Selebriti Hollywood Yang Mirip Ibunya

on 18 Januari 2013




Sumber

Nenek Ini Hobi Lakukan Pole Dancing




Sumber 

KFC China Jual Ayam berpenyakit dan Kelebihan Ubat




Sumber

Lawak..Pencuri Tutup Muka dengan Baldi Kerana Lupa Bawa Topeng




Sumber

5 Pertemuan Yang Tidak Biasa


Bertemu sesama manusia merupakan hal yang biasa namun jika pertemuan antar manusia ini terjadi secara tidak biasa  antara satu sama lain pastinya menjadi suatu hal yang unik dan menarik untuk dilihat. Nah berikut ini ada beberapa pertemuan antar manusia yang tak biasa ingin tahu pertemuan seperti apa  5 Pertemuan Yang Tidak Biasa berikut ini. Seperti yang dilansir palingseru.
1. Pertemuan gadis boneka dan gadis Anime
Kedua gadis ini sama-sama meraih perhatian luas pengguna internet global dan kini mereka dipertemukan bersama. ‘Boneka barbie hidup’ asal Rusia, Valeria Lukyanova dan Anastasiya Shpagina yang berusia 19 tahun dan dikenal sebagai ‘gadis anime’ akhirnya melakukan sesi foto bersama di Jepang. Percayalah, ini bukan boneka, karena mereka berdua nyata.

2. Lelaki Paling Tinggi Bertemu Dengan Lelaki Paling Pendek

Pertemuan manusia tertinggi dan manusia terendah menjadi salah satau pertemuan tak biasa selanjutnya. Namanya Pingping, pria terpendek di dunia, meninggal pada tahun 2011 pada usia 21. Di artikel ini, kita diajak melihat kembali, saat ia bertemu dengan pria tertinggi di dunia. Sultan Kosen (2,47 m), menyambut hangat lelaki terpendek di dunia yang hanya memiliki tinggi 74,61 cm).

3. Anjing Tertinggi Bertemu Dengan Anjing Terpendek

Gibson, adalah anjing jenis Great Dane yang menjadi anjing tertinggi di dunia pada tahun 2007 dengan ukuran 107 cm yang membuatnya seperti anak kuda. Lucunya, Gibson ditemukan dengan Boo Boo, Chihuahua berbulu panjang yang hanya berukuran tinggi 10,16 cm. Bahkan ketika didekatkan, Boo Boo tak sampai seukuran kepala Gibson.

4. Model Tertinggi Bertemu Dengan Model Terpendek

Eve, seorang model asal AS yang memiliki tinggi sekitar 2,05 m adalah model yang pernah menjadi sampul majalah lelaki Australia Zoo Weekly. Penampilannya ini muncul di sampul edisi terbaru majalah itu bersama model Australia lainnya yang hanya setinggi 1,62 m.

5. Kuda Terbesar Bertemu Dengan Kuda Terkecil

Apakah kamu pikir bahwa ini foto rekayasa? Sekali lagi bukan. Perkenalkan, kuda coklat gelap yang tampak seukuran babi ini adalah Thumbelina adalah kuda yang diakui berukuran terkecil di dunia. Sementara itu yang besar adalah Radar, kuda asal Belgia yang justru menjadi kuda terbesar. Hanya hati-hati saja, mungkin Radar tak tahu ada Thumbelina di bawahnya, awas dia bisa menginjak.
Nah itulah beberapa pertemuan yang tidak biasa yang pernah terjadi.

Pelembab Kulit Terbuat Dari Ganja


Banyak kalangan berasumsi bahwa mengkonsumsi ganja ilegal sama saja dengan melanggar hukum bagi negara yang memiliki aturan pelarangan. Namun, tak sedikit juga negara yang melegalkan ganja kerana mereka percaya jika tanaman itu memiliki banyak manfaat bila saja di konsumsi dan diolah dengan baik. Seperti produk pelembab tubuh ini yang dibuat dari olahan ganja. Wow!
Ya, ganja yang dicampurkan pada body lotion ini diberi nama “Apothecanna.”  Tidak hanya dapat melembabkan kulit,  lotion perawatan tubuh yang dicampur dengan jeruk, mint dan lavender itu diklaim dapat menghilangkan rasa sakit dan dapat merangsang indra.

u7z135qt copy
3 varietas lotion ganja yang masing-masing memiliki manfaat berbeda (Sumber : abcnews.go.com, uniknya.com)

“Rata-rata konsumen kami ialah kelompok usia sekitar 50 – 60 tahun. Mereka menggunakannya untuk mengubati arhritis atau menghilangkan nyeri pinggul,” kata James Kennedy, pendiri perusahaan body lation tersebut.
Pelembab itu memiliki sifat penyembuh kerana mengandung ekstrak minyak biji ganja. “Biji dari tanaman ganja kaya akan nutrisi dan asam lemak esensial. Minyak itu dapat membantu melembabkan kulit dan memperbaiki fungsi barier kulit,” kata dokter spesialis kulit Zeichner..
Selain itu, menurut Kennedy kepada surat kabar mengatakan, “Lotion memberikan efek anti-inflamasi yang dapat mengurangi pembengkakan dan rasa sakit.”
“Kami ingin mencuba menjelajahi beberapa manfaat yang berbeza dari tanaman ganja,” tambahnya.
Perusahaan yang berbasis di Colorado itu mengambil keuntungan dari Amandemen 64, mengenai pemberlakuan hukum baru untuk melegalkan penggunaan ganja di negara bagian tersebut.
Lotion ini sendiri terdiri dari 3 variasi iaitu lotion dengan efek menenangkan, lotion dengan efek merangsang, dan lotion dengan efek mengobati rasa nyeri.
Meski produk belum diluncurkan secara resmi, namun konsumen sudah bisa memesannya diApothecanna.com. 1 botol 2 ons dijual seharga $12. (**)
Sumber : yourjewishnews.com, uniknya.com

Orang Pertama Yang Rambutnya Diekor Kuda




Sumbe

Dua Artis Hong Kong Tertangkap 'projek' Dalam Kereta

Angel Chiang dan Brian Chu adalah artis Hong Kong yang tengah naik daun. Namun mendadak nama keduanya ditertangkap 'projek' didalam kereta dipinggir jalan sepi.
Pada 15 Januari, sebuah tabloid gosip Hong Kong menerbitkan foto dua bintang serial Yes Sir, Sorry Sir itu saat sedang asyik bercumbu di kereta 

Situs Sina pada Khamis (17/1) menulis skandal itu sendiri terjadi kala Angel yang malam tahun baru 2013 mengisi event di sebuah pusat perbelanjaan, sepulangnya Brian menjemputnya. Mendadak keduanya menepi di jalan sepi, Brian keluar kereta untuk membelikan Angel sup hangat. Usai makan sup, Angel langsung mencium bibir Brian juga langsung mematikan lampu kereta dan keduanya bermesraan lebih dari sejam.
Namun saat ditanya menganai foto tersebut keesokan harinya, Angel malah terlihat terkejut dan membantah jika dirinya dan Brian terlibat asmara.

Syok jadi pembantu peribadi Kim Kardashian

Menjalin hubungan dekat dengan Kim Kardashian, selebriti yang sering dinobatkan sebagai wanita terseksi adalah hal yang luar biasa. Asisten peribadi Kim Kardashian memiliki tugas yang menyenangkan dan mungkin impian kalian, iaitu menyentuh tubuh Kim Kardashian. Lelaki ini meletakkan tangannya di punggung wanita paling terkenal di planet ini dan memberinya sedikit dorongan untuk membantu Kim Kardashian naik tangga.

Nyanyi di Kelab Malam, Kemban Gan Lulu Melorot Ditarik Fans

Tak pernah redup nampaknya sensasi yang selalu dibuat oleh penyanyi China Gan Lulu. Kali ini kejadian memalukan menimpanya kala ia tengah berada di sebuah klub malam di Yixing, provinsi Jiangsu. 

Kala itu Gan Lulu yang terlihat seksi dengan gaun terusan berwarna hitam putih, tengah menjalani sesi jumpa fans. Dan slesaii wawancara, saat Gan Lulu akan meninggalkan acara mendadak seorang penggemar lelakinya menarik skirtnya hingga menyebabkan dirinya jatuh dalam posisi duduk dan kembannya melorot.

 Alahasil, payudaranya pun hampir menyembur dari kemben gaunnya yang melorot. Namun sekalipun ia telah dibuat malu, tak ada ekspresi marah terhadap sikap lelaki tersebut. Gan Lulu malah masih boleh tersenyum santai. Lelaki yang diketahui mabuk berat itu akhirnya diamankan petugas setempat. Namun diketahui jika aksi  Gan Lulu di kelab tersebut adalah ilegal kerana ia belum mendapatkan izin.

Iklan Lucu : Nenek ini Gunakan Laptop untuk Memasak

Sepertinya Lenovo Thinkpad ingin mempamerkan kekuatannya dalam iklan yang menampilkan seorang nenek menggunakan laptop jenama  ini untuk membuat kek. Laptop Lenovo Thinkpad menjadi menjadi alas untuk memotong  memukul daging, bahkan menempatkannya dalam oven panas.

Demi jimat wang lelaki ini sanggup pakai 60 lapis baju dan 9 lapis seluar jeans

Berjimat itu penting namun beza dengan kedekut. Alih-alih menjimat wang agar tak usah membayar bagasi, seorang lelaki di Bandara China pakai baju hingga 70 lapis.
 Kejadian konyol ini terjadi di Lapangan Terbang  Internasional Baiyun, di Guangzhou, China. Dimana seorang turis dengan tujuan Nairobi di Kenya terlihat sangat aneh dengan baju yang sangat tebal kala melewati metal detector dan diperiksa petugas keamanan. 
Bagaimana tak aneh, lelaki tersebut diketahui mengenakan lebih dari 60 baju dan 9 seluar jeans. Tak hanya itu, di dalam pakaian yang ia kenakan juga terdapat beberapa bateri, kabel USB dan charger, seperti yang ditulis News Australia, Rabu (19/12/2012). (rha)

Mana satu cun anjing atau tuannya?






Trend Terbaru, Baguetting ,Aksi Dengan Roti Panjang


Trend Terbaru, Baguetting - Aksi Dengan Roti Panjang.





Penyelamatan WANITA yang TERSEPIT di antara TEMBOK

Penyelamatan WANITA yang TERSEPIT di antara TEMBOK 



 


 
sumber

Guru matematik ini suap polis dengan oral se*s



Mary Maloney seorang guru matematik sekolah menengah diduga menawarkan seks oral kepada seorang polis setelah tertangkap dalam kes langgar lari di Palm Beach County, Florida Amerika Syarikat.

Maloney, 53, ditangkap hari Minggu kelmarin setelah lari , van-nya menabrak sebuah pick up. Menurut laporan penangkapan yang diperoleh oleh Sentinel Sun dan dikutip Huffington, seorang saksi kecelakaan itu melaporkan pada polis untuk melacak vanMaloney di sebuah tempat parking.

Petugas yang menangkap mengatakan ia menemukan sebuah botol anggur kosong di belakang kursi pengemudi Maloney.

”Saya segera mencium bau yang kuat dari memancarkan minuman beralkohol dari orang itu,” katanya.

Saat ditangkap, laporan polis menyatakan bahwa Maloney terlihat berkaca-kaca, merah, dan kurang segar.

Petugas yang mendorong Maloney ke balai polis mencatat bahwa perempuan tersebut bertanya “Berapa saya harus membayar Anda untuk membiarkan saya pergi? Kamu tahu kalau saya seorang guru sekolah?”

Dia kemudian diduga menawarkan melakukan oral seks pada polis tersebut dan memberi kesempatan untuk mencumbu payudaranya! Polisi tak terpengaruh.

Maloney lantas didakwa memandu di bawah pengaruh, meninggalkan lokasi kecelakaan dengan kerusakan, menolak petugas tanpa kekerasan dan percbaan penyuapan pihak polis.

Ugly Model: Agen Model Untuk Para Model Berwajah Tak Handsome


Ingin menjadi model tapi rupa paras seperti kapal pecah? Sebuah agen model aneh dari Inggris akan membuat mimpimu yang selama ini mustahil menjadi sebuah kenyataan.
Ugly Models, sebuah agensi model berbasis di London, menarik perhatian tim acara Taboo National Geographic berkat konsep bisnisnya yang nyeleneh. Berbanding terbalik dari agensi model lainnya, kebijakan agensi ini akan mendahulukan para model yang berwajah kurang tampan, mulai dari yang berusia 6 tahun hingga 1 abad. Walaupun jika kamu sekarang berkunjung ke websitenya, sebenarnya kategori disini nampaknya tidak begitu ketat.
Salah satu model yang beruntung(?) kerana diterima menjadi model disini adalah Dell. Dengan giginya yang tak beraturan serta cuping telinganya yang menonjol, banyak orang yang tak percaya ketika Dell mengatakan bahwa profesinya adalah seorang model. "Terkadang saya tak memberitahu orang lain bahwa saya adalah seorang model. Terkadang mereka tak percaya. Jadi saya bilang saja jika saya seorang petugas kebersihan, dan mereka akan berhenti bertanya."
Tetapi walaupun tampangnya memang tak diragukan lagi lumayan em...'unik', Dell tak merasa jika dirinya jelek. Ia melihat dirinya sendiri sebagai orang yang tinggi, gelap dan tampan...
.
Ugly model sendiri mengaku jika memakai kata 'ugly' alias 'jelek' untuk brand mereka sudah mereka fikirkan secara masak-masak. Alasan kata itu dipakai kerana mereka merasa bahwa 'ugly' adalah sebuah kata yang kuat. Selain itu mereka juga mengatakan bahwa menempatkan seseorang yang berwajah 'tidak biasa' di dalam kategori 'orang jelek' adalah sesuatu yang luar biasa. Filosofi yang sulit dimengerti memang...
silakan perhatikan beberapa contoh modelnya melalui foto di bawah. Dan saksikan videonya di penghujung artikel.

foto: Ugly Model

Terseliuh 10 kali sehari


London: Menghidap sindrom Ehlers-Danlos, seorang wanita mengalami kesakitan dari semasa ke semasa pada bahunya hanya kerana pergerakan tubuh yang mudah.
Menurut Lauren Harry, pada hari tertentu sendinya boleh terseliuh sehingga 10 kali.

Antara lain, kata Lauren, 20, ia berlaku akibat bersin atau terhenjut di dalam kenderaan akibat brek mengejut.
Minggu lalu saja, katanya, dia pergi mendapatkan rawatan kecemasan di hospital sebanyak empat kali. Doktor percaya, Lauren menghidap sindrom Ehlers-Danlos yang menyebabkan kolagen wanita itu terlalu lemah memastikan anggota badannya berada di tempat yang betul. Lauren - dari Wrexham, Wales - berkata, dia sakit pada kakinya ketika berusia 11 tahun tetapi menyangka ia masalah biasa akibat proses tumbesaran.

“Ketika berusia 15 tahun, saya terjatuh menyebabkan bahu cedera. “Sejak itu, bahu dan sendi saya yang lain, termasuk lutut dan jari, sering terseliuh,” katanya. Keadaan itu menyebabkan dia gagal menamatkan pendidikan peringkat AS.

Kata Lauren, setakat ini dia menjalani lima pembedahan berasingan di Hospital Wrightington Lancashire, untuk memberi kestabilan pada bahunya.
Bagaimanapun, katanya, masalah itu masih berterusan. “Bahu saya terseliuh 10 kali sehari kerana saya terbatuk, bersin atau tersepak sesuatu,” katanya.

Lauren yang kini bertugas sebagai kakitangan restoran makanan segera di Chester berkata, baru-baru ini semua jari tangannya terseliuh kerana membuka pintu tempatnya bekerja. Di rumah, kata Lauren, dia juga tidak boleh bergurau dengan adik-beradiknya tanpa mengalami kesakitan akibat terseliuh. - Daily Mail
sumber : mymetro

Mogok seks amankan kampung


MANILA: Wanita di sebuah perkampungan di selatan Filipina berjaya mewujudkan keamanan selepas mengancam melakukan ‘mogok seks’ jika pasangan mereka terus berperang, lapor agensi pelarian Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB), semalam.
Amaran mengenai ‘mogok seks’ itu dibuat wanita di Kampung Dado, Mindanao, yang sering menyaksikan berlaku pertikaian di kalangan penduduk setempat.

Pegawai serantau Suruhanjaya Tinggi Pelarian PBB (UNHCR), Rico Salcedo, berkata tindakan itu akhirnya membolehkan 102 keluarga yang mendiami kampung berkenaan hidup aman dan membangun.
“Kawasan ini sering berlaku konflik membabitkan pertikaian di antara keluarga atau isu tanah,” katanya.

Menurut Salcedo, idea ‘mogok seks’ itu datang daripada sekumpulan wanita tempatan yang menubuhkan perniagaan jahitan.

Bisnes mereka terjejas apabila produk siap dijahit tidak dapat diserahkan kepada pelanggan kerana laluan di kampung itu sering ditutup untuk mengelak keganasan.
Menurut Salcedo, kejadian tembak-menembak sering berlaku di kalangan lelaki tempatan, terutama di kawasan berhampiran jalan.

Pemimpin kumpulan wanita itu, Hasna Kandatu, berkata mereka bersepakat enggan melayan suami masing-masing jika terus mencetuskan masalah.
“Jika mereka keluar rumah untuk berkelahi, mereka tidak dibenarkan pulang dan kami enggan melayan mereka,” katanya. Pertikaian suku membabitkan masalah tanah, wang atau politik sering berlaku di selatan Filipina. - AFP
sumber : mymetro

Ajar isteri baru setahun dinikahi ambil syabu


Kuantan: Gelaran suami setan mungkin layak diberi kepada seorang lelaki kerana mengajar isterinya yang baru setahun dikahwini cara mengambil dadah syabu dan mereka diberkas polis ketika sedang tidur di sebuah rumah di Jaya Gading di sini, pagi kelmarin.
Dalam serbuan jam 2.30 pagi itu, pasangan berusia 28 dan 30 tahun itu diberkas selepas gagal melarikan diri kerana sepasukan anggota polis mengepung rumah itu.

Sumber berkata, ketika serbuan, sepasukan anggota polis mendapati pasangan terbabit sedang tidur dalam keadaan berbogel sebelum mengarahkan mereka memakai pakaian.
Menurutnya, hasil pemeriksaan dalam rumah, polis menemui bungkusan plastik mengandungi 70 biji pil kuda dan serbuk keputihan dipercayai dadah jenis heroin.

Katanya, polis percaya lelaki terbabit mendapat bekalan dadah dari negeri jiran untuk diedar kepada penagih dengan harga RM25 sebiji bagi pil kuda manakala heroin dijual mengikut sukatan.
sumber : mymetro

Murah hati derma susu badan


Putrajaya: Simpati terhadap tiga ibu yang tidak mampu memberi susu badan kepada anak masing-masing akibat masalah kesihatan, seorang wanita bermurah hati menjadikan ketiga-tiga bayi mereka sebagai anak susuannya.
Tanpa mengharapkan sebarang balasan, Nurul Uyun Mazlan, 30, berkata, naluri keibuannya mendorong dia berbuat demikian walaupun sudah mempunyai dua cahaya mata, Dania Alisha Almaduddin, 3, dan Dania Maisarah, tiga bulan.
Kemuliaan hati Nurul Uyun itu seharusnya membuka mata masyarakat mengenai amalan menjadi ibu susuan, sesuatu yang lazim dilakukan masyarakat Arab dan diharuskan Islam, tetapi jarang diamalkan umat Islam negara ini.

Pendakwah bebas, Zawiyah Hassan berkata, menderma susu badan kepada bayi yang memerlukannya, bukan saja dibenarkan syarak, malah dianggap perbuatan mulia dan mendapat ganjaran pahala, sama seperti amalan bersedekah.
“Sedangkan niat berbuat kebaikan pun sudah dapat pahala, inikan pula menderma susu tanpa mengharap balasan. Apatah lagi susu didermakan itu boleh membantu bayi mendapatkan khasiat penting untuk tumbesarannya.
sumber : mymetro

Janin kekasih dalam kereta


Petaling Jaya: Anggota Pasukan Gerakan Am (PGA) yang melakukan pemeriksaan sebuah kereta dalam satu sekatan jalan berhampiran Pangsapuri Kayangan, Jalan PJS 10/24, di sini, terkejut apabila menemui satu bungkusan berisi janin, semalam.
Dalam kejadian jam 12 tengah hari itu, anggota berkenaan menahan sebuah kereta dinaiki dua lelaki selepas dilihat dalam keadaan mencurigakan sebelum diarahkan berhenti untuk pemeriksaan.

Ketua Polis Daerah Petaling Jaya, Asisten Komisioner Arjunaidi Mohamed berkata, janin itu ditemui dalam keadaan berbalut dengan tuala kecil dipercayai untuk dibuang atau ditanam.
“Siasatan awal mendapati janin itu milik teman wanita kepada pemandu kereta terbabit yang mengalami keguguran biasa.

“Suspek berusia 26 tahun dan rakannya kini ditahan bagi membantu siasatan, malah teman wanitanya turut dipanggil ke balai polis untuk diambil keterangan,” katanya
sumber : mymetro

Kim Kardashian Tolak Wang


Keluarga Kardashian memang tak ada habisnya. Segala bentuk detail kecil bagian kehidupan mereka, pasti boleh dijadikan bisnis dan wang. Bahkan, hingga kehamilan Kim Kardashian pun dapat dijadikan uang!

Seperti berita yang telah tersebar, Kim saat ini tengah mengandung anak dari kekasihnya, Kanye West. Kehamilannya yang baru seumur jagung tersebut ditawari untuk dibuatkan situs MyPregnancy.com dengan kompensasi sebesar $250.000 atau setara dengan Rp2,5 milyar!

1
(Radar Online)

Akan tetapi, sayangnya, tawaran ini dengan mudahnya ditolak oleh Kris Jenner, ibunda dari Kim! Kris tak ingin kehamilan anaknya dijadikan sebuah blog yang menjadi lahapan media dan publik.

Lelaki yang memberikan tawaran menggiurkan ini adalah David Dginguerian yang yakin bahwa situs tersebut akan boleh meraih $100.000 per bulan yang akan didonasikan ke “Christian Charity”.

2

Foto-Foto Haiwan Penuh Cinta


Mahatma Gandhi pernah berkata begini, "Di mana ada cinta, di situ ada kehidupan." Ya, dunia menjadi indah kerana cinta. Seperti kumpulan foto di bawah ini, haiwan-haiwan yang penuh kasih pada pasangannya, pada anaknya, atau pada haiwan lain walau berbeza jenis... (bahkan untuk musuh seperti anjing dan kucing).













Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved