Pasangan ini Melakukan Hubungan Intim Gaya Extreem

on 08 Februari 2013


Wanita Ini Menyeludup Dadah melalui Ciuman



Sumber

Beginilah Penampilan Elegan Lelaki Kongo Dari Golongan SAPE

Kongo adalah sebuah negara yang tergolong miskin, namun negara ini rutin terus diberitakan utama diberbagai media kerana perang saudara yang tidak ada hentinya.

Dan tahukah anda tentang orang-orang dari golongan SAPE (Societe des Ambianceurs et des Personnes Elegantes) di Kongo ?

Mereka adalah golongan orang-orang Kongo yang pada tahun penjajahan kolonial bekerja pada koloni Perancis dan selalu berpenampilan elegan.

Nah…sejak itu selalu terlihat orang-orang Kongo yang berpenampilan seperti itu. Mereka memiliki gaya tersendiri, nama panggilan dan mereka sangat menentang segala bentuk kekerasan. Aturan yang paling penting untuk golongan SAPE ini adalah seorang lelaki harus elegan.

Mahu lihat bagaimana gaya orang-orang Kongo dari golongan yang disebut SAPE tersebut ?









Aksi Anak Lucu Bohongi Ibunya




Sumber 

Metamorfosis Kayu Menjadi Binatang


Ramai orang mungkin berfikiran bahawa berburu dan lalu mengawetkan binatang hasil buruannya adalah hal yang membanggakan. Meskipun ada syarat dan ketentuannya, namun hal itu boleh merosak ekosistem yang berkembang selama ini. Hmm.. daripada merosak alam jom kita tengok binatang-binatang KW hasil karya seniman Rusia, Sergey Bobkov, ini. Bobkov membuat berbagai macam bentuk patung binatang dengan hanya bermodalkan kayu. Karya patungnya sungguh detail dan tampak seperti sungguhan. 
woodenanimals08 woodenanimals11







woodenanimals02 woodenanimals12










woodenanimals13 woodenanimals14










woodenanimals15 woodenanimals18

Belgium Ini Buat Setem Yang Memiliki Rasa dan Aroma Coklat




Sumber 

Dari GEMUK sampai SE*Y .. awek cantik ini memang AMAZING


Weight Loss Inspired by the Love of Cosplay


This pretty but overweight, Taiwanese girl wanted to become a cosplay model so much...

1Weight Loss Inspired by the Love of Cosplay
That she lost 44 lbs (20kg). See the slim and sexy Rolan Ajo now…
2Weight Loss Inspired by the Love of Cosplay

7Weight Loss Inspired by the Love of Cosplay
8Weight Loss Inspired by the Love of Cosplay
0
#9Weight Loss Inspired by the Love of Cosplay


TAKUT AWEK nya kedinginan lelaki ini berikan JAKET kepada aweknya


TAKUT AWEK nya kedinginan lelaki ini berikan JAKETnya kepada aweknya

Here, Take My Jacket…  
Chivalrous, Asian gentleman offers his lady friend his jacket to stay warm.

1Here, Take My Jacket…
2Here, Take My Jacket…
0
#3Here, Take My Jacket…


Awek cantik tapi 'gila'

Sekelompok perempuan cantik yang sangat berani melakukan aksi nekad dengan menari di atas pesawat yang sedang terbang ribuan kaki di udara. Aksinya ini  membuat penonton terkesima.

Menari di udara adalah pekerjaan yang biasa dilakukan oleh Sarah Tanner, Danielle Huges, dan Stella Guilding ini. Mereka adalah penari akrobatik di atas pesawat yang sering disebut Wingwalkers Breitling.

Ketiga wanita cantik ini tanpa ragu melakukan aksi-aksi yang menakjubkan di atas ketinggian 1000 kaki dengan melakukan handstands atau berdiri dengan kedua tangan di bawah. Bahkan mereka juga nekat bergelantungan terbalik di sayap pesawat.

Tak banyak wanita yang ingin melakukannya. Namun, pekerjaan ini sangat menyenangkan bagi ketiga wanita pemberani ini.

Ketua Wingwalkers Breithing Sarah Tanner mengatakan, bahwa menjadi seorang Wingwalkerssudah ia impikan sejak masih kecil. "sewaktu kecil Wingwalkers adalah sesuatu yang pernah saya lihat di sebuah airshow dan saya sangat terinspirasi untuk melakukannya," ujarnya, seperti dikutip dari Daily Mail, Senin (4/2/2013).

"Untuk menjadi Wingwalker Anda tidak boleh lebih tinggi dari 150 centimeter atau memiliki berat badan berlebih dan harus memiliki keberanian pada ketinggian," ungkap perempuan berusia 31 tahun ini.





Fashion disaster isteri Steven Gerard


Alex Curran adalah seorang isteri dari pemain sepak bola terkenal Steven Gerrard,Dalam foto ini Alex tampak sangat seksi dengan menggunakan sebuah gaun pesta transparan berwarna hitam. Dan ternyata, gaun malam yang ia gunakan itu malah membuatnya tidak nyaman.
1954479
Lihat saja kalau tidak percaya, dalam foto tersebut payudara Alex terlihat sangat jelas. Kerananya, ia pun menjadi tidak nyaman dan merasa risih.
Seperti yang dikutip dari The Sun, posisi gaun yang ketat itu pada akhirnya malah membuat payudara milik Alex Curran menjadi tontonan gratis para lelakisaat berkunjung ke kelab Playground.

Saat Bayi Sudah Menikah, Wanita Ini Menikah Lagi Setelah Dewasa




Sumber 

Tolong BANTU dijawab, Awek ini Pakai seluar atau tidak?

Tolong BANTU dijawab, Awek ini Pakai seluar atau tidak?

Wah, lagi-lagi temu foto-foto aneh. Kali ini seorang awek yang lagi makan di kantin yang di foto secara diam-diam,  "Apakah Cewek ini pakai seluar atau Tidak"

Langsung saja lihat gambarnya



Kita lihat gambar yang lebih dekat (zoom mode :ON)


Cincin Bibir Victoria Beckham Dianggap Bencana Fashion


detail berita
Victoria Beckham (Foto: Dailymail))
VICTORIA Beckham mungkin sekarang sudah menjadi ikon dan desainer fashion tingkat dunia berkat desain elegannya. Tapi tampaknya masyarakat belum boleh melupakan style buruknya di masa lalu.

Pada tahun 2001, personel girlbandSpice Girls ini memakai sebuah cincin bibir ketika tampil dalam sebuah pertunjukkan. Dan kini style-nya tersebut dipilih sebagai bencanaf ashion terbesar yang dilakukan selebriti di abad ini (20%), berdasarkan sebuah jejak pendapat.

So Sweet... Pernikahan Pasangan Ini Paling Lama Sejagad




Sumber

100 peratus yakin Mak Cik ini tak tahu cara gunakan alat fitness ini




100 peratus yakin Mak Cik ini tak tahu cara gunakan alat fitness ini ...



 


Wanita Cantik Tanpa Pakaian Sambil Naik Motor di Bali

Entah kerana kepanasan atau kerana hal lainnya, seorang wanita cantik tanpa busana di jalan Raya Seminyak, Bali. Tak pelak, aksi ini mengundang risih warga di sana.

"Itu foto asli. Temanku yang ambil kelmarin, Jl. Raya Seminyak, Bali. Kelmarin sih memang panas sekali, aku saja pakai helm fullface karena panasnya," lapor Kusiadi (27), saat dihubungi detikOto, Khamis (7/2/2013).



Wanita cantik itu membonceng motor dengan pose yang tidak biasa, menghadap ke belakang dan tidak mengenakan helm. Memang bermaksud pamer kah?

"Kejadian yang kayak gitu sih jarang. Biasanya mereka cuma pakai ****** saja, dan biasanya menghadap ke depan. Tapi kejadian kemarin itu baru terjadi, terlebih orang asing itu menghadap ke belakang," ucapnya.

Namun bukan berarti aksi topl.ess bule ini disukai di Bali. Berdasarkan pengakuan Kusiadi jika ada pelanggaran etika, mereka sering diamankan oleh petugas polis.

"Yah itu dilarang, kejadian ini sering diamankan oleh petugas polis. Bahkan petugas polis sering memberikan teguran dan membagikan baju untuk kes-kes seperti itu, melalui operasi ketupat atau zebra. Terutama untuk yang laki-laki, mereka kan sering bertel4njang dada. Kalau yang perempuan itu baru jarang," tutupnya.

sumber: detikcom

Babysitter Keji Siksa Bayi 9 Bulan


TRIBUNNEWS.COM, KRASNOYARSK - Hati-hati memilih pengasuh untuk bayi (baby sitter) Anda. Jangan sampai bayi Anda menjadi korban kekerasan seperti yang dilakukan baby sitter asal Krasnoyarsk, Rusia.
Seperti dilansir Tribunnews dari The Sun, seorang pengasuh bayi berusia 55 tahun itu terbukti memukuli anak majikannya yang berusia sembilan bulan hanya kerana sang bayi menangis. Aksi kekerasan yang dilakukan baby sitter, yang tidak disebutkan namanya tersebut terungkap setelah orang tua sang bayi curiga dan akhirnya memasang kamera tersembunyi di salah satu ruang rumahnya.
Sejak awal seluruh anggota keluarga tersebut sudah merasa curiga dengan kelakuan si baby sitter. Pasalnya, ketika keluarga tersebut pulang ke rumah, sang bayi selalu menangis tak henti-hentinya. Ternyata anak tertua dari keluarga melaporkan bahwa baby sitter yang sudah bekerja puluhan tahun tersebut memukuli adik terkecil mereka berulang kali ketika ayah dan ibu sang bayi keluar rumah.
Mendengar hal itu, seluruh anggota keluarga langsung mengkonfrontasi aksi kekerasan tersebut kepada si baby sitter. Namun, baby sitter itu menyangkalnya dan berdalih bahwa sang bayi menangis akibat merasa diabaikan oleh seluruh anggota keluarga.
Tak percaya dengan pengakuan baby sitter, keluarga sang bayi berinisiatif memasang kamera tersembunyi untuk merakam detik-detik yang mengerikan itu.
Hasil rekamannya sudah bisa ditebak. Dalam video berdurasi 2 menit 4 detik tersebut, terlihat jelas perlakuan keji sang baby sitter kepada bayi majikannya.
Entah setan apa yang merasuki perempuan separuh baya tersebut. Dengan keji dia membanting sang bayi ke atas stroller sebelum memukul kepalanya berkali-kali dengan dua tangan. Kejadian itu berulang setiap kali sang bayi mengeluarkan suara. Dalam rakaman itu, sang bayi hanya telungkup dan menunduk seperti takut untuk melihat sang baby sitter.
Di akhir rakaman kelakuan iblis sang baby sitter justru lebih parah. Untuk meredakan tangis sang bayi, dia mengambil sebuah tuala dan menutup seluruh badan sang bayi hingga kepala. Merasa terkejut, sang bayi terbangun, tapi lagi-lagi baby sitter kejam itu memukul kepala sang bayi hingga terdiam.
Seluruh anggota keluarga yang menyaksikan rekaman itu kaget bukan kepalang. Ternyata selama ini mereka mempercayakan buah hatinya kepada seorang baby sitter yang justru hampir saja membunuhnya.
Majikan baby sitter menyerahkan rakaman tersebut ke polis setempat. Saat itu juga, sang baby sitter langsung ditangkap. Selain menghadapi hukuman penjara selama tiga bulan, baby sitter keji itu juga didenda 500 poundsterling.
Sejak dua hari dilancarkan oleh situs Liveleak, video kekerasan itu sudah ditonton jutaan orang di seluruh dunia. Berikut video kekejaman baby sitter yang diambil dari situs Youtube.com:
http://www.youtube.com/watch?v=SyF1dsHCPZE

Rekod Baru Bilangan Prima Terbesar di Dunia Telah Ditemukan, Panjangnya 17 Juta Digit


Bilangan prima apa yang terbesar di dunia untuk saat ini? Jawabannya: Tak terbayangkan. Kerana untuk mengetahuinya, kamu harus menelusuri angka-angka sebanyak 17 juta digit. Wow!
Penemuan ini ditemukan oleh seorang sukarerujalawan bernama Dr. Cooper dari University of Central Missouri. Dan jika kamu te bagaimana cara Dr. Cooper menemukan angka langka yang nauzubillah panjangnya ini, semua berkat software bernama Great Internet Mersenne Prime Search (GIMPS), sebuah software yang sejauh ini sudah menemukan sebanyak 14 bilangan prima mersenne (bilangan prima langka yang boleh ditulis dalam rumus Mp = 2n-1) dari total 48 yang sudah ditemukan sejauh ini.
Memakai GIMPS, komputer milik Dr. Cooper memerlukan waktu sebanyak 39 hari untuk menemukan angka tersebut. Hasilnya sendiri sudah di verifikasi oleh beberapa super komputer yang memiliki berdozen core dengan memakan waktu 4 hingga 7 hari. Kalau mahu, kamu boleh mendownload GIMPS disini (gratis).
Berapa banyakkah angka sebanyak 17 juta digit itu? Menurut Marsenne.org, angka itu cukup banyak untuk mengisi 28 lembar halaman pada buku novel, dan jika disimpan dalam bentuk digital, hasilnya adalah sebuah halaman teks berukuran 22,4 Megabyte dan 9,56 Megabyte jika dikompresi.
Berkat penemuan ini, Dr. Cooper berhak mendapatkan hadiah sebesar $3000 dari Mersenne.org. Penemuan yang tak sia-sia bukan? ...buat penemunya.

Pergaduhan punca bayi digilis kereta


Beijing: Polis China menahan seorang pemandu dan seorang pegawai kerajaan tempatan selepas seorang bayi dilanggar.
Kejadian berlaku ketika pihak berkuasa tempatan sedang mendenda ibu bapa bayi berkenaan kerana mempunyai terlalu ramai anak.

Bayi itu adalah anak ketiga pasangan terbabit. China mengehadkan kebanyakan pasangan yang tinggal di bandar dengan hanya seorang anak. Jabatan propaganda parti komunis tempatan berkata dalam kenyataannya semalam, polis turut menahan pasangan itu kerana disyaki menyebabkan kematian kerana cuai.
Dikatakan 12 pegawai parti berkenaan bertengkar dengan pasangan itu Isnin lalu di bandar Rui’an di wilayah Zhejiang di timur negara itu. Lelaki itu sedang mendukung anak lelakinya yang berusia 13 bulan ketika pegawai terbabit menghalangnya memasuki sebuah kereta dan menjerit kepada pemandunya supaya segera beredar.

Bayi berkenaan terlepas daripada dukungan bapanya, sebelum dia digilis kereta itu. - AP
sumber : mymetro

Bayar Anak RM600 supaya henti guna Facebook


Boston: Seorang bapa dari Wellesley, Massachusetts membayar anak perempuannya berusia 14 tahun sebanyak AS$200 (RM600) agar berhenti menggunakan Facebook selama lima bulan.
Paul Baier dilaporkan memutuskan untuk membayar anak perempuannya, Rachel agar berhenti menggunakan Facebook dan remaja terbabit diminta menandatangani kontrak itu. 
Rachel menutup akaun Facebook dan memberitahu kata laluan miliknya kepada bapanya selepas menerima wang itu. 

Ini bukan kali pertama seorang pegguna Facebook memutuskan untuk berehat panjang daripada menggunakan perkhidmatan itu.

Akhbar The Guardian melaporkan bahawa dua pertiga pengguna Facebook secara sukarela berehat kerana ‘khabar angin keterlaluan daripada kawan mereka’ dan ‘bimbang mengenai privasi’ masing-masing.

“Menurut kaji selidik terbaru diterbitkan Pusat Penyelidikan Pew AS, hanya empat peratus pengguna Facebook memilih hak privasi, dengan satu peratus mengatakan mereka tidak suka berkongsi kehidupan mereka di Facebook. Hanya dua peratus berkata, mereka memilih untuk berkomunikasi secara bersemuka,” lapor The Guardian. - Agensi
sumber : mymetro

Makanan ringan ada pelekat lambang salib


Kepala Batas: Seorang kontraktor kesal kerana ada pihak tidak sensitif dengan umat Islam apabila menjual makanan ringan mengandungi pelekat lambang salib sebagai cenderamata dalam kotak makanan berkenaan yang biasanya dibeli kanak-kanak.
Kontraktor itu yang mahu dikenali sebagai Chaq, 40-an, berkata dia membeli makanan ringan dalam kotak berharga RM1 di sebuah pasar raya di Bagan Ajam dekat sini, untuk anak saudaranya, kelmarin.

“Selain makanan ringan, ada beberapa keping gambar kartun dalam kotak berkenaan dan salah satu ialah lambang salib yang dilekatkan pada peti sejuk.
“Mulanya saya sangka ia gambar kartun biasa tetapi selepas diamati ia sebenarnya lambang salib,” katanya di sini, semalam.

Pemerhatian pada kotak makanan ringan berkenaan mendapati tertera notis ‘mengandungi barang istimewa’ dan ‘tidak sesuai untuk kanak-kanak bawah enam tahun’.

Chaq berkata, mungkin ada pihak sengaja menjadikan lambang salib sebagai hadiah dalam makanan ringan dengan kanak-kanak sebagai kumpulan sasaran.
“Ketika isu kalimah Allah hangat diperkatakan, ada pula pihak cuba menyentuh sensitiviti umat Islam dan perkara begini tidak sepatutnya berlaku,” katanya yang membuat aduan kepada Pertubuhan Pembela Insan (PPI).
sumber : mymetro

Mualaf dianiaya suami


Gombak: Dia ikhlas memeluk Islam dan teruja untuk menjalani kehidupan sebagai Muslimah, namun segala impian berkecai apabila suami yang diharapkan menjadi pembimbing bukan saja gagal berbuat demikian, malah menyusahkan lagi hidupnya.
Berikutan itu, seorang saudara baru, Agnes Abdullah, 36, kini tenggelam punca selepas suami dikahwininya tujuh tahun lalu memerangkapnya dengan beban hutang RM2 juta menyebabkan dia berdepan kemungkinan diisytihar bankrap.
Merumitkan lagi keadaan, anak lelaki berusia lima tahun hasil perkahwinan mereka didaftarkan sebagai bukan Islam sedangkan Agnes mahu anaknya itu membesar dengan mengamalkan ajaran Islam. 

“Saya dipukul, malah digelar pelacur apabila bertanyakan mengenai status agama anak tunggal kami. Dia langsung tidak pedulikan kehidupan kami, malah (dia) berhasrat untuk kahwin lagi,” katanya.
Menurutnya, sebagai saudara baru, dia amat memerlukan bimbingan daripada suaminya untuk mendalami dan menjadikan Islam sebagai landasan kehidupan, tetapi apa yang berlaku kini menyebabkan dia buntu.
sumber : mymetro

Senyum didenda RM11,500


Seremban: Seorang ejen warga asing hanya tersenyum apabila dijatuhi hukuman penjara enam hari dan didenda RM11,500 oleh Mahkamah Sesyen, di sini, semalam kerana memberi rasuah, RM2,300 kepada Pengarah Imigresen Negeri Sembilan sebagai dorongan tidak mengambil tindakan terhadap seorang wanita Uzbekistan, minggu lalu.
Voon Yan Hui, 28, dijatuhi hukuman itu bermula tarikh dia ditangkap, 2 Februari lalu. Hakim Datin Nursinah Adzmi dalam penghakimannya berkata, kesalahan dilakukan tertuduh sangat serius dan peruntukan undang-undang jelas iaitu penjara tidak lebih 20 tahun dan denda lima kali ganda nilai suapan atau RM10,000 atau mana-mana lebih tinggi.

“Saya harap awak insaf dan berjanji tidak mengulangi kesalahan sama selepas ini. Berikutan itu, mahkamah menjatuhkan hukuman penjara enam hari bermula tarikh ditahan iaitu 2 Februari 2013 dan denda RM11,500. “Jika gagal membayar denda, awak dikenakan hukuman penjara enam bulan,” katanya.
Voon didakwa memberi rasuah RM2,300 kepada Pengarah Jabatan Imigresen Negeri Sembilan Faizal Fazri Othman sebagai dorongan melepaskan dan tidak mengambil tindakan ke atas Oksana Dubsova mengikut Akta Imigresen 1959/63 kerana kesalahan melanggar syarat pas mengikut peruntukan Peraturan 39(b) Peraturan-Peraturan Imigresen 1963.

Dia didakwa melakukan kesalahan itu di Pejabat Imigresen negeri pada 2 Februari 2013 jam 12.45 tengah malam dan didakwa mengikut Seksyen 17 (b) Akta Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia 2009 dan boleh dihukum mengikut Seksyen 24, akta sama.

Mengikut fakta kes, pada 1 Februari lalu, Faizal mendapat maklumat daripada pegawainya berhubung laman web yang menawarkan perniagaan pelacuran.
Selepas pengesahan dibuat melalui panggilan telefon, ‘Ops Sayang’ dirancang yang terlebih dulu membuat tempahan melalui ejen untuk melanggan wanita warga Russia seperti diiklan.

Ejen itu menetapkan tempat wanita itu di Hotel Aeton, Bandar Baru Nilai dan menempah bilik bernombor 117 bagi tujuan melanggan wanita Russia berkenaan sebelum dia ditahan jam 4.30 petang. Pada jam 8.30 malam sama, Voon menghubungi Faizal dan meminta melepaskan serta tidak mengambil tindakan ke atas Oksana dengan menawarkan wang RM2,000. Pada jam 11.50 malam, Voon sekali lagi menghubungi Faizal menawarkan wang RM2,500 sebelum diminta hadir ke Tingkat 4, Wisma Persekutuan iaitu Jabatan Imigresen Negeri Sembilan.
Pada 2 Februari, kira-kira jam 12.45 tengah malam ketika tertuduh datang ke pejabat Faizal dan menyerahkan wang berjumlah RM2,300, pegawai SPRM Schwartz Nasution menahannya.

Pendakwaan dilakukan Timbalan Pendakwa Raya SPRM Mohd Fairuz Johari manakala tertuduh tiada peguam.

Akhbar ini Sabtu lalu melaporkan, menggunakan laman web berlatar belakang warna merah jambu, satu sindiket pelacuran secara online kini dikesan menawarkan wanita dari Russia dan negara bekas blok komunis Kesatuan Soviet untuk menarik lelaki hidung belang melanggan perkhidmatan seks.

Laman itu memaparkan model wanita berpakaian seksi dan tanpa berpakaian untuk ditempah. Laman iklan berkenaan turut mendakwa wanita dipamerkan adalah model majalah pesawat komersial Russia untuk dilanggani bagi khidmat seks dengan bayaran RM500 selain menyiarkan nombor telefon.
sumber : mymetro

Ini dia model playboy yang berpesta bersama pemain MU Patrice Evra DanAnderson


Siapa yang tidak mengenal dua pemain MU ini, dua pemain ini berpesta di sebuah kelab malam Champs Elysees, Patrice bersama dua model kembar yang bernama Carla dan Melissa Howe.
Anderson (kiri) dan Patrice Evra (kanan)
Anderson (kiri) dan Patrice Evra (kanan)
Si kembar ini terlihat beberapa kali disebut-sebut pernah ikut serta berpesta dengan para selebriti dunia seperti Rihanna dan Chris Brown di Playboy Mansion, Amerika Syarikat. Si kembar ini juga diberitakan pernah menjadi teman kencan dari bintanng Chelsea, Ashley Cole dan raper Snoop Dog.
1955171
Di kelab malam mewah itu, Patrice Evra rela menghabiskan wangnya sebesar 20 ribu Poundsterling, sebelum kembali ke hotel pada pukul 6.30 pagi waktu setempat.
Sepulangnya dari pesta semalam suntuk, Patrice Evra, Anderson, dan si kembar model playboy ini tidur di dalam hotel dan baru keluar pada siang hari.
Pelatih Timnas Prancis mengaku kehilangan anak buahnya dan bertanya kepada Evra, padahal Evra sudah dipilih oleh sang pelatih untuk turun dalam sebuah perlawanan persahabatan melawan Jerman, pada hari Rabu (6/2/2013).
Tahun 2010, Evra yang sudah menikah dan mempunyai anak ini juga pernah ketangkap basah tengah berciuman dengan seorang gadis seksi karena tertangkap rekaman kamera CCTV.

Harimau bintang ini digantung selepas menyerang manusia


Orang-orang kampung di India menewaskan Harimau Bintang dan digantung pada pokok selepas binatang itu mencederakan tiga orang di negeri Assam.
Gambar-gambar ini telah diambil semalam di kampung Choriyakhola Bisiondoi di kawasan Golokgunj, yang penuh dengan haiwan ganas. Harimau memasuki rumah Haren Roy dan menyerang dia dan dua ahli keluarga yang lain.
Harimau digantung oleh penduduk kampung selepas ia menyerang tiga orang, membaham wajah seorang lelaki_1
Harimau digantung oleh penduduk kampung selepas ia menyerang tiga orang, membaham wajah seorang lelaki_2
Harimau digantung oleh penduduk kampung selepas ia menyerang tiga orang, membaham wajah seorang lelaki_3

Sumber:bestoneoffour.com

Di Balik Layar Asia's Next Top Model


Keenam kontestan yang tersisa beraksi di depan kamera dan hadir di karpet merah acara desainer Farah Khan.

 

 

 

 

 

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved