Murid campak budak malang dari tingkat 25

on 06 Disember 2013

Beijing: Seorang murid perempuan mencampak budak lelaki yang ditemuinya bersendirian di dalam lif melalui balkoni menyebabkan mangsa terbunuh, semalam.
Yuanyuan yang berusia kurang dari dua tahun, sebelum itu berada di dalam lif bersama ibunya serta seorang budak perempuan di sebuah bangunan apartmen di Chongqing, barat daya China.

Rakaman kamera litar tertutup di dalam lif menunjukkan ketika ibunya menolak keluar basikal kecil dari lif, pintunya tiba-tiba tertutup.
Keadaan itu menyebabkan mangsa tinggal berdua saja dengan murid terbabit. Apabila pintu lif tertutup, murid perempuan itu mendukung Yuanyuan sebelum menghempas mangsa ke lantai. Tidak cukup dengan itu Yuanyuan ditendang, dipukul dan dipijak berulang kali. Apabila pintu lif terbuka di tingkat 25, murid berkenaan menolak mangsa keluar. Laman web berita berbahasa Inggeris Shanghaiist melaporkan ketika itulah murid terbabit mencampak Yuanyuan dari bangunan itu sama ada dari tingkap atau balkoni. Kesan tompokan darah turut dilihat berhampiran dengan mayat Yuanyuan ditemui di atas tanah.

Kanak-kanak berkenaan dikejarkan ke hospital berdekatan tetapi meninggal dunia akibat kecederaan dialami. - Agensi
sumber : mymetro
Ranking: 5

{ 0 komen... read them below or add one }

Catat Ulasan

Arkib Blog

 
© borak kosong All Rights Reserved