOS ANGELES-Penyanyi Kesha mengaku meminum air kencingnya sendiri. Hal itu dia lakukan saat reality show terbaru MTV,Kesha: My Crazy Beautiful Life. 

Bukan tanpa alasan penyanyi "Die Young" itu meminum air seninya sendiri. Artis kontroversi ini yakin, air kencing punya manfaat yang baik untuk kesihatan. Karena itulah, dia mencuba air kencinganya sendiri. 

"Aku diberitahu kalau minum air kencing kita sendiri sangat baik. Aku mencubanya agar lebih sehat," katanya seperti dikutip Digitalspy, Jumaat (15/2/2013). 

"Seseorang cuba untuk mengambil air kencingku dan aku berkata, 'itu milikku'. Jadi aku langsung mengambil dan menenggaknya. Itu benar-benar kotor dan aku tidak akan melakukannya lagi," imbuhnya. 

Kesha: My Crazy Beautiful Life baru akan ditayangkan di televisyen pada bulan April nanti.

Moveo, Skuter Elektrik yang dapat Dilipat


Mulai dari kemacetan, banjir, hingga sempitnya lahan parkir, menjadi pengguna jalan di Jakarta memang penuh tantangan. Dan skuter lipat dari Antro ini mungkin bisa menjadi solusinya.
Antro, grup pengembang sarana transportasi pribadi non-profit yang ramah lingkungan dari Hungaria, memperkenalkan Moveo, sebuah skuter listrik yang menjanjikan solusi atas semakin sempitnya lahan parkir di kota-kota besar.
Keunggulan Moveo adalah bisa dilipat menjadi berbentuk seperti koper. Bayangkan ketika kamu pergi ke kantor, parkiran penuh, kamu tinggal lipat kendaraanmu dan menentengnya ke ruang kerja seperti koper. Tak perlu takut ada oli yang bocor dan bos marah-marah karena kepeleset, karena desain dalaman motor ini dibuat tertutup dengan sempurna. Buat para wanita juga tidak perlu menahan gengsi, karena desain eksterior motor tampak ini cukup elegan.
Di jalanan, Moveo mampu melaju hingga batas kecepatan maksima 45 km/jam. Dilihat dari tenaganya, motor ini memang bukan ditujukan untuk memfasilitasi perjalanan jauh,, apalagi mudik. Tapi buat warga kota sibuk yang berhadapan dengan kesesakakan secara rutin, kendaraan portabel seperti ini mungkin akan sangat berguna.
Tapi meskipun secara portabilitas cukup menjanjikan, bukan berarti skuter yang rencananya dijual dengan harga sekitar $3600-$4600 ini tak punya kekurangan. Kelemahan pertama adalah berat. Dengan berat sebesar 25 kg, tentunya  ini menjadi sebuah tantangan tersendiri, untungnya dalam bentuk beg, Moveo masih mempunyai roda sehingga memudahkan untuk diseret. Kedua, bertenaga elektrik, yang sumber tenaganya sendiri belum difasilitasi secara menyeluruh.
.
Antro Via psfk
foto: Antro

Wowowow! Kamuflase Sempurna Seekor Gurita [Video]


Gurita tidak hanya dikenal kerana reputasi otaknya yang cemerlang, tapi teman laut kita yang berkaki lapan ini juga amat ahli dalam berkamuflase . Cukup dengan mengamati objek yang ingin ditirunya sebentar, seekor gurita mampu merubah warna kulitnya seperti objek yang ia hinggapi. Benar-benar sebuah skill perlindungan yang nyaris sempurna, dan mungkin...sedikit mengerikan.
Sepenggal segmen dari video ini sebelumnya pernah ditunjukan oleh seorang pioneer dalam hal eksplorasi bawah laut, David Galo, di acara TED 2007. Jika kamu tertarik dengan berbagai keajaiban haiwan bawah laut, silakan melihat sesi seluruh pembicaraannya yang cukup menarik pada video di bawah ini.
Link video

15 tahun tidur dengan mayat


Seorang bekas pekerja binaan mengaku dia tidur bersama mayat sejak 15 tahun lalu selepas berpindah ke tanah perkuburan di Nis, Serbia.
Media semalam melaporkan, Bratislav Stojanovic berkongsi liang lahad dengan abu mayat sebuah keluarga yang mati lebih 100 tahun lalu.

Menurut Stojanovic, 43, sebagai orang yang tiada rumah, dia terpaksa menjadikan kubur sebagai tempat tidur.
“Saya membuat beberapa ubah suai pada kubur berkenaan dan selepas itu, saya selesa di situ,” katanya. Selain kering, hangat dan dilengkapi lampu, Stojanovic berkata, liang lahad itu menjadi tempat dia menyimpan barangannya. “Ia bukan sehebat istana, tetapi ternyata lubang itu jauh lebih selesa berbanding tidur di jalanan,” katanya. Tidak pernah memiliki kerja tetap, Stojanovic terpaksa melepaskan rumahnya di Nis apabila dibelenggu dengan masalah hutang yang banyak. Selepas berbulan-bulan berkeliaran di jalanan, Stojanovic mengambil keputusan berpindah ke kubur itu untuk berlindung daripada cuaca sejuk dan gelap. Kata Stojanovic, hidup bersama mayat tidak begitu menakutkan seperti sangkaan sesetengah pihak.

“Pada mulanya saya takut, tetapi lama-kelamaan keadaan di situ menjadi biasa.

“Kini, selain masalah kelaparan, saya lebih takutkan manusia yang hidup berbanding dengan orang mati,” katanya. Menurut Stojanovic, setiap kali dia mahu keluar dari ‘rumah’ itu, dia akan mengintai terlebih dulu bagi memastikan tiada sesiapa di situ.
Jika tidak, kata Stojanovic, dia mungkin menakutkan orang lain yang kebetulan ada di sekitar kawasan berkenaan.

Sementara itu, Stojanovic berkata, orang ramai melayannya dengan baik dan selalu datang membawa makanan atau pakaian untuknya. “Kadang-kadang saya terpaksa mencari makanan dari tong sampah dan kadang-kadang ia sangat berkhasiat.
“Saya hairan melihat makanan yang dibuang orang ramai,” katanya.

Stojanovic berkata, dia juga bersedia jika ditakdirkan mati dalam kubur seluas dua meter persegi itu.

“Sekurang-kurangnya saya dapat mati di tempat yang sesuai,” katanya. Sementara itu, pihak yang menguruskan tanah perkuburan itu berkata, Stojanovic boleh tinggal di situ selagi dia tidak mengganggu sesiapa.
sumber : mymetro

Jual dahi untuk bayar hutang


London: Seorang lelaki David Taylor bersedia menyiarkan iklan di dahinya bagi membantu menyelesaikan hutang sebanyak 25,000 pound (RM 119,832) yang ditanggung keluarganya.
Dia mengiklankan kesediaannya itu di eBay bagi mendapatkan pengiklan.

Taylor, 30, kehilangan pekerjaan ekoran nahas kereta yang menyebabkan dia mengalami kecelaruan stres pasca-trauma.
Juruteknik dari Grimsby, Lincs itu yang dulu memperoleh pendapatan 40,000 pound (RM191,742) setahun dan mampu bercuti bersama keluarga dan membeli barangan mewah kini hidup melarat. Dia pernah bertugas di luar negara untuk syarikat audio serta menyertai persidangan perubatan berprestij kini cuba menjual kelengkapan rumahnya untuk menyara hidup dan membayar 25,493 pound (RM122,202) hutang kad kredit dan bil telefon keluarga.

Taylor berkata: “Saya sudah cuba semua cara untuk membayar hutang itu. Saya sudah lakukan pelbagai kerja dan membaiki beberapa kereta dalam usaha memulihkan kehidupan saya. “Kemalangan itu menyebabkan saya mengalami kecelaruan stres pasca-trauma dan saya tidak berupaya keluar dari rumah. Ia adalah penyakit yang paling buruk. Saya mendapat serangan keresahan yang teruk. Mereka tidak boleh mengubatinya.” Taylor menambah: “Saya lakukan semua kerja bagi membolehkan keluarga saya terus hidup.” Dia mendapat idea menjual dahinya untuk diiklankan selepas menyaksikan seorang rakyat Amerika memperoleh 10,000 pound (RM47,935) dengan cara itu.

Menurutnya, dia boleh membuat perjanjian dengan mana-mana syarikat tertentu, tetapi turut menimbangkan beberapa firma yang berminat. Taylor berkata, dia akan menghadiri sebarang acara promosi yang diperlukan syarikat terbabit. - Agensi
sumber : mymetro

‘Tangisan dari lorong’


Misteri tangisan dari kawasan letak kereta berhampiran Taman AST, dekat sini, terjawab apabila sepasang suami isteri menemui seorang bayi perempuan di dalam sebuah beg separuh terbuka di hadapan sebuah restoran, kelmarin.
Bayi seberat empat kilogram dan dianggarkan berusia tiga bulan itu dipercayai ditinggalkan ibunya sebelum ditemui pasangan terbabit yang pergi ke kereta mereka yang diparkir di situ, kira-kira jam 7.35 malam.

Ketika ditemui, bayi berkenaan berpakaian serba lengkap warna biru dan diletakkan dalam sebuah beg kitar semula berwarna merah jambu bersama satu lagi beg hitam didalamnya terdapat pelbagai barang kelengkapan bayi seperti baju, susu dan tuala. Menurut Chin Kim Leong, 61, dia dan isteri terkejut sebaik mendengar tangisan bayi di kawasan berhampiran dan cuba mencarinya. “Tangisan itu datang dari dua lorong tempat kereta yang kami parkir, sebaik mencari, saya menemui dua beg berwarna merah jambu dan hitam. “Sebaik merapati beg itu, saya terkejut melihat seorang bayi berada di dalam beg yang ditutup separuh zip manakala di sisinya terdapat sebuah beg hitam yang diisi barang kelengkapan bayi iaitu dua tin susu, baju dan tuala,” katanya.
sumber : mymetro

BELAIAN GUNDIK VIETNAM


“Bukan hanya wang ringgit, malah nafkah batin saya turut diabaikan akibat penangan wanita Vietnam ini.
“Saya jadi gila dan geram,” kata pemilik sebuah restoran di Tambun, di sini, yang hanya mahu dikenali sebagai Rohani, 48, yang hilang sabar selepas mengetahui hubungan sulit suaminya dengan wanita asing berkenaan.

Dia tidak dapat menahan marah selepas mengetahui suaminya yang juga pembekal kayu binaan berfoya-foya dengan beberapa wanita Vietnam di beberapa spa terkemuka di bandar raya ini.
“Patut dia selalu mengadu tidak cukup wang, rupa-rupanya duit didermakan kepada gundik Vietnam,” katanya.

Rohani yang mempunyai empat anak berkata, dia mengesan perbuatan suaminya yang berkelakuan pelik apabila kerap keluar pada waktu malam serta menyembunyikan telefon bimbitnya.
sumber : mymetro

Sarapan peluru


“Saya hanya mampu melihat suami ditembak beberapa das dari jarak dekat sebelum seorang daripada dua lelaki yang menyerang menetaknya dengan pedang,” kata Sarina Abdullah, 40, yang melihat suaminya, Sauti Muda, 57, maut di depan mata ditembak beberapa kali dan ditetak di tangan kiri ketika bersarapan di sebuah warung kopi di Kampung Kemasin, di sini, semalam.
Dalam kejadian jam 9 pagi itu, Sauti yang juga bekas anggota tentera diserang ala mafia oleh dua lelaki yang menunggang motosikal dan hanya memakai topi.

Difahamkan, beberapa das tembakan terkena badannya dan mangsa meninggal dunia di tempat kejadian. Menurut Sarina, dia sudah mengesyaki ada sesuatu tidak kena apabila melihat dua lelaki bermotosikal menuju ke arah warung berkenaan.
Katanya, dua lelaki itu menghentikan motosikal di depan warung dan salah seorang daripadanya memegang pedang. “Saya baru selesai makan apabila mereka menuju ke arah warung dan menyerang suami dengan melepaskan beberapa das tembakan tetapi tidak kena.
sumber : mymetro

Mulia Sekali,Lelaki Ini Berikan Sandalnya Ke Wanita Tua

Lelaki asal Korea Selatan bernama Choi Dae Ho yang tengah berkunjung ke Singapura kini tengah menjadi buah bibir di masyarakat setelah perbuatan mulianya.



Kamera seorang warga mengabadikan dia ketika memberikan sandalnya sendiri kepada seorang perempuan tua yang tak beralas kaki di dalam bus kota. Meski merupakan pelatih taekwondo yang menggenggam tali pinggang hitam, bukan berarti Choi bersosok keras. Kelembutan hatinya terlihat dari ketulusannya.

"Mungkin itu hanyalah hal kecil. Namun secara peribadi, jika saya tidak melakukannya, saya akan menyesalinya seumur hidup," ungkapnya.

Choi menceritakan, ketika itu dia sedang dalam perjalanan pulang dari Pulau Sentosa dan berada di dalam bus, kemudian melihat perempuan tua itu. Semula perempuan itu menolak untuk menerima sandalnya. Namun, ketulusan Choi yang sampai berlutut meluluhkan hati perempuan itu. Wanita tersebut meneteskan air matanya, terharu dengan pemberian sandal itu.

Lelaki yang berasal dari Incheon itu mengatakan, ada peranan taekwondo dalam hidupnya. "Taekwondo bukan sekadar bela diri, melainkan juga pembentukan karakter dan bagaimana menjadi manusia yang lebih baik dalam menjalani hidup."

Choi harus berjalan tanpa alas kaki ke apartmentnya dan bahkan saat ini masih meminjam sandal temannya. Namun, dia tidak cemas. Federasi Taekwondo Singapura (STF) dan sejumlah individu menawarkan apa yang mereka sebut sebagai "bonus". STF akan memberikan sepasang kasut baru Adidas kepadanya.

Jason Tan, warga yang berada di bus, menceritakan betapa terkejutnya dia ketika melihat peristiwa itu. "Sangat sulit untuk melihat perbuatan spontan seperti itu terjadi di sekitar kita."

Dibanjiri pujian, Choi malah terkejut kerana dia menilai, tindakannya itu hanya hal biasa dan kecil. Namun Choi menambahkan, dirinya berharap perbuatannya dapat membantu menciptakan komunitiyang lebih erat dan saling membantu.

Manusia Berwajah Dua Hidup Pada Abad 19

Lelaki ini bernama Edward Mordake dan benar-benar mempunyai dua wajah, satu di bahagian depan sebagai mana layaknya manusia pada umumnya dan satu lagi berada di belakang. Wajah bahagian depan berfungsi normal sedangkan wajah bahagian belakangnya hanya boleh tersenyum tidak boleh berbicara ataupun makan.

Edward Mordake adalah seorang lelaki tampan yang hidup pada abad ke-19, Edward hidup dilahirkan dalam sebuah keluarga keturunan bangsawan Bangsawan Inggris. Keluarganya sangat menyayanginya, mengasuh dan merawatnya dengan penuh cinta sayang, namun satu hal yang terlihat selalu mengganggu pikirannya adalah satu wajah yang menempel pada kepala bahagian belakangnya.

Tidak ada catatan medis yang lengkap pada waktu itu kerana terbatasnya tekhnologi pada zamannya, namun semua catatan menyebutkan satu hal yang sama bahawa Edward adalah seorang pemuda yang menawan dengan kepribadian yang mulia. Namun ketampanan itu hanya terlihat dari depan, saat dia membalikkan tubuhnya wajah muram dan menakutkan.

Beberapa kisah lain menyebutkan bahawa wajah kedua Edward adalah seorang gadis cantik, tetapi para ilmuwan membantah soal itu kerana kembar parasit selalu mempunyai jenis kelamin yang sama. Cerita lain menyebutkan juga bahwa wajah kedua Edward adalah wajah Iblis yang selalu memanggil setan dan kejahatan

Edward begitu tersiksa dengan dua wajahnya tersebut dan dia mencuba mendatangi beberapa orang doktor untuk membuang wajah keduanya yang konon sering berbisik dengan bahasa setan kepadanya pada malam hari, namun dokter tidak ada yang sanggup untuk melakukan hal tersebut kerana terbatasnya peralatan medis ketika itu. Akhirnya Edward berada pada puncak keputus asaan yang membuatnya berfikir fatal dan mengakhiri hidupnya dengan bunuh diri pada usia 23 Tahun.

Manusia Berwajah Dua Hidup Pada Abad 19

Manusia Berwajah Dua Hidup Pada Abad 19

Manusia Berwajah Dua Hidup Pada Abad 19

Ada yang tak kena dengan gambar ini



ADA SESUATU gan dari GAMBAR ini.. horror abiesss.... cek di bawah kalau mahu tau ....

ini dia yang buat merinding .....

What 

Ups, Beyonce Tak Cukur Bulu Ketiak Saat Datang ke Premier Film



Selebriti selalu mempersiapkan diri mereka dengan maksimal sebelum datang ke suatu acara. Tapi kerana kesibukan boleh saja ada persiapan yang terlewatkan. Seperti dialami Beyonce yang tak mencukur bulu ketiaknya. Ups!

Beyonce tampak tidak mencukur bulu ketiaknya saat menghadiri premier film dokumenterinya yang akan tayang di HBO 'Life is But a Dream'. Premier diadakan di New York, Selasa (12/2/2013) lalu.

Menghadiri premier filmnya, Beyonce tampak cantik dengan gaun sheer berwarna silver. Gaun tanpa lengan dengan detail transparan itu membuatnya terlihat sangat seksi.

Namun ada satu yang terlewat dari penampilannya tersebut. Jepretan kamera fotografer menangkap foto area ketiaknya yang tampak belum dicukur bersih.

Boleh jadi kerana kesibukannya Beyonce tidak sempat lagi memperhatikan penampilan ketiaknya. Beberapa hari belakangan ini dia memang sibuk mempromosikan film dokumenternya tersebut.

Bagi penyanyi 31 tahun itu, film perdananya tersebut sangat berarti. Dia sudah lama menunggu momen merilis film dokumenter ini.

"Ini berarti besar untukku dan aku merasa sudah waktunya orang melihat siapa diriku. Film ini dibuat dalam waktu tiga tahun," katanya dalam wawancara dengan Oprah Winfrey.

Dalam film dokumenternya tersebut, Beyonce menampilkan sisi dirinya yang selama ini tidak terungkap di publik. Mulai dari pernikahannya dengan Jay-Z hingga kesedihannya saat sempat keguguran sebelum akhirnya hamil dan melahirkan Blue Ivy.

Real Vampire Dari China

Seorang anak laki-laki berusia 16 tahun mengejutkan warga China lantaran anak ini hanya mempunyai dua gigi mirip  vampire!. Warga meyakini bahwwa anak ini adalah merupakan keturunan Vampire, tidak diketahui apa penyebab anak ini mempunyai kelainan seperti itu. Hingga berusia 16 tahun tidak tumbuh gigi lain selain dua gigi yang runcing dan tajam tersebut.

Anak ini bernama Wang Hui, dia menjalani hidupnya selama ini dengan dua gigi yang aneh. Kerana keanehannya tersebut Wang Hui sering di cemuh oleh teman-temannya sebagai anak vampire hingga menyebabkan dia merasa terpencil dan tidak punya teman. Menurut Ibunya, kelainan yang di alami oeh Wang memang sudah terlihat sejak kecil dimana Wang hampir tidak memiliki rambut yang tumbuh pada kulitnya. Lebih mengejutkan lagi ketika Wang semakin besar dan menginjak remaja ternyata hanya tumbuh dua buah gigi yang menyerupai taring. Wang juga berperilaku aneh dengan sering menyerang dan menggigit orang lain yang menghinanya.

 Akhirnya Ibu Wang Hui membawanya ke doktor untuk memeriksakan keanehan yang di alami oleh anaknya setelah dia berusia 18 tahun. Sang Ibu menceritakan semua yang dialami oleh anaknya, hingga akhirnya dokter memutuskan untuk melakukan operasi terhadap Wang dengan biaya sekitar 70.000 sampai 80.000 Yuan.

Real Vampir Dari China

Real Vampir Dari China

Real Vampir Dari China


Pakaian Lindsay Lohan sudah sopan tapi lupa pakai sesuatu


Lindsay Lohan tampil cantik mengenakan gaun berwara kelabu yang lebih sopan daripada biasanya. Namun Lindsay malah lupa mengenakan bra.

 
Dailymail

Seperti dikutip Dailymail, Lindsay terlihat keluar dari rumahnya untuk melakukan pengambaran, baru-baru ini. Bintang filmHerbie: Fully Loaded itu terlihat cantik mengenakan gaun kelabu tua dengan kacamata hitam dan menenteng beg hitam. 

Namun Lindsay yang entah sengaja atau tidak tanpa mengenakan bra, begitu terlihat bagian dadanya jatuh. 

 
dailymail

Sumber 

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved